Skocz do zawartości

TERMINY (!!!) oczekiwanie na części i akcesoria


Maciek/Wacek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 269
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dlaczego klientowi nie daje się oferty szybszego sprowadzenia jakiejś części via samolot zamiast pieszego posłańca za stosowną dopłatą za koszt przesyłki. Rozumiem, że większą część drogi części pokonują na plecach biednych chińczyków ale jeżeli ktoś jest skłonny dopłacić do innego rodzaju transportu to czemu mu nie dać tej szansy. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uruchomilismy system zamówień ekspresowych, który pozwoli w takich przypadkach (= brak cześci w Europie, dostępne w JP) za dopłatą korzystac ze znacznie krótszego czasu transportu lotniczego
Dlaczego klientowi nie daje się oferty szybszego sprowadzenia jakiejś części via samolot zamiast pieszego posłańca za stosowną dopłatą za koszt przesyłki. Rozumiem, że większą część drogi części pokonują na plecach biednych chińczyków ale jeżeli ktoś jest skłonny dopłacić do innego rodzaju transportu to czemu mu nie dać tej szansy.

 

Kilka postów nad Twoim :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze przeniosłes moje pytanie, bo liczyłem na konkretne odpowiedz?!

A tak dyrekcja pominie post, forum tez go nie zauważa?!!!

A przed zakupem, samochodu chciałbym wiedziec ze bede czekał 4 -8 tygodni na czesci !!!!

 

Naprawiam Legacy i sprzedają ją

Mam w d..e firme która nie potrafi ściągnąć części?!

W mojej branży w 24 godzin mam komponenty chirurgiczne w gabinecie!!!!

 

Z legendy Subaru moim zdaniem została tylko plejada !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panikujesz, zapytaj niemców, w kilka dni możesz mieć części. Tak jak z moimi przegubami do ksenonów. Logistyka w polsce to jakaś katastrofa. Co do taniego transportu paczka z chin statkiem (schenker) płynie 4 tygodnie, więc nie wim z czym problem.

Może czas stworzyć konkurencje dla sip :wink: nic nie zwiększa jakości usług jak konkurencja :lol: szefowie na górze natychmiast by zadziałali jak forsa by wypływała bokiem. Części przez sip - 8 tyg części od importera 1-2 tyg w lepszej cenie, nawet dla aso by było wygodniej. Przecież oni też tracą na nieudolności kasę. Przychodzi klient słyszy 8 tyg, więc kobinuje coś na boku i przynosi zaminnik, coś z demontażu itd. Z drugies strony jest inny bardzej kompromitujący element. Idzie ludź do aso działu częći i pyta o czujnik abs. Pracownik powinien sprawdzić 3 sprawy : czy jest na aso magazynie, czy jest w polsce, czy jest w europie czy jest w japoni, Przecież od dawna jest internet i inni tak działają :evil: wtedy klient dostaje precyzyjną odp. np element tylko z japonim co 2 tyg jest wysyłana paczaka która płynie np 6 tyg. W innym przypadku koszty dodatkowe np samolot ale to klient sam podejmuje takie decyzje. Jak ktoś kupuje auto za 160k pln to równiez może go stać zapłacić kwotę 600pln za transport samolotem.

 

rozpisałem się, ale wydaje się to wszystko takie oczywiste :roll:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baltazar odpowiedzi znajdziesz w tym temacie. Jeżeli oczekujesz odpowiedzi od Dyrekcji i boisz się, że nie zauwazy - napisz PW.

 

Mam w d..e firme która nie potrafi ściągnąć części?!
Prosiłbym o zachowanie kultury wypowiedzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Jak ktoś kupuje auto za 160k pln to równiez może go stać zapłacić kwotę 600pln za transport samolotem."

 

Dla mnie to nonsens:) Jezeli kupujesz auto za 160 kola to dlaczego ma doplacac za szybsza realizacje gwarancji?Jezeli ASO ustala termin dostawy na XX.XX.XXXX i czesci nie ma to daje auto zastepcze i nie ma wg mnie gadki o logistyce. Jakby niepatrzec to ASO reprezentuje przed klientem Subaru wiec chocby posrednio odpowiada za bledy logistyczne SIP.

Czy to nie chodzlio o ekspresowe dostawy dla czesci do napraw pogwarancyjnych albo niezakwalifikowanych do napraw gwarancyjnych?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się dobrze na przepisach dotyczących gwarancji, ale wydaje mi się, że:

1) za roszczenia z tytułu gwarancji odpowiada sprzedawca. To jego obowiązkiem jest przyjęcie reklamacji i sprawne jej rozpatrzenia

2) Czas na dokonanie naprawy wynosi 14 dni, natomiast jeśli jest konieczna opinia biegłego - 21 dni

3) Jeżeli w tym czasie gwarant nie jest w stanie w sposób skuteczny usunąć awarii, klientowi przysługuje odstąpienie od umowy lub wymiana towaru na nowy, wolny od wad.

