Guliwer Opublikowano 19 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Zaraz, czy to znaczy że SG polift jest bardziej nafaszerowany niż prelift? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) W dniu 8.12.2017 o 11:12, eddie_gt4 napisał: MY'07-08 ma tez dodatkowo fajniejsza kierownice - bez tego dwu-czesciowego przeszycia i jakby grubsza? Prawda, mam taką. co do różnic: niektóre, ale tylko niektóre miały inne fotele z lepszym ale i nadal słabym trzymaniem bocznym - sprawdzone Wszystkie z wersji EC miały pompę oleju w skrzynie begiów od my 07 nie mają ale mają składane lusterka My05 w otworze uchwytu rolety miał klapkę od my06 nie ale od my06 roleta miała gumki zapobiegające tłuczeniu nie rozwiniętej rolety Zabezpiecznie antykorozyne (baranek) słabe w my05 i 06 w my07 znacznie lepsze i we wielu miejscach My05 ma 16 bitowy komputer i mniej mocy od my06 32 bit i 230km Pakiety PPP mocno się różnią pomiędzy my05 i my06 na korzyść my06 my05 nie ma secondary air pump i zaworów od tej pompy ale ma katalizator przed turbo najważniejsze to jednak lapmpy. Różnica świecenia my05 do my06 i ksenonów to przepaść zabójcza - zweryfikowane na spocie. My06 ma oczywiście czujniki na wahaczach do ustawienia ksenonów my05 ma osobny guzik od spryskiwacza reflektora i tempomatu plus dziadowską kierownicę my06 xt ma kierownicę momo my 06 ma kierunki led w znacznie większych lusterkach my wkirunki w nadkolach my05 miały z super fotelami fajną dziurkowaną skórę. który bym kolejny raz wybrał z my05 06 i 07 ? 06 ze względu na pompę oleju w skrzyni i ksenony. Fotele i tak do przełożenia bo te z my05 tak dobrzenie nie trzymały. brakuje mi składanych lusterek i lepszego baranka z my07 aha, do my06 są fajne oem spoilery jak z sti czy us sport w my06 w jest automat 5eat z VTC (ESP) czego nie ma w my05 5eat ma w trybie D ręczne sterowaine biegami +/- (do potwierdzenia) chyba jednak był sportshift dodatkowo od my06 w serii były 17" Edytowane 20 Grudnia 2017 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 15 minut temu, AdaSch napisał: (...) my05 ma osobny guzik od spryskiwacza reflektora i tempomatu plus dziadowską kierownicę MY'05 2.5XT ma taka sama 3-ramienna kierownice jak w pozniejszych rocznikach SG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 a był jakiś przełom moze? bo momo miało tempomat w kierownicy - a który to miał ten guzik obok przycisku spryskiwaczy reflektorów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 tu masz pierwszego z rzedu 2.5XT MY'05 https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-forester-2-5-l-visureigis-2005-benzinas-6477689.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 ok, to był my04 czyli faktycznie my05 miały momo Tu fotki foteli, boczki są miękkie z gąbki i się łatwo wycierały ale podłokietnik był super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 7 minut temu, AdaSch napisał: Tu fotki foteli, boczki są miękkie z gąbki i się łatwo wycierały (...) wiesz, to jest chyba bardzo indywidualna kwestia... bardzo wiele zalezy od sposobu i czestotliwosci wsiadania-wysiadania w ogloszeniu powyzej masz Forka z przebiegiem ok. 200 tys. km (jezeli licznik nie zostal odkrecony), a boczki wydaja sie byc w bardzo dobrym stanie... ja sam obecnie powoze sie 21-letnim autem z dosc mocno wyprofilowanymi fotelami, a stan materialowych boczkow - prawie idealny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 może faktycznie kwestia rynku? Moje OEM troche się przetarły - miękka skóra Kropkowicz miał MY05 z tymi fotelami - przetarte Skwrara my05 - stab idelany moje kubełki z imprezy my06 - stan idealny gruba skóra żony my09 - kubełki, katastroficzna skóra, farba mocno przytarta - konieczna regeneracja na wiosnę. z jakiej dystrybucji są te na Litwie?? Rosja? w .ru były fajniejsze modele swego czasu ze względu na brak ostrych regulacji srodowiskowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) 17 minut temu, AdaSch napisał: może faktycznie kwestia rynku? Moje OEM troche się przetarły - miękka skóra Kropkowicz miał MY05 z tymi fotelami - przetarte Skwrara my05 - stab idelany moje kubełki z imprezy my06 - stan idealny gruba skóra żony my09 - kubełki, katastroficzna skóra, farba mocno przytarta - konieczna regeneracja na wiosnę. z jakiej dystrybucji są te na Litwie?? Rosja? w .ru były fajniejsze modele swego czasu ze względu na brak ostrych regulacji srodowiskowych akurat ten z ogloszenia to raczej nie z naszego rynku, a tak to my jestesmy czescia nordyckiego rynku (w przypadku Subaru to chyba podlegamy Szwecji) i tak np. hawki STI z nordyckiego rynku mialy grzanie przednich stolkow w serii http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=2711325&view=102&cache_missing=1 Edytowane 20 Grudnia 2017 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 5 minut temu, eddie_gt4 napisał: akurat ten z ogloszenia to raczej nie z naszego rynku, a tak to my jestesmy czescia nordyckiego rynku (w przypadku Subaru to chyba podlegamy Szwecji) też seryjnie dostajecie te katastroficzne juridy? Jakoś nie chce mi się wierzyć, żę japońce seryjnie wkładają juridy do swoich kadzidełek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 1 minutę temu, AdaSch napisał: też seryjnie dostajecie