yaroz Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 5 godzin temu, ewemarkam napisał: Tak kompresor tak się powinien zachowywać, ale może pracować ciągle jeśli jest bardzo ciepło na zewnątrz i masz nawiew na full. Bezpiecznik od szyb powinien być w kabinie, przy bezpiecznikach w przy lewym słupku. Chyba nr 15. Czyli ten typ tak ma. Co do kompresora to jeszcze wyczuwam te "włączanie" podczas jazdy na tempomacie, trochę jest to denerwujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Chyba tylko w dieslach tego nie czuć. Tak to w każdym samochodzie jest do odczuwalne. Benzyna ma mały moment dlatego to czujesz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 No właśnie w poprzednim aucie tego nie czułem, i właśnie był to diesel z 360Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr Zyber Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 8 minut temu, yaroz napisał: No właśnie w poprzednim aucie tego nie czułem, i właśnie był to diesel z 360Nm Będzie to odczuwalne zawsze, w przypadku sprawnego i dobrze uzupełnionego układu może nieco mniej. Z autopsji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Szybkie pytanie - założyłem do Forestera 2.0XT ciemnoniebieskie wtryski Denso z Forestera 2.5XT. spodziewałem się , że są identyczne jak w STI i mają 565 cc. Wychodzi jednak na to, że mają 500. Wyczytałem , że w FXT 2,5 US były 500cc. Czy ktoś się z czymś takim spotkał ?Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thelyn Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Czy kolektor wydechowy z Legacy- nierownoodleglosciowy pasuje tak samo do forestera I gen ? Wiem ze do imprezy tak, jednak w dziale forestera nie widze takiego info. Z gory thx za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Ja mam taki u Siebie. Tylko że drugi kat nie pasuje, albo go wycinasz, albo robisz kawałek chyba na 10cm między katem pierwszym z legasia a drugim katem w Forku. Nie jest to plug&play. Ale da się zrobić zrobić to dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Czy tylni drążek stabilizatora z sf podejdzie do sg ?? Ktoś wie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Jak to jest z sprawdzeniem stanu oleju... Ostatnio po nocy sprawdzam, a tu na minimum. Przejechalem 5km auto odpoczelo z 3h sprawdzam olej i jest full tak jak przy wymianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Jak to jest z sprawdzeniem stanu oleju... Ostatnio po nocy sprawdzam, a tu na minimum. Przejechalem 5km auto odpoczelo z 3h sprawdzam olej i jest full tak jak przy wymianie. Taka uroda boxera.... mam tak samo. Nawet jak odrobinę nierówno auto stoi to już zaburza odczyt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 (edytowane) Ale tu nie chodzi o to ze auto stoi na nierównym, bo stoi zawsze tak samo. Chodzi o to ze z nocy jak zleci to jest minimum, a po rozgrzaniu lekkim i ostygnięciu paru godzinek pokazuje w tym samym miejscu juz maksimum. Edytowane 9 Lipca 2019 przez daymanek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Znane są i takie przypadki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodzio Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 (edytowane) Witajcie. Mam problem taki jak na zdjęciu ponizej... wiem jak go rozwiązać, lecz jest jedno "ale". W zależności od źródła informacji jest napisane że żarówka w5w albo w3w i nie wiem która w końcu. Jest ktoś w stanie jednoznacznie określić? I czy tylko takie występują czy jeszcze jakiś innych się spodziewać? Forester SF MY00 Edytowane 9 Lipca 2019 przez Glodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 8 godzin temu, daymanek napisał: Ale tu nie chodzi o to ze auto stoi na nierównym, bo stoi zawsze tak samo. Chodzi o to ze z nocy jak zleci to jest minimum, a po rozgrzaniu lekkim i ostygnięciu paru godzinek pokazuje w tym samym miejscu juz maksimum. Mierzysz w różnych warunkach (po nocy oraz po 3 godzinach od lekkiego nagrzania) to nie dziw się, że masz różne wyniki Po 3 godzinach postoju w lecie to silnik raczej nie jest całkowicie ostygnięty. Jak chcesz mieć pomiar powtarzalny, do którego możesz się odnieść, to mierz rano po nocy. Możesz jeszcze wyciągnąć bagnet na noc, wówczas przy pierwszym pomiarze nie będzie