Skocz do zawartości

TERMINY (!!!) oczekiwanie na części i akcesoria


Maciek/Wacek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 269
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Powiem tak, mnie też czasami szlak trafia jak dzwonie i słysze w łodzi nie ma, w Niemczech nie ma..... a najciekawsze jest to , że przeważnie chodzi o jak najbardziej rotujące i powtarzające się problemy, czyli: amory tył WRX , STI, wałek sprzegłowy GT, WRX , przesówki II b. synch., II b., sprężynki, uszczelniacze skrzyni, reflektiry STI ( ksenon ) 06 , zbiorniki sporyskiwacza STI, itd, ludzie jestem w stanie w ciągu pół godziny bez specjalnych programów narzędzi , spisac listę najbardziej chodliwych , rotujących rzeczy do Subaru, żeby były na stanie w magazunie w Łodzi, czy to takie trudne :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, bywa tak że niektórych rzeczy nie ma nigdzie, nawet w Japonii...

 

Kuba rozumiem to doskonale, że czegoś aktualnie może nie byc ale żeby tak było od dwóch lat :?: . Jak miałbym możliwośc chętnie bym taki magazyn stworzył :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Powiem tak, mnie też czasami szlak trafia jak dzwonie i słysze w łodzi nie ma, w Niemczech nie ma..... a najciekawsze jest to , że przeważnie chodzi o jak najbardziej rotujące i powtarzające się problemy, czyli: amory tył WRX , STI, wałek sprzegłowy GT, WRX , przesówki II b. synch., II b., sprężynki, uszczelniacze skrzyni, reflektiry STI ( ksenon ) 06 , zbiorniki sporyskiwacza STI, itd, ludzie jestem w stanie w ciągu pół godziny bez specjalnych programów narzędzi , spisac listę najbardziej chodliwych , rotujących rzeczy do Subaru, żeby były na stanie w magazunie w Łodzi, czy to takie trudne :shock:

 

 

Czas upłynął od tego postu.. prawie tyle co moje oczekiwanie na czujnik zminnych faz rozrządu. najpier 10 tygodni - potem 4 tygodnie jeźdżenia i znów to samo - teraz ma byc po 4 tygodniach. Część podobno (wg serwisu) psuje sie nagminnie. Dlatego tez w 2008 biorę evo X. Subaru mnie zniechęciło - więcej stoi niż jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas upłynął od tego postu.. prawie tyle co moje oczekiwanie na czujnik zminnych faz rozrządu. najpier 10 tygodni - potem 4 tygodnie jeźdżenia i znów to samo - teraz ma byc po 4 tygodniach. Część podobno (wg serwisu) psuje sie nagminnie.

Sprawdziłem przez ciekawośc....nigdy nie zmieniałem czujnika zmiennych faz rozrządu w moim serwisie ani na gwarancji ani po. Raz był wymieniany w samochodzie po wypadku....pękla obudowa.

Jeżeli taki czujnik psułby sie nagminnie to stale byłby w sprzedazy .......

AK

ps.dostępności nie sprawdzałem....zbyt póżno :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Może nie jeżdżę SPRT - nie stać mnie na nic więcej niż Impreza GT MY'00 - ale to co dziś usłyszałem od SIP i jednego z Warszawskich dealerów to jest normalnie pomieszanie filmów Miś, Co Mi Zrobisz Jak Mnie Złapiesz oraz Alternatywy 4. W skrócie: NIGDY - a będzie mnie stać za parę lat - nie kupię nowego auta od SIP ani żadnego z ich dealerów. Pojadę pociągiem po nowe auto do Berlina albo kupię przywiezione z USA. Oto dlaczego:

 

1) Rozmowa z pracownikiem serwisu jednego z Warszawskich dealerów (kiedyś mi kilka razy pomogli, więc piętnowanie po nazwie mija się z celem, chodzi o pokazanie chorego systemu stworzonego i utrzymywanego przez SIP)

-dzień dobry, przyjechałem bo miał ktoś do mnie oddzwonić 2 godziny temu w sprawie terminu naprawy blacharskiej i dostępności górnego pasa przedniego. Nie doczekałem się na telefon, więc przyjechałem.

-nie znam sprawy, kolega mi nie przekazał.

-więc chodzi o taki blaszany pas co idzie pod maską, trzyma górne zaczepy od chłodnicy i pałąk od podpierania maski.

-obawiam się że w tym roku naprawa jest niemożliwa, bo części nie przyjdą w 10 dni.

-to w ile przyjdą?!

-nie wiem, nie mam wiadomości na ten temat, klienci czekają i po 3 miesiące.

-to co pan proponuje, może jakieś zamienniki?

-nie stosujemy zamienników.

-to jak Pan może rozwiązać tę sytuację? Muszę naprawić samochód w ciągu tygodnia a Pan mi proponuje dostępność taką jak prawdopodobnie jest w Subaru Kazachstan.

-nie mogę Panu pomóc. W salonie Mercedesa czeka się 3 dni a u nas i 3 miesiące.

-właśnie znięchęcił mnie Pan do zakupu kolejnego Subaru.

