Guliwer Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Nie chcę, żeby z tego wychodziła jakaś ankieta, ale: - która buda jest ładniejsza - od strony mechanicznej, czy któraś wersja ma plusy. Subiektywne opinie mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Subiektywnie, to dla mnie polift dużo ładniejszy, o stronie mechanicznej to nie mam pojęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Ja mam "po", ale podobają mi się na równi: "przed" i "po". W FL 2,5XT A/T jest bardziej zaawansowany napęd (chyba). Wygląd to kwestia gustu, więc nie dyskutuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loony Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Nie chcę, żeby z tego wychodziła jakaś ankieta, ale: - która buda jest ładniejsza - od strony mechanicznej, czy któraś wersja ma plusy. Subiektywne opinie mile widziane Podobno o gustach się nie dyskutuje Osobiście mam/wolę przedlifta XT, chociaż od strony mechanicznej ma przynajmniej o jeden katalizator za dużo (chory pomysł z katem przed turbina ), a częściowo dzięki temu polift 2,5 XT ma więcej mocy (230KM vs. 211KM).Tylne lampy są z tego co kojarzę zamienne, więc można trochę tył odświeżyć (jak komuś bardziej pasują lexus-look lampy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sender3 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Wg mnie przedlift ma bardziej agresywny i ciekawy wygląd od przodu zaś polift ładniejszy tył (szczególnie lampy ala lexuslook). "Problem" zaczyna się w porównaniu jak zaczniemy porównywać jeszcze więcej szczegółów wnikając w poszczególne lata produkcji. Ja mam MY07 a to co stracił w porównaniu z MY06 (oba są już polifty) to wysuwany uchwyt na kubki obok radia w panelu środkowym (w MY06 radio było przesunięte o kilka cm w stronę kierowcy i dzięki temu było miejsce jeszcze na uchwyt) Za to w MY07 jest już opcja elektrycznie składanych lusterek -więc jest to niby mały ale ładnie wyglądający gadżet. Także żeby podjąć jednogłośną decyzję to trzeba dużo zbierać za i przeciw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) MY'05 FXT MT - najfajniejszy wyglad ever, genialne fotele (trzymanie boczne + fajne podlokietniki) Edytowane 8 Grudnia 2017 przez eddie_gt4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Oba mają swój urok, dla mnie najważniejsze żeby nie miały padniętych SLSów i miały dobrze dobrane felgi Poza tym poszczególne wersje kolorystyczne też sporo potrafią dodać lub odebrać z charakteru Forkowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loony Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Wg mnie przedlift ma bardziej agresywny i ciekawy wygląd od przodu zaś polift ładniejszy tył (szczególnie lampy ala lexuslook). "Problem" zaczyna się w porównaniu jak zaczniemy porównywać jeszcze więcej szczegółów wnikając w poszczególne lata produkcji. Ja mam MY07 a to co stracił w porównaniu z MY06 (oba są już polifty) to wysuwany uchwyt na kubki obok radia w panelu środkowym (w MY06 radio było przesunięte o kilka cm w stronę kierowcy i dzięki temu było miejsce jeszcze na uchwyt) Za to w MY07 jest już opcja elektrycznie składanych lusterek -więc jest to niby mały ale ładnie wyglądający gadżet. Także żeby podjąć jednogłośną decyzję to trzeba dużo zbierać za i przeciw Zawsze myślałem, że uchwytu na kubki nie mają USDMy... Ale to może we wcześniejszych tak było (przedlifty na pewno). Może ujednolicili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 19 minut temu, sender3 napisał: Wg mnie przedlift ma bardziej agresywny i ciekawy wygląd od przodu zaś polift ładniejszy tył (szczególnie lampy ala lexuslook). "Problem" zaczyna się w porównaniu jak zaczniemy porównywać jeszcze więcej szczegółów wnikając w poszczególne lata produkcji. Ja mam MY07 a to co stracił w porównaniu z MY06 (oba są już polifty) to wysuwany uchwyt na kubki obok radia w panelu środkowym (w MY06 radio było przesunięte o kilka cm w stronę kierowcy i dzięki temu było miejsce jeszcze na uchwyt) (...) MY'07-08 ma tez dodatkowo fajniejsza kierownice - bez tego dwu-czesciowego przeszycia i jakby grubsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 16 minut temu, sender3 napisał: wysuwany uchwyt na kubki obok radia w panelu środkowym (w MY06 radio było przesunięte o kilka cm w stronę kierowcy i dzięki temu było miejsce jeszcze na uchwyt) To to coś o prawej stronie, jak wrzutka na kasety? Majstersztyk, po wysunięciu zapewne obrót o 90 stopni. Oho, wydaje się, że trzeba rozwinąć rozważania do MY'2003 / MY'2004 / MY'2005 / MY'2006 /MY'2007 Na razie biję się z myślami pomiędzy 2004 a 2007, ale 2006 zabił mi ćwieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) Wysuwanych uchwytów na kubki nie było nigdy w wersjach US (zarówno przedlift jak i polift) - za to były dwa w tunelu środkowym. W EU rozwiązanie to pojawiało się dopiero w poliftach i to też nie wszystkich (nie wiem dokladnie w których tak a w których nie, ale chyba wysuwany uchwyt był wtedy kiedy w wyposażeniu był reduktor - czyli 2.0 N/A manual only) Edytowane 8 Grudnia 2017 przez raveout Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sender3 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 13 minut temu, raveout napisał: Wysuwanych uchwytów na kubki nie było nigdy w wersjach US (zarówno przedlift jak i polift) - za to były dwa w tunelu środkowym. W EU rozwiązanie to pojawiało się dopiero w poliftach