Jump to content

Raga

Użytkownik
  • Content Count

    1664
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Raga

  1. Przepraszam, że nie mogłem dotrzeć na spota, ale furę tak naprawdę odebrałem dopiero dziś. Jeśli niektórym podobał się przelot w moim star :)ym WRX to wydech z obecnego wozidełka robi też robotę. PS: Zostały mi słupki z średnio i wysokotonówką DLS - takie grafitowe - pasują do Imprezy od 01 do przed lanos. Jakby co...
  2. Jestem za! Moja fura powinna już wtedy mieć zrobiony wydech...
  3. Nowy DIABEŁ we wsi Chevy Camaro IROC-Z Z28 5.7 TPI 1988/89 rok - na tył napęd, głośny i zły
  4. SIEMA SIEMA SIEMA Jutro (wiem, że ultra krótki czas reakcji) w Kamieniu Śląskim odbędzie się małe ściganie się na lotnisku - czyli ćwierć mili + KJS ewentualnie. Sam nie wiem, gdyż pierwszy raz tam pojadę. Kornik, który miał ze mną jechać wymięka a było by jego miejsce do wypełnienia. Za wpisowe nie trzeba mi zwrócić no chyba, że się ktoś uprze Jak co PW! 1 miejsce na jeden samochód. No i siema wszystkim staruszkom znajomym i pozdro dla tych, których jeszcze nie poznałem. Ostatnio troche przegrałem z czarnym STI zrobionym w 4 turbinach od świateł w stronę Bystrej. Ja jechałem Camaro
  5. SIEMA SIEMA SIEMA Jutro (wiem, że ultra krótki czas reakcji) w Kamieniu Śląskim odbędzie się małe ściganie się na lotnisku - czyli ćwierć mili + KJS ewentualnie. Sam nie wiem, gdyż pierwszy raz tam pojadę. Kornik, który miał ze mną jechać wymięka a było by jego miejsce do wypełnienia. Za wpisowe nie trzeba mi zwrócić no chyba, że się ktoś uprze Jak co PW! 1 miejsce na jeden samochód.
  6. głupio pytać, ale jeśli ktoś gdzieś u kogoś usłyszy o pracy dla waszego kolegi Ragi, to proszę o info zwrotne dla mnie
  7. To kiedy spot pod chatą jegomościa? Wezmę pick-up'a, siano i widły - z siana zrobimy pochodnie! Moge też kolegę z Grupy Furmana poprosić, by zagrał nam na banjo, gdyby miało dojść do pościgu!
  8. Dyzio_d, nie bądź smutny, bo i tak ludzie, którzy ciebie znają nie uwierzą w smutnego Dyzia! Słyszałem, że się szlajasz gdzieś - paszport z Volkslisty uaktualniasz czy co? Na gokarty z Kornikiem się piszemy, ale zrobimy wcześniej nielegala, by was wszystkich zrobić bez mydła! PS: Kornik się nie chwali, ale jego GT ŻYJE!!!!!!! Pewnie postawi flaszkę... No i jeszcze pytanie z grubej rury - kto się pisze na grill u Ragi?
  9. Do sprzedania mam akurat HELIX P12 Precision wraz z uzywaną (do obicia) skrzynią za 500 zł Mark - ja i tak mam tyle do nadrobienia w tak świetnym gronie, że aż wstyd!
  10. Lewe powietrze - mówiła mama, mówiła
  11. Pozdrowienia od brata subaroholika - obecnie mam tylko dwa STI w domu - modele do poskładania. Ale w ramach odchamienia i przyszywanej miłości (chyba mnie nie wyrzucicie jak wpadnę na spota czy libacyję jakimś innym wozidełkiem ) muszę się znowu z wami spotkać. Korniczek GT'ka będzie miał wkrótce gotowego (ile to trwało!!!!!) to tym bardziej okazja na integrejszyn + zwierzenia samochodowe i nie tylko. Serdeczne pozdrowienia dla starej gwardii (boście wszyscy starzy!) i nowych niepoznanych kolegów!.
  12. Pozdrowienia dla was Subaroholicy. Po długiej nieobecności ponawiam swoją kartę członkowską a w weekend przepiłem składkę członkowską
  13. Pasuje każde 2 DIN lub 1 DIN + półeczka
  14. Kto ma czas w tą niedzielę 22.08 na szybki wypad z BB do Szczyrku? Moglibyśmy pilnować tyły w eskorcie - http://www.podzapora.pl/zlot/szczyrk.html O Januszu chyba każdy w Polsce słyszał - kto nie wie o co biega niech wygoogluje - Ja jadę napewno - bez szaleństw
  15. To czemu w STi z 2002 roku skrzynie nie padają? Może zrobili super mocne? nie wiem. Ale czy skrzynia w WRX jest słaba?
  16. Ale bzdury niektórzy pociskają, że po zakuciu silnika trza jakieś pancerne skrzynie wsadzać. Ja w moim prawie seryjnym WRX wymieniłem skrzynię, w której zmieliłem 2. Nie uważam, by skrzynia była słaba - tak jak Kuba pisze - samochód mój z 2004 roku i dopiero teraz przy moim świrowaniu padł 2 bieg. Gdybym wsadził nową skrzynię to pewnie pociągnełaby znowu ileś lat (zakładając, że kierowca wie jak zmieniać biegi w mocnym samochodzie). Z racji tego, że zmielone skrzynie zmieniamy na używki to nie dziwcie się, że skrzynie szybko padają. Tu włącza się prosta logika i tyle. Ja nie kupuje
  17. Mam nadzieję, że się nie cieszysz z ich zatrzymania - dzisiaj motocykliści - jutro zabieranie dowodów za wszelkie zmiany względem homologacji w osobówkach!
  18. Raga

