Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy.Czy w forku SG

na fabrycznie polakierowanych zderzakach widać strukture plastiku?

Nie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim marzną nogi.

1. Czy też tak macie, że siła nawiewu na przednie nogi jest jakby słabsza niż na szybę i na klatę (na max obrotach wyczuwalny może z 20cm od wylotu)? Czy klapy się nie otwierają do końca?
2. Z kolei nawiewu na tylne nogi w ogóle nie znalazłem, chociaż na obrazkach w instrukcji jest rozrysowany. A może powietrze ucieka gdzieś bokiem, a otwory są, ale po ciemku pod fotelami nie zauważyłem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim marzną nogi.

 

1. Czy też tak macie, że siła nawiewu na przednie nogi jest jakby słabsza niż na szybę i na klatę (na max obrotach wyczuwalny może z 20cm od wylotu)? Czy klapy się nie otwierają do końca?

2. Z kolei nawiewu na tylne nogi w ogóle nie znalazłem, chociaż na obrazkach w instrukcji jest rozrysowany. A może powietrze ucieka gdzieś bokiem, a otwory są, ale po ciemku pod fotelami nie zauważyłem?

A próbowałeś zdjąć buty ? ;)

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A próbowałeś zdjąć buty ? ;)

Ręcyma oceniałem :)

Poza tym jeśli wszyscy pasażerowie zdejmą buty, kierowca może zasnąć w dłuższej trasie...

:)

 

Wydaje mi się że to nawet dobrze ze nadmuch jest słabszy. Im wolniej powietrze wylatuje tym bardziej jest ono cieplejsze :) a poza tym cały syf w postaci kurzu z wycieraczek przynajmniej nie lata po aucie.

 

U mnie też nie jest on intensywny :)

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Sęk w tym, że od szyby w nos wali gorąco, a nogi marzną. Mnie to pół biedy, samczy układ krążenia jakoś daje radę, ale panie narzekają (chociaż może właśnie o to chodzi :evil2: ).

Tak podejrzewałem, że TTTM. Japończycy mają krótsze nogi, to im krew dopływa. Ech, gdzie te czasy, kiedy można było sobie mechanicznie płynnie rozdzielać na szybę i nogi, a drugim pokrętłem ustawić temperaturę dmuchającego powietrza (a nie zadaną termostatu). Pozostaje swap nagrzewnicy z Leone ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy w panelu sterowania szybami wszystkie przyciski powinny być podświetlone? Nigdzie nie mogę znaleźć na necie wyraźnego zdjęcia tego elementu tj. robionego w nocy / po ciemku. U mnie nie świeci przycisk do blokady szyb pasażerów, nie wiem, czy się przepaliła żarówka, czy też jej tam nie ma - zanim zabiorę się za prucie, wolę zapytać.

Druga sprawa, to z tego co kojarzę, to przyciski do regulacji lusterek nie są podświetlane? - tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w MY12, ale w SG mam tak samo (blokada szyb i lusterka czarne jak noc).

Przy okazji: w "panelu przełączników kolanowych" świecą neonami tylko dwa wewnętrzne (przednie p/mgłowe i siła oślepiania przeciwnika), natomiast dwa zewnętrzne (tylne p/mgłowe i opiekanie wycieraczek) całe wygaszone. Też tak ma być?

Edytowane przez bvb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

U mnie nie świeci przycisk do blokady szyb pasażerów, nie wiem, czy się przepaliła żarówka, czy też jej tam nie ma - zanim zabiorę się za prucie, wolę zapytać. Druga sprawa, to z tego co kojarzę, to przyciski do regulacji lusterek nie są podświetlane? - tak?

 

 

Nie wiem jak w MY12, ale w SG mam tak samo (blokada szyb i lusterka czarne jak noc).
 

U mnie jest dokładnie tak samo.

 

 

Przy okazji: w "panelu przełączników kolanowych" świecą neonami tylko dwa wewnętrzne (przednie p/mgłowe i siła oślepiania przeciwnika), natomiast dwa zewnętrzne (tylne p/mgłowe i opiekanie wycieraczek) całe wygaszone. Też tak ma być?

Nie do końca rozumiem stwierdzenie i element "siła oślepiania przeciwnika"  :) Ale u mnie świecą wszystkie.

Mam trzy przyciski przy lewym kolanie: przeciwmgłowe przednie / tylnie, i wycieraczki + lusterka. Podświetlane są wszystkie.

