Jump to content

julian

Użytkownik
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Dobry

About julian

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    GD MY06

Recent Profile Visitors

565 profile views
  1. Nie mam Fb i cały czas potrzebne dane do logowania.
  2. U mnie nie działa ten link. Potrzebne jakieś dane do logowania...
  3. Właśnie tak pamiętam dostępność "bulgotkolektorów" wiele lat wcześniej. Chciałem mieć Hawk i koniecznie docelowo bulgot. Wszystkie oferty z takim były do wersji SOHC, dalej żadnej. Producenci elementów nawet tacy jak Borla nie mieli w ofercie kolektorów do DOHC. Dziwne to bo klientów by mieli, jak widać. Był jednym człowiek, który to robił i są jego filmy w necie. Zrobiłem ten mod w Hawk, czyli silnik DOHC(EJ204) , przez zamontowanie kolektora z wersji 2.0 turbo (EJ205). Nie wiem czy z wersji 2.5t będzie pasował, 2.0t pasuje i będzie do Legacy IV bo silnik tej samej konstrukcji.
  4. A co to znaczy? Byłem dzisiaj robić badanie i wiem, że nic się nie zmieniło i nadal robią. Tylko trzeba się umawiać.
  5. SKP Multimoto na Handlowej. Robią mnóstwo geometrii więc zapytaj ich.
  6. HopeUknow, szukasz w nieodpowiednim dziale. Masz bulgot w serii u siebie jeśli masz turbo.
  7. Polecam Czakram w Tarnowie, mają spore doświadczenie.
  8. Jeśli to niebieskie kombi z kierą po "niewłaściwej" stronie to wiem tylko że pochodzi z UK bo widziałem go jeszcze przed rejestracją w PL
  9. Foto bardzo mi znane. Sen123 a masz jakieś ze swojego pojazdu? BTW magiel nic nie gada o cierpieniu a i z foto można mało wnioskować czy tak jest. Wezmę do siebie sugestie z osłonięciem a jeśli ocenię, że mogę mu pomóc to na pewno nie za pomocą bandaża tylko osłony stalowej. Auto na codzień do spokojnej jazdy. Co do przeróbki harmonijki z XT to nie mam pewności bo mój pochodzi z Forka, nie pamiętam rocznika. Mod w silniku ej204, czyli Hawk. Strat po zmianach nie czuję ale zbadam na hamowni gdy tylko będę miał możliwość. Fun z dźwięku i zadowolenie - mega. Zrobiłem mod po 4 latach od zamiaru i ważne było aby nie zaszkodzić autu. Peku33 zrobił dobrą podstawę do przeróbki i opis, którego wcześniej nie było i na tym się wzorowałem.
  10. Polecam kat Magnaflow okrągły z gniazdem na drugą sondę. U mnie spełniający normy Euro4 - nie wiem jakie ma Twoje auto. Używam około 4 lata wraz ze zmianą kolektora na WRX/XT itp, i zero problemów. Żadnych Check Engine. Backbox mam Prodrive, przelot. Lubię go za odgłosy przy obciążeniu i wystarczająco cichy przy stałej prędkości.
  11. Jest na te naprawy jakaś gwarancja? Jak sumiennie jest to zrobione?
  12. Jeśli chodzi o NA to TurboWorks powinien pasić p&p podobnie jak "klasyk". W Hawk to już inna konstrukcja silnika i nie będzie p&p. Silnik zbliżony konstrukcyjnie do wersji turbo. Najbardziej niemiłe jest to, że pierwszy Kat jest wbudowany w kolektor i dlatego trzeba zrobić mod układu. Wszystko da się mając za bazę kolektor WRX/XT a potem to już praca żeby połączyć z oryginalną rurą przed drugim katalizatorem. Potrzebny też ktoś kto to pospawa. Ja nie miałem takich zdolności ale majster zrobił to perfekcyjnie. Sam zrobiłem bulgot po 5 latach bo nie byłem pewien jak. Jeśli masz pytania, lub inni chcący mieć boxer sound to o ile mogę to chcę pomóc. Powodzenia i wrzuć filmy po modach
  13. Termin i godzina ok i też wybierzemy się na sesje.
  14. Kolektor z tego co wiem pochodził z Forestera ale nie ma różnicy między Imprezą. Ważne, że z silnika o pojemności 2 litry, oczywiście turbo. Nie wiem czy w 2.5 jest taki sam ale nie chciałem ryzykować.
×
×
  • Create New...