loony Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 W owym przycisku modułowym powinny siedzieć dwie żaróweczki T3 / R3. Te żaróweczki są obie białe, czy ta od podświetlania przycisku musi być zielona ? Bo u mnie to jakaś epidemia i świeci tylko regulacja wysokości (nawet przycisk awaryjnych umarł), więc od razu kupiłbym do wszystkich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Podważyć, odczepić z wiązki, wymienić żaróweczkę, zapiąć, włożyć, zatrzasnąć O.k. Dzięki. wymienię tę zaróweczkę może na LED - nie chciałem tego podważać w ciemno żeby czasem czegoś (zatrzasku) nie wyłamać....Pozdro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Szybkie pytanie:jak dostać się do zakończenia linki otwierania wlewu paliwa w miejscu już przy samej klapce wlewu? Forester III. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 W owym przycisku modułowym powinny siedzieć dwie żaróweczki T3 / R3. Te żaróweczki są obie białe, czy ta od podświetlania przycisku musi być zielona ? Bo u mnie to jakaś epidemia i świeci tylko regulacja wysokości (nawet przycisk awaryjnych umarł), więc od razu kupiłbym do wszystkich... Źródło światła musi być w żądanym kolorze. Namawiałbym jednak, żeby sobie samemu przetestować różne opcje. Najlepiej kupić trochę więcej tych LED T3 / R3 i w różnych kolorach, i tymi kolorami oznaczyć przyciski tak, żeby się ładnie odróżniały (sygnalizacja on/off też - np. "on" na zielono). Gdzieś już wrzucałem na forum to zdjęcie, ale wrzucę jeszcze raz - ja umieściłem w przyciskach odpowiednio czerwoną, niebieską, i... zgadnijcie jaką Efekt jak poniżej. Gdyby źródła światła nie były kolorowe, to wszystkie przyciski świeciłyby na biało. Jeszcze jedna uwaga: ponieważ LED T3/R3 mają nieco większą wysokość niż żarówki, oraz trochę większej średnicy cokolik, trzeba je będzie je nieco podpiłować pilnikiem do paznokci, żeby się zmieściły. Czubek LED (na wysokość) należy spiłować dlatego, że będzie się blokował przycisk przy jego naciskaniu, a cokolik dookoła dlatego, żeby się zmieścił w gniazdo w przycisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Forek III, czy podczas hamowania gdzie włącza się ABS, kontrolka ABS na desce powinna mrugac? Przy procedurze startu pojawia się na zegarach więc dioda jest. Pytam bo w poprzednim aucie tak miałem. Tu czuje i słyszę ABS ale kontrolka nie miga. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Forek III, czy podczas hamowania gdzie włącza się ABS, kontrolka ABS na desce powinna mrugac? Przy procedurze startu pojawia się na zegarach więc dioda jest. Pytam bo w poprzednim aucie tak miałem. Tu czuje i słyszę ABS ale kontrolka nie miga. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Na moje oko, masz całkowicie sprawny samochód☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Forek III, czy podczas hamowania gdzie włącza się ABS, kontrolka ABS na desce powinna mrugac? Przy procedurze startu pojawia się na zegarach więc dioda jest. Pytam bo w poprzednim aucie tak miałem. Tu czuje i słyszę ABS ale kontrolka nie miga. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Na moje oko, masz całkowicie sprawny samochód☺Tak też myślałem jednak tym pytaniem zaspokoilem swoją ciekawość jednak mimo wszystko nadgorliwosc czasami może być złym doradca dzięki! Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Forek III, czy podczas hamowania gdzie włącza się ABS, kontrolka ABS na desce powinna mrugac? Przy procedurze startu pojawia się na zegarach więc dioda jest. Pytam bo w poprzednim aucie tak miałem. Tu czuje i słyszę ABS ale kontrolka nie miga. kontrolka ABS'u nie miga i nigdy się nie spotkałem z autem gdzie by migała podczas pracy układu. Jesteś pewien, że nie migała Ci kontrola trakcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Forek III, czy podczas hamowania gdzie włącza się ABS, kontrolka ABS na desce powinna mrugac? Przy procedurze startu pojawia się na zegarach więc dioda jest. Pytam bo w poprzednim aucie tak miałem. Tu czuje i słyszę ABS ale kontrolka nie miga. kontrolka ABS'u nie miga i nigdy się nie spotkałem z autem gdzie by migała podczas pracy układu. Jesteś pewien, że nie migała Ci kontrola trakcji? Nie miałem tamtym aucie kontroli trakcji. Jedyny wspomagacz to właśnie ABS. To była Toyota corolla e12 Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigosBass Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 Zdecydowanie nie powinno nic migać