Pablito79 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam znawców WRX 2015+ . Wpadło mi takie oto ogłoszenie, czy może kojarzycie samochód https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-wrx-subaru-wrx-ID6DJnKv.html#fba91aebd9 Jutro mam zamiar zadzwonić i popytać co i jak. A czy ze zdjęć, możecie ocenić czy to szrot, czy może warty uwagi Jeśli dojdzie do czegoś, to właśnie chciałbym z CVT, bo i tak głównie żona będzie tym jeździć. Edytowane 5 Kwietnia 2021 przez Pablito79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 teraz tylko znaleźć wolny czas i ogarnąć temat ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Panowie, czy ktoś z Was zmieniał fabryczny "plastikowy" IC na coś poważniejszego? Mój od dawna wyczekiwany remap w końcu dojdzie do skutku (w przyszłym tygodniu). Zastanawiam się, czy nie warto od razu zrobić mapy na jakiś większym ICku, jeśli za chwilę miałoby się okazać, że w upale na fabrycznym jest lipa. Z dostępnych u nas za w miarę przyzwoitą cenę (bo w USA ceny podobne ale w dolarach) widzę coś takiego: https://turboworks.pl/product-pol-4804-Intercooler-TurboWorks-SUBARU-WRX-Forester-XT-2-0T-15-17.html ale nie wiem ile te TW są warte... Patrząc na wielkość rdzenia, to różnica spora, bo OEM ma około 24x34,5x6,4cm =~5300cm3, a TW ma 28x28x9,5cm =7448cm3 (~140% OEM). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 17 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2021 W dniu 15.04.2021 o 02:36, Kambol napisał: fabryczny "plastikowy" IC na coś poważniejszego? tylko czy do "cywilnej" jazdy, jest to potrzebny mod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Panowie, takie szybkie pytanie, jakie filtry oleju zakładacie do swoich FA20 DIT? Swojego WRXa kupiłem z filtrem K&N, po kupnie wymiana na OEM. Teraz zbliża się następna wymiana oleju i zastanawiam się czy ponownie OEM a może Knecht? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2021 Ja używam OEM 15208AA170 (czarny). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 18 godzin temu, Kambol napisał: Ja używam OEM 15208AA170 (czarny). U mnie końcówka 160 i taki jest cały czas zakładany w serwisie do Forestera XT 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 15 minut temu, Jacocz napisał: U mnie końcówka 160 i taki jest cały czas zakładany w serwisie do Forestera XT 2015 i o to chodzi, że wg. katalogu do WRX i FXT idą różne filtry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Godzinę temu, Jacocz napisał: U mnie końcówka 160 i taki jest cały czas zakładany w serwisie do Forestera XT 2015 U mnie również filtr z końcówką 160. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 21 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2021 czyli wszyscy zakładacie filtry OEM? To chyba nie będę kombinował i zamówię OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbiefan Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 (edytowane) Ja mam Knecht OC 230. Nie ma sensu płacić 2x tyle za napis Subaru na filtrze. Edytowane 22 Kwietnia 2021 przez subbiefan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Ja mam Knecht OC 230. Nie ma sensu płacić 2x tyle za napis Subaru na filtrze.Też nie lubię przepłacać i jak jest możliwość założenia dobrego zamiennika, to go zakładam. W tym przypadku OEM filter ma ciśnienie otwarcia zaworu 1.6bar a te wszystkie zamienniki 1bar i tutaj jest mój dylemat.Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 38 minut temu, lutek34 napisał: Też nie lubię przepłacać i jak jest możliwość założenia dobrego zamiennika, to go zakładam. W tym przypadku OEM filter ma ciśnienie otwarcia zaworu 1.6bar a te wszystkie zamienniki 1bar i tutaj jest mój dylemat. Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Czyli filtruje nadal podczas gdy zamiennik już dawno przestał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Panowie, wymieniając olej w silniku, zalewacie olej który w teorii "chroni" przed LSPI czy tylko zwracacie uwagę na parametry lepkościowe, podane przez producenta silnika? Dla przykładu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 (edytowane) Ja leję "bez LSPI" - Millers CFS 10W50 (7955): Ale czytałem fajny artykuł w temacie: https://www.comeanddriveit.com/engine/subaru-ringland-failure Edytowane 5 Maja 2021 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 W dniu 22.04.2021 o 11:07, subbiefan napisał: Ja mam Knecht OC 230. Nie ma sensu płacić 2x tyle za napis Subaru na filtrze. To po ile kupujesz zamiennik jak oryginał kosztuje 41zł ? Nie wiem czy akurat w tym miejscu jest oszczędność . U mnie w Forku DIT zestaw polecony przez pewnie lepszych znawców Subaru niż ja : filtr oleju OEM , olej Eneos Sustina 0W50 . 