Jump to content

julian

Użytkownik
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

About julian

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    GD MY06

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A co to znaczy? Byłem dzisiaj robić badanie i wiem, że nic się nie zmieniło i nadal robią. Tylko trzeba się umawiać.
  2. SKP Multimoto na Handlowej. Robią mnóstwo geometrii więc zapytaj ich.
  3. HopeUknow, szukasz w nieodpowiednim dziale. Masz bulgot w serii u siebie jeśli masz turbo.
  4. Polecam Czakram w Tarnowie, mają spore doświadczenie.
  5. Jeśli to niebieskie kombi z kierą po "niewłaściwej" stronie to wiem tylko że pochodzi z UK bo widziałem go jeszcze przed rejestracją w PL
  6. Foto bardzo mi znane. Sen123 a masz jakieś ze swojego pojazdu? BTW magiel nic nie gada o cierpieniu a i z foto można mało wnioskować czy tak jest. Wezmę do siebie sugestie z osłonięciem a jeśli ocenię, że mogę mu pomóc to na pewno nie za pomocą bandaża tylko osłony stalowej. Auto na codzień do spokojnej jazdy. Co do przeróbki harmonijki z XT to nie mam pewności bo mój pochodzi z Forka, nie pamiętam rocznika. Mod w silniku ej204, czyli Hawk. Strat po zmianach nie czuję ale zbadam na hamowni gdy tylko będę miał możliwość. Fun z dźwięku i zadowolenie - mega. Zrobiłem mod po 4 latach od zamiaru i ważne było aby nie zaszkodzić autu. Peku33 zrobił dobrą podstawę do przeróbki i opis, którego wcześniej nie było i na tym się wzorowałem.
  7. Polecam kat Magnaflow okrągły z gniazdem na drugą sondę. U mnie spełniający normy Euro4 - nie wiem jakie ma Twoje auto. Używam około 4 lata wraz ze zmianą kolektora na WRX/XT itp, i zero problemów. Żadnych Check Engine. Backbox mam Prodrive, przelot. Lubię go za odgłosy przy obciążeniu i wystarczająco cichy przy stałej prędkości.
  8. Jest na te naprawy jakaś gwarancja? Jak sumiennie jest to zrobione?
  9. Jeśli chodzi o NA to TurboWorks powinien pasić p&p podobnie jak "klasyk". W Hawk to już inna konstrukcja silnika i nie będzie p&p. Silnik zbliżony konstrukcyjnie do wersji turbo. Najbardziej niemiłe jest to, że pierwszy Kat jest wbudowany w kolektor i dlatego trzeba zrobić mod układu. Wszystko da się mając za bazę kolektor WRX/XT a potem to już praca żeby połączyć z oryginalną rurą przed drugim katalizatorem. Potrzebny też ktoś kto to pospawa. Ja nie miałem takich zdolności ale majster zrobił to perfekcyjnie. Sam zrobiłem bulgot po 5 latach bo nie byłem pewien jak. Jeśli masz pytania, lub inni chcący mieć boxer sound to o ile mogę to chcę pomóc. Powodzenia i wrzuć filmy po modach
  10. Termin i godzina ok i też wybierzemy się na sesje.
  11. Kolektor z tego co wiem pochodził z Forestera ale nie ma różnicy między Imprezą. Ważne, że z silnika o pojemności 2 litry, oczywiście turbo. Nie wiem czy w 2.5 jest taki sam ale nie chciałem ryzykować.
  12. Z tego co pamiętam był poruszony ten temat montażu w hawku i podobno nie jest p&p. Po przerobieniu zamontowany. Też kiedyś nad tym się zastanawiałem ale odpuściłem bo gdyby miał pasować do 07 to napisaliby, że jest do 07 a nie 05. Inna konstrukcja silnika. Sam zastosowałem kolektor WRX/XT i jestem mega zadowolony. Jeśli jest jakaś utrata mocy to nie zauważyłem a różnica w dźwięku ogromna.
  13. Powinien pasować ale niech się jeszcze inni wypowiedzą. Up pipe raczej nie będzie Ci potrzebny.
  14. Tak, ten kolektor powinien pasować. Plus za to że ma wszystkie osłony. Jak wykorzystujesz całą moc auta to zastanów się nad modem. Ze swojej strony to nie zauważyłem u siebie spadku mocy a jeśli jest to taki, że nie wyczułem i ani chwili nie załowałem zmiany kolektora :-)
  15. Dzięki za czujność. Już poprawiłem we wcześniejszej wypowiedzi.
×
×
  • Create New...