Skocz do zawartości

lewy87r

Użytkownik
  • Zawartość

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lewy87r

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Forek 2.5XT SG

Ostatnie wizyty

196 wyświetleń profilu
  1. Jak wymienić żarówkę postojową w subaru forester II z przodu

    Odnośnik a osobiście polecam http://allegro.pl/szczypce-wedkarskie-fishborn-proste-20cm-i6693351729.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&ev_campaign=_UZSD_pla_sm_sport_i_wypoczynek&ev_adgr=Sport+i+wypoczynek&ev_ln=PRODUCT+GROUP&gclid=EAIaIQobChMIqMnWnLm32gIVx00YCh3s4wSnEAQYASABEgJL3_D_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CJ-Vmp65t9oCFQTQmgodlo4Kkg Wymiana max 5minut - bez szczypcy trochę zabawy jest z wyciąganiem za pierwszym razem długo, później to max 10minut na obie strony.
  2. klimatyzacja

    U mnie to było diagnoza i sprawdzenie szczelności ale nieszczelność jest zbyt mała by cokolwiek na miejscu dało się namierzyć.
  3. klimatyzacja

    Ja mam w innym autku właśnie podobny problem I procedura teraz jest taka: Napełniono czynnikiem z kontrastem i za tydzień na spradzenie nieszczelności, jak nie będzie nic to później za miesiąc itp... Nieszczelności teoretycznie mogą się pojawiać w specyficznych warunkach, jak pojedzie się po kilku miesiącach od wycieku to raczej z kontrastu nic nie zotanie na rurkach.
  4. Forester 02-07 jaki typ żarówek świateł postojowych

    No ja właśnie na LED-y zamienilem, ale drugą już operowałem ze szczypcami i dosłownie 2minutki. To nie to co ze skruszałą żarówką w przeciwmmgielnych akurat mam chusteczkowo przegląd, że zimno może jeszcze być więc grzebanie przyaucie do najmilszych nie należy choć raz ostrą zimą naprawiałem mechanizm wycieraczek ale to w innym aucie - wiem, że fachowcy zrobią to z przyjemnością lecz jak auto potrzebne to trzeba działać
  5. Forester 02-07 jaki typ żarówek świateł postojowych

    No wymiana to jakiś dramat... na razie udało mi się ją wyjąć, niestety jest przed sezonem wędkarskim i nie wiem gdzie podziałem moje szczypce :/ - bo faktynie z nimi to kwestia 2minut.
  6. nierówna praca silnika

    Ja mialem podobne objawy przy lewym powietrzu (wężyk i tak się przytykał powyżej 4k) więc problem występował na postoju i bucie w niskim zakresie obrotów. ODB i sprawdzenie korekt + MAF wg. mnie. U mnie było to widać właśnie po tych wartościach. Korekty na postoju się rozjeżdżały mocno i MAF był w okolicach do 2.8, w trakcie jazdy wszystko było cacy. Na postoju też w sumie nie było drgań zbytnio. Ale przy przyśpieszaniu właśnie byla lekko wyczuwalna dziura.
  7. Tylna wycieraczka

    To nawet nie cnc bo to pewnie małe jest, wiec bloczek plexy czy jakiego takiego materialu(sklejka gruba też by podeszła, piłka + papier ścierny i można to zrobić w 15minut
  8. Tylna wycieraczka

    Nie widać dokładnie jak wygląda sam element ale można się pokusić o dorobienie z pleksi czegoś takiego. Czy innego materiału.na CNC raczej bez problemu do ogarnięcia temat.
  9. A o której? Może w końcu ja podjade na jakieś spotkanie
  10. Ubywa płynu chłodniczego, UPG?subaru Impreza 2003 225km

    Rozjechali się wszyscy w temacie widze... co do UPG test co2 pokaże wynik pozytywny tylko w niektórych przypadkach a w niektórych nie pokaże nic. Myślę, że nie dokładnie był odpowietrzony układ. Po kilku dniach może się unormuje, ja tak miałem, że z tydzień sie odpowietrzał i co rusz dolewałem. Aż w końcu poziom się unormował. Nie ma co dramatyzować za wczasu. Pozdr.
  11. Wyszczerbione 3 z 45 zębów w wałkach skrzyni biegów

    Normalnie Czarodzieje na swojej Ulicy.
  12. Forester Turbo S - rozwala świece

    za bogato wychodzi na to. I nie chodzi tu o częstą wymiane świec.... to może być sporo rzeczy w dolocie/czujnikach. Od czujnika temperatury poprzez przepływke, fltr powietrza itp... Proponuję pomierzyć korekty i MAF g/s to ci powie czy masz dobry sklad mieszanki a jak masz dobry to świece może syfią się olejem?
  13. Tempomat świruje.

    Tempomat 0/1? i sterownik ma obsługiwać 5 przycisków? tosz to marnotractwo. Ale nie upieram się, że tak nie jest.
  14. Tempomat świruje.

    Przyciski tempomatu dzialają na zasadzie zmiany oporu w przewodzie. Więc albo zimne luty w "przyciskach - płytce głównej przycisków". Ewentualnie wtyczka nie działa. Jeśli wtyczka jest ok to takie przyciski by naprawić nie dizałające należy oddać do pierwszego lepszego serwisu RTV gdzie poprawią/wymienią ci luty na rezystorach i tyle koszt śmieszny bo pewnie z 30-40zł więcej zachodu z demontażem.
  15. Pilot i mróz?

    No u mnie przestało działać wszystko w kluczyku akurat gdzie w pobliżu było dorabianie kluczy - za 15zl wymienili mi baterie i wszystko smiga. Ale musiałem zostawić auto otwarte na tę chwilę. Bałem się o alam, że z kluczyka jak zamknę/otworzę to będzie wyło bez końca.
×