Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem że zajmuje nie dużo czasu bo już przełożyłem jednego którego dostałem wraz z autem jak kupowałem go 4 lata temu  ;) No i buczą niestety łożyska :/ Kupiłem własnie od forka 2,0 wolnossaka i się okazało że jest 4,4 :/ 

Edytowane przez Rafaelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto wie co to jest i do czego służy? Znalazłem na suficie dolnego schowka pod radiem w SH. 8565ff84a97ab63d1050984fd6d20d43.jpg

Ok juz jasne. zajrzałem tam przy włączonym silniku i mnie oświeciło :)

 

wysłane z mojej Nokii 6310i przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełącznik zespolony, SG 05-07. Czy od wersji przedliftowej będzie pasował? Konkretnie lewa dźwignia. Światła mi migają przy włączaniu kierunkowskazów.

 

@Bednarcm, od strony technicznej powinien działać i pasować (niech to ktoś jeszcze potwierdzi) ale będzie się różnił wizualnie.

Rzuć okiem na dwa zdjęcia poniżej. Ja w Forku SG poliftowym (07) wymieniałem akurat prawą wajchę, i założyłem z Forka przedliftowego (chodziło o regulację prędkości cyklicznej pracy wycieraczek, której nie miałem). Ta dźwignia z przedliftowego Forka jest trochę krótsza i leży niżej. Przyzwyczaiłem się do tego, i zupełnie mi to nie przeszkadza, ale - jakby nie patrzeć - estetycznie trochę na bakier  :biglol:

 

post-20814-0-38582000-1487544065_thumb.jpg

post-20814-0-38062400-1487544095_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś zakładał do forka wrx tylne zaciski ?? Mam już adaptery zamówione do montażu. Teraz mam pytanie jakie tarcze trzeba założyć aby to wszystko działało z ori ręcznym ? ;) Czy trzeba przerabiać ręczny na inne szczęki ? Jak ktoś ma może gdzieś linka co potrzeba do przerobienia na dwu tłoczek to będę wdzięczny za pomoc :) Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.02.2017 o 23:42, Malyboss napisał:

@Bednarcm, od strony technicznej powinien działać i pasować (niech to ktoś jeszcze potwierdzi) ale będzie się różnił wizualnie.

Dzięki. Zamówiłem jakąś, ponoć długość jest taka sama jak mojej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś zakładał do forka wrx tylne zaciski ?? Mam już adaptery zamówione do montażu. Teraz mam pytanie jakie tarcze trzeba założyć aby to wszystko działało z ori ręcznym ?  Czy trzeba przerabiać ręczny na inne szczęki ? Jak ktoś ma może gdzieś linka co potrzeba do przerobienia na dwu tłoczek to będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam 


Ja wstępnie rozpoznawałem sytuację i wygląda na to że potrzeba tylko adaptery, zaciski i duże tarcze. Jest też opcja zmiany zwrotnic, ale tego nie zgłebiałem. Na razie poluje na zaciski.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaciski mam zastanawiam się tylko jakie tarcze bedą pasować. No to nic trzeba pokombinować i dam znać co wyszło Pozdro


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Musisz mieć te większe 290 od wrx. Standardowo były chyba 266. Tu jest dobra instrukcja https://youtu.be/W6h_L6O01Y0.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bednarcm napisał:

Dzięki. Zamówiłem jakąś, ponoć długość jest taka sama jak mojej.

Trzeba było krzyczeć, mam niepotrzebny. Zmieniałem dźwignię wycieraczek i trafiłem tylko komplet. Używka oczywiście, nigdy nie sprawdzałem, ale powinien działać.
Jakby co, to leży i się kurzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, bvb napisał:

Trzeba było krzyczeć, mam niepotrzebny. Zmieniałem dźwignię wycieraczek i trafiłem tylko komplet. Używka oczywiście, nigdy nie sprawdzałem, ale powinien działać.
Jakby co, to leży i się kurzy.

Heh, dzięki. Jeżeli zamówiona nie przyjdzie, to się odezwę :)

Aktualizacja: Nie dość, że zamówiony przełącznik przyszedł, to jeszcze udało mi się swój przywrócić do życia ;)

Edytowane przez Bednarcm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, szybkie pytanie (jak w temacie ;))

Jak wyciągnąć moduł przycisku od światełek awaryjnych (pomiędzy kratkami nawiewu), żeby czegoś nie połamać? Pewnie podważyć czymś płaskim, ale z której strony - z dołu, od góry?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, szybkie pytanie (jak w temacie )
Jak wyciągnąć moduł przycisku od światełek awaryjnych (pomiędzy kratkami nawiewu), żeby czegoś nie połamać? Pewnie podważyć czymś płaskim, ale z której strony - z dołu, od góry?
 

