Skocz do zawartości

TERMINY (!!!) oczekiwanie na części i akcesoria


Maciek/Wacek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 269
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

[

Za to forumowe "trolle" chętnie podchwytują takie tematy :twisted:

Nie podchwytują tylko sami przerobili żenujące czekanie na części do napraw gwarancyjnych. :mrgreen:

Mozna dalej udawać że nic się nie dzieje...... a wszyscy klienci którym SIP sprzedaje gó..ne samochody i każe tygodniami czekać na części są najszczęsliwsi pod słońcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko sami przerobili żenujące czekanie na części do napraw gwarancyjnych.

 

Owszem zgadzam sie ale można z tym zyć i można tez temu zaradzić we własnym zakresie

 

gó..ne samochody

 

 

Ooo tutaj przegiąłeś i mam nadzieję Cie nigdy nie spotkać na żywo ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłem "dziwny klient", dopóki mogłem sobie pozwolić na czekanie. Nie mam tendencji do tworzenia sztucznych problemów, ale jeśli masz od dwóch tygodni unieruchomione auto, nie wiesz kiedy będzie sprawne, a za parę dni wyjazd na narty (bez wymarzonego na te warunki Subaru?!?!?), to zaczyna Cię trafiać szlag.

Pozdrawiam

Dla forumowego "towarzystwa wzajemnej adoracji" takie problemy są nudneeeeee.

Dla SIPu też.

 

Temat z pewnością nie jest porywający, więc jeżeli ktoś nie miał podobnych problemów, może nie być zainteresowany - wg mnie to normalne. Poza tym ja w swoim salonie też nikomu nie robię awantury i nie mam personalnych pretensji.

Jest to jednak dział "Pytania do Dyrekcji". Jeżeli dla SIP-u faktycznie jest to wątek niewart zainteresowania, to już nie jest dobrze. Czy ktoś kompetentny, odpowiedzialny za organizację dostaw może wreszcie zabrać głos w tej sprawie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dział jak sama nazwa wskazuje jest działem pytań do dyrekcji. Dyrekcja w przyklejonym na samej górze wątku podał przyczyny, że obecność na forum jest nieregularna. Można tutaj czasem otrzymać odpowiedź ale jeżeli ktoś ma palący problem to lepiej niech się kontaktuje na piśmie z dealerem/importerem, bo to jest tylko forum.

Pytania do działu technicznego są wydzielone do innego ... działu :green:

Sklep z gadżetami Subaru ma swój osobny wątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten dział jak sama nazwa wskazuje jest działem pytań do dyrekcji. Dyrekcja w przyklejonym na samej górze wątku podał przyczyny, że obecność na forum jest nieregularna. Można tutaj czasem otrzymać odpowiedź ale jeżeli ktoś ma palący problem to lepiej niech się kontaktuje na piśmie z dealerem/importerem, bo to jest tylko forum.

Pytania do działu technicznego są wydzielone do innego ... działu :green:

Sklep z gadżetami Subaru ma swój osobny wątek.

 

Dzięki za info. Myślałem, że jest to miejsce do bezpośrednich (i regularnych) kontaktów z Dyrekcją. Skoro jest inaczej, może faktycznie lepiej skontaktować się inną drogą.

Proszę jednak, żeby osoby, które miały kłopoty z terminami dostaw, zostawiły tu jakiś ślad. W końcu ktoś z Dyrekcji to przeczyta. Jeżeli okaże się, że problem jest szerszy, może Dyrekcja poczuje się zobowiązana do podjęcia jakichś działań.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Przeczytała - teraz :)

 

Struktura dostaw obejmuje:

- Magzyn centralny w Niemczech;

- Magazyn centralny w Polsce

- Magazyny dealerów

oraz główny magazyn w Japonii (dla części wytwarzanych przez lub dla Fuji Heavy) lub magazyny określonych poddostawców (np. ubranka dla dzieci - Prodrive, opony - Pirelli itp.)

 

Zdarza się, że Prodrive przez pewien czas nie dysponuje określonym asortymentem. Z tej też przyczyny (m.in.) zmieniliśmy logistykę sklepiku (łącznie z zaopatrzeniem w tego typu artykuły magazynów dealerskich) od tego roku. Na poprawę trzeba chwilę zaczekać, albowiem na początku roku właśnie odbywa się zmiana oferty producentów.

 

Poprawa zaopatrzenia w "normalne" cześci odbywa się wielotorowo.

1. Zwiększenie stanu magazynowego w Polsce, głównie w części eksploatacyjne, oraz te, które na skutek przypadków losowych moga unieruchomić samochód (np. zbita szyba).

