Skocz do zawartości

TERMINY (!!!) oczekiwanie na części i akcesoria


Maciek/Wacek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 269
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

ok z mojej jako dealera chcemy aby części były dostępne od zaraz zrozumiałe i o to walczymy również .

 

Mam doczynienia na codzień z innymi markami i serwisami i powiem nie ma marki powtarzam w której nie trzeba czekać (przykładów mnogo)na jakąś część czy vw, audi , peugeot, mitsubishi,porsche... itd więc nieraz troszkę grawitacji nie zaszkodzi zanim kogoś poniesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

PKocial, grawitacja to się kończy tam gdzie wyparowują pieniądze z kieszeni :wink: . Zgadzam się z czekaniem na części ale w niektórych przypadkach brakuje determinacji w działaniu czy też egzekwowaniu. A co głupsze, to mi było wstyd za SUBARU (ogólnie) jak mi się sąsiedzi pytali co z moim Forkiem. Naprawdę nie wiedziałem co odpowiedzieć i robiłem dobrą minę do złej gry.

 

Ale i tak sobie kupię dziadka GTka :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie dziwi, że w Polsce (obdzwoniłem może nie wszystkie, ale wiele ASO) nie ma takiego drobnego elementu, jak zębatka synchronizatora 5-biegu do GT.

 

I co z tego, że to się zwykle nie psuje. Element kosztuje 50 zł, więc wielkiego zamrożenia kapitału nie ma. 1-2 elementy mogłyby w Polsce gdzieś być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem z własnego doświadczenia, że czasem olbrzymia wine za taki stan rzeczy ponoszą osoby zamawiające części.

 

Przykład ASO Subaru w Lublinie - ponad 2 tygodnie czekania na .... sprzeglo do legacy 2.0 NA 2007 r. Najpierw mowiono ze nie ma na stanie, potem ze idzie z Japonii, Niemiec itp., w końcu okazalo sie - jak przedzownilem do centrali - ze jest od reki na magazynie i nikt go z lublina nie zamowil. W salonie wyszlo w koncu, ze czlowiek odpowiedzialny za czesci zapomnial zamowic i nie sprawdzil. Po tej interwencji sprzeglo bylo na nastepny dzien.

 

Wielka tajemnica na razie pozostaje - dlaczego wymiana jego trwala 3 dni -- podobno mechanik zapomnial zamowic jakichs sprezynek 4 i trzeba czekac. Moze mnie ktos naprowadzi na trop, ale jedyne sprezynki, o ktorych wiem w tamtym miejscu sa w tarczy sprzegla zamontowane i przychodza jako komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do części skrzyni biegów 5 od GT ,dzwoniłeś do nas, bym pomógł

Dziękuję, dzwoniłem, rozmawiałem z panem Zbyszkiem, bardzo miły (kompetentny) pan, tylko i tak wszystko byłoby wg niego na zamówienie, więc zamówiłem w gdańskim ASO. Dziś przyjechało, zobaczymy czy to jest "to właściwe" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Powiem z własnego doświadczenia, że czasem olbrzymia wine za taki stan rzeczy ponoszą osoby zamawiające części.

 

Problem Lublina jest nam znany (był też niejednokrotnie sygnalizowany na Forum).

Ponieważ (niestety) , pomimo licznych próśb z naszej strony, a także wyciągania konsekwencji wynikających z umowy nie było widać poprawy wobec klientów Subaru (jak się ma sprawa z klientami innych obsługiwanych marek, nie wiem; być może tam funkcjonuje to dobrze) w najbliższym czasie nastąpi zmiana dotychczasowego partnera.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Prosze, błagam, apeluje, jak można czekać od 6 tygodni na reflektor (prawy) ksenonowy do wrx-a 06 - przecież to zakrawa na skrajną kpine, rozumiem iż sa czesci nietypowe których nie trzyma sie na stanie - ale dla nieszczęsliwców takich jak ja, po stluczce (zakładam iz jest ich wielu) to priorytet - ...podobno jutro tj w piatek 16 - 04 -2010 ma byc (kolejna) dostawa - jeżeli jutro mój serwis nie otrzyma zamówionej czesci to autentycznie się zagotuję.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos-wrx,

Auto F. z Piaseczna nie jest naszym dealerem i nie wiemy gdzie zamawiają części.

Proponuje udać się do najbliższego deralera i zamówić ten reflektor. Lista naszych dealerstw znajduje się na stronie

www.subaru.pl/dealerzy.html

Czas dostawy to ok. 3-5 dni

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.Marku widze że nie możemy się dogadac o co chodzi - ja oczywiscie zdaję sobie sprawe iz wymieniony przeze mnie zaklad nie jest w sieci dealerskiej, natomiast panowie zapewniali mnie iz zamowienia czesci dokonywali za posrednictwem Subaru Import Poland (dlatego podalem nr VIN aby przynajmniej spróbowac namierzyć zamowienie) - 6 tygodni temu - postaram się do 15 dowiedzieć w ktorej placowce było składane zamowienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...sprawdziliśmy i żaden z naszych dealerów w ostatnim czasie nie składał zamówienia na ten reflektor,

proszę zwróć uwagę na termin dostawy jaki podałem.

Gdyby takie zamówienie do nas trafiło już dawno byłoby zrealizowane.

Ale ok! czekam na info. wówczas sprawdzimy "listę oczekiwania" danego dealera - może jest błąd w zamówieniu

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
...panowie zapewniali mnie iz zamowienia czesci dokonywali za posrednictwem Subaru Import Poland ...

To ... dziwne - Subaru Import Polska nie dostarcza bezposrednio części podmiotom nie posiadającym autoryzacji ...

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...panowie zapewniali mnie iz zamowienia czesci dokonywali za posrednictwem Subaru Import Poland ...

To ... dziwne - Subaru Import Polska nie dostarcza bezposrednio części podmiotom nie posiadającym autoryzacji ...

 

Pozdrowienia

 

 

Witam Szanowną dyrekcję, juz spiesze z wyjasnieniami - serwis o ktorym wspominałem w pw. korzysta (podobno) z pośrednictwa serwisu subaru z Łomianek p.Adamskiego - niestety z żalem i wstydem dla samego siebie, po wizycie w miejscu gdzie moje auto doprowadzane jest do stanu używalności (dzieli mnie od tego miejsca 130km), oraz przedstawieniu faktów zaprezentowanych przez p.Marka - nie mam już 100% pewności o rzetelności faktow przedstawianych mi telefonicznie o terminie i faktyczności składanych zamowien dotyczących naprawy mojego auta. Sytuacja jest w trakcie intensywnego wyjasniania, jezeli okaże się iz Subaru Import Polska nie miało nic wspólnego z zaistniałym opóźnieniem, zobowiazuje się do zamieszczenia sprostowania oraz przeprosin we wszystkich miejscach gdzie "uzalałem" się na ten fakt.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...