Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

W owym przycisku modułowym powinny siedzieć dwie żaróweczki T3 / R3.

 

Te żaróweczki są obie białe, czy ta od podświetlania przycisku musi być zielona ?

Bo u mnie to jakaś epidemia i świeci tylko regulacja wysokości (nawet przycisk awaryjnych umarł), więc od razu kupiłbym do wszystkich...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Podważyć, odczepić z wiązki, wymienić żaróweczkę, zapiąć, włożyć, zatrzasnąć 
O.k. Dzięki. wymienię tę zaróweczkę może na LED - nie chciałem tego podważać w ciemno żeby czasem czegoś (zatrzasku) nie wyłamać....Pozdro... 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W owym przycisku modułowym powinny siedzieć dwie żaróweczki T3 / R3.

 

Te żaróweczki są obie białe, czy ta od podświetlania przycisku musi być zielona ?

Bo u mnie to jakaś epidemia i świeci tylko regulacja wysokości (nawet przycisk awaryjnych umarł), więc od razu kupiłbym do wszystkich...

 

 

Źródło światła musi być w żądanym kolorze. Namawiałbym jednak, żeby sobie samemu przetestować różne opcje. Najlepiej kupić trochę więcej tych LED T3 / R3 i w różnych kolorach, i tymi kolorami oznaczyć przyciski tak, żeby się ładnie odróżniały (sygnalizacja on/off  też - np. "on" na zielono). Gdzieś już wrzucałem na forum to zdjęcie, ale wrzucę jeszcze raz - ja umieściłem w przyciskach odpowiednio czerwoną, niebieską, i... zgadnijcie jaką  :)  Efekt jak poniżej. Gdyby źródła światła nie były kolorowe, to wszystkie przyciski świeciłyby na biało.

 

post-20814-0-70804600-1486508539.jpg

 

Jeszcze jedna uwaga: ponieważ LED T3/R3 mają nieco większą wysokość niż żarówki, oraz trochę większej średnicy cokolik, trzeba je będzie je nieco podpiłować pilnikiem do paznokci, żeby się zmieściły. Czubek LED (na wysokość) należy spiłować dlatego, że będzie się blokował przycisk przy jego naciskaniu, a cokolik dookoła dlatego, żeby się zmieścił w gniazdo w przycisku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek III, czy podczas hamowania gdzie włącza się ABS, kontrolka ABS na desce powinna mrugac? Przy procedurze startu pojawia się na zegarach więc dioda jest. Pytam bo w poprzednim aucie tak miałem. Tu czuje i słyszę ABS ale kontrolka nie miga.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek III, czy podczas hamowania gdzie włącza się ABS, kontrolka ABS na desce powinna mrugac? Przy procedurze startu pojawia się na zegarach więc dioda jest. Pytam bo w poprzednim aucie tak miałem. Tu czuje i słyszę ABS ale kontrolka nie miga.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Na moje oko, masz całkowicie sprawny samochód☺
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Forek III, czy podczas hamowania gdzie włącza się ABS, kontrolka ABS na desce powinna mrugac? Przy procedurze startu pojawia się na zegarach więc dioda jest. Pytam bo w poprzednim aucie tak miałem. Tu czuje i słyszę ABS ale kontrolka nie miga.

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Na moje oko, masz całkowicie sprawny samochód☺
Tak też myślałem jednak tym pytaniem zaspokoilem swoją ciekawość;) jednak mimo wszystko nadgorliwosc czasami może być złym doradca ;) dzięki!

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Forek III, czy podczas hamowania gdzie włącza się ABS, kontrolka ABS na desce powinna mrugac? Przy procedurze startu pojawia się na zegarach więc dioda jest. Pytam bo w poprzednim aucie tak miałem. Tu czuje i słyszę ABS ale kontrolka nie miga.

