Skocz do zawartości

kistek

Użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    południowa Polska

Osiągnięcia kistek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Mam dokładnie takie same doświadczenia. Sygnalizowałem ten problem dokładnie rok temu. Po zmianie softu jest lepiej, ale nadal ruszanie pod górę nie jest komfortowe. Podtrzymuję swoją opinię, że jeśli ktoś potrzebuje dobrego ciągnika to Forek w dieslu niekoniecznie jest najlepszym rozwiązaniem.
  2. Witam, Forek 99 Diesel przebieg 39kkm. Mam dokładnie te same objawy od kilku tygodni, przy zimnym porannym rozruchu. W ciągu dnia problem znika. Niestety brak regularności tych objawów co utrudnia diagnostykę. Samochód sprawdzony w serwisie tydzień temu- sprzęgło OK. Przeczyszczono klocki i tarcze hamulcowe. Do dzisiaj objawy nie wystąpiły.
  3. Proszę porozmawiać z M&M Cars w Katowicach, to może Pana uświadomią. Myślę, że wielu klientów dobrze przemyśli zakup Subaru............. przynajmniej u Pana.
  4. Dodam tylko, że zadowoleni i przywiązani klienci napędzają sprzedaż. Mimo, że auta Subaru mają swoje zalety, ze względu na całą oprawę tj. podejście Importera, kłopoty z serwisem ( odsyłam do stosownych wątków) kolejnego Subaru już nie kupię.
  5. Witam Forumowiczów. Pragnę wszystkich poinformować, że w serwisie w Mikołowie pozytywnie załatwili sprawę rdzewiejącego układu wydechowego tzn końcowa część tłumika została pomalowana. Mała rzecz, a Forek wygląda jakieś 6 lat młodziej :-) Pozdrawiam
  6. Witam, Użytkujemy w rodzinie dwa Forstery Diesel 2008 i 2009r. Przebiegi 60tys i 12tys. W jednym i drugim jest problem z rdzą układu wydechowego. Obserwuję komentarze na tym forum i martwi mnie fakt, że pomimo temat nie jest nowy nikt z Dyrekcji nie raczył zająć oficjalnego stanowiska w tej sprawie. Usłyszałem, że układ wydechowy nie podlega gwarancji i że jest to zapisane w książce gwarancyjnej! Mi to wygląda na wpadkę Subaru podobną do Toyoty tyle że nie zagrażającą życiu użytkowników....... tylko ich portfelom. Niestety cała sprawa nie budzi zaufania do firmy ( Subaru Poland) jak i do marki jako takiej. Cóż jest wiele innych marek............Przykro mi to pisać bo wybrałem subaru by mieć pewien komfort niezawodności.
  7. Witam, Parę razy gościłem na forum, najpierw pytając co wybrać XC60 czy Forestera, potem już miałem niepochlebne uwagi na temat Forestera jako jego użytkownik głównie nt klimatyzacji i skrzyni biegów. Teraz po przejechaniu 6kkm mogę tylko powiedzieć, że nie chcę innego samochodu. Doświadczenia ostatnich śnieżnych dni tylko utwierdzają mnie w tym postanowieniu. Pozdrawiam wszystkich użytkowników Subaraków.
  8. Przejechałem Foresterem 2.0D 5kkm. Na dłuższej trasie cierpną mi nogi. Mam wrażenie że brak mi wystarczajacego podparcia pod uda( za krótkie fotele bez mozliwości reglulacji pochylenia siedziska) Klimatyzacja też daje mi się we znaki. Praca skrzyni biegów katastrofalna. Redukcja na drugi bieg okupiona strachem że złamie lewarek. I to wszystko w samochodzie za ponad 130tys. Myślałem że zostanę wyznwcą subaru, ale te "drobiazgi" są przysłowiową łyżką dziekciu.....może z czasem się wszystko poukłada?
  9. Obraz SIP-u po analizie postów na forum nie rysuje się zbyt różowo.... Jako użytkownik subaraka i to od bardzo niedawna jestem oględnie mówiąc lekko przerażony przyszłością...... Być może trzeba było poczytać forum wcześniej
  10. kistek

    Transport rowerów

    Osobieście używam bagażnika Thule na hak model dla 3 rowerów. W razie potrzeby 4 rower ląduje na dachu.( łatwiej zamontować 1 lub 2 rowery na dachu niż 4 zwłaszcza przy wysokim samochodzie) Bagażnik jest uchylny, obsługa bezproblemowa również dla kobiety, dostęp do bagażnika samochodu pelny. Zalety: łatwiejszy montaż i demontaż rowerów. Mniejsze opory powietrza. Brak przykrych niespodzianek przy wjazdach do garaży podziemnych i wspomnianych wyżej McDrive-ów. Wada jedna istotna- bagażnik nie jest zgodny z przepisami polskimi, gdyż nie można wyrobić trzeciej tablicy. W Taurusie gdzie kupowałem bagażnik powiedzieli że jeszcze żaden klient nie miał z tego powodu kłopotu ale zawsze jest ten pierwszy raz.... Wyrobiłem sobie( zresztą u sprzedawcy) tablicę z plexi na wzór oryginalnych, brak tylko naklejki. Wada druga to cena- jest to rozwiązanie droższe, ale jeśli ktoś wykorzysta hak do innych celów to inna sprawa. Na koniec jeszcze jedna uwaga- zdecydowanie odradzam platformę na 4 rowery- zbyt duże obciążenie haka,
  11. Potwierdzam, że wjazd na górę św Jerzego dostarcza wielu atrakcji i adrenaliny. Dotarłem tam na 5min przed zachodem słońca- nota bene piękny widok. Niestety powrót był w ciemnościach, dlatego niewiele z niego pamiętam :shock: Grosslockner to przepiękna trasa, ale jeśli chodzi o ilość wydzielanej adrenaliny to niestety nie można jej porównać z Parkiem Biokovo. Niemniej jednak gorąco polecam jedną i drugą trasę.
  12. Na mobile.de dostępny jest już nowy Outback w cenie ok 34t € za wersję podstawową. To już niestety w porównaniu do forka kolejna pólka cenowa. :sad: Gdyby nie to nie miałbym żadnych wątpliwości który model wybrać.
  13. Panowie! Dziękuję za wasze opinie i komentarze. wszystko wskazuje na to że dołączę do użytkowników...... nie tylko forum :grin:
  14. Stoję przed dylematem jak w temacie wątku. Serce podpowiada opcję nr 1, ale po lekturze Forum i doświadczeniach forumowiczów z serwisami Subaru, dostępnością części itp mam ogromne wątpliwości czy nie należy wybrać opcji nr 2. Martwi mnie również duża utrata wartości subaru. Proszę o opinię pozytywnie zakręconych użytkowników subaru zwłaszcza tych jeżdzących dieslami boxer.
  15. Witam, Czy wiedzą Państwo, kiedy silnik diesel będzie montowany do Tribeki? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...