Skocz do zawartości

Daniel2.0

Użytkownik
  • Zawartość

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Daniel2.0

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 21.05.1981

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    Forester SG 2.0 158 KM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Daniel2.0

    Pozdrawiamy sie :)

    Nie spotkałem osobiście ale koledzy z pracy wiedzą że mam bzika na punkcie samochodu i czasem podsyłają mi fotki z trasy. W każdym razie taki Forek namierzony i pozdrowienia dla kierowcy lecą!
  2. Daniel2.0

    LPG w Subaru

    Wczoraj byłem u montera i umówiłem się na montaż. Instalacja Stag z wtryskami właśnie jak kolega wyżej napisał. Filtr odstojnikowy. Ze starej instalacji zostanie tylko wlew i butla. Pytanie jak butla będzie współpracować z nowym wskaźnikiem poziomu gazu. Koszt ok. 1750 zł. Podzielę się wrażeniami jak zestaw juz wjedzie do auta☺
  3. Daniel2.0

    Bieszczady zimą

    Fajna wycieczka. Też jestem pewien że do Łopienki był zakaz już od parkingu. Zdarzało mi się spędzić noc w namiocie pod kościółkiem w Łopience Z resztą pod wiatą z której tak ładnie widać dolinę Sanu na Twoim zdjęciu też dwa razy nocowałem w śpiworze. Ale to podczas letnich, rowerowych włóczęg Ehhh Bieszczady. Uzależniają. Już za trzy dni mój Forek obierze na nie kurs. Tym razem piesza szwędaczka w okolicach Wysokiego Działu. Pewnie w śniegu po kolana
  4. Daniel2.0

    LPG w Subaru

    Na przykładzie Rzeszowa mogę opisać. Dosyć ciekawy temat... Do jednego (!) z zakładów montujących instalacje LPG, raz na kilka (!) tygodni przyjeżdża inspektor który te zbiorniki legalizuje. Umawia się więc dzień lub dwa dni wcześniej na demontaż butli (koniecznie pustej!). Za dwa dni panowie dzwonią że butla przeszła sprawdzian pomyślnie i możemy przyjechać zamontować butlę. Panowie montują zbiornik, jedziemy zatankować niewielka ilość gazu po czym wracamy sprawdzić szczelność. Sprawdzeniu podlega czytelność tabliczki, powłoka zewnętrzna, powłoka wewnętrzna (korozja) no i najważniejsze szczelność. Butle podczas próby napełnia się wodą o ciśnieniu 3 MPa. Całość wraz z demontażem i montażem butli kosztowała jak dobrze pamiętam 300 zł. Przy moim dużym zbiorniku 77l. zdecydowanie bardziej opłacało się zalegalizować go ponownie niż wymienić. Nowa butla ma homologację na 10 lat. Po tym czasie można ja przedłużyć na kolejne 10 (jak w moim przypadku). Potem już tylko złom. Proces jak widać jest czasochłonny jeśli musimy czekać na inspektora np. miesiąc. Dla tego rejestracja mojego Forka sprowadzonego z zagranicy przeciągnęła się. Trzeba o tym pamiętać podczas kupna auta bez homologacji na butlę
  5. Daniel2.0

    LPG w Subaru

    Przyszedł czas na modernizację mojej ,,fabrycznej'' instalacji LPG Koltec Nekam która przejechała juz ponad 300 tyś. km. Trzęsie silnikiem na wolnych obrotach, problem z odpaleniem po chwili postoju. Ostatnio pojawił się dwa razy błąd informujący o wypadającym zapłonie na drugim cylindrze. Na benzynie wszystko ok. Wybór padł na starego znajomego, maniaka motoryzacji który zajmuje się montażem instalacji lpg firmy Stag. W ciągu najbliższych dni wybieram się do niego na oględziny i ustalenie szczegółów. I tu mam kilka pytań. 1. Na ile możliwe jest pozostawienie starych komponentów z mojej holenderskiej instalacji? Zależy mi na pozostawieniu butli którą dopiero co zalegalizowałem a jest duża (77l) co daje wygodę dużych przebiegów na tankowaniu. 2. Jakie elementy z tych pod maską polecacie do takiej instalacji Staga? Jakieś dobre, konkretne wtryskiwacze? Reduktor? Co polecacie do Forestera SG DOHC 158KM?
  6. Daniel2.0

    Co zrobić z kołem zapasowym?

