Jump to content

mmarcinek

Użytkownik
  • Content Count

    232
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

27 Dobry

1 Follower

About mmarcinek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday February 11

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    PZ & DJE
  • Auto
    Jest: Levorg, E46 330xi, Astra G OPC Caravan, Jetta Coupe 1986
    Było: 6xSubaru + 206 FIA & Chevy Blazer
  • Zainteresowania
    MTB
    RC Racing
    WRC

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/jezyckiapelzmotoryzowanych/

Recent Profile Visitors

1116 profile views
  1. Póki nie ustalą górnych granic budżetów, w tym wyścigu zbrojeń małe na to szanse niestety
  2. To wyklucza walkę. Nie wiem jak daleko sięgasz w historię F1, ale choćby pryzmatem niecałych 20 lat to walki koło w koło/lustro w lustro jest coraz mniej. A systemy typu drs/kers etc ułatwiają manewry, żeby było bardziej widowiskowo czy bezpieczniej? Jest bezpieczniej niż kiedykolwiek, z całym szacunkiem, bo w branzy bezpieczeństwa też siedzę, ale to nie szachy. Czasem ktoś nie dojedzie, czasem się rozbije. To wyścigi kontaktowe. Zobacz choćby na Rallycross. Dyscyplina inna, sens zachowany.
  3. Też będę! nie wiem, czy uda mi sie Subarakiem, ale na bank przyjadę pooglądać prawdopodobnie w komplecie dziewczyna + kudłaty bąbelek.
  4. Ja może się wypowiem na temat tego lanosa wolnossącego; Zależy do czego porównasz to niejechanie. Ja zacząłem przygodę z Subaru od 160 koni w hawku i myslalem, ze "nawet to szybkie". Później był forek turbo który mocno to zweryfikował, wrx/sti z przyspieszeniem poniżej 5 do setki (trochę modów), który w ogóle o pojęciu prędkości nauczył mnie bardzo wiele... no i pewnego dnia dostałem zastępczego lanosa, 2.0 N/A. Osobiście nie widzę sensu zakupu tej konfiguracji auta. Ło Pane, 150 konia w awd? to nie bedzie jechać. Co ciekawe, w hawku(GD) zupełnie inaczej odczuwało się to ma
  5. W google 2 minuty szukania, Powiedz jeszcze jaki olej lejesz i wlasnie temat przebiegu. Gdybys zdradził skąd jesteś, moznaby podpowiedzieć gdzie mozna się z tym tematem udać
  6. kombinowałem z różnymi apkami, zarówno na s7 i s8, bezskutecznie...
  7. Nie poczujesz różnicy, a 225/45 zdecydowanie łatwiej kupić.
  8. Świetna podróż się szykuje ;) Forek 6 lat temu dał radę bez łańcuchów, ale fakt, warto mieć poczucie bezpieczeństwa choćby w bagażniku. Miłej wyprawy!
  9. dokladnie. Gdzie śmigasz że planujesz łancuchy? Na żadnej publicznej drodze w Subaru nie widziałem większej potrzeby ich montażu Może dobry Nokian da radę po prostu?
  10. Ja bym uderzył jeszcze gdzieś indziej, jak podpowiedź w google, jak chcesz daj pw ;)
  11. czyli wszystko w jak najlepszym porządku... No nic, czekam w takim razie co postanowiło Twoje ASO i jak dalej temat się rozegra.
  12. Mi z kolei podczas zakupu mówiono, że Levorg z 2015r ma Torque Vectoring podczas jazdy próbnej... Jeśli komputer nie pokazał błędu aku nie powinno być i problemów z VDC... chyba.
  13. Na wiele rzeczy w Levorgu narzekam, silnik zostawiłbym w spokoju. Mamy z grudnia 2015, 120kkm przejechane. Żaden pobór oleju, żadnych problemów z silnikiem. Brzmi abstrakcyjnie... Jaki olej wlewało Twoje ASO? Przy jakim przebiegu został zmieniony pierwszy raz? Monitorujesz temperaturę oleju podczas jazdy, czy "ostrzej" jeździsz zanim osiągnie temp roboczą? Może pamiętasz, jakie temperatury osiągał podczas Twojej jazdy?
  14. A my dziś wieziemy pare młodą, czyli detaling pełna para od czwartku ;)
×
×
  • Create New...