Skocz do zawartości

mmarcinek

Użytkownik
  • Postów

    235
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O mmarcinek

  • Urodziny 11 Lutego

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    PZ & DJE
  • Auto
    Jest: Forester SG XT 07, Civic '90 b16, Macan S, Astra G OPC Caravan
    Było: 7xSubaru + 206 FIA, BMW & Chevy Blazer
  • Zainteresowania
    MTB
    RC Racing
    WRC

Ostatnie wizyty

2131 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mmarcinek

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

29

Reputacja

  1. mmarcinek

    Zbieżność

    W Poznaniu jest parę warsztatów co swietnie ogarniają te tematy. Na Obornickiej i w okolicach sołacza/jeżyc kojarzę. Tylko, żeby skręcał i nie zjadał opon, to jak kolega wyżej napisał, na zielono byc nie moze
  2. Najsensowniej uderzyć do dobrego rzeczoznawcy. W moich (Poznań) okolicach taka opinia kosztuje 200 zł, przed sądem jest respektowana, przy kontroli drogowej czy problemow z ubezpieczycielem też powinna.
  3. mmarcinek

    O rowerach

    Vittoria/Geax Gato i masz uniwersal piach/błoto/gruby szuter. Najbardziej uniwersalna jaką znam, mam je na przodzie cały rok, wiosną/jesienią zakładam też na tył.
  4. mmarcinek

    Kubica w F1

    Póki nie ustalą górnych granic budżetów, w tym wyścigu zbrojeń małe na to szanse niestety
  5. mmarcinek

    Kubica w F1

    To wyklucza walkę. Nie wiem jak daleko sięgasz w historię F1, ale choćby pryzmatem niecałych 20 lat to walki koło w koło/lustro w lustro jest coraz mniej. A systemy typu drs/kers etc ułatwiają manewry, żeby było bardziej widowiskowo czy bezpieczniej? Jest bezpieczniej niż kiedykolwiek, z całym szacunkiem, bo w branzy bezpieczeństwa też siedzę, ale to nie szachy. Czasem ktoś nie dojedzie, czasem się rozbije. To wyścigi kontaktowe. Zobacz choćby na Rallycross. Dyscyplina inna, sens zachowany.
  6. Też będę! nie wiem, czy uda mi sie Subarakiem, ale na bank przyjadę pooglądać prawdopodobnie w komplecie dziewczyna + kudłaty bąbelek.
  7. Ja może się wypowiem na temat tego lanosa wolnossącego; Zależy do czego porównasz to niejechanie. Ja zacząłem przygodę z Subaru od 160 koni w hawku i myslalem, ze "nawet to szybkie". Później był forek turbo który mocno to zweryfikował, wrx/sti z przyspieszeniem poniżej 5 do setki (trochę modów), który w ogóle o pojęciu prędkości nauczył mnie bardzo wiele... no i pewnego dnia dostałem zastępczego lanosa, 2.0 N/A. Osobiście nie widzę sensu zakupu tej konfiguracji auta. Ło Pane, 150 konia w awd? to nie bedzie jechać. Co ciekawe, w hawku(GD) zupełnie inaczej odczuwało się to marne 160 koni. Może uczulenie na ramki w szybach, nie wiem, ale ja tego silnika w tym aucie zdecydowanie nie polecę.
  8. W google 2 minuty szukania, Powiedz jeszcze jaki olej lejesz i wlasnie temat przebiegu. Gdybys zdradził skąd jesteś, moznaby podpowiedzieć gdzie mozna się z tym tematem udać
  9. kombinowałem z różnymi apkami, zarówno na s7 i s8, bezskutecznie...
  10. mmarcinek

    225 zamiast 215?

    Nie poczujesz różnicy, a 225/45 zdecydowanie łatwiej kupić.
  11. Świetna podróż się szykuje ;) Forek 6 lat temu dał radę bez łańcuchów, ale fakt, warto mieć poczucie bezpieczeństwa choćby w bagażniku. Miłej wyprawy!
  12. dokladnie. Gdzie śmigasz że planujesz łancuchy? Na żadnej publicznej drodze w Subaru nie widziałem większej potrzeby ich montażu Może dobry Nokian da radę po prostu?
  13. Ja bym uderzył jeszcze gdzieś indziej, jak podpowiedź w google, jak chcesz daj pw ;)
  14. czyli wszystko w jak najlepszym porządku... No nic, czekam w takim razie co postanowiło Twoje ASO i jak dalej temat się rozegra.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...