Skocz do zawartości

Wrx 2015+


maati

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich, ponawiam pytanie o tunera. Zabieram się za kolejną serię drobnych modyfikacji:
 
IMG_20200721_195426.jpg.5f2c0d555ca23a5374ed63a1da353f90.jpg             IMG_20200721_195534.jpg.08bca5d0f5617e91a7f937626e2545ef.jpg              
 
- 3-port boost control
- EGR delete
- TGV delte
Macie jakiegoś tunera godnego polecenia pracującego na Cobbie?
Np. RR tuning M. Bieńkowski w Krakowie. Na nowej mapie jeżdzę od roku i jest git.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, lutek34 napisał:

 

jak kopiłeś tyle, to czemu do kompletu nie dodałeś AccesPort Cobb? Sam byś sobie wgrywał odpowiednie mapy, zależnie od zmian przy silniku.

 

Mam już AP, jeżdżę na mapie stage2 (OTS) od MAPerfaormance. Niestety do planowanych zmian wymagany jest protune lub etune, gotowa mapa już tego nie ogarnie.

 

 

 

14 godzin temu, Maverick napisał:
20 godzin temu, 0Zero napisał:
Witam Wszystkich, ponawiam pytanie o tunera. Zabieram się za kolejną serię drobnych modyfikacji:
 
IMG_20200721_195426.jpg.5f2c0d555ca23a5374ed63a1da353f90.jpg             IMG_20200721_195534.jpg.08bca5d0f5617e91a7f937626e2545ef.jpg              
 
- 3-port boost control
- EGR delete
- TGV delte
Macie jakiegoś tunera godnego polecenia pracującego na Cobbie?

Np. RR tuning M. Bieńkowski w Krakowie. Na nowej mapie jeżdzę od roku i jest git.

 

Dzięki za info, odezwę się do nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.08.2020 o 15:28, 0Zero napisał:

Witam Wszystkich, ponawiam pytanie o tunera. Zabieram się za kolejną serię drobnych modyfikacji:

 

IMG_20200721_195426.jpg.5f2c0d555ca23a5374ed63a1da353f90.jpg                   

 

- TGV delte

 

jak będziesz wyrzucał klapy, zrób zdjęcia jak wyglądają kanały dolotowe i  zawory od góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
1 godzinę temu, MisiekS napisał:

Czy pewny wrx sti, rok 2015, doinwestowany, 400 koni za 73 tysiące to opłacalny sprzęt?

 

doinwestowane STI za 73tyś zł? coś na 100% musi być walnięte. W KRK oglądałem STI za 65tyś zł, sprzedawca zarzekał się przez telefon że mechanicznie wszystko jest igła, tylko drobne poprawki lakiernicze, na miejscu okazuje się że UPG dmuchnięte, 4 bieg haczy i oczywiście do poprawek lakierniczych.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lutek34 napisał:

 

doinwestowane STI za 73tyś zł? coś na 100% musi być walnięte. W KRK oglądałem STI za 65tyś zł, sprzedawca zarzekał się przez telefon że mechanicznie wszystko jest igła, tylko drobne poprawki lakiernicze, na miejscu okazuje się że UPG dmuchnięte, 4 bieg haczy i oczywiście do poprawek lakierniczych.

Tak, 100% pewniak. Kute tłoki, korby , większe turbo, wtryski, lekkie Koło zamachowe, zimówki, kolektory, wydech, śruby głowic, sprzęgło act, chyba większa misa oleju i pompa bardziej wydajna + jakieś inne rzeczy. Tak rok chciałbym pojeździć I zmienić na coś w automacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, MisiekS napisał:

Tak, 100% pewniak. Kute tłoki, korby , większe turbo, wtryski, lekkie Koło zamachowe, zimówki, kolektory, wydech, śruby głowic, sprzęgło act, chyba większa misa oleju i pompa bardziej wydajna + jakieś inne rzeczy. Tak rok chciałbym pojeździć I zmienić na coś w automacie.

 

jak pewniak, to kupuj.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.08.2020 o 21:17, lutek34 napisał:

 

jak będziesz wyrzucał klapy, zrób zdjęcia jak wyglądają kanały dolotowe i  zawory od góry.

 

Sprawa trochę się skomplikowała. Po rozmowie z kilkoma tunerami okazało się, że pracują na EkuTeku i AP jest w ich przypadku bezużyteczny. Nowa mapa jest więc tworzona od podstaw a nie jako rewizja używanej mapy. Koszt 2800 - 3950 PLN, trochę dużo jak na poprawkę nie mająco wpływu na moc. Ostatecznie wszystkie części chwilowo odkładam na półkę... nastawiłem się jednak na mody więc do wymieniam tarcze na dba 4000 T3 i klocki dba xtreme performance. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, 0Zero napisał:

Nowa mapa jest więc tworzona od podstaw a nie jako rewizja używanej mapy. Koszt 2800 - 3950 PLN,

 

nie kontaktowałeś się z Cobb lub Maperformance odnośnie kosztów e-tuningu? 

