konrads Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Paskudna wg mnie Levorg jest mistrzostwem ostatnich czasów 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Moze faktycznie z tylu jak Ford, ale nie dramatyzujmy ogolnie dla mnie calkiem ladne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Sorry ale nie mogę już wytrzymać Subaru Impreza , ikona , flagowy model , westchnienie wielu ludzi , wzorzec , zamiast walczyć o rynek GT , mamy coś z 2.0 N/A co przyspiesza do 100/km/h w 9.8 sek. ........... Szczerze to jest dramat . Może sie nawet nadzwyczajnie prowadzić , ale sorry ....... jestem osobiście załamany . 5 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 19 minut temu, carfit napisał: mamy coś z 2.0 N/A co przyspiesza do 100/km/h w 9.8 sek. podobno jest gorzej. Okolice 12-13sekund do 100km/h według testów po wpisaniu na YT subaru impreza 2017 acceleration Ciekawe czy do zakupu będą dodawali kapelusz 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Dokładnie, Impreza to Impreza, powinna warczeć ryczeć trzeszczeć i zapi****ć, a coś takiego to niech sobie będzie jakiś inny model. Nie podoba mnie się to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 8 godzin temu, radekk napisał: Dokładnie, Impreza to Impreza, powinna warczeć ryczeć trzeszczeć i zapi****ć, a coś takiego to niech sobie będzie jakiś inny model. Nie podoba mnie się to Od tego jest STI. Skąd to Wasze marudzenie, skoro poprzednie generacje tez były podobne? szkoda jedynie, ze nie ma 2.0 i 1.6T. To już byłby jakiś krok naprzód. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 STI mimo wszystko to zawsze była Impreza, a do tego nowego bardziej od Impreza pasuje nazwa Stypa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 18 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał: Od tego jest STI. Skąd to Wasze marudzenie, skoro poprzednie generacje tez były podobne? szkoda jedynie, ze nie ma 2.0 i 1.6T. To już byłby jakiś krok naprzód. Co 5 lat to samo. Zawsze dawniej wszystko było lepiej, a każda generacja Imprezy wzbudzała zachwyt! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Ludziki zapomniały o GL- u w budzie GC , całe 90 koników Ależ to musiało zapitalać 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Godzinę temu, Czarne_Koronkowe napisał: Od tego jest STI. Skąd to Wasze marudzenie, skoro poprzednie generacje tez były podobne? szkoda jedynie, ze nie ma 2.0 i 1.6T. To już byłby jakiś krok naprzód. STI zaraz będzie topowym modelem Imprezy z silnikiem 0.5 pozwalającym uzyskiwać spalanie na poziomie 0.5l/100km A o czym pisze, nie ze każda wersja ma mieć co najmniej 300koni, ale właśnie żeby była jak kiedyś że można było kupić choc trochę mocniejszą wersję. Obecnie to z pod świateł to nie wiem czy Seicento nie okaże się szybsze (pewnie nawet na mokrym) Jak jeździło się Impreza z 10 lat temu to można powiedzieć było co wspominać i nie ważne że nie miała jakiś nadzwyczajnych osiągów, było się identyfikowanym z osobą o zacięciu sportowym. Za 10 lat jak spyta się jakaś osobę czym jeździła 10 lat temu i odpowie ze Impreza pojawi się obraz kogoś kto pewnie miał pokaźna kolekcje kapeluszy, jeździł na półsprzęgle, nie przekraczał 60 na autostradzie, choć na niewiele więcej i tak samochód by pozwolił 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Ok, czyli standardowo, straszne padło, co się nawet do Skody nie umywa, nikt tego nie kupi, nawet jak dorzucą kapelusz... a ja tam jestem ciekaw jak to będzie jeździło i zamierzam to sprawdzić jak tylko demo pojawi się w