90tyś km i autko śmiga aż miło . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawels1 Opublikowano 25 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2021 2 minuty temu, Jacocz napisał: To po ile kupujesz zamiennik jak oryginał kosztuje 41zł ? Nie wiem czy akurat w tym miejscu jest oszczędność . U mnie w Forku DIT zestaw polecony przez pewnie lepszych znawców Subaru niż ja : filtr oleju OEM , olej Eneos Sustina 0W50 . 90tyś km i autko śmiga aż miło . a co ten sutina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 Takie pytanie na ożywienie wątku: jaka jest różnica między zderzakiem przednim i maską z WRX 2015+ a tym z Levorga? Chodzi o same te elementy a nie o zaślepki, atrapki czy ramki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 (edytowane) 19 minut temu, julian napisał: Takie pytanie na ożywienie wątku: jaka jest różnica między zderzakiem przednim i maską z WRX 2015+ a tym z Levorga? Chodzi o same te elementy a nie o zaślepki, atrapki czy ramki. Maska jest taka sama, zderzaki są inne. W WRX zderzak tworzy całość z grillem, w Levorgu grill jest osobnym elementem. Plus, oczywiście, jest różnica w elementach zderzaka takich, jak halogeny/dzienne/kierunkowskazy (inny kształt). Edytowane 8 Czerwca 2021 przez anakinsky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 19 minut temu, julian napisał: Takie pytanie na ożywienie wątku: jaka jest różnica między zderzakiem przednim i maską z WRX 2015+ a tym z Levorga? Chodzi o same te elementy a nie o zaślepki, atrapki czy ramki. Maski są takie same ale nie jestem pewien co do błotników i zderzaka. Levorg miał węższe opony i przez to chyba nadkola są trochę węższe i zderzak przedni przez to też. Może ktoś bardziej kompetentny potwierdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 11 minut temu, FilipBB napisał: Maski są takie same ale nie jestem pewien co do błotników i zderzaka. Levorg miał węższe opony i przez to chyba nadkola są trochę węższe i zderzak przedni przez to też. Może ktoś bardziej kompetentny potwierdzi. Błotniki na pewno są inne 16 minut temu, anakinsky napisał: Maska jest taka sama, zderzaki są inne. W WRX zderzak tworzy całość z grillem, w Levorgu grill jest osobnym elementem. Plus, oczywiście, jest różnica w elementach zderzaka takich, jak halogeny/dzienne/kierunkowskazy (inny kształt). A widzisz, na ogłoszeniach pod hasłem grill/atrapa wrx wyświetla się sam ten element. Kolor ma właściwy bo Levorg ma chrom o ile dobrze pamiętam. Tak, plastiki pod halogeny, dzienne, kierunki. A gdyby zdemontować tą zaślepkę i z jednego i z drugiego to czy poszycie zderzaka będzie wspólne dla obu aut? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 33 minuty temu, julian napisał: A gdyby zdemontować tą zaślepkę i z jednego i z drugiego to czy poszycie zderzaka będzie wspólne dla obu aut? Nie. Tak, jak napisałem wcześniej - są różnice w kształcie plastików, w których są osadzone dzienne/halogeny i kierunkowskazy. 34 minuty temu, julian napisał: A widzisz, na ogłoszeniach pod hasłem grill/atrapa wrx wyświetla się sam ten element. Kolor ma właściwy bo Levorg ma chrom o ile dobrze pamiętam. To są zupełnie różne elementy. Widziałem kiedyś na NASIOC adaptację zderzaka i grilla od Levorga do WRX, ale wyglądało to tak sobie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 33 minuty temu, anakinsky napisał: To są zupełnie różne elementy. Widziałem kiedyś na NASIOC adaptację zderzaka i grilla od Levorga do WRX, ale wyglądało to tak sobie... Ughhh,wyobraziłem sobie jak to mogło wyglądać ... I jest jasność- maska taka sama a zderzak nie. Dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 To znaczy światła główne, kierunkowskazy i przeciwmgielne są te same i mają takie same typy montażu, tylko ramki zewnętrzne są troche inne i ewentualnie zestawy montażowe. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 1 godzinę temu, julian napisał: Ughhh,wyobraziłem sobie jak to mogło wyglądać ... No słabo wyglądało, choć o gustach się nie dyskutuje ;-) Tu masz odwrotną operację: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się