    A ja w zeszłym tygodniu w końcu skompletowałem zapas do Forka. Niestety we wnęce LPG i koła nie było. Udało się znaleźć oryginalna stalowa felgę od Outbecka (identyczne parametry jak w Forku). Do tego dokupiłem oponę o odpowiednim do moich opon profilu 65. Myślałem o wożeniu koła na dachu ale chyba musiałbym dołożyć trzecią belkę, do tego jakieś dodatkowe profile wzdłuż auta i wtedy może zmieściłbym boks koło i dwa rowery. Zostało na tym że koło będę woził tylko w dalsze trasy w bagażniku. Dzisiaj przyszedł pokrowiec na koło. Jak ktoś by się zastanawiał nad takim to polecam. Wykonany z ortalionu. Do Forka koniecznie rozmiar L. Bałem się że będzie za mały ale jest idealny. Chodziło mi właśnie o taki na gumce który ma jedną stronę otwartą. Kiedy wrzucę do bagażnika to we wnękę koła zmieści się organizer z apteczką, kamizelką itd. Cena: 11,78 zł.
  7. Daniel2.0

    Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08

    Przy dużej butli LPG, haku i czasem kole zapasowym w bagażniku bralibyście: Kayaba + Kayaba + podkładka 1 cm. Kayaba + Lesjofors (wzmocnione). Jak wychodzi wysokość tyłu w obu przypadkach? Mam wrażenie że kolega Camel ma jednak coś grzebnięte w swoim Forku bo strasznie wysoko stoi (wcześniejsze wpisy). Nie ukrywam że chciałbym lekko podnieść tył.
  8. Daniel2.0

    Gdzie w Bieszczady ?

    No i fajnie. Zaraz przy wyjściu żółtym szlakiem na Jawornik. Polecam wycieczkę szlakiem granicznym przez Rabią Skałę, trójstyk granic, obie Rawki i powrót zielonym szlakiem do Wetliny. Wyrypa na cały dzień ale warto
  9. Daniel2.0

    Gdzie w Bieszczady ?

    Gdzie to nowe miejsce? Tamto miejsce lokalizacyjnie było ok. Przynajmniej dla kogoś kto chce chodzić po górkach. Niestety dokładnie tego pensjonatu nie znam chociaż coś mi mówi że dałoby się taniej Generalnie dla tych co chcą na szlaki w wysokie Bieszczady, polecam szukać bazy Na odcinku pomiędzy Cisną a Ustrzykami Górnymi. Tam są wszystkie najciekawsze szlaki i niedaleko też na kolejkę bieszczadzką czy nad Solinę. No chyba że ktoś chce się opalać nad wodą to polecam bliżej Zalewu.
  10. Daniel2.0

    Zastąpienie samopoziomujących amortyzatorów Forester 03-08

    Przeglądając dziś oferty tylnych zawiasów do Forka natrafiłem na coś nowego. Przynajmniej ja wcześniej nie natrafiłem na taki zestaw... Mianowicie sprężyny Kayaba i amortyzatory Kamoka. Nie brałbym pod uwagę żadnych nowych nietestowanych zestawów gdyby nie cena: 798 zł. To sporo mniej niż zestawy Kayaba + Kayaba. Ktoś ma zamontowane? Co myślicie o częściach Kamoka?
  11. Daniel2.0

    Belki bazowe do Forka

    Używałem dopiero jeden sezon ale tak, jestem zadowolony. Wykonanie ok. Wyglądają dobrze. Woziłem na nich już cztery rowery, innym razem spory boks. Dają radę. To chyba najtańsza opcja nowych i dedykowanych pod konkretny model samochodu belek.
  12. Daniel2.0

    Filmy

    Taki test.... Forester SG 158 KM.
  13. Daniel2.0

    Belki bazowe do Forka

    Może i są do Subaru ale wyglądają jak by były do relingów niezintegrowanych. Czyli takich odstających od dachu. A w Foresterze, przynajmniej SG sa relingi zintegrowane, jak na zdjęciu.
  14. Przyszła przesyłka z alle. Zaprawka dobrana dokładnie pod kod lakieru. Dobierają każdy lakier nie tylko Subaru.
  15. Trzy paczuszki mi dziś przyszły. Wszystkie w jednym czasie chociaż trzy różne zamówienia. Bębny HERTH+BUSS, szczęki ATE i farba K2 żeby ładnie zabezpieczyć i pomalować na czarno bębny i odnowić skorodowane zaciski z przodu Taki wcześniejszy Mikołaj.
×