salonie No, ale ja tam jestem freak, więc co ja tam wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 @Than_Junior masz rację , nigdy Impreza nie wzbudzała zachwytów na zdjęciach , na żywo o wiele lepiej , mało tego Impreza 2018 jest dla mnie nawet ładna , ale parametry moim zdaniem są dalekie od ideału. Przypomnę że Impreza z lat 1993-2000 z silnikiem 2.0 115KM miała przyspieszenie 9.7 sek. W tych czasach , przyspieszenie do 100km/h w granicach 10sek. jest dla mnie zwyczajnie nie akceptowalne 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Auto jest na tej nowej platformie wiec przejadę się nim tylko aby zobaczyć jak się prowadzi bo na osiągi nawet nie będę zwracał uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 10 godzin temu, Karas napisał: podobno jest gorzej. Okolice 12-13sekund do 100km/h według testów po wpisaniu na YT subaru impreza 2017 acceleration "podobno" z 4 osobami i bagażem....nie jest możliwe rozpędzenie jej do 100km/h..... 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 30 minut temu, Andrzej Koper napisał: "podobno" z 4 osobami i bagażem....nie jest możliwe rozpędzenie jej do 100km/h..... to prawie jak w maluchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 1 godzinę temu, Pan Dziedzic napisał: Ludziki zapomniały o GL- u w budzie GC , całe 90 koników Ależ to musiało zapitalać W tamtych latach całkiem dobre wrażenie robiło. Dzisiaj 'czasy' trochę inne. Postawowy model corsy będzie szybszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Pan Dziedzic napisał: Ludziki zapomniały o GL- u w budzie GC , całe 90 koników Ależ to musiało zapitalać co było przed 2010 nie istnieje ps: ta wersje 1,6 a potem 1,5 - rwały asfalt z boku ford focus - no mocy nie ma Edytowane 4 Października 2017 przez gumas_72 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Ja myślę, że jednak będzie się dobrze sprzedawał. Jest całkiem ładny, kompaktowy z gabarytami w sam raz do miasta i coraz częściej poszukiwanym właśnie do miasta automatem, mocy ma tyle co inne podobne auta. Większość moich rozmówców zachwyca się Subaru (słyszeli o "legendzie" i wiedzą o doskonałym napędzie) do momentu gdy rozmowa schodzi na kwestie spalania (czyli pierwsze, może drugie pytanie ;-)). Jeżeli ten silnik będzie wyraźniej mniej spalał, to wygląd + zalety nowej platformy + napęd, może wystarczyć do wzrostu sprzedaży, czego SIP'owi życzę z całego serca . Tylko, że kurdebalans, przydałby się jeszcze jakiś model jak dawny WRX - jeszcze nie sportowiec i nie tak drogi jak STI, ale już "z pazurem", który cieszy . W USA sprzedaje się WRX STI i WRX (bodaj 268KM) w cenie nieco większej od BRZ. Bardzo żałuję, że tego WRX nie ma w PL .... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 38 minut temu, mmarcinek napisał: Postawowy model corsy będzie szybszy... Strzał w dziesiątkę bo Corsa 1.4 90KM potrzebuje tygodnia na osiągnięcie setki Imprezy póki co nie chcę oceniać, ale do białości podgrzewa mnie doszukiwanie się podobieństw do samochodów konkurencji. Subaru już dawno zerwało z legendą rajdowej Imprezy. Teraz to ma być dupowóz czy nam się to podoba czy nie. Nie mniej skoro można kupić samochody klasy B i C w fajnej odmianie usportowionej to dziwi mnie fakt, że Subaru nie podąża tą drogą choć ma ku temu najlepsze argumenty. Domyślam się jednak, że dochodzi tu kwestia ekonomii i Subaru nie stać na wprowadzenie mocniejszej Imprezy na wzór Focusa ST czy choćby świeżego Hyundaia i30 w wersji N. Brakuje czegoś pośredniego między bezkompromisowym i drogim STi, a samochodami rodzinnymi. