Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Bednarcm napisał:

 

Miałem w forku końocwy Milltek. Było ok, na zewnątrz fajnie, basowo. Wewnątrz dosyć cicho. Na tyle cicho, że jazda autostradowa nie była męcząca. Zachciało mi się większego hałasu, wymieniłem więc center na przelot. Na zewnątrz niewiele się zmieniło, wewnątrz natomiast zrobiło się mało przyjemnie przy wyższych obrotach, a co za tym idzie prędkości 130 i wyższe zrobiły się uciążliwe pod względem hałasu.

Zatem zależy co lubisz, jak i z kim jeździsz.

Dzięki, istotna uwaga :)

 

a ktoś ma porównanie CP oem vs MGm? bo z kwasówki dłużej pożyje, a niby tu i tu rezonator jest. są jakieś istotne różnice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył, przód? W marcu na przeglądzie miały ponad 75%, zwykłe nie samopoziomujące, z tyłu nowe sprężyny lesjofors HD, nowe końcówki stabilizatora z tyłu, z przodu nowe gumy stabilizatora. Opony 225/50/17. Tył dociążony butlą LPG i hakiem 
No to jasne, za wysokie springi i pozytyw się robi przy obciążeniu. Masz -0,5 jako pozycję wyjściową?

Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, MateuszForester napisał:

Hej, posiadam Forester 2002 2.0 Turbo, musze dostac sie do ecu. podpowie ktos  gdzie go szukac? 

 

Przypadkiem nie jest schowany pod nogami pasażera z przodu? Pod dywanem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi? Jeżeli o geometrię chodzi to ostatnio była robiona przy wymianie łożysk koł i łączników stabilizatora z tyłu.
Ale czy na twardym zawiasie jest ustawione 0 czyli seryjnie dla sls czy -0,5

Miałem podobny problem w setupie springi z fxt sti plus sls co genialne utwardza i trochę podnosi tył ale dziwnie zachowuje się na zakrętach. Po zmianie na -0,5 było super. Ja mam tylni stab od sti pręt 20mm co jeszcze bardziej usztywnia całość.

Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malowanie kierownicy i wybranych fragmentów dla tapicerki w foresterze z kierownica momo - pisze specjalnie bo chodzi mi o rodzaj skory i koloru.

czy ktos malowal farbkami kierownice i tapiserke (przetarcia). jesli tak prosze o podpowiedz jakimi konkretnie srodkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malowanie kierownicy i wybranych fragmentów dla tapicerki w foresterze z kierownica momo - pisze specjalnie bo chodzi mi o rodzaj skory i koloru.
czy ktos malowal farbkami kierownice i tapiserke (przetarcia). jesli tak prosze o podpowiedz jakimi konkretnie srodkami
Malowałem kierownicę momo środkiem ze zdjęcia, po 8 miesiącach i 15 tyś, farba delikatnie schodzi tylko w jednym miejscu.
Pewnie dlatego że położyłem tylko jedną warstwę z trzech 3bdecd3f16055292225561d2151f59dd.jpg
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem szybka odpowiedź w temacie poszarpywania na LPG.

Po wymianie świec (jeszcze raz dzięki za info) i cewek, dzisiaj udałem się do stroiciela i okazało się, że winny jest mały błąd w mapie, który w pewnych określonych warunkach i w pewnym zakresie obrotów powodował skokowy wzrost dawki paliwa, co skutkowało wspomnianymi szarpnięciami. Nowa mapa i problem znikł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, elmot napisał:

Tym razem szybka odpowiedź w temacie poszarpywania na LPG.

Po wymianie świec (jeszcze raz dzięki za info) i cewek, dzisiaj udałem się do stroiciela i okazało się, że winny jest mały błąd w mapie, który w pewnych określonych warunkach i w pewnym zakresie obrotów powodował skokowy wzrost dawki paliwa, co skutkowało wspomnianymi szarpnięciami. Nowa mapa i problem znikł.

I rewelacja, w końcu można cieszyć się z jazdy:ok:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, aplam13 napisał:

I rewelacja, w końcu można cieszyć się z jazdy:ok:

godzina upalania po A4 w deszczu trochę zmęczyła, no ale jak stroić to stroić przy pełnym obciążeniu ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2019 o 18:59, AdaSch napisał:

No to jasne, za wysokie springi i pozytyw się robi przy obciążeniu. Masz -0,5 jako pozycję wyjściową?

Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka
 

Poszukałem i mam wydruk z geometrii. I po ustawieniu- zbieżność połówkowa jest na lewym tylnym +0.5mm a na prawym tylnym kole +0,7mm, a powinno być -0,5 aby ten tył nie pływał? Dobrze odczytałem te parametry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.08.2019 o 22:33, Pikipara napisał:

Z innej beczki.. W swoich Foresterach SJ z zamontowanym hakiem, ile macie wpisane w dowodzie rejestracyjnym przy pozycji O.1 ? Chodzi o przyczepę z hamulcem najazdowym?

w SH jest 2000 kg - zakładam że SJ będzie miał te same parametry (silnik 2.0D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mirasek napisał:

Regulacja płytkami, nie trzeba wyciągać silnika, luzy sprawdza się co 100 tys.km, na lpg warto 2x częściej.

 

wszystko sie zgadza ale 85% zakładów chce wyciagac silnik... z lpg co 60k regulacja (ja tak robie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...