-przykro mi.

-ja pier...

 

2) Rozmowa z Panem Odpowiedzialnym Za Zamawianie Części w SIP:

-dzień dobry, sprawa taka i taka

-no niestety, przykro mi.

-a wie Pan, że części motocyklowe do Suzuki są dostępne w 48 godzin a kiedyś czekało się jak u Was, po minimum 2 tygodnie? I też idą z Niemiec.

-myli się Pan.

-mylę się co do dostępności w Suzuki czy Waszego zacofania?

-to nie jest takie proste.

-otóż jest, wystarczy dać dealerom możliwość zamawiania bezpośrednio w magazynie centralnym w Niemczech i wysyłać części kurierem do dealerów prosto z magazynu. Przecież sprzedajecie auta nawet po 200 000 zł! I nawet nikt u dealera nie może mi powiedzieć jaka jest dostępność czasowa.

-to jest sprawa dealera, wysyłają do mnie mejla a ja im mogę podać czas oczekiwania.

-to proszę mi podać czas oczekiwania na moją część.

-a ma pan numer?

-nie, ale chodzi o taki pas...

-w takim razie nie mogę pomóc.

-opiszę Pana zaangażowanie na forum Subaru.

-niech Pan mnie nie straszy Forum Subaru!

-nie straszę Pana, tylko użyję tej platformy wymiany opinii do przekazania swoich wrażeń. Sprawdzi mi Pan dostępność tego pasa czy nie?

-to nie moja sprawa, to zadanie dealera, niech wyśle do mnie mejla.

-w takim razie nie mamy o czym rozmawiać, jesteście żałośni.

 

SIP to jakaś farsa :( Nadymanie się super szlachetnym produktem co się trafił jak ślepej kurze ziarno, Subaru Poland Rally Team, SJS, starty w PCWRC a na głupią częśc czeka się od 10 do 100 dni i traktują klienta jak debila co stoi od rana w kolejce pod Polmozbytem.

 

Te samochody mają jeździć a nie służyć do masturbacji z powodu "Think. Feel. Drive" . Naprawdę, poziom zaawansowania Customer Care w SIP to okolice 1995 roku albo odpowiednik importera Tawrji. Nowemu importerowi, który mam nadzieję wkrótce się pojawi, wyślę wino i gratulacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GD GT, "kawiorowy" i elitarny produkt, to i czas oczekiwania na części jest "słuszny" :twisted:

 

A po za tym "chyba nie powinieneś jeździć SUABRU, chyba cie nie stać, inaczej byś wsiadł do 3 fury (tej awaryjnej) w rodzinie i bys nie biadolił" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elitarny to jest Aston Martin. Powiedz komuś w USA albo Niemczech że jeździsz Imprezą GT / WRX. Myślę, że słowo "OK" to wszystko co usłyszysz, żadne tam "WOW". Porównanie jak najbardziej na miejscu, bo SIP każe nam płacić za oryginalne cześci WIĘCEJ niż kosztują w Niemczech. Czyli wg. nich jesteśmy bogatym krajem...

 

Fakt, chyba mnie nie stać. Nie mam rodziny ani 3 samochodów, po prostu uzbierałem na spełnienie marzenia. Niestety podejście SIP i delerów obrzydza mi jazdę samochodem, którego plakaty wieszałem kiedyś nad łóżkiem.

 

Ja nie chcę żadnych zniżek, nie obchodzi mnie nawet czy ten pas kosztuje 300 czy 700 zł. Chcę go w max 5 dni!

 

I nie pragnę już kolejnego Subaru, sytuacja z importerem to jak spotykanie się z piękną, toksyczną narzeczoną. Niech ktoś założy firmę ściągającą oryginalne części z Niemiec w kilka dni, proszę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GD GT , powiem szczerze nie sposób sie nie zgodzic z Tobą, rzeczywiście temat dostepności a przede wszystkim informacji na kiedy dana częśc bedzie w SIP-ie, to jest dramat :evil:

Kupuje u róznych dealerów wielu marek i z przykrościa musze stwierdzić że Subaru jest zdecydowanie najgorsze :cry: Nie wspominam tu o markach jak VW, Renault, czy Mercedes gdzie dostepność jest prawie natychmiatowa, ale np. o Hondzie , Toyocie, Kia, Hundai, czy nawet Lexus, ale jest przede wszystkim rzetelna informacja typu, nie ma tego w Polsce ale widzimy stany np. w niemczech i bedzie do 7 dni, lub 14. Ostatnio zamawiałem taki wynalazek jak element plastikowy relingu do Lexusa RX330 w wersji USA i czekałem 7 dni :!: , jak miałbym cos takiego do Subaru zamówic to nawet nie dzwonie do dealera bo z góry znam odpowiedż :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GD GT , powiem szczerze nie sposób sie nie zgodzic z Tobą, rzeczywiście temat dostepności a przede wszystkim informacji na kiedy dana częśc bedzie w SIP-ie, to jest dramat :evil:

Kupuje u róznych dealerów wielu marek i z przykrościa musze stwierdzić że Subaru jest zdecydowanie najgorsze :cry: Nie wspominam tu o markach jak VW, Renault, czy Mercedes gdzie dostepność jest prawie natychmiatowa, ale np. o Hondzie , Toyocie, Kia, Hundai, czy nawet Lexus, ale jest przede wszystkim rzetelna informacja typu, nie ma tego w Polsce ale widzimy stany np. w niemczech i bedzie do 7 dni, lub 14. Ostatnio zamawiałem taki wynalazek jak element plastikowy relingu do Lexusa RX330 w wersji USA i czekałem 7 dni :!: , jak miałbym cos takiego do Subaru zamówic to nawet nie dzwonie do dealera bo z góry znam odpowiedż :twisted:

 

no i nie dodales ze jesli sprowadzisz czesci sam z subaru z Japoni do serwisu to TRACISZ GWARANCJE !!!!!

szczesliwie EVO jest sliczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę sie jednak wtrącic....pytanie o czesci dotyczylo pasa górnego i chłodnicy klimatyzacji i bylo zdecydowanie powiazane z naprawa blacharska , ktora mialaby byc wykonana koniecznie przed świetami.Do tego dochodził jeszcze jakis problem z podłuznicą w tym GT .Pracownik nie mogł przyjac takiego takiego połaczonego zlecenia z zapewnieniem wykonania przed swietami choćby z tej przyczyny , że GD GT nie znał numeru VIN a to uniemozliwia ustalenie czy taka częśc jest , na kiedy będzie i ile kosztuje.Oczywiscie mozna szukac po numerze Vin podobnego auta ale czasami potem sa problemy.GD GT podobne procedury sa w innych krajach i bez tego nr. niewiele w sieci wskórasz.

AK

ps.Carfit pytalem kiedyś o interkuler do STI US 2004 i przysłales....no i co musialem odesłac bo nie pasowal :mrgreen: ..wiec nie pisz o jakimś relingu co akurat mieli i pasował....bez Vin zamówiłeś :?:

ps.Vert potwierdzam Evo jest sliczne...przewies mnie kiedyś.... :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę sie jednak wtrącic....pytanie o czesci dotyczylo pasa górnego i chłodnicy klimatyzacji i bylo zdecydowanie powiazane z naprawa blacharska , ktora mialaby byc wykonana koniecznie przed świetami.Do tego dochodził jeszcze jakis problem z podłuznicą w tym GT .Pracownik nie mogł przyjac takiego takiego połaczonego zlecenia z zapewnieniem wykonania przed swietami choćby z tej przyczyny , że GD GT nie znał numeru VIN a to uniemozliwia ustalenie czy taka częśc jest , na kiedy będzie i ile kosztuje.Oczywiscie mozna szukac po numerze Vin podobnego auta ale czasami potem sa problemy.GD GT podobne procedury sa w innych krajach i bez tego nr. niewiele w sieci wskórasz.

AK

ps.Carfit pytalem kiedyś o interkuler do STI US 2004 i przysłales....no i co musialem odesłac bo nie pasowal :mrgreen: ..wiec nie pisz o jakimś relingu co akurat mieli i pasował....bez Vin zamówiłeś :?:

ps.Vert potwierdzam Evo jest sliczne...przewies mnie kiedyś.... :razz:

 

w marcu mam nadzieje ze cie przewioze.kasia zabrala mi subaraka zostawiajac w skodzie.mam nadzieje ze evo mi nie zabierze :twisted:

 

Andrzeju tak czy siak wesolych i SPOKOJNYCH swiat dla Ciebie i Kadrowej.b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andzrzeju , ja wszystko rozumiem ! natomiast w dobie XXI wieku , żeby importer Wam nie dał możliwości wglądu on-line na stany magazynowe w niemczech, to jest dla mnie dramat :evil: Wierz mi wiem jak to wyglada gdzie indziej. Dla mnie to jest niepojęte że jezeli w Polsce czegoś nie ma, i trzeba pisac maila do SIP , aby łaskawie odpowiedzieli czy ta częśc jest w niemczech :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andzrzeju , ja wszystko rozumiem ! natomiast w dobie XXI wieku , żeby importer Wam nie dał możliwości wglądu on-line na stany magazynowe w niemczech, to jest dla mnie dramat :evil: Wierz mi wiem jak to wyglada gdzie indziej. Dla mnie to jest niepojęte że jezeli w Polsce czegoś nie ma, i trzeba pisac maila do SIP , aby łaskawie odpowiedzieli czy ta częśc jest w niemczech :neutral:

 

Carfit, daj sprzedawcy szansę....podaj numer vin :mrgreen:

 

Pozdrowienia

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś założy firmę ściągającą oryginalne części z Niemiec w kilka dni, proszę...

 

Ależ są takie firmy/osoby.

Gdybyśmy zmuszeni byli czekać na te SIP-owe części, to pewnie połowa jeżdżacych po kraju Subaraków stałaby na kołkach i czekała na jakieś graty.

 

Na PW zaraz wyślę Ci namiary na osoby ściągające z Niemiec oryginalne części - co w dodatku wychodzi znacznie taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...