Skocz do zawartości

Subaru Impreza [GT+GK] (MY18=>MY23)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry ale nie mogę już wytrzymać :( Subaru Impreza , ikona , flagowy model , westchnienie wielu ludzi , wzorzec , zamiast walczyć o rynek GT , mamy  coś z 2.0 N/A co przyspiesza do 100/km/h w 9.8 sek. ........... Szczerze to jest dramat . Może sie nawet nadzwyczajnie prowadzić , ale sorry ....... jestem osobiście załamany .

  • Super! 5
  • Lajk 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, radekk napisał:

Dokładnie, Impreza to Impreza, powinna warczeć ryczeć trzeszczeć i zapi****ć, a coś takiego to niech sobie będzie jakiś inny model. Nie podoba mnie się to:(

Od tego jest STI. Skąd to Wasze marudzenie, skoro poprzednie generacje tez były podobne? ;) szkoda jedynie, ze nie ma 2.0 i 1.6T. To już byłby jakiś krok naprzód.

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Od tego jest STI. Skąd to Wasze marudzenie, skoro poprzednie generacje tez były podobne? ;) szkoda jedynie, ze nie ma 2.0 i 1.6T. To już byłby jakiś krok naprzód.

 

Co 5 lat to samo. Zawsze :mrgreen: dawniej wszystko było lepiej, a każda generacja Imprezy wzbudzała zachwyt!

 

2560px-1995_Subaru_Impreza_(GC5)_GX_2WD_ 

 

2002_subaru_impreza_wagon_ts_fq_oem_1_50

 

 

910523069.jpg

 

2008_subaru_impreza_sedan_angularfront.j

 

 

2014-Subaru-Impreza-04.jpg 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Od tego jest STI. Skąd to Wasze marudzenie, skoro poprzednie generacje tez były podobne? ;) szkoda jedynie, ze nie ma 2.0 i 1.6T. To już byłby jakiś krok naprzód.

STI zaraz będzie topowym modelem Imprezy z silnikiem 0.5 pozwalającym uzyskiwać spalanie na poziomie 0.5l/100km :P

A o czym pisze, nie ze każda wersja ma mieć co najmniej 300koni, ale właśnie żeby była jak kiedyś że można było kupić choc trochę mocniejszą wersję. Obecnie to z pod świateł to nie wiem czy Seicento nie okaże się szybsze (pewnie nawet na mokrym) :biglol::unsure:

Jak jeździło się Impreza z 10 lat temu to można powiedzieć było co wspominać i nie ważne że nie miała jakiś nadzwyczajnych osiągów, było się identyfikowanym z osobą o zacięciu sportowym. Za 10 lat jak spyta się jakaś osobę czym jeździła 10 lat temu i odpowie ze Impreza pojawi się obraz kogoś kto pewnie miał pokaźna kolekcje kapeluszy, jeździł na półsprzęgle, nie przekraczał 60 na autostradzie, choć na niewiele więcej i tak samochód by pozwolił:biglol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, czyli standardowo, straszne padło, co się nawet do Skody nie umywa, nikt tego nie kupi, nawet jak dorzucą kapelusz... a ja tam jestem ciekaw jak to będzie jeździło i zamierzam to sprawdzić jak tylko demo pojawi się w salonie :) No, ale ja tam jestem freak, więc co ja tam wiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Than_Junior masz rację , nigdy Impreza nie wzbudzała zachwytów na zdjęciach , na żywo o wiele lepiej , mało tego Impreza 2018 jest dla mnie nawet ładna , ale parametry moim zdaniem są dalekie od ideału. Przypomnę że Impreza z lat 1993-2000 z silnikiem 2.0 115KM miała przyspieszenie 9.7 sek.  :D

W tych czasach , przyspieszenie do 100km/h w granicach 10sek. jest dla mnie zwyczajnie nie akceptowalne :(

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Karas napisał:

podobno jest  gorzej. Okolice 12-13sekund do 100km/h według testów po wpisaniu na YT subaru impreza 2017 acceleration

 

"podobno" z 4 osobami i bagażem....nie jest możliwe rozpędzenie jej do 100km/h.....:)

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pan Dziedzic napisał:

Ludziki zapomniały o GL- u w budzie GC , całe 90 koników :D

Ależ to musiało zapitalać :biglol:

W tamtych latach całkiem dobre wrażenie robiło. Dzisiaj 'czasy' trochę inne. Postawowy model corsy będzie szybszy... ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pan Dziedzic napisał:

Ludziki zapomniały o GL- u w budzie GC , całe 90 koników :D

Ależ to musiało zapitalać :biglol:

co było przed 2010 nie istnieje :P

ps:

ta wersje 1,6 a potem 1,5 - rwały asfalt

 

z boku ford focus - no mocy nie ma

Edytowane przez gumas_72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że jednak będzie się dobrze sprzedawał. Jest całkiem ładny, kompaktowy z gabarytami w sam raz do miasta i coraz częściej poszukiwanym właśnie do miasta automatem, mocy ma tyle co inne podobne auta. Większość moich rozmówców zachwyca się Subaru (słyszeli o "legendzie" i wiedzą o doskonałym napędzie) do momentu gdy rozmowa schodzi na kwestie spalania (czyli pierwsze, może drugie pytanie ;-)). Jeżeli ten silnik będzie wyraźniej mniej spalał, to wygląd + zalety nowej platformy + napęd, może wystarczyć do wzrostu sprzedaży, czego SIP'owi życzę z całego serca :D. Tylko, że kurdebalans, przydałby się jeszcze jakiś model jak dawny WRX -  jeszcze nie sportowiec i nie tak drogi jak STI, ale już "z pazurem", który cieszy ;). W USA sprzedaje się WRX STI i WRX (bodaj 268KM) w cenie nieco większej od BRZ. Bardzo żałuję, że tego WRX nie ma w PL ....

