Jump to content

subbiefan

Nowy
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Dobry

About subbiefan

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    WRX MY15

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zapytaj jaki jest zakres prac. Bo umyć i zapaćkać czarnym bitexem czy innym asfaltexem to tylko przyspieszy korozję... której nie będzie widać. Aż zaczną odpadać płaty skorodowanej stali razem z zabezpieczeniem.
  2. Twardy zawias... no jest twardy w STI. W WRX mniej. Przejedź się jednym i drugim. Albo chociaż zagadaj żeby Cię ktoś przewiózł. We Wrocławiu służę przewiezieniem WRX
  3. Kup WRXa (nie STI) 2015+. Znacznie lepsze daily. A do zakorkowanego miasta i tak najlepsza będzie hybryda, albo moto/skuter/rower jak nie chcesz tracić czasu.
  4. subbiefan

    Wrx 2015+

    Tak, tarcz nie było potrzeby zmieniać.
  5. subbiefan

    Wrx 2015+

    https://dba.com.au/products/pads/xtreme-performance/ Nie wiem co masz na myśli przez ostre hamowanie. Hałasu nie zasłyszałem póki co żadnego.
  6. subbiefan

    Wrx 2015+

    DBA pomarańczowe. Miał być Galfer Sport, w kategorii cena/jakość chyba lepszych nie ma, ale długi czas oczekiwania aktualnie - nigdzie nie ma na stanie. Każde "lepsze" klocki zrobią robotę względem tego co montuje Subaru fabrycznie. W takim aucie to jest moim zdaniem bardzo dziwny i zły pomysł.
  7. subbiefan

    Wrx 2015+

    Wymiana przednich klocków z OE na porządne załatwiła temat hamowania. Jest dobrze
  8. Czy jest jakiś patent na obniżenie fabryczego siedzenia WRX/STI MY15 trochę bardziej niż standardowo pozwala wajcha? Bez wywalania wnętrzności fotela. Na NASIOC znalazłem info, że można odkręcić śruby z tyłu i jest trochę luzu żeby dać fotel nieco niżej. Odkręciłem, ale u mnie co najwyżej da się nieco podnieść, niżej już nie da rady. Chyba że nie chodzi o mocowanie szyn do podłogi, ale fotela do szyn, choć nie wydaje mi się. Pod szynami/fotelem jest jeszcze sporo miejsca. Może wymiana mocowania? Walczył ktoś z tematem? Nie chcę iść w koszty i wymieniać foteli, bo na standardowych jes
  9. subbiefan

    Wrx 2015+

    Czy ktoś w okolicach Wrocławia - powiedzmy do godziny jazdy (w miarę zgodnej z przepisami ;-) ) - ma zmieniony wydech w WRX MY15+ i byłby skłonny poświęcić chwilę czasu i mnie przewieźć? Odwdzięczę się dobrym trunkiem Oczywiście przyjadę we wskazane miejsce. Chcę zrobić w swoim nieco bardziej basowo na wolnych obrotach i ogólnie trochę głośniej, bo nie słyszę samochodu jak stoję na światłach (i nie wiem czy nie zgasł ;p) ale nie chcę przesadzić. Lubię swoich sąsiadów, jeżdżę nieraz dłuższe trasy i nie chcę żeby mnie łeb od buczenia czy hałasu rozbolał. Myślę wymienić tylko końcowe pusz
  10. IMO to co było wcześniej, wyglądało dużo lepiej. Takie akcenty z klasą. Teraz wygląda jak auto time attack wannabe, showcar, albo fura nastolatka ;-) Ale co kto lubi Na pewno zwraca uwagę. Swoją drogą, zastanawiając się nad tematem dokładek trafiłem na firmę Maxton Design. Po opiniach jakie przeczytałem w sieci, omijam z daleka.
  11. subbiefan

    Wrx 2015+

    Hamulce... a raczej spowalniacze. Podchodził ktoś do tematu? A może to tylko mój egzemplarz... Z prędkości miejskich 50-60 hamuje ok. Ale już z 80 jest słabo. Z autostradowych porażka. Samochód nie jest przecież ciężki. Na dniach wymieniam płyn hamulcowy, może coś się zmieni. Czy ktoś zmienił same klocki i odczuł wyraźną poprawę? Albo wręcz przeciwnie? Każde info się przyda W żadnym aucie do tej pory nie wymieniałem zacisków / tarcz na większe. Jeżeli klocki nie pomogą, to co założyć do codziennej jazdy? Na tor się nie wybieram. Głównie miasto / trasa, czasem jakieś gó
  12. subbiefan

    Wrx 2015+

    Ja planuję remap, ale raczej na wiosnę. Dopiero kupiłem auto, chcę trochę pojeździć Nie robiłem jeszcze rozeznania większego czy to będzie nie-ASO, czy może gdzieś indziej. Mocy mi nie brakuje, ale reakcja auta na gaze jest mocno "nieliniowa". Dość brutalnie też odcina turbow górnym zakresie obrotów. Chciałbym to zmienić, przy okazji wyrzucić EGR i TGV, a jak do tego wyjdą trochę ładniejsze kreski niż seria to rewelacja U mnie downpipe zostaje seryjny. Nie musisz ściągać z US. W Polsce jest sporo warsztatów, które zrobią Ci porządny na zamówienie, z katem lub bez. Wyjdzie też tanie
  13. Cześć! +1 WRX 2.0 MY15 we Wrocławiu. Chętnie poznam lokalnych kierowników Subaru. Na ile się zorientowałem czytając kilka stron tego tematu, regularnych spotów nie ma, ad hoc też coś ciężko się zebrać. Będę śledził temat i jak tylko coś się zadzieje, postaram się wpaść.
×
×
  • Create New...