2. Zwiększenie częstotliwości dostaw z Niemiec do 2 x w tygodniu.

3. Wprowadzenie dostaw ekspresowych z Japonii przesyłkami lotniczymi.

 

Ten ostatni system jest traktowany awaryjnie, albowiem koszt jest ze zrozumiałych względów wysoki.

 

Konsekwencje z opisanego zdarzenia:

1. Co do dostawców "gadgetów" - jak opisane, zwiększenie stanu magazynowego.

2. Co do felg - sprawdzenie obrotów i ew. uzupełnienie stanu o felgi oryginalne, lub homologowane zamienniki

3. Ogólnie do terminów - przedyskutujemy z magazynem w Polsce możliwość wprowadzenia usług ekspresowych płatnych (może być nieco skomplikowany na skutek zróznicowanych taryfikatorów w zależności od wagi i objetości przesyłki z Japonii lecz sprawdzimy).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Miło przeczytać iż zostały podjęte kroki mające na celu poprawę dostępności części.

 

Nie zmienia to faktu, iż na czujnik doładowania do Imprezy czekam już bodajże 5 tygodni i w perspektywie mam jeszcze 2 tygodnie oczekiwania :roll:

 

Zdaje się, że nie ma pewności, że to ten czujnik jest zepsuty :roll: A Ty masz pewność :?: :mrgreen:

 

PS. Jakby było tak źle to byśmy zorganizowali ten czujnik, nie :?: :!: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowna Dyrekcjo!

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Cieszy mnie fakt, że dostrzegacie Państwo problem w zaopatrzeniu i pracujecie nad zmianą obecnego stanu. Mam nadzieję, że przyniesie to konkretne efekty.

Jeżeli chodzi o sklepik - w salonie dostałem informację, że felgi oraz ubranka dla niemowlaka prezentowane na stronie są niedostępne. Felgi sprowadziłem z innego źródła, a kombinezon dla dziecka zamówiłem (bez przekonania) przez stronę internetową i (o dziwo) dostałem przesyłkę.

Aktualnie czekam na wahacz (zamówiony ponad miesiąc temu u Emila Frey'a przy Conrada) oraz na instrukcję w jęz. polskim (ponad dwa miesiące). Pracownicy salonu nie są nawet w stanie udzielić informacji kiedy mogę spodziewać się dostawy (początkowo zakładano do 10 dni). Dostawa ekspresowa za dopłatą też nie wchodzi w grę.

Co do instrukcji - ok - jest to dość nietypowe zamówienie, ale wahacz?!?! Dlaczego nie można ustalić nawet terminu???? Proszę o odpowiedź w tej sprawie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją Imprezę sprowadziłem z salonu w Niemczech. Jeszcze przed sprowadzeniem zamówiłem polską instrukcję obsługi (połowa grudnia 2006, 150 zł) - do dziś nie wiadomo kiedy można się jej spodziewać.

 

Na pocieszenie mogę Ci tylko zeznać, że do Galanta kupionego w salonie w Danii i sprowadzonego do Polski Mitsu nie sprzedało nam ani polskiej ani angielskiej instrukcji. Mieliśmy instrukcję tylko po duńsku, równie dobrze mogła być po japońsku. To i tak dobrze, że w przeciwieństwie do Mitsu - SIP wogóle chce Ci sprzedać instrukcję po polsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że nie ma pewności, że to ten czujnik jest zepsuty :roll: A Ty masz pewność :?: :mrgreen:

 

PS. Jakby było tak źle to byśmy zorganizowali ten czujnik, nie :?: :!: :mrgreen:

 

Ale to chyba Wy macie mi powiedzieć co jest nie tak? A poza tym jeżeli niepełne doładowanie raz na jakiś czas i check engine na trasie to nie jest źle to ja nie mam nic do dodania. Czekam cierpliwie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że nie ma pewności, że to ten czujnik jest zepsuty :roll: A Ty masz pewność :?: :mrgreen:

 

PS. Jakby było tak źle to byśmy zorganizowali ten czujnik, nie :?: :!: :mrgreen:

 

Ale to chyba Wy macie mi powiedzieć co jest nie tak? A poza tym jeżeli niepełne doładowanie raz na jakiś czas i check engine na trasie to nie jest źle to ja nie mam nic do dodania. Czekam cierpliwie :roll:

 

A co może być nie tak, jak Chłopaku robisz z Wróblem najlepszy czas :shock:

Nowy czujnik może co najwyżej przyhamować tą Twoją rakietę :roll:

 

Pozdrawiam serdecznie

 

Raju

 

