Skocz do zawartości

TERMINY (!!!) oczekiwanie na części i akcesoria


Maciek/Wacek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem od niedawna użytkownikiem Imprezy WRX. O ile jestem w pełni przekonany do marki, z każdym dniem coraz bardziej zakochany w aucie, to mam poważne zastrzeżenia co do funkcjonowania SIP.

Chodzi o czas oczekiwania na części i akcesoria. Są to często terminy przekraczające 2 miesiące, a niektóre artykuły są w ogóle niedostępne - pracownicy autoryzowanych salonów (!!!) zalecają stosowanie zamienników (np. felgi).

Rozumiem, że artykuły oferowane przez Państwa są drogie - taka jest polityka Firmy i prestiż który sobie wypracowała, upoważnia Ją do tego, a każdy użytkownik Subaru ma świadomość, że przyjemność kosztuje. Natomiast dostępność części i terminy realizacji zamówień pozostawiają wiele do życzenia (zwłaszcza przy niekwestionowanej renomie marki).

Taki stan rzeczy powoduje irytację przy zakupach, negatywnie wpływa na wizerunek Firmy, a nierzadko kończy się rezygnacją, bądź korzystaniem z usług konkurencji, co stanowi dla Państwa realną stratę.

Bardzo proszę o informację dlaczego tak się dzieje. Liczę na to, że coraz większa popularność Subaru w Polsce umożliwi Państwu odpowiednie zaopatrzenie magazynów, co z kolei pozwoli rozwiązać powyższe problemy, czego serdecznie życzę Państwu oraz wszystkim Użytkownikom Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 269
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Na szczęście są też nieautoryzowani dostawcy oryginalnych części.

Często szybsi.... :mrgreen::mrgreen:

Chyba nie jestes na bieżący z terminami dostaw a tym samym z cenami :mrgreen:

Zdarza się ze cześci nie ma w magazynie w Niemczech i trzeba czekac do 6 tygodni ale jeżeli jest duzy problem to SIP sciagnie część z Japonii w ciagu 7 dni.Dostawy do magazynu w Polsce są dwa razy w tygodniu a wiekszość części jest na miejscu więc dostawa jest na drugi dzien.Oczywiście zdarzają wyjatki np. tylne amortyzatory do For.T 99

czekam juz 5 tyg.

ps.sprawdz ceny w SIP i u twojego dostawcy możesz się zdziwic :mrgreen:

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej Koper, ja mam porównanie tylko z naszym regionalnym Autoryzowanym. Nie mam najlepszej opinii i wspomnień. Nie mówiąc o tym, że aby wyszukać niektóre części musiałem sam szukać, bo Bardzo Ważny Pan był zupełnie niekompetentny. :mrgreen:

 

A to juz nastepna sprawa żeby magazyn dostal informacje że ma wyslać towar do ASO :mrgreen: Ciekawe że sporo towaru wysylamy do miast gdzie są ASO Subaru :roll:

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej Koper, ja mam porównanie tylko z naszym regionalnym Autoryzowanym. Nie mam najlepszej opinii i wspomnień. Nie mówiąc o tym, że aby wyszukać niektóre części musiałem sam szukać, bo Bardzo Ważny Pan był zupełnie niekompetentny. :mrgreen:

 

A to juz nastepna sprawa żeby magazyn dostal informacje że ma wyslać towar do ASO :mrgreen: Ciekawe że sporo towaru wysylamy do miast gdzie są ASO Subaru :roll:

Pozdr.AK

 

Ja korzystam z usług salonu Emil Frey przy ul. Conrada w Krakowie. Generalnie jestem zadowolony z obsługi, natomiast z częściami jest duży problem. Swoją Imprezę sprowadziłem z salonu w Niemczech. Jeszcze przed sprowadzeniem zamówiłem polską instrukcję obsługi (połowa grudnia 2006, 150 zł) - do dziś nie wiadomo kiedy można się jej spodziewać. Kolejnym problemem były felgi na zimę (16") - prezentowane w ASO zamienniki nie pasowały (za małe ET), zdesperowany chciałem zamówić oryginalne felgi bez względu na cenę - okazało się, że czekać trzeba ok. 2-ch miesięcy i nie wiadomo czy w ogóle uda się zrealizować zamówienie. Poza salonem kupiłem ładne Stilauto SR600 - wszystko gra. W zeszłym tygodniu podczas "zimowych szaleństw" uszkodziłem przednie zawieszenie. Pracownik salonu niezwłocznie zamówił potrzebne części. Dostałem informację, że nie ma ich w polskim magazynie (usterki związane z zawieszeniem nie są chyba tak rzadkie jak wymiana instrukcji obsługi), zostały zamówione i trzeba czekać - minimum dwa tygodnie, dokładnie ile - nie wiadomo, nie można przyśpieszyć terminu dostawy, nie można nawet monitorować sytuacji - cierpliwe czekanie - jedyne co mi pozostaje.

