sebachon Opublikowano 3 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2022 20 minut temu, GeFo555 napisał: nie chcesz przypadkiem swojego sprzedać??? 2-3 lata zamierzam się nim pocieszyć... Trafiłem na auto mega zadbane, lekko uszkodzone (accident-free, minor demage) i jeździ fenomenalnie. Dodatkowo ma AP COBB, co przy Stage 1 daje bezpieczną zwyżkę mocy do prawie 300 KM. Jedyny mankament to BEZNADZIEJNE audio... Dzwoń do serwisu z Otwocka. Oni sprowadzają te auta i sami naprawiają. A nuż coś Ci ściągną. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 26 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2022 Mam pytanie do kogoś z Was, kto przerabiał audio w swoim WRX ie. Brakuje mi wiązki (adaptera) łączącej oryginalną kamerę z aftermarketowym Androidem. Czy wiecie jaka to jest kostka (ile pin-ów, jakie napięcie) i gdzie ewentualnie można ją dostać? W serwisie audio mi powiedzieli, że dopóki nie zdemontują oryginalnego radia nie będą wiedzieli.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 28 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2022 Może coś wykminisz z service manuala, albo zdemontuj radio (nie zajmuje to dużo czasu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 2 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 W dniu 26.02.2022 o 12:07, sebachon napisał: Mam pytanie do kogoś z Was, kto przerabiał audio w swoim WRX ie nie kupiłeś radia dedykowanego do WRXa? tył Twojego radia wygląda tak? której wiązki Tobie brakuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 2 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2022 3 godziny temu, lutek34 napisał: której wiązki Tobie brakuje? Kupiłem radio dedykowane do tego WRX-a ale bez wiązki łączącej go z oryginalną kamerą cofania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 9 godzin temu, sebachon napisał: Kupiłem radio dedykowane do tego WRX-a ale bez wiązki łączącej go z oryginalną kamerą cofania. i nie masz tych wiązek z powyższego zdjęcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 9 godzin temu, lutek34 napisał: i nie masz tych wiązek z powyższego zdjęcia? Mam. Tylko że wiązka kamery jest do kamery aftermarketowej a nie oryginalnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 5 godzin temu, sebachon napisał: Mam. Tylko że wiązka kamery jest do kamery aftermarketowej a nie oryginalnej teraz piszę z głowy, ale w wiązce "power cable" masz dwa wtyki białe i czerwone, w nie wtykasz z wiązki "aux cable" coś z IN a ta wiązka jest podpięta do radia. Moje radio przyszło z manualem dzięki któremu nie miałem żadnych problemów z podłączeniem tego radia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 W końcu udało mi sie zainstalować to nowe audio i muszę przyznać, że jest naprawdę MEGA zmiana na plus. Okazało się, że nawet te seryjne głośniki brzmią przyzwoicie przy dobrym wzmacniaczu i wielokanałowym equalizerze. 4 giga RAM w zupełności wystarcza, android chodzi całkiem szybko. Polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 2 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2022 Co konkretnie kupiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 3 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2022 W dniu 2.04.2022 o 14:28, Kambol napisał: Co konkretnie kupiłeś? A takie cuś: https://allegro.pl/oferta/radio-nawigacja-subaru-forester-xv-android-64gb-9616074981?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_elktrk_rtvagd_pla_ss&ev_adgr=rtvagd&ev_campaign_id=15011587598&gclid=Cj0KCQiApL2QBhC8ARIsAGMm-KFqR02S8hBVcxTEtwymzvsagcuR3BZOPv3nkUU5gOKGUadmHWpPTx8aAtn_EALw_wcB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammisiek Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 Witam wszystkich posiadaczy WRX-a. Przeczytałem ten wątek już kilka razy, za każdym razem znalazłem odpowiedź na moje pytanie. Tym razem mam pewien problem z dołożeniem kierunkowskazów w lusterka. Po konsultacji z kolegą mRoZiOo, postanowiłem doposażyć mój samochód w takie kierunkowskazy. Posunął mi pewien pomysł, że nie trzeba zmieniać całych lusterek, a wystarczą jedynie obudowy. No i zaczęła się