-
Content Count
26 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
28 DobryAbout subbiefan
-
Rank
..:: Świeżynka ::..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Wrocław
-
Auto
WRX MY15
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Z moim WRX nic się póki co nie dzieje (rocznik 2015). Poprzedniemu właścicielowi (1szy w kraju) też nie sprawiał kłopotów. Z książki serwisowej wynika, że w kraju pochodzenia były tylko planowe serwisy. Tak jak pisał Maverick, FA20 to bezproblemowe silniki, m. in. dlatego kupiłem WRX a nie STI. GTI gen. 7 miałem okazję sporo jeździć jako kierowca i pasażer. Nudne auto, wogóle nie angażujące. To nie jest samochód sportowy. Ot sprawny, poprawny, całkiem żwawy kompakt. Miałem kiedyś Mazdę MPS i to był fajny wariat Civic... no jak to wygląda ;p Ale rzecz gustu. Nie jeździłem. Bierz Suba
-
Powiedz mi proszę jeszcze 2 rzeczy. 1. Czy zniknęło szarpanie na 2 i czasem 3 biegu (revhang)? 2. Czy teraz reakcja na gaz jest bardziej liniowa? Na fabrycznym programie wciskasz na 20% a auto ciągnie na jakieś 85% możliwości. Też się przymierzam do strojenia. Celowałem w wiosnę ale nie wiem czy wytrzymam Jedyne nad czym się waham to czy zostawić seryjny downpipe czy dać sportowego kata. Puszki końcowe mam, ale zmienione (CNT Racing). Nie chciałbym za głośno, zwłaszcza w dłuższej autostradowej trasie. Tak jak mam teraz jest ok.
-
Jak wrażenia z jazdy? Różnica duża, czy niespecjalnie czuć po opadnięciu pierwszego zachwytu? Downpipe masz z katalizatorem sportowym czy przelot bez katalizatora?
-
Też mi się na filmie bardziej podoba. Choć i tak z wyglądu z zewnątrz 1 gen. dla mnie lepszy. Może musi się opatrzeć. W zależności od ujęcia widzę w tym aucie Caymana, 370Z, albo... Insignię ;-) Na żywo też może być lepszy odbiór. Fajnie, że jeszcze się pojawiają takie samochody.
-
Pochwal się wykresem po wystrojeniu Będziesz czyścił dolot z nagaru? Jeśli tak to gdzie/jak/za ile?
-
Zapytaj jaki jest zakres prac. Bo umyć i zapaćkać czarnym bitexem czy innym asfaltexem to tylko przyspieszy korozję... której nie będzie widać. Aż zaczną odpadać płaty skorodowanej stali razem z zabezpieczeniem.
-
Twardy zawias... no jest twardy w STI. W WRX mniej. Przejedź się jednym i drugim. Albo chociaż zagadaj żeby Cię ktoś przewiózł. We Wrocławiu służę przewiezieniem WRX
-
Kup WRXa (nie STI) 2015+. Znacznie lepsze daily. A do zakorkowanego miasta i tak najlepsza będzie hybryda, albo moto/skuter/rower jak nie chcesz tracić czasu.
-
Tak, tarcz nie było potrzeby zmieniać.
-
https://dba.com.au/products/pads/xtreme-performance/ Nie wiem co masz na myśli przez ostre hamowanie. Hałasu nie zasłyszałem póki co żadnego.
-
DBA pomarańczowe. Miał być Galfer Sport, w kategorii cena/jakość chyba lepszych nie ma, ale długi czas oczekiwania aktualnie - nigdzie nie ma na stanie. Każde "lepsze" klocki zrobią robotę względem tego co montuje Subaru fabrycznie. W takim aucie to jest moim zdaniem bardzo dziwny i zły pomysł.
-
Wymiana przednich klocków z OE na porządne załatwiła temat hamowania. Jest dobrze
-
subbiefan started following programowanie lusterek bocznych, Biale z nieba leci! and Subaru BRZ [ZD] (MY22=>)
-
Czy jest jakiś patent na obniżenie fabryczego siedzenia WRX/STI MY15 trochę bardziej niż standardowo pozwala wajcha? Bez wywalania wnętrzności fotela. Na NASIOC znalazłem info, że można odkręcić śruby z tyłu i jest trochę luzu żeby dać fotel nieco niżej. Odkręciłem, ale u mnie co najwyżej da się nieco podnieść, niżej już nie da rady. Chyba że nie chodzi o mocowanie szyn do podłogi, ale fotela do szyn, choć nie wydaje mi się. Pod szynami/fotelem jest jeszcze sporo miejsca. Może wymiana mocowania? Walczył ktoś z tematem? Nie chcę iść w koszty i wymieniać foteli, bo na standardowych jes
-
Czy ktoś w okolicach Wrocławia - powiedzmy do godziny jazdy (w miarę zgodnej z przepisami ;-) ) - ma zmieniony wydech w WRX MY15+ i byłby skłonny poświęcić chwilę czasu i mnie przewieźć? Odwdzięczę się dobrym trunkiem Oczywiście przyjadę we wskazane miejsce. Chcę zrobić w swoim nieco bardziej basowo na wolnych obrotach i ogólnie trochę głośniej, bo nie słyszę samochodu jak stoję na światłach (i nie wiem czy nie zgasł ;p) ale nie chcę przesadzić. Lubię swoich sąsiadów, jeżdżę nieraz dłuższe trasy i nie chcę żeby mnie łeb od buczenia czy hałasu rozbolał. Myślę wymienić tylko końcowe pusz