Skocz do zawartości

Wrx 2015+


maati

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Kambol napisał:

 

Zdaje się, że w CTR szybko padają skrzynie biegów. Nie ma ideałów...

 

Nie padają.

 

 

CVT zabiera dużo fanu w Subaru więc jakbym ja miał decydować się na WRX to tyko z manualem.

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, chciałem spytać na ile często zwracacie uwagę czy turbina osiąga swój peak ładowania? Mam wrażenie, że od jakiegoś czasu wartość ta nie przekracza 1.3 bar'a (18psi), mimo że jakiś rok temu 1.5 było całkiem powtarzalne. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że peak (czy też overboost) pojawia się tylko chwilowo pod obiciążeniem, ale u mnie przestał pojawiać się kiedykolwiek. Sprawdziłem obejmy (za oceanem ponoć częste w fa20, nawet moj vin łapie sie na recall z TSB) i wszystkie znaki na niebie nie wskazuja na nieszczelności w dolocie. Czytałem, że fabryczny zawór BPV potrafi dawać takie objawy... i nie wiem czy to moja kolejna subaru paranoja od nadmiaru lektur czy tttm ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dotarło kilka gratów, zimny dolot, klocki tył i przód, tarcze przód oraz znaczki Subaru  (Subaru badge of ownership), na tą chwile udało mi się zamontować przednie tarcze z klockami,  reszta pewno dopiero w sobotę. Mam nadzieję, że będzie jakaś poprawa.

 

 

 

156876495_340606377282857_267481614205925647_n.jpg

156504530_744722519517425_1326068796507317343_n.jpg

156598500_425702775201753_5159481404220426676_n.jpg

156902446_2956004617969730_5651313758368445206_n.jpg

156504530_744722519517425_1326068796507317343_n.jpg

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
14 godzin temu, lutek34 napisał:

Panowie, mam pytanie odnośnie przewodów hamulcowych w oplocie, ktoś z Was coś dobrał w PL czy tylko US? W katalogu HEL nie ma nic dla rocznika 2015-2017.

Pisałeś do Pizza Brakes? Robią na bazie Hel, dorabiają do wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, MDsuperstar napisał:

Pisałeś do Pizza Brakes? Robią na bazie Hel, dorabiają do wszystkiego.

Pisałem do Hel, i dostałem taka odpowiedz, ale napiszę też do Pizza Brakes.

.

Przewody o kodzie towaru SUB-4-051 będą pasowały do modelu
Subaru  Impreza VA      2.5 Turbo WRX & STi             2014-
https://pl.helperformance.com/subaru-impreza-2-5-turbo-wrx-sti-2017
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podpowie ktoś, czy da się w Polsce aktualnie kupić/sprowadzić albo zrobić na zamówienie dobrej jakości downpipe (Jpipe) do WRX, z katalizatorem sportowym 200-300 cpsi w przyzwoitej cenie?

MG nie zrobi, El-tec nie odpisuje / nie odbiera, kilka firm we Wrocławiu pytałem - nie.

Sprowadzenie z USA ciężki temat - przez Covid mało co jest dostępne, jak już coś jest to drogo +drogi dolar teraz +koszty wysyłki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, subbiefan napisał:

Sprowadzenie z USA ciężki temat

myślisz że ten zestaw nie spełnia Twoich wymogów? Dość dużo tego sprzedali.

https://www.ebay.com/itm/1320-PERF-FOR-2015-WRX-Forester-XT-Manual-downpipe-high-flow-cat-down-J-pipe/302170663290?fits=Year%3A2015|Model%3AWRX&hash=item465ac6697a:g:DjoAAOSw241YV7h2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lutek34 napisał:

Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA z części chińskich. Dają rok gwarancji (gdzie uznane firmy dają lifetime) i opinie w sieci mają mieszane. Ale może do głębszego sprawdzenia i przemyślenia. Choć boli koszt wysyłki 125$. Za 2 tyś. PLN (bo tyle całość wyjdzie) to liczyłem że uda się coś w Polsce zrobić custom dobrej jakości.

 

Downpipe nie jest dla mnie krytyczny, bo powiem szczerze mocy mi w WRX nie brakuje, tylko charakterystyka fabrycznego strojenia nie pasuje. A że zmiana DP pozwala dodać odczuwalną dawkę mocy, przy okazji strojenia które i tak planuję zrobić, to temat rozważam. Ale nie chcę iść za bardo w koszty, bo się tym samochodem ścigać czy upalać na torze nie planuję.

 

@Filip - kolektor różnoodległościowy to moim zdaniem wielka pomyłka przy twin scroll turbo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, subbiefan napisał:

Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA

ten lepiej wygląda? chyba cenowo ;-)

https://www.ebay.com/itm/SR-S-DOWNPIPE-FOR-2017-WRX-MANUAL-CATTED-DUAL-O2-BUNG-J-DOWN-PIPE-HIGH-FLOW-CAT/391976877117?fits=Year%3A2015|Model%3AWRX&hash=item5b43a47c3d:g:zPMAAOSwmuVae1HC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, subbiefan napisał:

Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA z części chińskich. Dają rok gwarancji (gdzie uznane firmy dają lifetime) i opinie w sieci mają mieszane. Ale może do głębszego sprawdzenia i przemyślenia. Choć boli koszt wysyłki 125$. Za 2 tyś. PLN (bo tyle całość wyjdzie) to liczyłem że uda się coś w Polsce zrobić custom dobrej jakości.

