Jump to content

lewy87r

Użytkownik
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Dobry

About lewy87r

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    był: Forek 2.5XT SG
    jest: Kuga 2013 2.0D
    Szukam Forka SG polift 2.5XT Manual I szyberdach

Recent Profile Visitors

520 profile views
  1. Ja osobiście bym pomyślał nad outbackiem.... komfort większy, prześwit jest.
  2. Ehhh ja też zaglądam i miło czytam. Też miałem 2.5XT 2007 jakiś czas temu, zamieniłem na Kuge 2013 4x4 2.0 diesel. I jak tylko pojeżdżę ile muszę nim to wymieniam i wracam do Subaru. I albo forek turbo albo STI 2015, sam nie wiem jeszcze. Bo na ryby forka szkoda (tu jak coś to lepiej utrzymać jakaś starą vitare za grosze) niż męczyć forka po bagnach.
  3. Lewe powietrze może ? Pasowało by do wszystkich objawów pratycznie.
  4. Nie znam się w kwestii tuningu zbytnio bo jeżdżę serią, ale jak mi się upierdzielił tylny tłumik to auto w teorii powinno latać lepiej ewentualnie tak samo. A finalnie okazało się, że poza rasowym brzmieniem uwaliło z 30% mocy auta.... przy 3,5k obrotów nie było "wbicia" w fotel a jedynie hałas. Jakoś zupełnie nie tak jak powinno być... Więc osobiście uważam, że każda zmiana czegokolwiek w wydechu - jak po zmianie poczuje się różnice - powinno się podjechać do kogoś kto to ogarnia i sprawdzić parametry pacy silnika... Btw. na temat - lekko słyszałna nieszczelność wydec
  5. Oczywiście, że szukaj przyczyny na PB Aaa już pisałem o 2.5turbo 2.0 bedzie mial troche inna wskazania... Generalnie ja mialem podobny problem i okazało się że wężyk podciśnienia był odłączony. Wykryto przy okazji wymiany wężyków paliwa jak kolektor był zdjęty. Identyko u mnie było, w trakcie jazdy było cacy (wężyk się zatykał w trakcie jazdy, był otwwarty jednynie na postoju i tylko nap ostoju brał lewe powietrze) Posprawdzaj jeszcze wężyki, hcoć wiem, że niektóre są pochowane i nie ma do nich dostępu, ja u siebie już kombinowałem z wpuszczeniem dymu do ukł
  6. Tak możliwe, nie jestem pewien(czy to na pewno to) ale miałem ten sam problem u siebie, został wyeliminowany przy standardowym serwisie za chyba 140zl - ponoć nie jest dostęp najłatwiejszy ale nie trzeba demontać wszystkiego
  7. zawory? Jak dla mnie kwalifikuje sie na reklamacje...
  8. Sprawdzaj na rozgrzanym poziom oleju (szybciej spływa i mniejsze prawdopodobieństwo o pomyłke w pomiarze a te pare mm różnicy miedzy ciepłym a zimnym ci nie zaszkodzi). No i zastanów się - albo zapisuj sobie ilość km przejechanych na niedobrzanym silniku. (dopóki olej nie osiągnie temp pracy). U mnie jak jeżdżę trasy to ubytki oleju są niskie, najgorzej jest pod koniec okresu wymiany oleju + krótkie miejskie odcinki.
  9. A u mojej kobity w fordzie sa tarcze i klocki co maja 5lat i nalatane niewiadomo ile - jak kupowaliśmy auto to było bicie właśnie przy hamowaniu. Mój nos miał racje i okazało się, że to jednak koła źle wyważone. W subaru za to, źle wyważone koła (nagle się skiepściło) dawały objaw pływania po drodze Jednak zaczał bym od najtańszych rzeczy, za sprawdzenie na wadze kół zapłacisz może z 10zl - tym badziej, że jest po jednym sezonie i przed drugim
  10. Temat ogarnięty, ogólnie to tłumik jednak się na uszczelce "rozłączył" - pospawali za 30zł wow. (ponoć standard to rozłączenie) bo sam tłumik jest ok, nie jest pordzewiały ani nic. Choć dobrze, że temat jest bo ja jak szukałem, to nie mogłem na temat środkowego nic znaleźć więc zostanie dla następnych szukających Dzięki za pomoc zapewne nie jednemu się przydadzą wskazówki.
  11. No mam wrzuconego na tył "coś co było pod ręka" w poniedziałek o 16 przed majówką Ale jak widać tył poszedł i miesiąc później środek oby katy były dobre, choć już z środkiem jest problem.... przelotową rure mówisz... ?
  12. 44201SA010 - numer części oryginał I teraz pytania: - czy ktoś robi zamienniki? - Ile kosztuje oryginał?(zapewne dryndne do ASO i się dowiem) - Co w to miejsce pasuje innego? np. Od imprezy 2.0 wrx czy rura bez tłumika itp? Nie ukrywam, że chce szybko naprawić autko
  13. To czas na mnie Generalnie to jest tak: obserwacje prowadzę około miesiąca. (UPG wymienione kilka lat wstecz bez nowych szpilek przez poprzedniego właściciela) Wywaliło mi płyn do zbiorniczka wyrównawczego i babelkowało(po wywaleniu płynu) - to był pierwszy/jedyny powód zainteresowania się tematem.( prawdopodobnie po szybkiej jeździe autostrą) Odpowietrzyłem układ - na tyle na ile umiałem - zrobiłem test CO2 po 40minutach lekkiego bąbelkowania test wykazał wielkie NIC, jeździłem prawie cały miesiąc i z takich uwag to - jak już się odpowietrzył układ to nic niepok
×
×
  • Create New...