klev Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 czy świece irydowe NGK PFR6B 3500 będą odpowiednie do forka s-turbo ? czy kupiłem nieodpowiednie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 4 minuty temu, klev napisał: czy świece irydowe NGK PFR6B 3500 będą odpowiednie do forka s-turbo ? czy kupiłem nieodpowiednie ? Odpowiednie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 3 godziny temu, Bednarcm napisał: Miałem w forku końocwy Milltek. Było ok, na zewnątrz fajnie, basowo. Wewnątrz dosyć cicho. Na tyle cicho, że jazda autostradowa nie była męcząca. Zachciało mi się większego hałasu, wymieniłem więc center na przelot. Na zewnątrz niewiele się zmieniło, wewnątrz natomiast zrobiło się mało przyjemnie przy wyższych obrotach, a co za tym idzie prędkości 130 i wyższe zrobiły się uciążliwe pod względem hałasu. Zatem zależy co lubisz, jak i z kim jeździsz. Dzięki, istotna uwaga a ktoś ma porównanie CP oem vs MGm? bo z kwasówki dłużej pożyje, a niby tu i tu rezonator jest. są jakieś istotne różnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 (edytowane) 24 minuty temu, VEC napisał: Dzięki, istotna uwaga Nie napisałem, że mój CP nie miał rezonatora, był to po prostu kawał rury Edytowane 19 Sierpnia 2019 przez Bednarcm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Tył, przód? W marcu na przeglądzie miały ponad 75%, zwykłe nie samopoziomujące, z tyłu nowe sprężyny lesjofors HD, nowe końcówki stabilizatora z tyłu, z przodu nowe gumy stabilizatora. Opony 225/50/17. Tył dociążony butlą LPG i hakiem . No to jasne, za wysokie springi i pozytyw się robi przy obciążeniu. Masz -0,5 jako pozycję wyjściową?Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 14 minut temu, AdaSch napisał: Masz -0,5 jako pozycję wyjściową? O co chodzi? Jeżeli o geometrię chodzi to ostatnio była robiona przy wymianie łożysk koł i łączników stabilizatora z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszForester Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Hej, posiadam Forester 2002 2.0 Turbo, musze dostac sie do ecu. podpowie ktos gdzie go szukac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 53 minuty temu, MateuszForester napisał: Hej, posiadam Forester 2002 2.0 Turbo, musze dostac sie do ecu. podpowie ktos gdzie go szukac? Przypadkiem nie jest schowany pod nogami pasażera z przodu? Pod dywanem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 O co chodzi? Jeżeli o geometrię chodzi to ostatnio była robiona przy wymianie łożysk koł i łączników stabilizatora z tyłu. Ale czy na twardym zawiasie jest ustawione 0 czyli seryjnie dla sls czy -0,5Miałem podobny problem w setupie springi z fxt sti plus sls co genialne utwardza i trochę podnosi tył ale dziwnie zachowuje się na zakrętach. Po zmianie na -0,5 było super. Ja mam tylni stab od sti pręt 20mm co jeszcze bardziej usztywnia całość.Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Mam wydruk z ustawienia geometri to zobaczę. Czyli jak będzie zero to trzeba przestawić na -0,5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 malowanie kierownicy i wybranych fragmentów dla tapicerki w foresterze z kierownica momo - pisze specjalnie bo chodzi mi o rodzaj skory i koloru. czy ktos malowal farbkami kierownice i tapiserke (przetarcia). jesli tak prosze o podpowiedz jakimi konkretnie srodkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 malowanie kierownicy i wybranych fragmentów dla tapicerki w foresterze z kierownica momo - pisze specjalnie bo chodzi mi o rodzaj skory i koloru. czy ktos malowal farbkami kierownice i tapiserke (przetarcia). jesli tak prosze o podpowiedz jakimi konkretnie srodkami Malowałem kierownicę momo środkiem ze zdjęcia, po 8 miesiącach i 15 tyś, farba delikatnie schodzi tylko w jednym miejscu.Pewnie dlatego że położyłem tylko jedną warstwę z trzech 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Tym razem szybka odpowiedź