Jeżeli nawet części nie ma w Polsce (co jest dla mnie dziwne), czy dostawa z Niemiec trwa ponad dwa tygodnie?

Nie wspomnę o gadżetach, jak np. kombinezon Subaru dla niemowlaka - art. nieosiągalny.

 

Ta sytuacja nie jest dla mnie normalna. Inne marki, uznawane za gorsze, o wiele lepiej radzą sobie z zaopatrzeniem. Nie zamierzacie Państwo zmienić tego stanu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak dziala serwis na Conrada ja mniej wiecej wiem co kiedy ma byc.Felgi 16'' na zime proponuje rowniez ze Stylauto (alu) bo metalowe 16' chyba na przod nie wchodza do WRX.Zima jest takim okresem że moga wystepowac okresowe trudnosci z częsciami do zawieszenia :mrgreen: Informacje w poprzednim poście pochodzą bezpośrednio od szefa magazynu centralnego i jako odbiorca dużych ilości częsci to potwierdzam.Skoro auto kupiles w Niemczech w salonie to zadzwon tam i spytaj o dostepnosc potrzebnych Ci części to zweryfikujesz to z Conrada (przez ciekawosc oczywiscie) :mrgreen:

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro auto kupiles w Niemczech w salonie to zadzwon tam i spytaj o dostepnosc potrzebnych Ci części to zweryfikujesz to z Conrada (przez ciekawosc oczywiscie) :mrgreen:

Pozdr.AK

Gratuluję sposobu podejścia do klienta :mrgreen:

Przypomnę tylko że paczka UPS STANDART kosztuje z Niemiec do Polski 16EURO i idzie 3-4 dni

Generalnie co klienta obchodzi, że czegoś nie ma w magazynie?

Wygląda na to że SIP wraz z FHI przysnęli kilka lat temu i nie zauważyli że czasy się zmieniły a na robieniu "łachy" klientowi w kazdej sprawie długo nie da się pociągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro auto kupiles w Niemczech w salonie to zadzwon tam i spytaj o dostepnosc potrzebnych Ci części to zweryfikujesz to z Conrada (przez ciekawosc oczywiscie) :mrgreen:

Pozdr.AK

Gratuluję sposobu podejścia do klienta :mrgreen:

Przypomnę tylko że paczka UPS STANDART kosztuje z Niemiec do Polski 16EURO i idzie 3-4 dni

Generalnie co klienta obchodzi, że czegoś nie ma w magazynie?

Wygląda na to że SIP wraz z FHI przysnęli kilka lat temu i nie zauważyli że czasy się zmieniły a na robieniu "łachy" klientowi w kazdej sprawie długo nie da się pociągnąć.

 

Nie ma w magazynie w Niemczech :!: To skad ta paczka UPS ma przyjśc :?: nawet za 116euro i w jeden dzien :?:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro auto kupiles w Niemczech w salonie to zadzwon tam i spytaj o dostepnosc potrzebnych Ci części to zweryfikujesz to z Conrada (przez ciekawosc oczywiscie) :mrgreen:

Pozdr.AK

Gratuluję sposobu podejścia do klienta :mrgreen:

Przypomnę tylko że paczka UPS STANDART kosztuje z Niemiec do Polski 16EURO i idzie 3-4 dni

Generalnie co klienta obchodzi, że czegoś nie ma w magazynie?

Wygląda na to że SIP wraz z FHI przysnęli kilka lat temu i nie zauważyli że czasy się zmieniły a na robieniu "łachy" klientowi w kazdej sprawie długo nie da się pociągnąć.

 

Nie ma w magazynie w Niemczech :!: To skad ta paczka UPS ma przyjśc :?: nawet za 116euro i w jeden dzien :?:

AK

 

np. prosto z Japoni w 7 dni

może SIP powinno usruchomić jakiś dodatkowy kanał ekspresowych dostaw

w końcu sprzedaż części jest takim samym interesem jak sprzedawanie aut i Firmie powinno na tym zależeć, a jeżeli z ekspresową dostawą (poza planowymi transportami) są związane dodatkowe koszty - może "niecierpliwi" klienci będą w stanie płacić nieco więcej

użytkownicy Subaru raczej nie należą do ubogich

czasami zdarza się, że priorytetem nie jest cena (i tak już wysoka, koszt przesyłki często wobec niej znikomy), a czas dostawy - skoro nie da się normalnie, to może przynajmniej za niewielką dopłatą da się coś przyśpieszyć?

tak, czy inaczej, coś z tym trzeba zrobić, bo obecna sytuacja nie jest normalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie szlag trafia bo moje lusterko miało być w ciągu zaledwie 3 miesięcy i mimo że data ta minęła nadal w Bielsku go niema!!!!