walka z poszukiwaniem odpowiedniego numeru części. Jak się domyślam, obudowy będą pasowały z europejskiego STI (Po sprawdzeniu nr. części po VIN z STI EU i mojego WRX numery wychodzą inne ). Jak wygląda temat z lusterkami z Levorga? Wyczytałem, że nasze WRX-y do słupka B są w zasadzie bliźniacze. Czy mógłby mi ktoś potwierdzić czy numery części które znalazłem będą "kompatybilne"? Oczywiście szukam zamiennika obudowy, nie tylko z uwagi na cenę, ale też szybką dostępność części. Takie numery znalazłem do STI: 91059VA020 / 91059VA030 Do levorga już są takie: 91054VA110 / 91054VA100 Dodatkowo pojawia się na portalach aukcyjnych zamiennik o numerach oryginału: 91054AJ200WU. Czy ktoś już zgłębiał te zawiłości w numerach części, lub byłby w stanie mi z tym pomóc? Co godzinę znajduję nowy numer budowy lusterka i ręce mi już opadają . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 (edytowane) Nie wiem, czy z poszukiwaniem i zakupem samej obudowy nie będzie więcej "zachodu", niż z oryginalnym lusterkiem z kierunkowskazami. Ja kupiłem używane z Levorga - są identyczne z zewnątrz (jak w WRX/Sti), ale europejskie mają większą wtyczkę - 12-pin, a w WRX (przynajmniej moim MY2017 premium) jest 10-pin. Nie jest to problem, wystarczy przyłożyć konektory do starej 10-pinowej wtyczki. Jeśli dobrze pamiętam, to 2 przewody od kontrolki "martwego pola" (jeśli kupisz takie lusterko) zostają poza wtyczką. Dodatkowa zaleta, to europejskie, asferyczne lusterko kierowcy (jeśli jeszcze nie zmieniłeś z płaskiego stosownego w USA). Oprócz dołożenia kierunkowskazów (prosta sprawa), podłączyłem też składanie (zmieniony panel sterowania lusterkami) i moduł automatycznego składania/rozkładania przy zamykaniu/otwieraniu centralnego zamka, ale to już nieco bardziej skomplikowana robota. Jeśli chcesz, to jak będę w domu (i znajdę), mogę wrzucić jakieś moje schematy połączeń. Edytowane 30 Maja 2022 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammisiek Opublikowano 30 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2022 43 minuty temu, Kambol napisał: Dodatkowa zaleta, to europejskie, asferyczne lusterko kierowcy (jeśli jeszcze nie zmieniłeś z płaskiego stosownego w USA). Właśnie miałem się też Ciebie dopytać o to gdzie kupowałeś wkład lusterka, bo widziałem, że zmieniałeś sobie na asferyczne. Temat zakupu lusterek z STI EU jest chyba dość ciężki. Przynajmniej ja póki co nigdzie nie znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 31 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2022 (edytowane) Z Sti też się pojawiają, ale przesadnie drogie, a poza lakierem obudowy się nie różnią. Wkład lusterka kupiłem w ASO zanim jeszcze pojawiła się koncepcja dołożenia kierunkowskazów i składania. Numer 91039VA010, kosztował koło 200 zł. Dlatego lepiej od razu kupić (używane) lusterko z Levorga z wkładem. Ja kupowałem 2 lata temu na allegro (za 480-490 zł/szt.). Można jeszcze sprawdzić, czy nie pasują od imprezy. XV ma na pewno inne, bo przymierzałem. Możesz zapytać w firmie Katamaran z Łodzi, może coś mają. Uwaga na angielskie - inne kąty. Jeśli byś chciał, to być może mam gdzieś odłożony lewy wkład asferyczny, mogę poszukać. Edytowane 31 Maja 2022 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik123 Opublikowano 16 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2022 Zna ktoś może numer Vin małej szybki w tylnich drzwiach lub gdzie najlepiej kupić aby była przydymiona lekko jak oryginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 17 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 9 godzin temu, konik123 napisał: Zna ktoś może numer Vin małej szybki w tylnich drzwiach lub gdzie najlepiej kupić aby była przydymiona lekko jak oryginał nie VIN a numer części. Która strona? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik123 Opublikowano 17 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 Prawa , dzięki, wiesz może jeszcze gdzie mogą mieć na stanie w pl ta szybkę? :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 17 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2022 obdzwoń ASO Subaru, jak nie znajdziesz to możesz zamówić z Arabii 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 18 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2022 Możesz jeszcze zadzwonić do firmy Katamaran z Łodzi. Mają dużo części do (importowanych) Subaru. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ammisiek Opublikowano 1 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2022 Witam ponownie właścicieli WRX-ów. Pewnie nie jeden z was już przerabiał temat drugiego kompletu kół oraz czujników ciśnienia w oponach... Jak rozwiązaliście ten problem? Wykonywaliście coś w rodzaju "klona" czujników, całkowite wykodowanie czy może (tak jak Pan w ASO mi powiedział) co wymianę kół jeździcie na "kodowanie" czujników . Oczywiście zdaję sobię sprawę z tego, że ten ostatni wariant to jakieś wariactwo, ale powiedziano mi, że są tacy klienci... W zakładzie wulkanizacyjnym czujniki z "klonowaniem" to koszt o zgrozo jakieś 800 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbiefan Opublikowano 2 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 Ja po prostu olewam świecącą kontrolkę. Ten system ostrzegania i tak działa słabo. Ciśnienie i tak mam w nawyku sprawdzać sam co jakiś czas, a zawsze przed wyjazdem w trasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 3 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2022 W dniu 1.11.2022 o 23:01, ammisiek napisał: W zakładzie wulkanizacyjnym czujniki z "klonowaniem" to koszt o zgrozo jakieś 800 zł. Amatorszczyzna. Oem to 600 za sztukę I wbrew temu co Kolega powyżej pisze są przydatne i działają wystarczająco precyzyjnie. Podam przykład. Najechałem na gwóźdź. Przy spadku ciśnienia z 2,4 na 2,0 miałem już komunikat o konieczności kontroli koła. Ile przejechałem na gwoździu? Max 4-5km. Ile bym przejechał bez alarmu zanim spadek byłby odczuwalny?. Cholera wie ale do wjazdu na autostradę miałem tylko kilka kilometrów i napewno bym na nią wjechał Kupujecie wrxy a na utrzymanie wozu w 100% sprawności i bezpieczeństwie wam szkoda pieniędzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbiefan Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Podam 2 przykłady. 1 - Kontrolka świeciła, napompowałem koło do właściwego ciśnienia. Zgasła po około 40 km. 2 - Zmieniłem koła na letnie, bez czujników. Kontrolka zaświeciła się po mniej więcej 30 - 60 minutach jazdy bez czujników. Proszę mi tu nie insynuować, że oszczędzam na bezpieczeństwie. W moim odczuciu w porównaniu do innych samochodów które miałem, w Subaru to działa słabo. A to że auto pamięta tylko 1 komplet czujników i nie można samemu w żaden sposób ich zaprogramować jest żałosne. Jak najechałem na autostradzie na gwóźdź, w czasach kiedy czujników nie było, zorientowałem się po paru sekundach że coś jest nie tak. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 4 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 1 godzinę temu, subbiefan napisał: Podam 2 przykłady. 1 - Kontrolka świeciła, napompowałem koło do właściwego ciśnienia. Zgasła po około 40 km. 2 - Zmieniłem koła na letnie, bez czujników. Kontrolka zaświeciła się po mniej więcej 30 - 60 minutach jazdy bez czujników. Proszę mi tu nie insynuować, że oszczędzam na bezpieczeństwie. W moim odczuciu w porównaniu do innych samochodów które miałem, w Subaru to działa słabo. A to że auto pamięta tylko 1 komplet czujników i nie można samemu w żaden sposób ich zaprogramować jest żałosne. Jak najechałem na autostradzie na gwóźdź, w czasach kiedy czujników nie było, zorientowałem się po paru sekundach że coś jest nie Ok, są różne przypadki uszkodzenia opon, łatwe do zorientowania się ktore się czuje w fotelu i niełatwe. Z gwoździem można i tydzień jeździć. Zadaniem tmps jest wyłapać jak najwcześniej spadek ciśnienia, zanim stanie się on odczuwalny przez kierowcę i powtarzam, że w sprawnym aucie działa on poprawnie. Nic nie insynuuję. Szanuję decyzje innych. Oczywiście można jeździć z palącymi się kontrolkami i niesprawnymi systemami bezpieczeństwa jak ktoś ma odczucia, że to jest ok. Odczucia to ważna sprawa i są najważniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się