w temacie poszarpywania na LPG. Po wymianie świec (jeszcze raz dzięki za info) i cewek, dzisiaj udałem się do stroiciela i okazało się, że winny jest mały błąd w mapie, który w pewnych określonych warunkach i w pewnym zakresie obrotów powodował skokowy wzrost dawki paliwa, co skutkowało wspomnianymi szarpnięciami. Nowa mapa i problem znikł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 3 minuty temu, elmot napisał: Tym razem szybka odpowiedź w temacie poszarpywania na LPG. Po wymianie świec (jeszcze raz dzięki za info) i cewek, dzisiaj udałem się do stroiciela i okazało się, że winny jest mały błąd w mapie, który w pewnych określonych warunkach i w pewnym zakresie obrotów powodował skokowy wzrost dawki paliwa, co skutkowało wspomnianymi szarpnięciami. Nowa mapa i problem znikł. I rewelacja, w końcu można cieszyć się z jazdy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 4 minuty temu, aplam13 napisał: I rewelacja, w końcu można cieszyć się z jazdy godzina upalania po A4 w deszczu trochę zmęczyła, no ale jak stroić to stroić przy pełnym obciążeniu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikipara Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Cześć. Z innej beczki.. W swoich Foresterach SJ z zamontowanym hakiem, ile macie wpisane w dowodzie rejestracyjnym przy pozycji O.1 ? Chodzi o przyczepę z hamulcem najazdowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2019 Cześć. Z innej beczki.. W swoich Foresterach SJ z zamontowanym hakiem, ile macie wpisane w dowodzie rejestracyjnym przy pozycji O.1 ? Chodzi o przyczepę z hamulcem najazdowym? Zależy chyba jaki masz silnik...Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikipara Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 10 godzin temu, Bartolini napisał: Zależy chyba jaki masz silnik... Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Ja mam wersję US z silnikiem 2,5i. Jak macie przy dieslu 2,0 lub benzynie 2,0i w SJ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Ja mam wersję US z silnikiem 2,5i. Jak macie przy dieslu 2,0 lub benzynie 2,0i w SJ ? Dla benzyny 2.0 jest 2000kg. Podejrzewam że dla diesla jest podobnie...Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 W dniu 19.08.2019 o 18:59, AdaSch napisał: No to jasne, za wysokie springi i pozytyw się robi przy obciążeniu. Masz -0,5 jako pozycję wyjściową? Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Poszukałem i mam wydruk z geometrii. I po ustawieniu- zbieżność połówkowa jest na lewym tylnym +0.5mm a na prawym tylnym kole +0,7mm, a powinno być -0,5 aby ten tył nie pływał? Dobrze odczytałem te parametry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 W dniu 20.08.2019 o 22:33, Pikipara napisał: Z innej beczki.. W swoich Foresterach SJ z zamontowanym hakiem, ile macie wpisane w dowodzie rejestracyjnym przy pozycji O.1 ? Chodzi o przyczepę z hamulcem najazdowym? w SH jest 2000 kg - zakładam że SJ będzie miał te same parametry (silnik 2.0D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Witam, Jak wygląda regulacja luzów zaworowych w zgazowanym 2.0 Turbo 170km (1998)? Trzeba wyciągać silnik? jak często? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Regulacja płytkami, nie trzeba wyciągać silnika, luzy sprawdza się co 100 tys.km, na lpg warto 2x częściej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Godzinę temu, mirasek napisał: Regulacja płytkami, nie trzeba wyciągać silnika, luzy sprawdza się co 100 tys.km, na lpg warto 2x częściej. wszystko sie zgadza ale 85% zakładów chce wyciagac silnik... z lpg co 60k regulacja (ja tak robie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Co zrobić z kierownicą która się odkleiła od "stelaża" tzn górna część się trochę kreci. Tak jak manetka gazu w motocyklu. Kierownica zwykła bez skóry. Da się to jakoś czymś podkleic? Np klej w strzykawce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się