i to też nie wszystkich (nie wiem dokladnie w których tak a w których nie, ale chyba wysuwany uchwyt był wtedy kiedy w wyposażeniu był reduktor - czyli 2.0 N/A manual only) Miałem 06 (który niestety którejś pięknej nocy zniknął z pod domu) a potem 07, oba 2,5XT w wersji EU. Także z autopsji pamiętam co było a co nie Także uchwyt na kubki (przy radiu) był, a w 07 już nie ma. Są wprawdzie dwa miejsca na kubki w tunelu obok ręcznego ale to już nie to samo. Co do kierownicy to nie pamiętam jak było z jej grubością - ale w 06 była cała skóra "dziurkowana", która fajniej wyglądała a w 07 jest już gładka na której bardziej widać wytarcie i niestety ryski. Podsumowując - wyliczankę różnic czas zacząć ;p - może ktoś zrobi tabelę dla potomnych by porównywać różnicę ;D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzymek Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Rocznik 2007 (MY 2008) ni ma uchwytu na kubek. Niby ładniej, ale.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy87r Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) Ja jeździłem trochę przedliftem jak mój(MY07 LUN) był w warsztacie i bardzo NIEprzyjemnie mi się jeździło. Ale może to kwestia dbania o auto. (całokształt) Z tego co mi nie odpowiadało to siedzenia zupełnie inne i inaczej się siedziało (dla mnie gorzej). Luterka - po lift ma olbrzymie gdzie nawet jak są zapadane to widoczność jest doskonała. A przedlift ma malutkie(normalne). Różnica w mocy też była spora (choć to pewnie kwestia czy dany egzemplarz jest zadbany)) Edytowane 8 Grudnia 2017 przez lewy87r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 No to szukam z 2007 roku, ale wątek może się rozwijać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 5 minut temu, Guliwer napisał: No to szukam z 2007 roku, ale wątek może się rozwijać ja bym polecił przed lifta z końca produkcji 04-05 2.0 turbo . Środek już z po lifta a wygląd ma bardziej z pazurem, i silnik trwalszy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 27 minut temu, tedimy99 napisał: ja bym polecił przed lifta z końca produkcji 04-05 2.0 turbo . Środek już z po lifta a wygląd ma bardziej z pazurem, i silnik trwalszy. A gdzie te informacje siedzą w VIN? 5-ka na 10-tym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Mam polift 2007, ale ze sto razy bardziej podoba mi się przedlift. Tak subiektywnie, bez uzasadnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 8 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 11 godzin temu, eddie_gt4 napisał: MY'05 FXT MT - najfajniejszy wyglad ever, genialne fotele (trzymanie boczne + fajne podlokietniki) Gwoli ścisłości: 2005-01, czy 2005-12? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 (edytowane) Fotele o których mowa były,niestety, wyłącznie w Foresterze MY05 przedlifcie (nie w takich,jak na fotkach) 2.5xt. W wersji EU biały kruk, nie do znalezienia na aukcjach :/ Edytowane 8 Grudnia 2017 przez Yanas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Guliwer, przed-lift MY'05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 A ja bym wziął tego, który będzie w lepszym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 5 minut temu, eddie_gt4 napisał: Guliwer, przed-lift MY'05 Dla mnie samochód idealny. Dobra mapa i świetne osiągi oraz prowadzenie jak i uniwersalność. Niestety coraz trudniej o dobry egzemplarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel2.0 Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 11 godzin temu, sender3 napisał: Wg mnie przedlift ma bardziej agresywny i ciekawy wygląd od przodu zaś polift ładniejszy tył (szczególnie lampy ala lexuslook). "Problem" zaczyna się w porównaniu jak zaczniemy porównywać jeszcze więcej szczegółów wnikając w poszczególne lata produkcji. Ja mam MY07 a to co stracił w porównaniu z MY06 (oba są już polifty) to wysuwany uchwyt na kubki obok radia w panelu środkowym (w MY06 radio było przesunięte o kilka cm w stronę kierowcy i dzięki temu było miejsce jeszcze na uchwyt) Za to w MY07 jest już opcja elektrycznie składanych lusterek -więc jest to niby mały ale ładnie wyglądający gadżet.... W moim jet i wysuwany uchwyt na kubek i składanie lusterek, tak że to chyba faktycznie dotyczy amerykańców... Co do wyglądu zgadzam się z kolegą. Polift ma ładniejszy tył. Głównie światła nadające modelowi świeżości. Natomiast przedlift ma hmmmm.... nie tyle ładniejszy przód co bardziej charakterny Niestety nie mam porównania co do wolnossących dwulitrówek ale jeśli moje 158 KM jest jedynie zadowalające to przedliftowe 125 KM pewnie byłoby słabiutkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinar Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Moim zdaniem najfajniejsze są jdm-y, wszystko jakieś takie lepzej jakości, z uturbionych motor zawsze 2.0 (nie licząc forka sti, który ma motor 2.5). Przyznam, że trochę bałem się przekładki ale fachowo zrobiona i po 2 latach i 30.000 km wszystko działa jak należy. Olbrzymim plusem aut z jap jest często wyśmienity stan blacharki (u nas forki sg to niestety w dużej mierze zgnilce), dobre silniki, ciekawe wersje. Sam mam wersję cross sports z fajnym seryjnym body kitem, zawieszeniem takim jak w forku sti i z automatem z tiptrokiem i manetkami na kierownicy i wszystko to z 2002 roku, a wszystko to w takim oto opakowaniu... szczerze polecam! 4 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się