 

kontrolka ABS'u nie miga i nigdy się nie spotkałem z autem gdzie by migała podczas pracy układu. Jesteś pewien, że nie migała Ci kontrola trakcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Forek III, czy podczas hamowania gdzie włącza się ABS, kontrolka ABS na desce powinna mrugac? Przy procedurze startu pojawia się na zegarach więc dioda jest. Pytam bo w poprzednim aucie tak miałem. Tu czuje i słyszę ABS ale kontrolka nie miga.

kontrolka ABS'u nie miga i nigdy się nie spotkałem z autem gdzie by migała podczas pracy układu. Jesteś pewien, że nie migała Ci kontrola trakcji?

Nie miałem tamtym aucie kontroli trakcji. Jedyny wspomagacz to właśnie ABS. To była Toyota corolla e12 ;)

 

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd masz za ~ 1000 do 2000 w zależności od zestawu (paski gatesa lub mniej kawiorowe)

Regulacja zaworów to już  kwestia bardzo indywidualna w zależności od umiejętności i chęci mechanika.

 

 

ASO jest bardzo leniwe i tylko z wyjęciem silnika cena 5000PLN informacja ASO Bielsko-Biała   Jedyny komentarz to ----> :facepalm: 

Jak u mechanika co chce zarobić i nie jest leniuchem całość rozrząd + regulacja jako że robione razem ~3000PLN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tez myślałem ze większy koszt, tak ludzie straszą.

 

 

Nie tyle co straszą tylko sieją propagandę żebyś do ASO jeździł. Pamiętaj jesteśmy na oficjalnym forum SIP

Jeżeli ceny porównywalne (według propagandy ) to lepiej dopłacić te X PLN i masz robione w ASO 

 

Tak naprawdę to chodzi tylko i wyłącznie o kapustę dla ASO

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli regulacja połączona z rozrządem wykonalna za 3000? Ok. Niebawem popytam o konkretne oferty. Na priva oczywiście. Póki co zrobiłem właśnie wszystkie płyny na 180.000km

Edytowane przez rydzada
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ~ 3000 i jak pisałem wcześniej w zależności jaki zestaw sobie poskładasz

Możesz sobie poskładać zestaw z kevlarowym pasekiem rozrządu za ~1500 PLN to wtedy ~~ 5000 PLN się robi ;)

Edytowane przez muzyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no. Bez przesady. Ja nie upalam i żadnych takich. Ma jeździć na co dzień i tyle. Kewlary i inne kawiory są mi zbędne. Przy 190 lub 200tys zrobię to o co pytam ale majątku wydawać nie chcę. Rezerwę kasy wolę dać np na fajny basowy wydech bo oryginał do mnie nie przemawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie:jak dostać się do zakończenia linki otwierania wlewu paliwa w miejscu już przy samej klapce wlewu?

Forester III.

Nikt nie wie? Mam wybebeszać cały bok w bagażniku,czy jest jakiś sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Możecie pomóc w rozszyfrowaniu jaki mam mieć dyfer tylny do s-turbo ?? Bo wedle katalogu z częściami mam mieć 4.44 a mam 4.11 zamontowany  :/ I już zgłupiałem :( A w zestawieniu nie ma nigdzie mowy o takiej skrzyni :/  S-turbo rocznik 99  Skrzynia TY755VN1AB  Dzięki z góry za pomoc :) 

 

https://drive.google.com/file/d/0BypL3TIeCXM-MVl1QUlzelgzRVE/view?usp=sharing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były oba przełożenia w tylnym dyfrze, a w przednim jedno, dziwne :  http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_11/train/differential_transmission/

http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_11/train/differential_individual/

Edytowane przez szamann1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już widziałem ;) Ale dzięki. Raczej jak mam 4.11 to nie mogę założyć dyfra 4.44 bo skrzynia padnie tak ? Chyba się skończy na tym że wyciągnę mój dyfer wymienię łożyska i będę zakładał z powrotem. Tylko potrzebuję cały czas auto :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...