mio1 Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Witam, w oczekiwaniu na Forestera którego mam odebrać w styczniu, przeleciałem po forum w temacie rozrządu i nie znalazłem, albo słabo szukałem:)Interesuje mnie czy SJ 2,0 benzyna wolnossący chyba jest to silnik FB20 ma łańcuch , czy pasek rozrządu,jesli łańcuch to na ile tys km jest z tym spokój?I jeszcze jedna sprawa, przeczytałem wątek o słabym zabezpieczeniu antykorozyjnym podwozia, czy jeśli sam zlecę wykonanie konserwacji ale nie w ASO to pózniej nie będzie problemów właśnie ze strony ASO. Edytowane 22 Listopada 2016 przez mio1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 A. Czy w Forku SF występowała wykładzina w kolorzez czarnym czy tylko w szarym? B. Czy wykładzina z Imprezy GD pasuje do Forka SF (to ta sama płyta podłogowa?)? A - w czarnym jak najbardziej też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ada///m Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Czy tłumik końcowy z Forka MY07'' będzie pasował do wersji przedlift. 05'' ? Dziękuję. Będzie. Potwierdzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Witam, w oczekiwaniu na Forestera którego mam odebrać w styczniu, przeleciałem po forum w temacie rozrządu i nie znalazłem, albo słabo szukałem:)Interesuje mnie czy SJ 2,0 benzyna wolnossący chyba jest to silnik FB20 ma łańcuch , czy pasek rozrządu,jesli łańcuch to na ile tys km jest z tym spokój?I jeszcze jedna sprawa, przeczytałem wątek o słabym zabezpieczeniu antykorozyjnym podwozia, czy jeśli sam zlecę wykonanie konserwacji ale nie w ASO to pózniej nie będzie problemów właśnie ze strony ASO. Na temat łańcucha już znalazłem sobie odpowiedz, ale co myślicie o tej części mojego pytania ..przeczytałem wątek o słabym zabezpieczeniu antykorozyjnym podwozia, czy jeśli sam zlecę wykonanie konserwacji ale nie w ASO to pózniej nie będzie problemów właśnie ze strony ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Witam, w oczekiwaniu na Forestera którego mam odebrać w styczniu, przeleciałem po forum w temacie rozrządu i nie znalazłem, albo słabo szukałem:)Interesuje mnie czy SJ 2,0 benzyna wolnossący chyba jest to silnik FB20 ma łańcuch , czy pasek rozrządu,jesli łańcuch to na ile tys km jest z tym spokój?I jeszcze jedna sprawa, przeczytałem wątek o słabym zabezpieczeniu antykorozyjnym podwozia, czy jeśli sam zlecę wykonanie konserwacji ale nie w ASO to pózniej nie będzie problemów właśnie ze strony ASO. Na temat łańcucha już znalazłem sobie odpowiedz, ale co myślicie o tej części mojego pytania ..przeczytałem wątek o słabym zabezpieczeniu antykorozyjnym podwozia, czy jeśli sam zlecę wykonanie konserwacji ale nie w ASO to pózniej nie będzie problemów właśnie ze strony ASO. Miałem Forestera 2,0i SJ. Zrobiliśmy ponad 70 tys km, przejeździł z nami trzy zimy nie uważam aby podwozie ewidentnie wymagało dodatkowego zabezpieczenia. Ale jeśli dodatkowo je wykonasz to tylko lepiej. Co do napędu rozrządu - jest łańcuch, nie wymaga dodatkowych zabiegów ani wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Takie może lamerskie pytanie.. Czy fotel pasażera z anglika Forka SG pasuje p&p na podmiankę z fotelem kierowcy wersji EU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForekXT Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Pewnie nie będzie regulacji wysokości i wtyczki czujki zapiętych pasów ale to akurat dobrze :-) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 16 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Czujki u siebie też nie mam, pewnie weszła później. A regulacji wysokości szkoda.. Będę szukał wersji EU zatem. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Chodzi o Forstera II - czy spryskiwacz reflektorów włącza się przy każdym spryskaniu szyby? Też tak macie? Jeśli tak ma być, to jest moim zdaniem za często. Czy to się da jakoś przestawić, żeby reflektory były spryskiwane np. co szóste spryskanie szyby? Bo nie dość że to bez sensu, to i płyn się błyskawicznie kończy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Witam, czy ktoś zakładał takie chlapacze do Forestera, pasują? czy jednak kupić oryginalne? http://allegro.pl/chlapacze-subaru-forester-2013-i6652397257.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Chodzi o Forstera II - czy spryskiwacz reflektorów włącza się przy każdym spryskaniu szyby? Też tak macie? Jeśli tak ma być, to jest moim zdaniem za często. Czy to się da jakoś przestawić, żeby reflektory były spryskiwane np. co szóste spryskanie szyby? Bo nie dość że to bez sensu, to i płyn się błyskawicznie kończy . Możesz gasić światła do spryskiwania . Albo założyć DLR-y, na co pewnie w przyszłym roku się wreszcie skuszę (a potem będę szybko sprzedawał, jak się przekonam, że ledowe przeciwmgielne w dwufunkcyjnych reflektorkach to jednak lipa ). O ile mi wiadomo, spryskiwacz reflektorów włącza się tylko (i aż) wtedy, gdy są w użyciu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Dzięki, tylko że trochę ciężko byłoby gasić światła, jak jest np. ciemno . No trudno, bez sensu to wymyślili w każdym razie. W moim innym samochodzie samoczynne spryskiwanie reflektorów to chyba raz na 10, a jak chcę sobie same reflektory spryskać to chyba dwa albo trzy szybkie szarpnięcia dźwigni, i się dzieje . Tym bardziej bez sensu, że to nie ksenony. A jakbym wyjął bezpiecznik, to jakaś afera by z tego była? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 (edytowane) A w XT-ku (MY15) już taka magia występuje?Nie mam pojęcia, czy by była afera, zwłaszcza, że chyba nie ma osobnego bezpiecznika? W instrukcji nie widzę. Edytowane 23 Grudnia 2016 przez bvb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 No właśnie nie wiem, jak w XT bo żona nim jeździ na co dzień, ale mógłbym przysiąc, że nie pryska za każdym razem. No tak, tylko tam jest tryb "auto" dla świateł i mogą być akurat zgaszone. Chociaż w warunkach wymagających częstego pryskania to ja raczej na światłach jeżdzę. Sam już nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Można też jeździć z niskim poziomem płynu w zbiorniku Przynajmniej u mnie najpierw przestaje psikać na reflektory (co traktuję jako wskaźnik rezerwy, dzięki któremu nie trzeba wozić zapasu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giresse Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 W F MY12: - naciśnięcie poniżej 1s płyn na szybę, - naciśnięcie powyżej 1s na szybę i reflektory. Uprzedzając pytania płyn, który wyleci z dysz na przednią szybę w ciągu 1s w zupełności wystarcza do uzyskania pełnej przejrzystości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Chodzi o Forstera II - czy spryskiwacz reflektorów włącza się przy każdym spryskaniu szyby? Też tak macie? Jeśli tak ma być, to jest moim zdaniem za często. Czy to się da jakoś przestawić, żeby reflektory były spryskiwane np. co szóste spryskanie szyby? Bo nie dość że to bez sensu, to i płyn się błyskawicznie kończy . Włącza się przy każdym. Według mnie też jest to trochę bez sensu. Na szczęście mam dwufunkcyjne DLR-y w miejscu halogenów, więc nie jest to dla mnie tak uciążliwe, jak mogłoby być. Aczkolwiek, można jeszcze inaczej, tj. jak poniżej na pisał @Giresse: W F MY12: - naciśnięcie poniżej 1s płyn na szybę, - naciśnięcie powyżej 1s na szybę i reflektory. U mnie w SG dokładnie tak samo - żeby podać płyn na reflektory, trzeba przytrzymać przycisk spryskiwacza > 1 sek. Tyle, że Uprzedzając pytania płyn, który wyleci z dysz na przednią szybę w ciągu 1s w zupełności wystarcza do uzyskania pełnej przejrzystości. Tutaj bym się raczej spierał - przynajmniej u mnie różnie z tym bywa. Zauważyłem też, że jeżeli naciśnięcie następuje < 1 sek (więc reflektory nie są spryskiwane) a nie mija określony interwał czasu (około 5 sek?) i następuje kolejne naciśnięcie < 1 sek, to mimo wszystko płyn leci na reflektory. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Szczerze mówiąc nie uchwyciłem, czy pryskanie krócej niż sekunda nie uruchomi spryskania reflektorów. Może nigdy tak krótko nie trzymałem bo u mnie to stanowczo nie wystarczyłoby do oczyszczenia szyby. Za to kilka bardzo krótkich na pewno powoduje uruchomienie spryskiwacza reflektorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Szczerze mówiąc nie uchwyciłem, czy pryskanie krócej niż sekunda nie uruchomi spryskania reflektorów. Może nigdy tak krótko nie trzymałem bo u mnie to stanowczo nie wystarczyłoby do oczyszczenia szyby. Za to kilka bardzo krótkich na pewno powoduje uruchomienie spryskiwacza reflektorów.Tak jak piszą wyżej. Krótkie naciśnięcie nie powoduje uruchomienia spryskiwaczy reflektorów i można tak robić dowolną ilość razy (SG z 2007 roku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 (edytowane) Panowie, chciałbym wymienić/zregenerować tylną wycieraczkę w forku SH. Czy muszę kupować całe ramię, czy mogę wymienić same pióro? Trochę już piszczy i słabo zbiera. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Grudnia 2016 przez slim2102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Witam, do Forestera SJ założyłem przednie chlapacze zakupione w serwisie, ale jakoś nie widzę poprawy. Czy ktoś z forumowiczów ma jakiś wypróbowany "typ chlapacza" który w dużym stopniu poprawi stan "uwalenia" samochodu.Tylko nie piszcie mi bym częściej mył, bo częściej już się nie da:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim2102 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Witam, do Forestera SJ założyłem przednie chlapacze zakupione w serwisie, ale jakoś nie widzę poprawy. Czy ktoś z forumowiczów ma jakiś wypróbowany "typ chlapacza" który w dużym stopniu poprawi stan "uwalenia" samochodu.Tylko nie piszcie mi bym częściej mył, bo częściej już się nie da:))Po za tym im częściej myjesz to częściej pada Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Ale po co Ci czysty Forek? Mądrość ludowa głosi, że Subaru są jak dzieci - dzielimy je na czyste i szczęśliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 :-) No dobrze, a tak już na poważnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 (edytowane) Szybkie pytanko w potrzebie z trasy: właśnie złapałem gumę :-( i wyjmując dojazdówkę "odkryłem", że ma 17" a koła w aucie oczywiście 16"... Czy jeśli pojadę na takiej kombinacji rozmiarów nie rozwalę przypadkiem dyfra albo czegoś innego?EDIT: w tym zalewie odpowiedzi na moje pytanie sam sobie odpowiadam : dojazdówka miała wprawdzie 17" ale profil na tyle niski, że właściwie nie było różnicy w stosunku do 16-tek. Tak że bez problemu przejechałem jakieś 10 km, z prędkością 60-70 km/h. PS. A u wulkanizatora okazało się, że nie przebiłem opony, tylko wentyl wyłamał się z czujnika ciśnienia. Edytowane 31 Grudnia 2016 przez Haze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się