alx Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Kto wie co to jest i do czego służy? Znalazłem na suficie dolnego schowka pod radiem w SH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Wiem że zajmuje nie dużo czasu bo już przełożyłem jednego którego dostałem wraz z autem jak kupowałem go 4 lata temu No i buczą niestety łożyska :/ Kupiłem własnie od forka 2,0 wolnossaka i się okazało że jest 4,4 :/ Edytowane 11 Lutego 2017 przez Rafaelo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alx Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Kto wie co to jest i do czego służy? Znalazłem na suficie dolnego schowka pod radiem w SH. Ok juz jasne. zajrzałem tam przy włączonym silniku i mnie oświeciło wysłane z mojej Nokii 6310i przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukA87 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 SG 2.0x '06 1. Czy chłodnica powinna być zamontowana na sztywno czy powinna mieć 'luz" ? 2. Mieliście kiedyś wyciek (pocenie, kilka kropel na posadzce) z okolic wlewu oleju. Wydaje się, że jest z samej góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Przełącznik zespolony, SG 05-07. Czy od wersji przedliftowej będzie pasował? Konkretnie lewa dźwignia. Światła mi migają przy włączaniu kierunkowskazów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Przełącznik zespolony, SG 05-07. Czy od wersji przedliftowej będzie pasował? Konkretnie lewa dźwignia. Światła mi migają przy włączaniu kierunkowskazów. @Bednarcm, od strony technicznej powinien działać i pasować (niech to ktoś jeszcze potwierdzi) ale będzie się różnił wizualnie. Rzuć okiem na dwa zdjęcia poniżej. Ja w Forku SG poliftowym (07) wymieniałem akurat prawą wajchę, i założyłem z Forka przedliftowego (chodziło o regulację prędkości cyklicznej pracy wycieraczek, której nie miałem). Ta dźwignia z przedliftowego Forka jest trochę krótsza i leży niżej. Przyzwyczaiłem się do tego, i zupełnie mi to nie przeszkadza, ale - jakby nie patrzeć - estetycznie trochę na bakier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 Czy ktoś zakładał do forka wrx tylne zaciski ?? Mam już adaptery zamówione do montażu. Teraz mam pytanie jakie tarcze trzeba założyć aby to wszystko działało z ori ręcznym ? Czy trzeba przerabiać ręczny na inne szczęki ? Jak ktoś ma może gdzieś linka co potrzeba do przerobienia na dwu tłoczek to będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Dnia 19.02.2017 o 23:42, Malyboss napisał: @Bednarcm, od strony technicznej powinien działać i pasować (niech to ktoś jeszcze potwierdzi) ale będzie się różnił wizualnie. Dzięki. Zamówiłem jakąś, ponoć długość jest taka sama jak mojej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samedi Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Czy ktoś zakładał do forka wrx tylne zaciski ?? Mam już adaptery zamówione do montażu. Teraz mam pytanie jakie tarcze trzeba założyć aby to wszystko działało z ori ręcznym ? Czy trzeba przerabiać ręczny na inne szczęki ? Jak ktoś ma może gdzieś linka co potrzeba do przerobienia na dwu tłoczek to będę wdzięczny za pomoc Pozdrawiam Ja wstępnie rozpoznawałem sytuację i wygląda na to że potrzeba tylko adaptery, zaciski i duże tarcze. Jest też opcja zmiany zwrotnic, ale tego nie zgłebiałem. Na razie poluje na zaciski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Zaciski mam zastanawiam się tylko jakie tarcze bedą pasować. No to nic trzeba pokombinować i dam znać co wyszło Pozdro Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samedi Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Zaciski mam zastanawiam się tylko jakie tarcze bedą pasować. No to nic trzeba pokombinować i dam znać co wyszło Pozdro Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Musisz mieć te większe 290 od wrx. Standardowo były chyba 266. Tu jest dobra instrukcja https://youtu.be/W6h_L6O01Y0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 3 godziny temu, Bednarcm napisał: Dzięki. Zamówiłem jakąś, ponoć długość jest taka sama jak mojej. Trzeba było krzyczeć, mam niepotrzebny. Zmieniałem dźwignię wycieraczek i trafiłem tylko komplet. Używka oczywiście, nigdy nie sprawdzałem, ale powinien działać. Jakby co, to leży i się kurzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 Naladowalem akumulator do pełna:) Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) 22 godziny temu, bvb napisał: Trzeba było krzyczeć, mam niepotrzebny. Zmieniałem dźwignię wycieraczek i trafiłem tylko komplet. Używka oczywiście, nigdy nie sprawdzałem, ale powinien działać. Jakby co, to leży i się kurzy. Heh, dzięki. Jeżeli zamówiona nie przyjdzie, to się odezwę Aktualizacja: Nie dość, że zamówiony przełącznik przyszedł, to jeszcze udało mi się swój przywrócić do życia Edytowane 27 Lutego 2017 przez Bednarcm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Koledzy, szybkie pytanie (jak w temacie ) Jak wyciągnąć moduł przycisku od światełek awaryjnych (pomiędzy kratkami nawiewu), żeby czegoś nie połamać? Pewnie podważyć czymś płaskim, ale z której strony - z dołu, od góry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Koledzy, szybkie pytanie (jak w temacie ) Jak wyciągnąć moduł przycisku od światełek awaryjnych (pomiędzy kratkami nawiewu), żeby czegoś nie połamać? Pewnie podważyć czymś płaskim, ale z której strony - z dołu, od góry? Demomtujac cały panel zaczynasz od lewarka idąc do góry. Panel przykrecony na dwóch srubach. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 @akir, poważnie...? Żeby wyjąć moduł przycisku świateł awaryjnych trzeba cały panel demontować...?? Nie da się go jakoś wydłubać bez demontażu panelu?? Masakra... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Wiem że to może nie odpowiedni wątek...Ale zależy mi na szybkiej odpowiedzi Mianowicie, mam zamiar wydobyć trochę bulgotu z mojego wolnossacego forka i znalazłem taki oto kolektor Doradzcie proszę czy pasuje P&P czy rzeźba nie unikniona.https://www.olx.pl/oferta/kolektor-wydechowy-up-pipe-subaru-2-0-turbo-ej20-5-impreza-forester-CID5-IDhZDur.html#29c1d71eb8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 @akir, poważnie...? Żeby wyjąć moduł przycisku świateł awaryjnych trzeba cały panel demontować...?? Nie da się go jakoś wydłubać bez demontażu panelu?? Masakra... Pamiętam że jak montowalem radio to wyciskalem go do tyłu. Demontaż tego to 7 minut Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miroman Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 37 minut temu, akir napisał: Pamiętam że jak montowalem radio to wyciskalem go do tyłu. Demontaż tego to 7 minut Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka żeby wymontować/ zamontować radio to też trzeba zdemontować panel..., są tam b.mocne zatrzaski poniżej zdjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 żeby wymontować/ zamontować radio to też trzeba zdemontować panel..., są tam b.mocne zatrzaski poniżej zdjęcia O to mi chodziło że demontowalem cały panel przy radiu. Ten przycisk wyciagalo się od tyłu deski właśnie Edit pamiętać że zaczynamy od ramki mieszka lewarka! W innym wypadku można złamać panel Dam koledze link do filmu będzie prościej Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 3 godziny temu, miroman napisał: żeby wymontować/ zamontować radio to też trzeba zdemontować panel..., są tam b.mocne zatrzaski poniżej zdjęcia 3 godziny temu, akir napisał: O to mi chodziło że demontowalem cały panel przy radiu. Ten przycisk wyciagalo się od tyłu deski właśnie OK, wszystko się zgadza. Ja pół roku temu też wyciągałem radio, jak dorabiałem do niego wejście AUX i trzeba było panel środkowy zdemontować - zaczynając właśnie od mieszka lewarka. Poradziłem sobie z tym, i niczego nie zepsułem Nie podejrzewałem tylko, że żeby do przycisku awaryjnych się dostać, też trzeba ten panel zdemontować - stąd moje zdziwienie. Dziękuję za wyjaśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miroman Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 2 minuty temu, Malyboss napisał: OK, wszystko się zgadza. Ja pół roku temu też wyciągałem radio, jak dorabiałem do niego wejście AUX i trzeba było panel środkowy zdemontować - zaczynając właśnie od mieszka lewarka. Poradziłem sobie z tym, i niczego nie zepsułem Nie podejrzewałem tylko, że żeby do przycisku awaryjnych się dostać, też trzeba ten panel zdemontować - stąd moje zdziwienie. Dziękuję za wyjaśnienie. A jeżeli nie wymieniałeś jeszcze żaróweczki we włączniku awaryjnych to nie jest to takie proste jak w przypadku pozostałych włączników, ten włącznik trzeba rozebrać uważając na wyskakujące sprężynki, mnie zawsze wspomagał mój kolega Artur (teź "subaroholik"), teraz też mnie czeka wymiana, bo żaróweczka się przepaliła. Jestem ciekawy czy podpasujesz coś z LEDowych żaróweczek, jak dobrze pamiętam ta żaróweczka nie ma oprawki, ale mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 43 minuty temu, miroman napisał: Jestem ciekawy czy podpasujesz coś z LEDowych żaróweczek, jak dobrze pamiętam ta żaróweczka nie ma oprawki, ale mogę się mylić. Na razie oleję temat, bo najzwyczajniej w świecie nie chce mi się demontować całego panelu Za dwa / trzy miesiące będę wymieniał radio, to zajmę się przy okazji i tym. O efektach oczywiście poinformuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukA87 Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Dnia 19.02.2017 o 21:52, lukA87 napisał: SG 2.0x '06 1. Czy chłodnica powinna być zamontowana na sztywno czy powinna mieć 'luz" ? 2. Mieliście kiedyś wyciek (pocenie, kilka kropel na posadzce) z okolic wlewu oleju. Wydaje się, że jest z samej góry. up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się