Jeśli się mylę, to bardzo proszę mnie poprawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z terminami sie mylisz, to są terminy w których sprzedawca musi odpowiedzieć czy uznaje gwarancje czy nie, jeśli nie odpowie to tak jakby uznał, natomiast na naprawe nie ma terminu, i o ile dostarczy auto zastępcze ciężko cokolwiek wywalczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy Dyrekcja się odezwie rzeczowo?!

Hubeeert szkoda ze przesunołes ten watek tutaj.!

 

[ Dodano: Pon Maj 04, 2009 9:16 pm ]

trudno jest zapłacic 50 $ za wysyłke lotnicza, a assintance płaci 196 pln na dzien za samochód zastępczy!!!

Gdzie tu logika, ekonomia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się dobrze na przepisach dotyczących gwarancji, ale wydaje mi się, że:

1) za roszczenia z tytułu gwarancji odpowiada sprzedawca. To jego obowiązkiem jest przyjęcie reklamacji i sprawne jej rozpatrzenia

2) Czas na dokonanie naprawy wynosi 14 dni, natomiast jeśli jest konieczna opinia biegłego - 21 dni

3) Jeżeli w tym czasie gwarant nie jest w stanie w sposób skuteczny usunąć awarii, klientowi przysługuje odstąpienie od umowy lub wymiana towaru na nowy, wolny od wad.

Jeśli się mylę, to bardzo proszę mnie poprawić

 

Powyższe regulacje odnoszą się do reklamacji z tytułu rękojmi składanej u tylko i wyłącznie u sprzedawcy jeżeli była taka adnotacja w momencie zgłoszenia reklamacji.

 

Kodeks cywilny nie określa maksymalnego terminu naprawy z tytułu gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

I tak Panowie, my sobie piszemy, dyrekcja odpowiada

tylko brak konkretów!!!!!!!!!!!!!!

Czytając te watki mam wrażenie ze kupiłem samochód nie od importera ale od "pana staszka" który ma parę części w garażu. A na resztę trzeba czekać.

 

Wniosek_

- dyrekcja ma to gdzieś(chyba tam gdzie ciemno)

- nasze posty nic nie zmienia!

- ZAPŁACIŁEŚ ZEPSUŁO SIE TRUDNO MASZ PROBLEM !!!!!

następny samochód to na pewno nie będzie Subaru !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

następny samochód to na pewno nie będzie Subaru !!!

 

kolega właśnie się dowiedział ze będzie czekał w ASO około miesiąca na czujnik abs do seata wiec tej marki tez nie polecam :wink:

co nie zmienia faktu, ze ogolnie postepowanie polskich importerow w sprawach cześci jest żenujące...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baltazar proszę o zachowanie kultrury wypowiedzi.

Na razie masz ostrzeżenie przed ostrzeżeniem ale ponowny komentarz w stylu:

- dyrekcja ma to gdzieś(chyba tam gdzie ciemno)

dostaniesz od razu 3 o czym lojalnie uprzedzam.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety z terminami oczekiwania na części do Subaru nie jest różowo. Ostatnio czekałem 7 tygodni na pompkę do zbiornika spryskiwacza. Ale w inych firmach też czasem nie jest optymistycznie. 1,5 roku temu termin oczekiwania w fordzie na kompa sterującego pracą wtrysków - 4-5 miesięcy.... :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SIP to naprawde dziwna instytucja, wolą płacić przez pół roku za auto zastępcze niż sprowadzić część. Jak to by był importer Rovera to rozumiem, producent splajtował, maszyny wywieźli do Chin, ale Subaru jeszcze tam chyba zipie w Japonii, co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
krist napisał/a:

Pytanie do Szanownej Dyrekcji SIP: Jak to możliwe że w w 21 wieku, ponoć mamy kryzys i nadwyżki produkcji nad popytem na dodatek, na skrzynie biegów do subaru trzeba czekać 6 miesięcy

 

Szczerze - nie wiem.

Sprawdzaliśmy faktycznie wszedzie gdzie sie dało (łącznie oczywiście z JP): brak. Kiedyś mieliśmy taki właśnie problem ze skrzynią A/T (choć nie 6 m-cy)

 

Ja czekałem 4 tygodnie na durny (przepraszam) napicz łańcucha rozrządu!

A chciałem sobie coś jeszcze kupić spod znaku Plejad. Oo, sąsiad też chciał... Jakby Dyrekcja nie potrafiła czytać pomiędzy wierszami to powtarzam: "chciał" :!:

 

P.S. Jestem zły :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obraz SIP-u po analizie postów na forum nie rysuje się zbyt różowo....

Bez przesady 95% części dostepnych jest max. w ciagu 7-14 dni z tego duza czesć w mag. w Łodzi . Oczywiscie zdarzaja sie dłuzsze oczekiwania na na jakąś częsć ale to w kazdej marce wystepuje również produkowanych w UE.

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...