 

Co do hamulców, to ja się zastanawiam nad założeniem takiego samego zestawu PowerStop jaki założyłem do Tribeci, w 2t samochodzie się sprawdziły, to w WRX też powinno być OK.

55547042_403712537107168_4071143145612509184_n.jpg

61328723_380083555941487_6938860850300059648_n.jpg

61945917_380846502542056_1029863252693090304_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.08.2020 o 15:39, lutek34 napisał:

 

nie kontaktowałeś się z Cobb lub Maperformance odnośnie kosztów e-tuningu? 

 

Co do hamulców, to ja się zastanawiam nad założeniem takiego samego zestawu PowerStop jaki założyłem do Tribeci, w 2t samochodzie się sprawdziły, to w WRX też powinno być OK.

55547042_403712537107168_4071143145612509184_n.jpg

61328723_380083555941487_6938860850300059648_n.jpg

61945917_380846502542056_1029863252693090304_n.jpg

 

Zestaw ładny, ciekawy jestem jak się sprawdza przy agresywniejszej jeździe :)

 

W sprawie e-tuningu, nie znalazłem na stronach MAP i COBBa nie trafiłem na żadne informacje w tym zakresie. Przyznam się bez bicia, że nie kontaktowałem się z nimi. Pisałem do Brentuning i dostałem wiadomość, że bez problemu mogą przygotować mapę. Muszę tylko wymienić dolot na jakiś inny bo tego od MAPerformance nie uznają. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
16 godzin temu, Kambol napisał:

Po wymianie dolotu, DP i montażu EBCS będę się wybierał na remap. Co warto przy okazji ogarnąć w sofcie? Na pewno revhang, może pops&bangs :D, coś jeszcze?

Nie jestem (na razie ;)) przekonany czy ruszać TGV i EGR...

 

Procedurę startu ogarnij sobie :)

popkornu chyba nie da rady, poza tym międzygaz masz od tego :)

 

Jak masz fundusz to od razu TGV i EGR rób :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie przymierzam się do zakupu TGV/EGR delete kit (PRL) - a może ktoś ma na półce niepotrzebne i mógłbym odkupić? :-)

J-pipe tez planuję - pytałem MGmotorsport (miałem w Forku wydech od nich), to jedyny DP w Subaru którego nie mają w ofercie. Więc pozostaje import US.

W sumie to na najbliższy wtorek miałem zaplanowany remap w Poznaniu do tego co mam obecnie na aucie (przyjechał z Kanady już z fajnym catback AWE Track Edition) - ale po kilku rozmowach z Piotrem przełożyłem termin i zgłoszę się jak już będę miał graty na EGR/TGV i od razu Jpipe :-)

A może ktoś jeszcze planuje w najbliższym czasie remap w Poznaniu, może jakaś grupowa akcja? :-)

 

IMG_20200730_111223.thumb.jpg.e9727fe40e17f5970e5e6996581b581e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja planuję remap, ale raczej na wiosnę. Dopiero kupiłem auto, chcę trochę pojeździć :) Nie robiłem jeszcze rozeznania większego czy to będzie nie-ASO, czy może gdzieś indziej.

Mocy mi nie brakuje, ale reakcja auta na gaze jest mocno "nieliniowa". Dość brutalnie też odcina turbow górnym zakresie obrotów. Chciałbym to zmienić, przy okazji wyrzucić EGR i TGV, a jak do tego wyjdą trochę ładniejsze kreski niż seria to rewelacja :)

U mnie downpipe zostaje seryjny. Nie musisz ściągać z US. W Polsce jest sporo warsztatów, które zrobią Ci porządny na zamówienie, z katem lub bez. Wyjdzie też taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, subbiefan napisał:

W Polsce jest sporo warsztatów, które zrobią Ci porządny na zamówienie

MG motorsport nie zrobi, innych nie brałem pod uwagę - jakieś propozycje?

 TGV/EGR delete kit kupię od razu 2szt, może komuś się przyda za jakiś czas, to będę miał do sprzedania :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, anakinsky napisał:

kompletny przelot

Nie wiem czy to dobra opcja w moim przypadku (nawet gdyby pasował), jak nie mam końcowych puszek :-)

Może być zbyt agresywnie, chyba muszę raczej zostawić środkowy i wymienić tylko J-pipe na taki z high-flow cat :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...