te katastroficzne juridy? Jakoś nie chce mi się wierzyć, żę japońce seryjnie wkładają juridy do swoich kadzidełek. nie wiem jak w STI, ale w GT i FXT ze Szwajcarii mialem wlasnie Juridy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 2 godziny temu, AdaSch napisał: który bym kolejny raz wybrał z my05 06 i 07 ? Zaraz: to wziąłbyś 06, a nie 07? Z powodu pompy oleju w skrzyni, czy czegoś nie odnotowałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) tak, MY06 ze względu na w teorii lepszą skrzynię i ksenony i jednak mocniejszy silnik bez problemu sypiącego się cata w turbinę. Wady to secondary air pump - ale można wywalić, fotele ale i tak opcja celowa to fotele z sti lub wrx skóra kubeł i tak też mam. największy problem to korozja - ja mam już zrobione więc na jakiś czas starczy tyle, ze bez ściągnieca progów to nic nie było widać problem dotyczy KAŻDEGO Rocznika, MY07 jest lepiej zabezpieczone w nadkolach. Progi co wiosne powinny być demontowane i weryfikowane Edytowane 20 Grudnia 2017 przez AdaSch 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 4 godziny temu, AdaSch napisał: w my06 w jest automat 5eat z VTC (ESP) czego nie ma w my05 5eat ma w trybie D ręczne sterowaine biegami +/- (do potwierdzenia) chyba jednak był sportshift No jakżeż. Przecież tam siedzi 4eat sportshift.. Czyż nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinar Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Tak, w sg nie było 5eat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Fotele o których mowa były,niestety, wyłącznie w Foresterze MY05 przedlifcie (nie w takich,jak na fotkach) 2.5xt. W wersji EU biały kruk, nie do znalezienia na aukcjach :/ Masz jakieś fotki tych foteli? Ja mam 2,5XT MY04 w skórze. Jak były jakieś lepsze to chętnie obejrzę A co do wersji to przedlift jest o niebo ładniejszy niż polift, szczególnie przód i lusterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) Skwaro - mam na myśli chyba te, które Ty masz One były chyba tylko w pierwszym roku modelowym 2.5xt, bo Twój jest raczej MY05, nie 04 (produkcja roku modelowego jest/była chyba od września roku poprzedniego). BTW. świetnie Twój Forek się prezentuje, szczególnie wewnątrz. Fajny mod z tą kierownicą, wygląda ekstra. Edytowane 20 Grudnia 2017 przez Yanas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Bardzo możliwe bo mój jest własnie z końca września, a kiera jest seria, tylko obszyta na nowo tak jak była fabrycznie. jedynie znaczek momo zniknął ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 To masz zdecydowanie MY05 i te super stołki. Z kierownicą świetna robota, wygląda lepiej, niż ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Dzięki, kilka kolejnych modów czeka w kolejce, ale tym razem z zewnątrz, lakieruje się kurnik z STI, jeszcze jest plan na spojler z STI, ale ciężko dorwać ori, jakby ktoś miał to ja chętny jestem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 5 godzin temu, skwaro napisał: Bardzo możliwe bo mój jest własnie z końca września, a kiera jest seria, tylko obszyta na nowo tak jak była fabrycznie. jedynie znaczek momo zniknął ;-) wrzuć fotki foteli, w 2.0T też była fajne seria foteli.Ze zdjęć nie widać, że są z dziurkami. obecnie najlesze to ja mam takie są OEM w MY06 LUN - pełny pręt regulacji przód tył - bardzo wygodny Takie w MY05 w rzadkiej wersji - kikut do regulacji przód tył - wg mnie wkurzający i nie mogłem się przyzwyczaić jak chwilowo taki miałem Takie są w super rzadkiej wrx 06 special były też takie ale nie wiem jaki rocznik podobno 05 z podłokietnikiem, ale gładka skóra jak w my06 no i mój forek czyli fotele z wrx 06 special uk plus przełożony kompletny mechanizm z wrx us na stronę kierowcy aby była regulacja góra dół i przód tył na pełnym pręcie anie tym kikucie z my05 czyli oba moja fotele mają pełną regulację, mają podgrzewnie oraz poduszki boczne w serii. aby to zrobić miałem za dawców chyba z 4 fotele Siedzisko w forkach nie ma drutów wzmacniających boczki, takie samo siedzisko jest w wrx właśnie z takimi prętami, przez co boczki bardzo trzymają. My05 ma tam tylko gąbkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Ja mam te drugie, z dziurkami, ale chętnie bym zamienił na te z WRXa w skórze. Da się je prosto przełożyć z JDMa na nasza stronę czy trzeba mieć dawcę EU WRX? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 no i sławny przycisk od spryskiwaczy MY05 - u mnie jako natrysk na IC plus włącznik świateł dziennych, plus przycisk od automatycznego natrysku na ic (doładowanie powyżej 0,5 bar) 2 minuty temu, skwaro napisał: Ja mam te drugie, z dziurkami, ale chętnie bym zamienił na te z WRXa w skórze. Da się je prosto przełożyć z JDMa na nasza stronę czy trzeba mieć dawcę EU WRX? mega łatwe do przełożenia. Wszystko pasuje. potrebujesz tylko dawcę siedziska z wersji EU ale to ma wtedy kikut lub wrx us to masz pełny drut. Ja miałem przez pare mc kikut ale dorwałem zwykłe materiałowe z wrx us i przełożyłem szyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 Czyli trzeba komplet JDM + fotel kierowcy EU/US bo samego siedziska raczej nie dostanę A Cruise masz z przycisku? U mnie wszystko w manetce przy kierownicy jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się