lutek34 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 2 godziny temu, 0Zero napisał: - 3-port boost control - EGR delete - TGV delte jak kopiłeś tyle, to czemu do kompletu nie dodałeś AccesPort Cobb? Sam byś sobie wgrywał odpowiednie mapy, zależnie od zmian przy silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maverick Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Witam Wszystkich, ponawiam pytanie o tunera. Zabieram się za kolejną serię drobnych modyfikacji: - 3-port boost control - EGR delete - TGV delte Macie jakiegoś tunera godnego polecenia pracującego na Cobbie? Np. RR tuning M. Bieńkowski w Krakowie. Na nowej mapie jeżdzę od roku i jest git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0Zero Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 16 godzin temu, lutek34 napisał: jak kopiłeś tyle, to czemu do kompletu nie dodałeś AccesPort Cobb? Sam byś sobie wgrywał odpowiednie mapy, zależnie od zmian przy silniku. Mam już AP, jeżdżę na mapie stage2 (OTS) od MAPerfaormance. Niestety do planowanych zmian wymagany jest protune lub etune, gotowa mapa już tego nie ogarnie. 14 godzin temu, Maverick napisał: 20 godzin temu, 0Zero napisał: Witam Wszystkich, ponawiam pytanie o tunera. Zabieram się za kolejną serię drobnych modyfikacji: - 3-port boost control - EGR delete - TGV delte Macie jakiegoś tunera godnego polecenia pracującego na Cobbie? Np. RR tuning M. Bieńkowski w Krakowie. Na nowej mapie jeżdzę od roku i jest git. Dzięki za info, odezwę się do nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 W dniu 3.08.2020 o 15:28, 0Zero napisał: Witam Wszystkich, ponawiam pytanie o tunera. Zabieram się za kolejną serię drobnych modyfikacji: - TGV delte jak będziesz wyrzucał klapy, zrób zdjęcia jak wyglądają kanały dolotowe i zawory od góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisiekS Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 (edytowane) Dzień dobry. Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie wrx sti i postanowiłem poczytać i zapytać użytkowników o opinię ;). To dobry wybór? Edytowane 15 Lutego 2021 przez MisiekS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 tak jakies 73000 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisiekS Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 24 minuty temu, pawels1 napisał: tak jakies 73000 Ha ha. A teraz poważnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 no powaznie nie licze ile zaplacilem za naprawy bo reanimacja pewna przebieg 30000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 ale ten samochod jezdzi tak ze nie chce sie z niego wysiadac .Tylko krotko jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, MisiekS napisał: Czy pewny wrx sti, rok 2015, doinwestowany, 400 koni za 73 tysiące to opłacalny sprzęt? doinwestowane STI za 73tyś zł? coś na 100% musi być walnięte. W KRK oglądałem STI za 65tyś zł, sprzedawca zarzekał się przez telefon że mechanicznie wszystko jest igła, tylko drobne poprawki lakiernicze, na miejscu okazuje się że UPG dmuchnięte, 4 bieg haczy i oczywiście do poprawek lakierniczych. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisiekS Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Chyba co się miało zepsuć w nim jest zrobione, to może nie będzie tak źle I 10 tysięcy km zrobi bez awarii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisiekS Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 1 minutę temu, lutek34 napisał: doinwestowane STI za 73tyś zł? coś na 100% musi być walnięte. W KRK oglądałem STI za 65tyś zł, sprzedawca zarzekał się przez telefon że mechanicznie wszystko jest igła, tylko drobne poprawki lakiernicze, na miejscu okazuje się że UPG dmuchnięte, 4 bieg haczy i oczywiście do poprawek lakierniczych. Tak, 100% pewniak. Kute tłoki, korby , większe turbo, wtryski, lekkie Koło zamachowe, zimówki, kolektory, wydech, śruby głowic, sprzęgło act, chyba większa misa oleju i pompa bardziej wydajna + jakieś inne rzeczy. Tak rok chciałbym pojeździć I zmienić na coś w automacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2020 5 minut temu, MisiekS napisał: Tak, 100% pewniak. Kute tłoki, korby , większe turbo, wtryski, lekkie Koło zamachowe, zimówki, kolektory, wydech, śruby głowic, sprzęgło act, chyba większa misa oleju i pompa bardziej wydajna + jakieś inne rzeczy. Tak rok chciałbym pojeździć I zmienić na coś w automacie. jak pewniak, to kupuj. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0Zero Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 W dniu 4.08.2020 o 21:17, lutek34 napisał: jak będziesz wyrzucał klapy, zrób zdjęcia jak wyglądają kanały dolotowe i zawory od góry. Sprawa trochę się skomplikowała. Po rozmowie z kilkoma tunerami okazało się, że pracują na EkuTeku i AP jest w ich przypadku bezużyteczny. Nowa mapa jest więc tworzona od podstaw a nie jako rewizja używanej mapy. Koszt 2800 - 3950 PLN, trochę dużo jak na poprawkę nie mająco wpływu na moc. Ostatecznie wszystkie części chwilowo odkładam na półkę... nastawiłem się jednak na mody więc do wymieniam tarcze na dba 4000 T3 i klocki dba xtreme performance. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
