skwaro Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Tak, do tego wywal TGV i wyszlifuj lornetki na gładko. Da więcej niż zmiana rury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Kolektor z Buga jest z lornetkami bez TFVWysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Byłem przekonany że lornetki bez TGV były tylko na Japonię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Nie, nie były. Być może w 2.5 są TGV w STI EU ale tego nie wiem.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Nie, nie były. Być może w 2.5 są TGV w STI EU ale tego nie wiem.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Z tego co pamiętam to w blobie 2.0 wyłączałem komuś błędy TGV w ECU. Nie chce mi się sprawdzać w katalogu od której wersji jest na EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 Siema, szybkie pytanie, nie mogę u siebie w forku znaleźć konektora do diagnozy ABS a chciałem zczytać błąd bo dzisiaj mi zaświeciła kontrolka na chwilę, po wyłączeniu i przejechaniu kliku metrów już nie powróciła, ale chce zobaczyć czy coś się zapisało w pamięci, pomoże ktoś? Pod kierownicą nic znaleźć nie mogę poza zielonymi do ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Przez OBD, ale byle jakie apki nie ogarną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sergi Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Witam Kolegow czy ktos z Was mial do czynienia z takimi oslonami przeciwslonecznymi? https://www.cartravels.pl/5565-subaru-forester-oslona-przeciwsloneczna.html?search_query=SUBARU&results=9 Wacham sie miedzy przyciemnieniem szyb a kupnem takiego wynalazku? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 12 minut temu, koziolek napisał: Przez OBD, ale byle jakie apki nie ogarną. A co np może ogarnąć? Jaki kabel? Chciałbym mieć dla siebie na przyszłość ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Nie znam się, ale chyba kabel ELM i program Free SSM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 A to to mam też wlasnie i nie znalazłem jak z ABSem się połączyć czyc;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 (edytowane) 18 godzin temu, koziolek napisał: Nie znam się, ale chyba kabel ELM i program Free SSM. Free ssm nie ma diagnostyki ABS, próbowałem różnych programów i nie znalazłem takiego który by otczytywal błędy ABS. Edytowane 29 Czerwca 2019 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 17 godzin temu, aplam13 napisał: A to to mam też wlasnie i nie znalazłem jak z ABSem się połączyć czyc;-) Czujniki ABS można sprawdzić bardzo prosto zwykłym multimetrem, ustawiasz na nim ohm'y, wypinasz wtyczki czujnika ABS i mierzysz oporność każdego, jeżeli mieści się w granicach bodajże 0,9kOhm - 1,2kOhm to czujniki są dobre. Jeżeli ABS zapala ci się przy danej prędkości, potem po ponownym zgaszeniu silnika i przejechaniu kilku metrów gaśnie i zapala się ponownie przy jakiejś prędkości to masz na 100% uszkodzony któryś z pierścieni ABS. Jak masz bębny z tyłu to prawdopodobnie któryś z tylnych pierścieni. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 2 godziny temu, yaroz napisał: Czujniki ABS można sprawdzić bardzo prosto zwykłym multimetrem, ustawiasz na nim ohm'y, wypinasz wtyczki czujnika ABS i mierzysz oporność każdego, jeżeli mieści się w granicach bodajże 0,9kOhm - 1,2kOhm to czujniki są dobre. Jeżeli ABS zapala ci się przy danej prędkości, potem po ponownym zgaszeniu silnika i przejechaniu kilku metrów gaśnie i zapala się ponownie przy jakiejś prędkości to masz na 100% uszkodzony któryś z pierścieni ABS. Jak masz bębny z tyłu to prawdopodobnie któryś z tylnych pierścieni. Ok dzięki piękne, właśnie na razie pierwszy raz zapaliła się kontrolka ok 2.5 roku, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zgasła po paru metrach. Na razie nie wraca, a pytałem jak sprawdzić kody dlatego bo nie wiem jak odczytać zapisane, bo tak jak mówisz tylko ecu przez freessm, dzięki za odpowiedź z wartościami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2019 (edytowane) Padla skrzynia w outbacku. Numer vin i nr. skrzyni na fotce plakietki. Czy ta skrzynia z identycznego modelu z aukcji bedzie pasowac mimo ze ma troszke inny nr? https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-outback-2-5-b-02-skrzynia-biegow-aut-ID6BPPRZ.html Juz wiem. Bedzie pasowac Edytowane 29 Czerwca 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 Witam Orientuje się ktoś czy diesel z Forestera 2009 będzie pasować do Legacy 2008? Czy trzeba kodować wtryski do centralki silnika czy nie robi to różnicy ?? I odpali bez problemów, Bo reszta osprzętu raczej nie będzie przeszkadzać. Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 powinien pasować plug and play - w końcu oba to EUR 4... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 To wiem tylko zastanawiam się czy wtrysków nie trzeba kodować Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 z tego co czytałem gdzieś po zagranicznych forach to póki nie zmieniasz wersji silnika z EUR 4 na EUR5/6 to nie powinno być z tym problemów. Wtryskiwacze cały czas masz te same - one zmieniały się wraz z emisją spalin...ale nie przerabiałem tego sam więc nie mam pewności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 On 6/29/2019 at 6:33 AM, yaroz said: Free ssm nie ma diagnostyki ABS, próbowałem różnych programów i nie znalazłem takiego który by otczytywal błędy ABS. Żeby połączyć się z czymkolwiek innym niż ECU przez OBD potrzebny jest multiplekser Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 4 minuty temu, st981777 napisał: Żeby połączyć się z czymkolwiek innym niż ECU przez OBD potrzebny jest multiplekser Rozwiń temat proszę, jak co i z czym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 (edytowane) Różne moduły łączą się na różnych pinach lub za pomocą innego protokołu. Multiplekser ma za zadanie łączyć się po odpowiednich pinach przy pomocy właściwego protokołu, w zależności od wybranego modułu. Tak jeszcze precyzując, do komunikacji używa się maksymalnie dwóch pinów, ale nie zawsze tych samych, multiplekser po prostu przełącza szyny danych na odpowiednie piny w złączu obd. Edytowane 30 Czerwca 2019 przez st981777 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 Godzinę temu, Nargond napisał: z tego co czytałem gdzieś po zagranicznych forach to póki nie zmieniasz wersji silnika z EUR 4 na EUR5/6 to nie powinno być z tym problemów. Wtryskiwacze cały czas masz te same - one zmieniały się wraz z emisją spalin...ale nie przerabiałem tego sam więc nie mam pewności... Dzięki za nie odpali to się będę zastanawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2019 1 godzinę temu, Rafaelo napisał: Dzięki za nie odpali to się będę zastanawiał Jak co we wtorek dam szczegółową odpowiedź zapytam w warsztacie co i jak tylko napisz mi na pw szczegóły zamiany:) Wiem że swoją wypowiedzią mało wnioslem ale wszędzie gdzie czytałem albo szukałem info o wymianie silnika to pisali że w 1 generacji są plug and play w innym wypadku są problemy z wtryskiwaczami turbo i bodajże dpf... Czytałem w ramach ew wymiany u mnie ja chciałbym wcisnąć eur6 zamiast eur5 co mam... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 1 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 Witam Serdecznie, wpadły mi w ręce belki dachowe Subaru z numerem 14311.Rzekomo do Forestera SG.Mam jednak wrażenie że czegoś tu brakuje.Czy nie powinna znajdować się jakaś guma pod tym plastikowym uchwytem.Może ktoś miał takowe i podpowie jak to zamocować.Dziękuję z góry za pomoc.Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się