    Upgrade WRX...

    Więc po małej konsultacji z doktorem i grillmajstrem Dyziem (zapraszamy na Południe na fajne grillowe żarcie!) plan na obecną chwilę jest taki: - turbo 43 - intercooler STI - pompa paliwa Walbro 255 - strojenie u kumatego człowieka z Krakowa ---- Dupohamownią u Dyzia dało to minimum 280 kuni - myślę, że u mnie będzie podobnie może lepiej, bo moja Impreza ładniejsza! Jak się wysypie to wtedy pomyślimy nad przekłądaniem itd. Oczywiście nie będę odbudowywał WRX'owego silnika po wysypaniu się - wolę z STI, bo takie piękne te kolektory czerwone ----- Przemeq - a właśnie turbo
  19. Raga

    Upgrade WRX...

    Ten pierwszy klocek nie występuje do tego zacisku a ten na tył nie zamawiali jeszcze... Chyba jednak idzie STI albo ten większy zestaw K sport...
  20. Raga

    Upgrade WRX...

    Zeby nie bylo:P : zamowie dzis te klocki-wymienie plyn na nowy i zobacze. Dam zaciskom szanse, choc... geometria jest bo i jest Tein SS z top mountami, przelotowka jest - odczuwam duzy brak w postaci seryjnego ecu a ten troche swiruje- czasem jest ten falujacy overboost ale wtedy tez nie "cisne" samochodem. A co do hamulcow to powiem wprost, ze trasy robie w okolicach BB czyli raczej mniej prostych i dohamowan z duYch predkosci ( choc i tego troche tu mamy) a wiecej tras pseudo-odcinko-gorskich z licznymi zakretami i czestym hamowaniem mam tylko nadzieje, ze te ferodo beda gdzies do d
  21. Raga

    Upgrade WRX...

    No nie wiem po co mi piszesz takie bzdury - przeciesz każdy wie, że osiągnąłem juz 110% szacunku na dzielnicy a Nurnburgring robie na zimówkach 185 Prawda jest taka, jak napisałem poniżej. Może europejskie zaciski 4 i 2 daje rade, jednak hamerykańskie 2 i 1 to nieporozumienie. Płyn mam właśnie motula a oponki zawsze 225. Z klocków to nie testowałem jeszcze właśnie tych Ferodo, choć wolę takowe włożyć do mocniejszych zacisków. WRX jest Super! Jednak amerykaniec ze swoim 2 tłoczkiem na przodzie i tłoczkiem na tyle jest mega kiepski. Specyfikacja europejska jest już dużo lepsza.
  22. Raga

    Upgrade WRX...

    Brembo z rozstawem 5x100, tarcze, a na tył hybrydę ze średnicą tarczy z STI, a bębna z WRX. Co do silnika to nie pomogę. Dyzio a ty nie masz już tego hamulca z WRX? A może wiesz gdzie znajde takie z STI? Boję się troche kupować na allegro - jeszcze topielca kupię
  23. Raga

    Upgrade WRX...

    Krótkie pytanie: Mam Imprezę WRX 2004 US - 5 x 100 1. Jakie zaciski szukać z STI by pasowało i dobrze hamowało? Trzeba też od razu tyarczę zmienić? 2. Pytanie z ciekawości - gdy padnie silnik poszukam takowy z STI - może to być dowolny z Imprezy STi do zmiany budy na Lanosa? Czy komplretny silnik wchodzi plug&play czy trzeba też zmienić skrzynię itd? Wiadomo, ze seryjna WRX skrzynia nie pożyje przy większej mocy, ale na razie próbuję się orientować co i jak. Dzięki za pomoc
  24. http://www.myspace.com/formlesspolska Słuchać w całości od A do Z!!!
×
×
  • Create New...