 

Przepraszma ze włacze się to tematu. Magazyn centralny mieści się u nas.

Zamówienia od dealerów są wysyłane do niemiec 2 razy w tygodniu i 2 razy w tygodniu sa odbierane z niemiec. Dotyczy to cześci których nie ma akurat na magazynie (magazyn sukcesywnie się powiększa) Niestety nie mamy wpływu na to czego nie ma w magazynie niemieckim. Ratujemy się wtedy przesyłami lotniczymi z Japonii (często ze stratami dla nas -ale wszystko dla zadowolenia klienta). Rzadko zdarza się że w Japonii czegoś nie ma. Były przejściowe kłopoty z klockami do forestera i amortyzatorami.

CO do lusterka to proszę o kontakt na priv - sprawdze co sie z nim dzieje

gp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszma ze włacze się to tematu. Magazyn centralny mieści się u nas.

Zamówienia od dealerów są wysyłane do niemiec 2 razy w tygodniu i 2 razy w tygodniu sa odbierane z niemiec. Dotyczy to cześci których nie ma akurat na magazynie (magazyn sukcesywnie się powiększa) Niestety nie mamy wpływu na to czego nie ma w magazynie niemieckim. Ratujemy się wtedy przesyłami lotniczymi z Japonii (często ze stratami dla nas -ale wszystko dla zadowolenia klienta). Rzadko zdarza się że w Japonii czegoś nie ma. Były przejściowe kłopoty z klockami do forestera i amortyzatorami.

CO do lusterka to proszę o kontakt na priv - sprawdze co sie z nim dzieje

gp

 

To bardzo fajnie. Proszę tylko o wyjaśnienie dlaczego to tyle trwa, np.:

- polska instrukcja prawie 2 miesiące, nadal czekam

- oryginalne felgi - informacja, że ponad dwa miesiące, ale ostatecznie zero gwarancji

- mata na dno bagażnika - ponad miesiąc

- elementy przedniego zawieszenia - ok. 2-ch tygodni, też nie ma pewności, że dotrą w tym czasie

- gadżety dla dziecka - niedostępne

 

Z logicznego wyjaśnienia przedstawionego przez Pana wynika, że dostawa z Niemiec nie powinna przekraczać tygodnia, a przesyłka lotnicza z Japonii w tym czasie też chyba jest do zrealizowania. Niestety ma się to nijak do rzeczywistych terminów. Dlaczego tak się dzieje?

Dlaczego w salonie nie można uzyskać precyzyjnej informacji na temat terminu dostawy?

Chyba do sprawdzenia stanu magazynu (nawet na inym kontynencie) i ustalenia terminu dostawy nie trzeba dziś posyłać gońca konno?

 

Czy złożenia zamówienia bezpośrednio w sklepie może wpłynąć na skrócenie terminów?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej Koper napisał :

Oczywiście zdarzają wyjatki np. tylne amortyzatory do For.T 99

czekam juz 5 tyg.

 

A ja jestem dziwny klient i nigdzie się nie spieszę :mrgreen: .

A amortyzatory p. Andrzeju już doszły, w poniedziałem melduję się u Pana i wszyściutko gra i buczy :wink:

 

Do miłego

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej Koper napisał :
Oczywiście zdarzają wyjatki np. tylne amortyzatory do For.T 99

czekam juz 5 tyg.

 

A ja jestem dziwny klient i nigdzie się nie spieszę :mrgreen: .

A amortyzatory p. Andrzeju już doszły, w poniedziałem melduję się u Pana i wszyściutko gra i buczy :wink:

 

Do miłego

Grzesiek

 

Ja też byłem "dziwny klient", dopóki mogłem sobie pozwolić na czekanie. Nie mam tendencji do tworzenia sztucznych problemów, ale jeśli masz od dwóch tygodni unieruchomione auto, nie wiesz kiedy będzie sprawne, a za parę dni wyjazd na narty (bez wymarzonego na te warunki Subaru?!?!?), to zaczyna Cię trafiać szlag.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłem "dziwny klient", dopóki mogłem sobie pozwolić na czekanie. Nie mam tendencji do tworzenia sztucznych problemów, ale jeśli masz od dwóch tygodni unieruchomione auto, nie wiesz kiedy będzie sprawne, a za parę dni wyjazd na narty (bez wymarzonego na te warunki Subaru?!?!?), to zaczyna Cię trafiać szlag.

Pozdrawiam

Dla forumowego "towarzystwa wzajemnej adoracji" takie problemy są nudneeeeee.

Dla SIPu też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...