podczas działania ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Szybkie pytanie: orientacyjny koszt regulacji zaworów plus wymiany rozrządu z pompą wody w SG 2,5XT. Całość - części i robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Szybkie pytanie: orientacyjny koszt regulacji zaworów plus wymiany rozrządu z pompą wody w SG 2,5XT. Całość - części i robota w nie aso pewnie ok 2 tys. zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Rozrząd masz za ~ 1000 do 2000 w zależności od zestawu (paski gatesa lub mniej kawiorowe)Regulacja zaworów to już kwestia bardzo indywidualna w zależności od umiejętności i chęci mechanika. ASO jest bardzo leniwe i tylko z wyjęciem silnika cena 5000PLN informacja ASO Bielsko-Biała Jedyny komentarz to ----> Jak u mechanika co chce zarobić i nie jest leniuchem całość rozrząd + regulacja jako że robione razem ~3000PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 3 koła to nie ma tragedii. Słyszałem o większych kwotach. Za pół roku będę drążył temat bo nadejdzie już czas na mojego Forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszek Jot_18414 Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 No tez myślałem ze większy koszt, tak ludzie straszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Sama regulacja 1200zl w nie-aso. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 No tez myślałem ze większy koszt, tak ludzie straszą. Nie tyle co straszą tylko sieją propagandę żebyś do ASO jeździł. Pamiętaj jesteśmy na oficjalnym forum SIP Jeżeli ceny porównywalne (według propagandy ) to lepiej dopłacić te X PLN i masz robione w ASO Tak naprawdę to chodzi tylko i wyłącznie o kapustę dla ASO 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) Czyli regulacja połączona z rozrządem wykonalna za 3000? Ok. Niebawem popytam o konkretne oferty. Na priva oczywiście. Póki co zrobiłem właśnie wszystkie płyny na 180.000km Edytowane 10 Lutego 2017 przez rydzada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 (edytowane) Tak ~ 3000 i jak pisałem wcześniej w zależności jaki zestaw sobie poskładaszMożesz sobie poskładać zestaw z kevlarowym pasekiem rozrządu za ~1500 PLN to wtedy ~~ 5000 PLN się robi Edytowane 10 Lutego 2017 przez muzyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Nie no. Bez przesady. Ja nie upalam i żadnych takich. Ma jeździć na co dzień i tyle. Kewlary i inne kawiory są mi zbędne. Przy 190 lub 200tys zrobię to o co pytam ale majątku wydawać nie chcę. Rezerwę kasy wolę dać np na fajny basowy wydech bo oryginał do mnie nie przemawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benola Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Szybkie pytanie:jak dostać się do zakończenia linki otwierania wlewu paliwa w miejscu już przy samej klapce wlewu? Forester III. Nikt nie wie? Mam wybebeszać cały bok w bagażniku,czy jest jakiś sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Witajcie Możecie pomóc w rozszyfrowaniu jaki mam mieć dyfer tylny do s-turbo ?? Bo wedle katalogu z częściami mam mieć 4.44 a mam 4.11 zamontowany :/ I już zgłupiałem A w zestawieniu nie ma nigdzie mowy o takiej skrzyni :/ S-turbo rocznik 99 Skrzynia TY755VN1AB Dzięki z góry za pomoc https://drive.google.com/file/d/0BypL3TIeCXM-MVl1QUlzelgzRVE/view?usp=sharing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Były oba przełożenia w tylnym dyfrze, a w przednim jedno, dziwne : http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_11/train/differential_transmission/ http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_11/train/differential_individual/ Edytowane 11 Lutego 2017 przez szamann1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Były oba przełożenia w tylnym dyfrze, a w przednim jedno, dziwne : http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_11/train/differential_transmission/ http://opposedforces.com/parts/forester/en_s10/type_11/train/differential_individual/ To już widziałem Ale dzięki. Raczej jak mam 4.11 to nie mogę założyć dyfra 4.44 bo skrzynia padnie tak ? Chyba się skończy na tym że wyciągnę mój dyfer wymienię łożyska i będę zakładał z powrotem. Tylko potrzebuję cały czas auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Raczej powinieneś znaleźć używkę 4.111 bez problemu, były bardziej popularne. Trzeba tylko mieć pewność na 100% jaki jest aktualnie. Przekładka nie zajmuje za dużo czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się