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, mmarcinek napisał:

Postawowy model corsy będzie szybszy... ;)

Strzał w dziesiątkę bo Corsa 1.4 90KM potrzebuje tygodnia na osiągnięcie setki :D

 

Imprezy póki co nie chcę oceniać, ale do białości podgrzewa mnie doszukiwanie się podobieństw do samochodów konkurencji.

Subaru już dawno zerwało z legendą rajdowej Imprezy. Teraz to ma być dupowóz czy nam się to podoba czy nie. Nie mniej skoro można kupić samochody klasy B i C w fajnej odmianie usportowionej to dziwi mnie fakt, że Subaru nie podąża tą drogą choć ma ku temu najlepsze argumenty. Domyślam się jednak, że dochodzi tu kwestia ekonomii i Subaru nie stać na wprowadzenie mocniejszej Imprezy na wzór Focusa ST czy choćby świeżego Hyundaia i30 w wersji N. Brakuje czegoś pośredniego między bezkompromisowym i drogim STi, a samochodami rodzinnymi.

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, piotruś napisał:

Ja myślę, że jednak będzie się dobrze sprzedawał.

 

Przy cenie na poziomie 120 tys. to sprzeda się tego u nas kilkadziesiąt sztuk rocznie. No ale to może być dodatkowa zaleta, jak ktoś lubi być oryginalny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tomasz_555 napisał:

Subaru już dawno zerwało z legendą rajdowej Imprezy. Teraz to ma być dupowóz czy nam się to podoba czy nie

 

tak jak i dawne zwykłe wersje Imprez i innych aut z gamy Subaru

 

1 minutę temu, Tomasz_555 napisał:

Domyślam się jednak, że dochodzi tu kwestia ekonomii i Subaru nie stać na wprowadzenie mocniejszej Imprezy na wzór Focusa ST czy choćby świeżego Hyundaia i30 w wersji N.

 

nie u nas ale jednak Subaru produkuje WRX-a (manual i CVT) jak tez Levorg-a 2.0 

 

sprzedaż im rośnie, firma kwitnie a i zapewne $$ się zgadza ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ketivv napisał:

tak jak i dawne zwykłe wersje Imprez i innych aut z gamy Subaru

Tak się składa, że miałem Hawka 2.0 160KM i jednak było to fajnie prowadzące się auto z pazurem pozbawione wielu dupowozu. Ok, to nie był jakiś wielki czad, ale na torze można się było pobawić, a w codziennej eksploatacji dawał wiele frajdy. Kosztowała wtedy jakieś 85 tys. zł.

 

5 minut temu, ketivv napisał:

nie u nas ale jednak Subaru produkuje WRX-a (manual i CVT) jak tez Levorg-a 2.0 

 

sprzedaż im rośnie, firma kwitnie a i zapewne $$ się zgadza ;) 

No i właśnie WRX'a tu brakuje. Obawiam się, że mimo wyników sprzedaży rozchodzi się o flotową emisję CO2, gdzie przekroczenie pewnego poziomu skutkuje wyższymi podatkami, a tym samym wzrośnie i tak wysoka cena samochodów Subaru. Dyrekcja zdaje się nie raz o tym wspominała jako powodzenie ograniczenia ilości modeli i wersji.

Inna kwestia to rynek. Forum to nie wyznacznik. Subaru oferuje to czego oczekuje przeciętny klient salonu.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto tu mówi że to miało wyglądać, zachwytu większości ludzi nigdy nie wzbudzało. Ale na myśl Subaru, jednak wyobrażenie było samochodu, dynamicznego, dla ludzi u których adrenalina podnosi się w sytuacjach innych niż podczas gry w bierki, czy oglądajacych w sklepie nowy kapelusz. A obecny trochę takie światło daje. Ale kierowcy Skód Favorit muszą na coś się przesiąść, a chyba idealnie pasuje jako następca:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Tomasz_555 napisał:

Tak się składa, że miałem Hawka 2.0 160KM i jednak było to fajnie prowadzące się auto z pazurem pozbawione wielu dupowozu. Ok, to nie był jakiś wielki czad, ale na torze można się było pobawić, a w codziennej eksploatacji dawał wiele frajdy. Kosztowała wtedy jakieś 85 tys. zł.

 

ale nie jest powiedziane, ze nowa Impreza nie będzie fajnie prowadzącym się autem w cenie wspomnianego Hawka

 

http://banknotypolskie.pl/kalkulator/

 

85000,00 zł w 2007 roku = 104 983,71 zł obecnie 

 

środkowa opcja wyposażenia Imprezy 2.0 CVT MY2018 - 26 500 € -> 114 700 zł 

a co by nie powiedzieć jest to auto z automatyczną skrzynią i dużo bogatszym wyposażeniem na pokładzie 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ketivv napisał:

środkowa opcja wyposażenia Imprezy 2.0 CVT MY2018 - 26 500 € -> 114 700 zł 

a co by nie powiedzieć jest to auto z automatyczną skrzynią i dużo bogatszym wyposażeniem na pokładzie 

 

No i tamten 160 konny automat z 2007roku przyspieszał do setki w 11,6 s, więc jednak jest progress :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...