PS. Tarcze są. Cena 1800,00 złotych brutto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wahacz sprowadziłem przy pomocy prywatnej firmy - po przeszukaniu magazynów w całej Europie stwierdzono, że faktycznie trzeba ściągać z Japonii przez Niemcy. Cała operacja trwała 2 tygodnie. Na bieżąco byłem informowany o każdym ruchu i o zakładanym czasie oczekiwania. W salonie natomiast po dwóch miesiącach nadal czekają i przypuszczam, że jeszcze poczekają, bo "moi" dostawcy stwierdzili, iż zamówienie z salonu nie wyszło jeszcze poza Polskę (po dwóch miesiącach!!!!!!!!!!). Pracownik salonu stwierdził, że zamówienie przekazał dalej, ale faktycznie nie jest w stanie stwierdzić czy przekroczyło już granice kraju (zastanawiam się, czy czasem się tam nie zatrudnić - pełny relaks). Osobiście dostarczyłem wahacz do salonu, auto miało być gotowe na najbliższy weekend. Okazało się jednak, że "właśnie wymieniają urządzenie do ustawiania geometrii" (?????!?!?) i potrwa to jeszcze tydzień (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Niestety nie praktykują w takich sytuacjach korzystania z usług innych serwisów (hm, co za pech). Przypuszczam, że to jakaś ściema, a problem tkwi np.w tym, że mimo kilkukrotnych przypomnień, nie umówili na czas gościa z towarzystwa ubezpieczeniowego na dodatkowe oględziny i trzeba to teraz odczekać. Tak, czy inaczej, uwielbiam jak ktoś robi ze mnie durnia.

Po dwóch miesiącach bez auta (jest to samochód zarejestrowany na firmę, który ma służyć do zarabiania pieniędzy), po wyjeździe na narty bez auta i po przemiłym zakończeniu z niemożnością sprawdzenia geometrii (właściwie zakończenia jeszcze nie było) poważnie biorę pod uwagę skierowanie sprawy do sądu. To skandal jaką renomę robicie tej fantastycznej marce. Mimo wielkich wysiłków pracownicy salonu nie zniechęcili mnie do Subaru, ale moi znajomi słysząc co się dzieje, nigdy nie zamierzają kupować auta spod znaku plejad, a niektórzy brali to już pod uwagę. Gratuluję reklamy!

 

P.S.

Cieszy mnie, że wkrótce dostanę polską instrukcję. Gdyby miało być inaczej, nikt by mi jej przecież nie obiecywał, no nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nawet części nie ma w Polsce (co jest dla mnie dziwne), czy dostawa z Niemiec trwa ponad dwa tygodnie?

 

zamawialem pewna czesc w serwisie i sytuacja byla zgola odmienna.

 

1. zamowienie 21.02.2007 o godz 10:28 w salonie w Polsce

2. 21.02.2007 o godzinie 15:00 czesc zostala nadana z Niemiec do Polski

3. 28.02.2007 o 12:30 Masterlink dostarczyl element nieodplatnie pod moje drzwi

 

poprosilem tylko aby element dotarl przed Plejadami :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nawet części nie ma w Polsce (co jest dla mnie dziwne), czy dostawa z Niemiec trwa ponad dwa tygodnie?

 

zamawialem pewna czesc w serwisie i sytuacja byla zgola odmienna.

 

1. zamowienie 21.02.2007 o godz 10:28 w salonie w Polsce

2. 21.02.2007 o godzinie 15:00 czesc zostala nadana z Niemiec do Polski

3. 28.02.2007 o 12:30 Masterlink dostarczyl element nieodplatnie pod moje drzwi

 

poprosilem tylko aby element dotarl przed Plejadami :wink:

 

i tak właśnie powinna działać solidna firma, wtedy przynajmniej wiadomo za co się płaci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak właśnie powinna działać solidna firma,

 

doslownie :grin:

 

 

wtedy przynajmniej wiadomo za co się płaci

 

taniej niz na allegro :mrgreen:

 

inna interesujaca mnie duperelka okazala sie byc dostepna dokladnie w tej samej cenie co oferowana mi w innym zrodle uzywka :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taniej niz na allegro

 

inna interesujaca mnie duperelka okazala sie byc dostepna dokladnie w tej samej cenie co oferowana mi w innym zrodle uzywka

 

To autoryzowany serwis?

Ja przez te wszystkie jaja namierzyłem gości, tórzy mają prywatny serwis z dostawą części na Królowej Jadwigi w Krakowie - zajmują się Subaru od 18 lat. Gdyby auto nie było na gwarancji, przeniósłbym się tam bez namysłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...