 

Downpipe nie jest dla mnie krytyczny, bo powiem szczerze mocy mi w WRX nie brakuje, tylko charakterystyka fabrycznego strojenia nie pasuje. A że zmiana DP pozwala dodać odczuwalną dawkę mocy, przy okazji strojenia które i tak planuję zrobić, to temat rozważam. Ale nie chcę iść za bardo w koszty, bo się tym samochodem ścigać czy upalać na torze nie planuję.

 

@Filip - kolektor różnoodległościowy to moim zdaniem wielka pomyłka przy twin scroll turbo. 

Jak skończysz daj znać. Chętnie podjadę i zobaczę ulepszonego WRXa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, subbiefan napisał:

Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA z części chińskich. Dają rok gwarancji (gdzie uznane firmy dają lifetime) i opinie w sieci mają mieszane. Ale może do głębszego sprawdzenia i przemyślenia. Choć boli koszt wysyłki 125$. Za 2 tyś. PLN (bo tyle całość wyjdzie) to liczyłem że uda się coś w Polsce zrobić custom dobrej jakości.

 

Downpipe nie jest dla mnie krytyczny, bo powiem szczerze mocy mi w WRX nie brakuje, tylko charakterystyka fabrycznego strojenia nie pasuje. A że zmiana DP pozwala dodać odczuwalną dawkę mocy, przy okazji strojenia które i tak planuję zrobić, to temat rozważam. Ale nie chcę iść za bardo w koszty, bo się tym samochodem ścigać czy upalać na torze nie planuję.

 

@Filip - kolektor różnoodległościowy to moim zdaniem wielka pomyłka przy twin scroll turbo. 

Może zbyt skrótowo napisałem. Nie wiem czy ten DP od 1320 jest OK czy nie. Jak rzuciłem okiem na szybko co to za firma, co produkuje i na jakieś fora motoryzacyjne i opinie z Google, to obraz jawi się mieszany. Do tego raptem rok gwarancji nie buduje u mnie przekonania, że firma wierzy w swój produkt. Nie należę do osób, które lepiej śpią jak kupią coś drogiego, żeby mieć "lepsze" niż sąsiad czy modny/fajny znaczek, choć nikomu nie bronię i nic mi do tego. Nie lubię przepłacać i wolę kupić taniej jak można. Ale nie chcę kupić czegoś tanio i żałować, że trzeba rzeźbić żeby dopasować, zardzewieje po 2 zimach albo pęknie od cykli cieplnych. Nie spotkałem opinii typu "mam od nich downpipe, jeżdżę kilka lat i jestem zadowolony. Nie przepłacajcie za Mishimoto".

Raczej "Kupiłem, w miarę pasuje, nie znam się ale wygląda dobrze, jest lżejsze niż droższa konkurencja".

Niestety dostępność innych DP aktualnie wygląda jak wygląda, stąd może tyle sprzedanych przez nich ostatnio sztuk. 

Ostatecznie na seryjnym DP też można auto wystroić, a te 20-30 koni mniej nie robi mi takiej różnicy, żeby płacić za DP 5 tysi. Planów na dalsze mody i robienie bestii na 1/4 też nie mam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2021 o 12:38, subbiefan napisał:

Podpowie ktoś, czy da się w Polsce aktualnie kupić/sprowadzić albo zrobić na zamówienie dobrej jakości downpipe (Jpipe) do WRX, z katalizatorem sportowym 200-300 cpsi w przyzwoitej cenie?

MG nie zrobi, El-tec nie odpisuje / nie odbiera, kilka firm we Wrocławiu pytałem - nie.

Sprowadzenie z USA ciężki temat - przez Covid mało co jest dostępne, jak już coś jest to drogo +drogi dolar teraz +koszty wysyłki.

W Nisku jest taki Mateusz :)

priv 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2021 o 11:40, subbiefan napisał:

Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA z części chińskich. Dają rok gwarancji (gdzie uznane firmy dają lifetime) i opinie w sieci mają mieszane. Ale może do głębszego sprawdzenia i przemyślenia. Choć boli koszt wysyłki 125$. Za 2 tyś. PLN (bo tyle całość wyjdzie) to liczyłem że uda się coś w Polsce zrobić custom dobrej jakości.

 

Downpipe nie jest dla mnie krytyczny, bo powiem szczerze mocy mi w WRX nie brakuje, tylko charakterystyka fabrycznego strojenia nie pasuje. A że zmiana DP pozwala dodać odczuwalną dawkę mocy, przy okazji strojenia które i tak planuję zrobić, to temat rozważam. Ale nie chcę iść za bardo w koszty, bo się tym samochodem ścigać czy upalać na torze nie planuję.

 

@Filip - kolektor różnoodległościowy to moim zdaniem wielka pomyłka przy twin scroll turbo. 

Co ma kolektor do twin scroll?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...