Demomtujac cały panel zaczynasz od lewarka idąc do góry. Panel przykrecony na dwóch srubach.

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że to może nie odpowiedni wątek...Ale zależy mi na szybkiej odpowiedzi
Mianowicie, mam zamiar wydobyć trochę bulgotu z mojego wolnossacego forka i znalazłem taki oto kolektor
Doradzcie proszę czy pasuje P&P czy rzeźba nie unikniona.
https://www.olx.pl/oferta/kolektor-wydechowy-up-pipe-subaru-2-0-turbo-ej20-5-impreza-forester-CID5-IDhZDur.html#29c1d71eb8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@akir, poważnie...? Żeby wyjąć moduł przycisku świateł awaryjnych trzeba cały panel demontować...?? Nie da się go jakoś wydłubać bez demontażu panelu?? Masakra... :wacko:

Pamiętam że jak montowalem radio to wyciskalem go do tyłu. Demontaż tego to 7 minut

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, akir napisał:


Pamiętam że jak montowalem radio to wyciskalem go do tyłu. Demontaż tego to 7 minut

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
 

żeby wymontować/ zamontować radio to też trzeba zdemontować panel..., są tam b.mocne zatrzaski poniżej zdjęcia

 

 

 

panel_gora.jpg

panel_prawa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby wymontować/ zamontować radio to też trzeba zdemontować panel..., są tam b.mocne zatrzaski poniżej zdjęcia  

 

 

panel_gora.thumb.jpg.5ae14adddfeada6dd44e0f9053d8a206.jpg

panel_prawa.thumb.jpg.30ebf2613a61ec9c6dc587283338c56f.jpg

 

O to mi chodziło że demontowalem cały panel przy radiu. Ten przycisk wyciagalo się od tyłu deski właśnie

 

Edit pamiętać że zaczynamy od ramki mieszka lewarka! W innym wypadku można złamać panel

Dam koledze link do filmu będzie prościej

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, miroman napisał:

żeby wymontować/ zamontować radio to też trzeba zdemontować panel..., są tam b.mocne zatrzaski poniżej zdjęcia

 

3 godziny temu, akir napisał:

O to mi chodziło że demontowalem cały panel przy radiu. Ten przycisk wyciagalo się od tyłu deski właśnie emoji4.png

 

OK, wszystko się zgadza. Ja pół roku temu też wyciągałem radio, jak dorabiałem do niego wejście AUX i trzeba było panel środkowy zdemontować - zaczynając właśnie od mieszka lewarka. Poradziłem sobie z tym, i niczego nie zepsułem :) Nie podejrzewałem tylko, że żeby do przycisku awaryjnych się dostać, też trzeba ten panel zdemontować - stąd moje zdziwienie. Dziękuję za wyjaśnienie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Malyboss napisał:

 

 

OK, wszystko się zgadza. Ja pół roku temu też wyciągałem radio, jak dorabiałem do niego wejście AUX i trzeba było panel środkowy zdemontować - zaczynając właśnie od mieszka lewarka. Poradziłem sobie z tym, i niczego nie zepsułem :) Nie podejrzewałem tylko, że żeby do przycisku awaryjnych się dostać, też trzeba ten panel zdemontować - stąd moje zdziwienie. Dziękuję za wyjaśnienie.

 

 

A jeżeli nie wymieniałeś jeszcze żaróweczki we włączniku awaryjnych to nie jest to takie proste jak w przypadku pozostałych włączników,  ten włącznik trzeba rozebrać uważając na wyskakujące sprężynki, mnie zawsze wspomagał mój kolega Artur (teź "subaroholik"), teraz też mnie czeka wymiana, bo żaróweczka się przepaliła.
Jestem ciekawy czy podpasujesz coś z LEDowych żaróweczek, jak dobrze pamiętam ta żaróweczka nie ma oprawki, ale mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, miroman napisał:

Jestem ciekawy czy podpasujesz coś z LEDowych żaróweczek, jak dobrze pamiętam ta żaróweczka nie ma oprawki, ale mogę się mylić.

Na razie oleję temat, bo najzwyczajniej w świecie nie chce mi się demontować całego panelu :)

Za dwa / trzy miesiące będę wymieniał radio, to zajmę się przy okazji i tym. O efektach oczywiście poinformuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.02.2017 o 21:52, lukA87 napisał:

SG 2.0x '06 

 

1. Czy chłodnica powinna być zamontowana na sztywno czy powinna mieć 'luz" ? 

 

2. Mieliście kiedyś wyciek (pocenie, kilka kropel na posadzce) z okolic wlewu oleju. Wydaje się, że jest z samej góry. 

up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...