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 17 minut temu, piotruś napisał: Ja myślę, że jednak będzie się dobrze sprzedawał. Przy cenie na poziomie 120 tys. to sprzeda się tego u nas kilkadziesiąt sztuk rocznie. No ale to może być dodatkowa zaleta, jak ktoś lubi być oryginalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 1 minutę temu, Tomasz_555 napisał: Subaru już dawno zerwało z legendą rajdowej Imprezy. Teraz to ma być dupowóz czy nam się to podoba czy nie tak jak i dawne zwykłe wersje Imprez i innych aut z gamy Subaru 1 minutę temu, Tomasz_555 napisał: Domyślam się jednak, że dochodzi tu kwestia ekonomii i Subaru nie stać na wprowadzenie mocniejszej Imprezy na wzór Focusa ST czy choćby świeżego Hyundaia i30 w wersji N. nie u nas ale jednak Subaru produkuje WRX-a (manual i CVT) jak tez Levorg-a 2.0 sprzedaż im rośnie, firma kwitnie a i zapewne $$ się zgadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 1 minutę temu, ketivv napisał: tak jak i dawne zwykłe wersje Imprez i innych aut z gamy Subaru Tak się składa, że miałem Hawka 2.0 160KM i jednak było to fajnie prowadzące się auto z pazurem pozbawione wielu dupowozu. Ok, to nie był jakiś wielki czad, ale na torze można się było pobawić, a w codziennej eksploatacji dawał wiele frajdy. Kosztowała wtedy jakieś 85 tys. zł. 5 minut temu, ketivv napisał: nie u nas ale jednak Subaru produkuje WRX-a (manual i CVT) jak tez Levorg-a 2.0 sprzedaż im rośnie, firma kwitnie a i zapewne $$ się zgadza No i właśnie WRX'a tu brakuje. Obawiam się, że mimo wyników sprzedaży rozchodzi się o flotową emisję CO2, gdzie przekroczenie pewnego poziomu skutkuje wyższymi podatkami, a tym samym wzrośnie i tak wysoka cena samochodów Subaru. Dyrekcja zdaje się nie raz o tym wspominała jako powodzenie ograniczenia ilości modeli i wersji. Inna kwestia to rynek. Forum to nie wyznacznik. Subaru oferuje to czego oczekuje przeciętny klient salonu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 A kto tu mówi że to miało wyglądać, zachwytu większości ludzi nigdy nie wzbudzało. Ale na myśl Subaru, jednak wyobrażenie było samochodu, dynamicznego, dla ludzi u których adrenalina podnosi się w sytuacjach innych niż podczas gry w bierki, czy oglądajacych w sklepie nowy kapelusz. A obecny trochę takie światło daje. Ale kierowcy Skód Favorit muszą na coś się przesiąść, a chyba idealnie pasuje jako następca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 6 minut temu, Tomasz_555 napisał: Tak się składa, że miałem Hawka 2.0 160KM i jednak było to fajnie prowadzące się auto z pazurem pozbawione wielu dupowozu. Ok, to nie był jakiś wielki czad, ale na torze można się było pobawić, a w codziennej eksploatacji dawał wiele frajdy. Kosztowała wtedy jakieś 85 tys. zł. ale nie jest powiedziane, ze nowa Impreza nie będzie fajnie prowadzącym się autem w cenie wspomnianego Hawka http://banknotypolskie.pl/kalkulator/ 85000,00 zł w 2007 roku = 104 983,71 zł obecnie środkowa opcja wyposażenia Imprezy 2.0 CVT MY2018 - 26 500 € -> 114 700 zł a co by nie powiedzieć jest to auto z automatyczną skrzynią i dużo bogatszym wyposażeniem na pokładzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 4 minuty temu, ketivv napisał: środkowa opcja wyposażenia Imprezy 2.0 CVT MY2018 - 26 500 € -> 114 700 zł a co by nie powiedzieć jest to auto z automatyczną skrzynią i dużo bogatszym wyposażeniem na pokładzie No i tamten 160 konny automat z 2007roku przyspieszał do setki w 11,6 s, więc jednak jest progress Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się