Jump to content

vert

Użytkownik
  • Content Count

    6143
  • Joined

  • Last visited

About vert

  • Rank
    ..:: Platinium Forumus ::..
  • Birthday 02/04/1972

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Zakopane
  • Auto
    W1 NINA i forek potfur :)

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.restauracjaszalwia.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. spoko. dzięki cybel. myślalem ze ktos z forumowiczow przerabial temat. ale na zdrowy rozum mam nadzieje ze po tylu latach subaru nie produkuje nadal bubla tylko poprawilo temat
  2. Drodzy w subaraku strzelił silnik 2010 szortblok panewki i wszystkie te chece przy początkach dizla w subarakach. Kupiłem nowy szortblok z produkcji 2014 czy on został poprawiony czy za parędziesiąt tysięcy znowu szlag go trafi?
  3. Drodzy zapraszamy na kolejny trening, nauki i zabawe do nowego miasta nad pilicą. Będą dwie trasy: spokojna, bezpieczna i druga bardziej rajdowa przez las. Jedzonko w postaci tekturowych kielbasek z grilla oraz kawa i herbata w cenie wjazdu. Wjazd od auta 250 pln. Sobota 31 maja od 9.30 Zapraszamy Vert&norveg
  4. Kochani jako że dawno nic nie robiliśmy po suchym. Robimy trening w Nowym Mieście nad Pilicą. ułożymy dwie trasy. jedna po płytach drugą po lesie (dla zaawansowanych) Na miejscu będzie jedzenie nasze słynne kiełbaski z biedronki -tekturowe , kawa, herbata. Zaczynamy od 10 do ściemnienia. koszt 250pln od auta. Na miejscu będzie również Łukasz Włoch ktory będzie szkolił chętnych indywidualnie z jazdy rajdowej. koszt 100pln za godzinę (osoby które uznaja że łukasz nic ich nie nauczył dostają zwrot kasy) Tak więc do zobaczenia ! vert&norveg w razie pytan dzwońcie. 509123400 vert 665 373635
  5. tak trasę będą wyznaczały bandy. pachołki poprawialiśmy co chwila. niestety jest tak że zamiast jezdzić po trasie, to kilka aut ma gdzieś słupki więc je strącają, nie poprawią, przejadą, połamią i tyle....trzeba bedzie ustawiać słupy z opon wtedy moze ktos pomysli i nie bedzie chciał sobie fury porysowac i wtedy sie okaze ze trasa jednak stoi nie ruszona
  6. cybel, Rpw dziękuje jadę w piątek robić foty. sniegu masa, równamy i robimy trasę pługiem. na szczęscie jest mróz więc bandy będą miekkie. proszę zabrać łopaty i liny. będzie też koksownik co by nie bylo zimno w przerwach boczurowych. gorąco namawiam panie na przyjazd. mozna się bedzie naprawdę wiele nauczyc ! Ostatnio był Maciek Wisławski i powiedział: ,, jestem dumny z tych co poświęcili sobotę i przyjechali do NMnP uczyć się jazdy po śliskim,, więc myślę ze chyba warto
  7. Drodzy sniegu dosypalo wiec organizujemy trening otwarty dla wszystkich chętnych. Super bezpieczy odcinek po plycie lotniska, kawa herbata no i slynne kielby z grilla:) Wiazd 250 pln od auta. Zaczynamy od 10 rano. W razie pytan dzwoncie Vert 509123400 Norveg 665 373635 Zapraszamy rowniez panie ! W nowym mieście nad pilicą ofkors !
  8. Drodzy, po miesiącach pustki i braku organizacji przez nas treningów, wreszcie spadł snieg !!! Zatem zapraszamy was na trening po śniegu w sobotę najbliższą 25 stycznia do Nowego Miasta nad Pilicą. Trasa będzie po płytach lotniska, wiec boczury będą długie i bezpieczne. Trasa przez las wyłącznie dla fur zaklatkowanych lub stałych bywalców których znamy ! Postaramy się zrobić trasę po lotnisku około 6-7 km dozwolona opona letnia , zimowa, kolec długi i krótki. Dziś był Norveg i zrobił foty (nie umiem wkleić ale są na facebooku jak by co-profil rallyevents) jest biało i mroźnie i pada śnieg) będzie kawa, herbata, i nasza słynna kiełba z biedronki (zmielona tektura) zaczynamy od 9 rano do zmroku. Nie robimy zapisów bo i tak to nic nie daje. Koszt 250pln bez zniżek dla nikogo (agencja mienia wojskowego niestety podwyższyła koszt najmu) Płatne na miejscu. Serdecznie zapraszamy. w razie pytań dzwońcie. vert 509 123400 norveg 665 373635
  9. teren mamy zarezerwowany na wszystkie weekendy wiec jak tylko spadnie snieg to wio !
  10. Kochani informujemy że jeśli macie jakiś problem i nie możecie zrobić przelewu i tak na was czekamy z kiełbasą, próbami i uśmiechem. Wiecie ze damy logistycznie radę. Zatem jeśli zdecydujecie się w ostatniej chwili to i tak zapraszamy. Kiełbasy starczy dla wszystkich
  11. snieg nie snieg bedzie git. próby będą bardzo bardzo ciekawe
×
×
  • Create New...