Skocz do zawartości

TERMINY (!!!) oczekiwanie na części i akcesoria


Maciek/Wacek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 269
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja dzisiaj usłyszałem, że dealer musial dać Klientowi auto zastępcze, ponieważ od 3 miesięcy czeka na przekladnię kierowniczą....

W subaru oczywiście, a nie w Renault...

 

 

:mrgreen:

 

Andrzej. Co Ty na to?

 

Dilerzy nie mają aut zastępczych...to jakis slogan wymyślony chyba przez Fiata , jak kupujesz Subaru to masz assistance na okres gwarancji i to oni dostarczaja jakies auto.

O przekładni nie słyszałem....bo jak ona miałaby sie popsuć :?: chyba po dzwonie. :shock:

Do outbaca mam jakąś jak by ktoś pytał :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dilerzy nie mają aut zastępczych...to jakis slogan wymyślony chyba przez Fiata ,

 

dlaczego slogan? chyba raczej zaczyna to byc standardem, przynajmniej u innych dealerow.

Teoretycznie tak....jak jest duza sprzedaz .....Assistance w przypadku Subaru to najlepsze rozwiazanie dla klienta.

Fuks np. w Fiacie to chyba na trzy dni..... :!: W Subaru do czasu uruchomienia samochodu...mowimy o naprawie gwarancyjnej .

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dilerzy nie mają aut zastępczych...to jakis slogan wymyślony chyba przez Fiata ,

 

dlaczego slogan? chyba raczej zaczyna to byc standardem, przynajmniej u innych dealerow.

Teoretycznie tak....jak jest duza sprzedaz .....Assistance w przypadku Subaru to najlepsze rozwiazanie dla klienta.

Fuks np. w Fiacie to chyba na trzy dni..... :!: W Subaru do czasu uruchomienia samochodu...mowimy o naprawie gwarancyjnej .

AK

 

Potwierdzam "Subaru Assistance " ma tzw full opcję , czyli na cały okres naprawy auta, gwarantowane podstawienie samochodu oraz odbiór. Szczerze , współpracuje z wszystkimi assistance w Polsce jakie istnieją i jeszcze sie nie spotkałem z tak szerokim zakresem jak w Subaru. Innne firmy maja max. 3-7 dni , niektóre floty czy firmy leasingowe maja max 30 dni. a w Subaru moze to być nawet trzy miesiące :lol: Tu się nalezy wielka pochwała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej Koper, carfit, a jak z częściami blacharskimi (Impreza WRX 04 US spec, ale to chyba bez różnicy...) i z częściami przedniego zawieszenia i mocowania koła - miałem wczoraj przygodę i prawdopodobnie oddam samochód so ASO w BB - człowiek z serwisu przyznał, że niestety czasem trzeba czekać max 3 miesiący i że to sytuacja naprawde rzadko wyglądająca - samochód nie ma gwarancji, ale niby Autocasco dla wiajpi, czyli może Hestia nie będzie chciala zamienniki wkładać ;)

 

No i pytanie jak z dostępnością takich części?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej Koper, carfit, a jak z częściami blacharskimi (Impreza WRX 04 US spec, ale to chyba bez różnicy...) i z częściami przedniego zawieszenia i mocowania koła - miałem wczoraj przygodę i prawdopodobnie oddam samochód so ASO w BB - człowiek z serwisu przyznał, że niestety czasem trzeba czekać max 3 miesiący i że to sytuacja naprawde rzadko wyglądająca - samochód nie ma gwarancji, ale niby Autocasco dla wiajpi, czyli może Hestia nie będzie chciala zamienniki wkładać ;)

 

No i pytanie jak z dostępnością takich części?

 

W ASO może wygladac różnie, w razie czego do zawieszenia mam prawie wszystko na miejscu, lampy przód też bedą , napisz mi na gg co potrzebujesz i dam Ci znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek dopiero wezme sie w garść i obadam Subaraka :( muszę najpierw samemu ocenic szkodę, potem dac pole popisu rzeczoznawcy i wtedy zobaczę czy oddam komuś czy samemu nie podołam - blacharka to pikuś (choć napewno się odezwę z ewentualnym zapotrzebowaniem do ciebie i ASO) jednak martwi mnie troche wykrzywiony wachacz itd i ewentualne niespodzianki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek dopiero wezme sie w garść i obadam Subaraka :( muszę najpierw samemu ocenic szkodę, potem dac pole popisu rzeczoznawcy i wtedy zobaczę czy oddam komuś czy samemu nie podołam - blacharka to pikuś (choć napewno się odezwę z ewentualnym zapotrzebowaniem do ciebie i ASO) jednak martwi mnie troche wykrzywiony wachacz itd i ewentualne niespodzianki...

