koziolek Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 6 minut temu, skowron90 napisał: Sprzęgło łapie od samego spodu i żeby wbić bieg trzeba docisnąć do podłogi To nie jest normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Zobacz jaki masz luz na pedale sprzęgła, może jest za duży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skowron90 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 A ten luz jest regulowany? A jeśli chodzi o dociśnięcie do podłogi żeby zmienić bieg to chodziło mi o to że trzeba wcisnąć do końca pedał ale nie trzeba go wgniatać w podłogę Poprostu jestem przyzwyczajony że przy zmianie biegu wystarczy wcisnąć pedał trochę ponad połowę zakresu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Zazwyczaj to nie jest kwestia luzu tylko kończącego się sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Luz musi być, ale jeśli słoneczko docisku jest już wytarte to będzie się tak też objawiało. Jeśli luz będziesz miał w okolicy 1-1,5 cm to masz sprzęgło do roboty. Jeśl będzie np 5cm to możesz podregulować, ale pamietaj że luz musi być! Jęśli go skasujesz może Ci się w czasie jazdy stracić sprzęgło, albo będzie ślizgać samoczynnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skowron90 Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Jeśli przyjąć zielone linie jako maksymalny możliwy ruch pedału to linia czerwona to moment w którym zaczyna zasprzęglać, czyli bardzo nisko, zwykle w samochodach spodziewałbym się zasprzęglania w okolicy lini żółtej. Więc nie wiem czy tak to zwykle bywa w foresterach czy da się to podregulować i podnieść pedał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SCUBA Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 (edytowane) Szybkie pytanie, Forester SJ 2.0 150 koni 2013 rok, co ile się zmienia świece? benzynka Edytowane 26 Lipca 2019 przez SCUBA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Interwał wyznacza rodzaj świecy, okresowo sprawdzać stan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SCUBA Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 tam są świece platynowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Wykręć, zobacz jak wyglądają, zmierz przerwę, porównaj z nową. Jeśli będzie duża różnica to wymień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Jak sobie zmierzy przerwę w platynowych to od razu może je wyrzucić na śmietnik. Ani platyny ani irydowych się nie dotyka szczelinomierzem bo to zdziera cienką powłokę platyny/irydu i świece są na śmietnik. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 No to tego nie wiedziałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszRzyy Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 jakieś sensowne klocki pod 4tłoczek do SG nie za milion monet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Jak bardzo jest skomplikowana wymiana bębnów z tyłu na tarcze (Forek SG)? Jaki to mniej więcej koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 10 godzin temu, LukaszRzyy napisał: jakieś sensowne klocki pod 4tłoczek do SG nie za milion monet? Hawk HPS, bardzo sobie chwalę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 8 godzin temu, LosioDriver napisał: Jak bardzo jest skomplikowana wymiana bębnów z tyłu na tarcze (Forek SG)? Jaki to mniej więcej koszt? Pewnie cała zwrotnica do wymiany, jak coś to kupuj z wahaczami bo tej długiej śruby nie odkrecisz. Pewnie łożyska też do wymiany bo szkoda zostawiać używane żeby potem zaś demontować zwrotnicę. Nie wiem czy gra warta świeczki. Potem podczas eksploatacji też podwójne koszty bo klocki i szczęki będziesz miał do wymiany bo to jest tarczo-bęben. Też rozważałem zamianę ze względu na to, że przy wymianie szczęk trzeba się powk.... i dużo czasu przy tym schodzi niż przy wymianie klocków i tarcz. No ale jak się dowiedziałem że to jest tarczo-bęben to zrezygnowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 (edytowane) Tarczo-bęben to bardzo fajne rozwiązanie, na pewno lepsze niż ręczny na lince razem z zaciskiem hamulcowym. W toyocie nie robił mi problemów. A wcale nie trzeba wymieniać z klocków razem ze szczękami, przecież one się nie zużywają praktycznie. A ze starości to wymienia się płyn hamulcowy. Nie robiłem tego w Subaru, ale w corolli nie trwało to dłużej niż wymiana z przodu kompletu tarcza i szczęki. . YT: Edytowane 27 Lipca 2019 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Pewnie cała zwrotnica do wymiany, jak coś to kupuj z wahaczami bo tej długiej śruby nie odkrecisz. Pewnie łożyska też do wymiany bo szkoda zostawiać używane żeby potem zaś demontować zwrotnicę. Nie wiem czy gra warta świeczki. Potem podczas eksploatacji też podwójne koszty bo klocki i szczęki będziesz miał do wymiany bo to jest tarczo-bęben. Też rozważałem zamianę ze względu na to, że przy wymianie szczęk trzeba się powk.... i dużo czasu przy tym schodzi niż przy wymianie klocków i tarcz. No ale jak się dowiedziałem że to jest tarczo-bęben to zrezygnowałem. Ja bym od razu całe zawieszenie brał bo jak się jakaś sruba nie odkręci? A tak serio to zwrotnice są takie same. Wymienia się tarczę kotwiczną, bęben i wszystko w nim. Różnica w skuteczności hamowania ogromna, szczególnie na dobrym klocku i tarczy. Okładziny ręcznego w większości przypadków przeżyją auto. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 1 godzinę temu, skwaro napisał: Ja bym od razu całe zawieszenie brał bo jak się jakaś sruba nie odkręci Mam taką jedną zwrotnicę z wahaczami jak chcesz się pobawić z wyciąganiem tej długiej śruby to mogę podesłać do testów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Robiłem to nie raz i nie w jednym aucie, trzeba wiedzieć jak się do tego zabrać, a śrubę się wymienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Czy zaciski 2tloczek można wrzucić na tył przy wymianie przodu na 4 tłoczki? Czy tarcza, mocowania atc przechodzą bez modzenia? 2.5 xt 07 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 Czy zaciski 2tloczek można wrzucić na tył przy wymianie przodu na 4 tłoczki? Czy tarcza, mocowania atc przechodzą bez modzenia? 2.5 xt 07 Nie, potrzebujesz adaptery. Bo jak rozumiem mowa o dwutłoku z WRXa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 17 godzin temu, skwaro napisał: A tak serio to zwrotnice są takie same. Wymienia się tarczę kotwiczną, bęben i wszystko w nim. Różnica w skuteczności hamowania ogromna, szczególnie na dobrym klocku i tarczy. Okładziny ręcznego w większości przypadków przeżyją auto. Robiłeś taki zabieg kiedyś? Szukam kogoś kto ma osobiste doświadczenie w Forku SG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 A czy ktoś z Was wymieniał piasty z tyłu na pochodzące z Imprezy? Obecnie mam dwutloczek na adapterach i chciałbym się tych adapterów pozbyć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 3 godziny temu, skwaro napisał: Nie, potrzebujesz adaptery. Bo jak rozumiem mowa o dwutłoku z WRXa? Nie, ten dwutloczek oem co go mam teraz z przodu chcę wrzucić na tył a do przodu dać brembolce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się