allu Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 3 godziny temu, 0Zero napisał: Wymieniam tarcze na dba 4000 T3 i klocki dba xtreme performance. Daj znać jak to hamuje. I jaka różnica jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 3 godziny temu, 0Zero napisał: Nowa mapa jest więc tworzona od podstaw a nie jako rewizja używanej mapy. Koszt 2800 - 3950 PLN, nie kontaktowałeś się z Cobb lub Maperformance odnośnie kosztów e-tuningu? Co do hamulców, to ja się zastanawiam nad założeniem takiego samego zestawu PowerStop jaki założyłem do Tribeci, w 2t samochodzie się sprawdziły, to w WRX też powinno być OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0Zero Opublikowano 18 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2020 W dniu 14.08.2020 o 15:39, lutek34 napisał: nie kontaktowałeś się z Cobb lub Maperformance odnośnie kosztów e-tuningu? Co do hamulców, to ja się zastanawiam nad założeniem takiego samego zestawu PowerStop jaki założyłem do Tribeci, w 2t samochodzie się sprawdziły, to w WRX też powinno być OK. Zestaw ładny, ciekawy jestem jak się sprawdza przy agresywniejszej jeździe W sprawie e-tuningu, nie znalazłem na stronach MAP i COBBa nie trafiłem na żadne informacje w tym zakresie. Przyznam się bez bicia, że nie kontaktowałem się z nimi. Pisałem do Brentuning i dostałem wiadomość, że bez problemu mogą przygotować mapę. Muszę tylko wymienić dolot na jakiś inny bo tego od MAPerformance nie uznają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 1 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 Czysto informacyjnie, mój WRX z Kuwejtu znalazł nowego właściciela na forum. Pewnie za niedługo się pochwali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2020 Po wymianie dolotu, DP i montażu EBCS będę się wybierał na remap. Co warto przy okazji ogarnąć w sofcie? Na pewno revhang, może pops&bangs , coś jeszcze? Nie jestem (na razie ) przekonany czy ruszać TGV i EGR... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 4 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 16 godzin temu, Kambol napisał: Po wymianie dolotu, DP i montażu EBCS będę się wybierał na remap. Co warto przy okazji ogarnąć w sofcie? Na pewno revhang, może pops&bangs , coś jeszcze? Nie jestem (na razie ) przekonany czy ruszać TGV i EGR... Procedurę startu ogarnij sobie popkornu chyba nie da rady, poza tym międzygaz masz od tego Jak masz fundusz to od razu TGV i EGR rób Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro555 Opublikowano 4 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 Ja właśnie przymierzam się do zakupu TGV/EGR delete kit (PRL) - a może ktoś ma na półce niepotrzebne i mógłbym odkupić? :-) J-pipe tez planuję - pytałem MGmotorsport (miałem w Forku wydech od nich), to jedyny DP w Subaru którego nie mają w ofercie. Więc pozostaje import US. W sumie to na najbliższy wtorek miałem zaplanowany remap w Poznaniu do tego co mam obecnie na aucie (przyjechał z Kanady już z fajnym catback AWE Track Edition) - ale po kilku rozmowach z Piotrem przełożyłem termin i zgłoszę się jak już będę miał graty na EGR/TGV i od razu Jpipe :-) A może ktoś jeszcze planuje w najbliższym czasie remap w Poznaniu, może jakaś grupowa akcja? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbiefan Opublikowano 4 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 Ja planuję remap, ale raczej na wiosnę. Dopiero kupiłem auto, chcę trochę pojeździć Nie robiłem jeszcze rozeznania większego czy to będzie nie-ASO, czy może gdzieś indziej. Mocy mi nie brakuje, ale reakcja auta na gaze jest mocno "nieliniowa". Dość brutalnie też odcina turbow górnym zakresie obrotów. Chciałbym to zmienić, przy okazji wyrzucić EGR i TGV, a jak do tego wyjdą trochę ładniejsze kreski niż seria to rewelacja U mnie downpipe zostaje seryjny. Nie musisz ściągać z US. W Polsce jest sporo warsztatów, które zrobią Ci porządny na zamówienie, z katem lub bez. Wyjdzie też taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro555 Opublikowano 4 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 20 minut temu, subbiefan napisał: W Polsce jest sporo warsztatów, które zrobią Ci porządny na zamówienie MG motorsport nie zrobi, innych nie brałem pod uwagę - jakieś propozycje? TGV/EGR delete kit kupię od razu 2szt, może komuś się przyda za jakiś czas, to będę miał do sprzedania :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 4 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 Nie wiem, czy wydech do WRX jest taki sam, jak do WRX STI (my bad) - ale w następnym tygodniu będę miał do sprzedania bardzo dobry kompletny przelot do STI (do mapy na 330 KM). Używany, ok. 15 tys. km przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro555 Opublikowano 4 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 10 minut temu, anakinsky napisał: kompletny przelot Nie wiem czy to dobra opcja w moim przypadku (nawet gdyby pasował), jak nie mam końcowych puszek :-) Może być zbyt agresywnie, chyba muszę raczej zostawić środkowy i wymienić tylko J-pipe na taki z high-flow cat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się