Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

53 minuty temu, Pan Dziedzic napisał:

Mam porównanie ze 125 konnym forkiem i ten jest żywszy.

Na takich samych kołach? ;) Żeby skompensować różnice w większym obuwiu względem seryjnego, musiałbyś zmienić dyfry z 4,11 na 4,44... do tego większa bezwładność koła, opory toczenia, bla bla... Ten silnik wszystko czuje, nawet kiedy kompresor klimy się załącza. Zrób testa na kołach z Imprezy, będzie dzik straszny nawet względem serii ;) chyba że nie będzie to coś nadal masz zepsute.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przypadkiem silnik ze starego legasia EJ22 nie jest plug &play? Zmieniasz silnik i kompa. Ponoć nic więcej nie trzeba. A w dziale sprzedam jest cały legaś. Tylko nie wiem jakiej mocy tam silnik siedzi. Pewnie to 137km. Tu byś już czuł różnice.

 

Tylko że Ty szukasz gdzie Ci parę kunia uciekło. Może jest wszystko ok, masz w okolicy hamownię 4x4?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Łodzi coś się znajdzie.

 

Jeśli chodzi o zmianę silnika to temat bardzo odległy raczej gdyż ten jest w bardzo dobrej kondycji.

Praktycznie 0 pobór oleju na 10.000 tyś.km.

A jeśli będę już zmieniał to na 2,5 z Sf Us, takie ziarenko mi zasiał przyjaciel z NS :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Pan Dziedzic napisał:

Miałem okazje pojeździć na ori rozmarze 205/70 jak poszerzałem felgi i jechał bez zmian.

A jak klime włączę to nie czuć różnicy :D

No widzisz, nic na nim wrażenia nie robi, ani klima, ani większe koła, po prostu czepiasz się :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skrzynia ta sama? Jak miałem GFa wymieniłem skrzynię i.... była przepaść. Miałem 115km i skrzynia została przełożona z 125km z dłuższym przełożeniem. 

Może tu kot jest pogrzebany? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, czy miał ktoś problem problem przy wyciąganiu kluczyka ? Tak dociskam przy wyciąganiu i mam wrzucony bieg P. Mimo wszystko czasami klucz się zacina i trzeba się nakombinować, by go wyciągnąć. Forek widocznie chce dalej jechać i nie chce kończyć trasy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, czy miał ktoś problem problem przy wyciąganiu kluczyka ? Tak dociskam przy wyciąganiu i mam wrzucony bieg P. Mimo wszystko czasami klucz się zacina i trzeba się nakombinować, by go wyciągnąć. Forek widocznie chce dalej jechać i nie chce kończyć trasy :D
Jak każdy mechanizm, czasami wymaga smarowania.
WD40 twoim przyjacielem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to może być? Stukot jakby piston slap ale ustajacy po wciśnięciu sprzęgła.

Robiony był silnik, Upg uszczelki pokrywy zaworów i tylny zimering wału, i kompletny rozrząd. Sprzęgło było robione wcześniej, przejechane na nim może z 10tyś km. Żadnych niepokojących objawów nie ma. Mogę z tym tak jeździć czy mi się zaraz coś posypie?

Edytowane przez yaroz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Zaczęło mi coś skrzypieć pod maską i jak zajrzałem to chyba sprzęgło od klimy. Wygląda na to że połamały się te blaszki co są od przodu i całe sprzęgło zrobiło się nieosiowe w stosunku do reszy. Mam do wymiany cały element? Czy mogę tak jeździć dopóki nie kupię nowego czy odłączać pasek od klimy żeby się nie obracało?

Bartek2b1a8cfcd8f7ec6896b368b05507efe9.jpg

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Zaczęło mi coś skrzypieć pod maską i jak zajrzałem to chyba sprzęgło od klimy. Wygląda na to że połamały się te blaszki co są od przodu i całe sprzęgło zrobiło się nieosiowe w stosunku do reszy. Mam do wymiany cały element? Czy mogę tak jeździć dopóki nie kupię nowego czy odłączać pasek od klimy żeby się nie obracało?

Bartek2b1a8cfcd8f7ec6896b368b05507efe9.jpg&key=0965a510ede4017b269790eab7b9c5aaf077758d789769e8f4dd6702603fe06c

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


Nie włączaj klimy, wtedy środek się nie kręci, kup nowe sprzęgło, do wymiany wytrzyma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, koziolek napisał:
Godzinę temu, Bartolini napisał:
Hej. Zaczęło mi coś skrzypieć pod maską i jak zajrzałem to chyba sprzęgło od klimy. Wygląda na to że połamały się te blaszki co są od przodu i całe sprzęgło zrobiło się nieosiowe w stosunku do reszy. Mam do wymiany cały element? Czy mogę tak jeździć dopóki nie kupię nowego czy odłączać pasek od klimy żeby się nie obracało?

Bartek2b1a8cfcd8f7ec6896b368b05507efe9.jpg&key=0965a510ede4017b269790eab7b9c5aaf077758d789769e8f4dd6702603fe06c

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

 

Nie włączaj klimy, wtedy środek się nie kręci, kup nowe sprzęgło, do wymiany wytrzyma.

dzieki !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Byłem obejrzeć Forka I 2.0 NA manual i moją uwagę zwróciło sprzęgło. Nie miałem ani nie jeździłem nigdy Subaru a tym bardziej Foresterem więc nie mam porównania.

Sprzęgło łapie od samego spodu i żeby wbić bieg trzeba docisnąć do podłogi, nie zarejestrowałem uślizgów - tu potrzebuje info czy tak to jest w Foresterach bo nie mam odniesienia czy powinno tak nisko brać czy to oznaki jego końca?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w I ale w III przesiadając się z Europejskich aut miałem te same doznania - pojechałem do mechanika by to sprawdził. Po odbiorze usłyszałem ten typ tak ma...można to wyregulować ale da się z tym żyć... jakieś 15kkm tak przejechałem i wszystko chodzi dalej dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...