W celu rozróżnienia który jest który - zróżnicowałem swego czasu podświetlenie tych przycisków: przycisk tylne przeciwmgłowe świeci na czerwono (bo taki ma kolor światło), przednie przeciwmgłowe na biało (j.w.) a odmrażanie wycieraczek / lusterek na niebiesko. I fajnie wygląda, i nie mam wątpliwości, co nacisnąć w razie potrzeby  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek my11, zdjęcie z przed chwili :)

b326a86a6f158133d7297fb702225783.jpga03e2fdb303475cc114e165d15d53f5b.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Mam trzy przyciski przy lewym kolanie: przeciwmgłowe przednie / tylnie, i wycieraczki + lusterka. Podświetlane są wszystkie.

W celu rozróżnienia który jest który - zróżnicowałem swego czasu podświetlenie tych przycisków: przycisk tylne przeciwmgłowe świeci na czerwono (bo taki ma kolor światło), przednie przeciwmgłowe na biało (j.w.) a odmrażanie wycieraczek / lusterek na niebiesko. I fajnie wygląda, i nie mam wątpliwości, co nacisnąć w razie potrzeby :)

Czy mogę nie mieć u siebie takowych? Przed FL było więcej guziczkow?

 

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez slim2102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek my11, zdjęcie z przed chwili :)

b326a86a6f158133d7297fb702225783.jpga03e2fdb303475cc114e165d15d53f5b.jpg

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Mam trzy przyciski przy lewym kolanie: przeciwmgłowe przednie / tylnie, i wycieraczki + lusterka. Podświetlane są wszystkie.

W celu rozróżnienia który jest który - zróżnicowałem swego czasu podświetlenie tych przycisków: przycisk tylne przeciwmgłowe świeci na czerwono (bo taki ma kolor światło), przednie przeciwmgłowe na biało (j.w.) a odmrażanie wycieraczek / lusterek na niebiesko. I fajnie wygląda, i nie mam wątpliwości, co nacisnąć w razie potrzeby :)

Czy mogę nie mieć u siebie takowych? Przed FL było więcej guziczkow?

 

 

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

 

Bardzo mnie, to cieszy, czyli ten typ tak ma :rolleyes: Z drugiej strony nie do końca rozumiem inżynierów z Subaru, jakie są koszty podświetlenia tych przycisków + sterowanie z pozycji pasażerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie do końca rozumiem stwierdzenie i element "siła oślepiania przeciwnika" 

 

Wysokość świecenia reflektorów. W ksenonach nie ma, bo ksenony oślepiają zawsze ;-)

 

 

 

Ale u mnie świecą wszystkie. Mam trzy przyciski przy lewym kolanie: przeciwmgłowe przednie / tylnie, i wycieraczki + lusterka. Podświetlane są wszystkie.

 

Dzięki wielkie, czyli mam przepalone. Może podkradnę pomysł z kolorami :-)


 

Z drugiej strony nie do końca rozumiem inżynierów z Subaru, jakie są koszty podświetlenia tych przycisków + sterowanie z pozycji pasażerów.

 

 

Może założyli, że podczas jazdy nie reguluje się lusterek, a w nocy nie wozi się dzieci (blokada szyb)... Ale przyciski dla pasażerów to już chyba księgowi (zwłaszcza, że w SG są jeszcze podświetlane).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wysokość świecenia reflektorów. W ksenonach nie ma, bo ksenony oślepiają zawsze ;-)  

 

Aaa, OK, już rozumiem - u mnie ten magiczny element nie występuje (tzn. regulacja wysokości świecenia), stąd wątpliwości. 

 

 

 

Dzięki wielkie, czyli mam przepalone. Może podkradnę pomysł z kolorami :-)

 

Proszę bardzo. Może wrzucę jakiś obrazek jak to wygląda.

 

 

 

Ale przyciski dla pasażerów to już chyba księgowi (zwłaszcza, że w SG są jeszcze podświetlane).

 

Zgadza się, w SG są podświetlane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te lusterka i blokada szyb to chyba jedyne niepodswietlane przyciski. U mnie tak samo i koedys nawet chcialem w tym dlubac. Powod tego stanu rzeczy jest tajemnica chyba nawet dla konstruktora.

Wydaje mi się że idea jest taka, żeby podświetlone były tylko przyciski które mogą sie przydać podczas jazdy. Przyciski których ze względu na niepotrzebne rozpraszanie kierowcy podczas jazdy nie powinno się używać - nie podświetlono.

U mnie w Accordzie z 2008 r. taką zależność zauważyłem. Na przykład przycisk VSA (kontrola trakcji i stabilizacji) jest niepodświetlony i uważam że w Accordzie powinno tak zostać, zwłaszcza jak się ma FWD i prawie dwieście kunia ;)

Podobnie wygląda z lusterkami.

Edytowane przez BigosBass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...