rozmazania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Mierzysz w różnych warunkach (po nocy oraz po 3 godzinach od lekkiego nagrzania) to nie dziw się, że masz różne wyniki Po 3 godzinach postoju w lecie to silnik raczej nie jest całkowicie ostygnięty. Jak chcesz mieć pomiar powtarzalny, do którego możesz się odnieść, to mierz rano po nocy. Możesz jeszcze wyciągnąć bagnet na noc, wówczas przy pierwszym pomiarze nie będzie rozmazania. To któremu pomiarowi ufać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 W dniu 8.07.2019 o 14:59, miki_mi2 napisał: Czy tylni drążek stabilizatora z sf podejdzie do sg ?? Ktoś wie ? wg mnie są identyczne bo do obu często montowane są z WRX. Na pewno inne są łączniki stabilizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 5 minut temu, AdaSch napisał: wg mnie są identyczne bo do obu często montowane są z WRX. Na pewno inne są łączniki stabilizatora dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy26 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 10 godzin temu, Glodzio napisał: Witajcie. Mam problem taki jak na zdjęciu ponizej... wiem jak go rozwiązać, lecz jest jedno "ale". W zależności od źródła informacji jest napisane że żarówka w5w albo w3w i nie wiem która w końcu. Jest ktoś w stanie jednoznacznie określić? I czy tylko takie występują czy jeszcze jakiś innych się spodziewać? Forester SF MY00 Wydaje mi się że W3W ale pewny nie jestem. Kup po 2 szt jednych i drugich Kosztują grosze i nie będziesz musiał się zastanawiać Występują jeszcze mniejsze ale to już do poszczególnych kontrolek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Da się wyregulować opadnięte drzwi przednie bez zdejmowania błotnika? Forester SF '98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Ja wlasnie rozbieralem liczniki sf 2001 i wymienilem zaroweczki te 4 wieksze do podswietlenia licznika i obrotow (te z niebieskimi mocowaniami) i to sa chyba w2w. Ale w sklepach sa tylko 1.2w a nie takie jak byly. Sa jeszcze 2w na necie ale nie wiem jakie sa ori. Moze ktos sie orientuje czego szukac dokladnie? Fotka ori i tej 1.2w ktora ledwo swieci... nie nadaje sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) 4 godziny temu, klev napisał: Ja wlasnie rozbieralem liczniki sf 2001 i wymienilem zaroweczki te 4 wieksze do podswietlenia licznika i obrotow (te z niebieskimi mocowaniami) i to sa chyba w2w. Ale w sklepach sa tylko 1.2w a nie takie jak byly. Sa jeszcze 2w na necie ale nie wiem jakie sa ori. Moze ktos sie orientuje czego szukac dokladnie? Fotka ori i tej 1.2w ktora ledwo swieci... nie nadaje sie. Manual podaje 3.4W żarówki. Pozostałe żarówki w liczniku od kontrolek 1.4W. Kolega miał problem w Saabie 9-3 '99 rok chyba. Też nigdzie nie mógł znaleźć żarówek, w końcu wsadził jakieś ledy. Tu masz link w wymiarami: https://nocar.pl/oswietlenie/zarowki-samochodowe/zarowki-pomocnicze-i-inne/w3w.html Edytowane 10 Lipca 2019 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 W dniu 10.07.2019 o 07:40, daymanek napisał: To któremu pomiarowi ufać?? Temu po nocy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Czy różnica 12 Nm pomiędzy silnikami 122 km a 125 jest odczuwalna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 To zależy, jeżeli jeździsz Subarakiem i jesteś świadomy mocy rozwijanych przez NA, to... nie! Ale jeżeli jesteś np, hondziarzem albo golfiarzem, i tuningujesz swoją uwielbianą maszynę poprzez strumienice, cięte katy, stożki w dolocie etc, to uzyskanie 12Nm jest różnicą niewyobrażalną, od razu czujesz wszystkie sprężyny w fotelu, przy ruszaniu ze świateł krew tak szybko odpływa że widzisz majaki, a swąd spalonego kapora roznosi się po okolicznych wioskach... Jak mawiał Einstein, wszystko jest względne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 Niby tak ale... Mam porównanie ze 125 konnym forkiem i ten jest żywszy. Pytanie zadaje sobie czy właśnie ta różnica 12 niutków robi robotę czy mój jest przymulony bo coś tam. Poprzednik wymieniał silnik ze 125 na 122 z automatu i nadal szukam czy gdzieś coś nie jest zdrutowane. Po zakupie to auto w ogóle nie jechało i po wymianie różnych rzeczy jest dzień do nocy ale to jeszcze nie jest to co powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się