 

jak jest wykrzywiony wahacz , to pikuś , najwyzej jeszcze mozesz miec skrzywiony drążek kier., stabilizator, ewentualnie sanie pod silnikiem co przymocowany jest wahacz. głowa do góry :lol:

 

[ Dodano: Sob Gru 15, 2007 10:55 am ]

No i pytanie jak z dostępnością takich części?

 

Konkretnie jakich :?: podaj VIN to CI odpowiem. Carfit ma prawie wszystko a jeszcze nie wie co potrzebujesz :?: :mrgreen:

AK

 

tak się dziwnie składa że Subaru nie ma wielu elementów zawieszenia :cool: pewnie sie orientujesz :wink: i tak sie jakoś dziwnie składa że mam prawie wszystkie na miejscu, bo w przeciwieństwie do ASO i SIP , pomyslałem przed zima że bedą schodziły jak ciepłe bułeczki :mrgreen: i sie nie pomyliłem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vin podać na PW czy tutaj? W sumie obojętne :) A panie Koper pan zawsze taki " :mrgreen: " i " :mrgreen: " - zielony od złóśliwości ;)

Raga przeciez nie bede sprzedawał cześci gdzies na Ślask , jeszcze nie upadłem na głowe :mrgreen: ......magazyn SIP jest jeden i tam BB powinno złozyc zamówienie a ja mogę pomóc spr. czy sa ...jak ktos ma problem z ustaleniem i zapowiada , że 3 miesiące :!:

AK

ps. Carfitowi na PW...a mnie to jak czegos nie bedzie....miał... :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem użytkownikiem (zadowolonym) Imprezy MY'08. Przy zakupie nie dostałem jednak polskiej instrukcji, lecz niemiecką i obietnicę, że polska instrukcja KIEDYŚ bedzie. Nie miałem nawet możliwości wyboru - angielska czy niemiecka. Na szczęscie znam nie najgorzej oba te języki, więc nie było problemu, Chyba jest to jednak jednak niezgodne z prawem? Gdy jedena sztuka importowanego przeze mnie towaru została gdzieś w Polsce "przyłapana" bez polskiej etykiety, to za chwilę miałem kontrolę PIP. Nie mam pretensji. Ale polskiej instrukcji do mojego auta po 2 miesiącach nadal nie mam. Kiedy będzie?

P.S. A gdybym "zarżnął" Imprezę wskutek niezgodnej z instrukcją eksploatacji, to kto byłby winien? Przecież nie muszę znać języków !!! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zamawiałem polską instrukcję. Wprawdzie auto przywiozłem z salonu w Niemczech, więc sprowadzenie jej nie było obowiązkiem SIP, a jedynie realizacją nietypowego zamówienia. Po kilku miesiącach czekania, dostałem instrukcję (o dziwo). Z Tobą pewnie będzie podobnie. Irytujące jest tylko to, że powinienneś ją dostać wraz z autem, a teraz zapewne nie masz nawet informacji na jakim etapie jest realizacja zamówienia. No cóż, zakładając ten wątek (miałem problem z wahaczem, o instrukcję nie mam pretensji), łudziłem się, że moja sytuacja jest wyjątkowa, potem liczyłem na reorganizację działu dostaw, zgodnie z obietnicami SIP. Teraz dochodzę do wniosku, że trzeba radzić sobie po swojemu (jak nie ma czegoś w SIP, to prywatny dostawca - zwykle taniej i szybciej) i śmiać się z tego wszystkiego, jak Alex. Cóż nam pozostaje? Głową muru nie przebijesz. Ewentualnie ... można sprawdzić jak serwisują miśki i gruntownie przeanalizować swój światopogląd.

 

Pozdrawiam

Maciek/Wacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Na kilka poruszonych tematów:

1. Bez VIN nie ma praktycznie możliwości sprawdzenia dostępności części (ani cen).

2. Mamy jak najbardziej wgląd online do magazynu w Niemczech

3. Stan magazynowy został w tym roku zwiększonym ponad 2 krotnie.

4. Jeżeli rozmowa z SIP przebiegała w sposób przedstawiony, to ... proszę o przesłanie na P.W. nazwiska pracownika SIP :twisted:

5. Czasem (niestety) borykamy się z brakiem części gdziekolwiek (w tym także w Japonii). Coraz rzadziej, ale jednak ... :oops:

6. Instrukcje do nowej Imprezy były niestety istotnie trochę spóźnione. Przyczyną było nieterminowe wykonanie. Jeżeli jeszcze nie dotarła, to jest to ewidentny błąd - przepraszam i uprzejmie prosze o interwencję u dealera, u którego Pan kupił samochód.

 

7. Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...