Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Tak wiec mój forester s z 2000 roku połączył sie Vagowskim kablem kkl z czipem ftdi, z ch340 nie chciał za chinu ludowe sie połączyć. Czy swiece i przewody mogą wywoływać błąd 22 czyli spalania stukowego ?

 

Co tak gwizda ? Forester s turbo 2000 rocznik. Dzwięk wziął sie sam z siebie. Dochodzi od strony kierowcy. Nieszczelny dolot, DV? Albo z wydechu ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, arnoldpe napisał:

Gdzie taka cena ?:) pw

Taką cenę dla ej205 podał mi mailowo pracownik Carfit-a pół roku temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, fiku napisał:

Powinno być odwrotnie, niski stan płynu oczyści tylko przednie lampyemoji4.png

 

A u mnie było dokładnie odwrotnie, jak piszesz, @fiku ;) 

Niski stan płynu skutkował (przy włączonych oczywiście reflektorach przednich) tylko strumieniem na szybę. Na reflektory już nie.

Po uzupełnieniu płynu do spryskiwaczy => wszystko wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
A u mnie było dokładnie odwrotnie, jak piszesz, [mention=19998]fiku[/mention]  
Niski stan płynu skutkował (przy włączonych oczywiście reflektorach przednich) tylko strumieniem na szybę. Na reflektory już nie.
Po uzupełnieniu płynu do spryskiwaczy => wszystko wróciło do normy.


No to kolejna ciekawostka
Przy najblizszej okazji, chętnie zobaczę jak jest w SG polift


Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, fiku napisał:

 


No to kolejna ciekawostkaemoji15.png
Przy najblizszej okazji, chętnie zobaczę jak jest w SG poliftemoji6.png


Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
 

Tak samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, rydzada napisał:

Tak samo :)

 

SG polift - pierwsza moja wizyta po zakupie w ASO z usterką, że nie działają spryskiwacze, już mi chcieli wymieniać pompkę, ale coś mnie tknęło i dolałem płynu do zbiorniczka :) usterka zniknęła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.04.2017 o 18:35, Giresse napisał:

Ktoś wie, czy w Forku SH MY12 są dwa czujniki poziomowania xenonów, czy tylko tylni. Na stronie Carfit-a jest takie coś z informacją, że ma zastosowanie w Forkach 08-  http://www.subaru.pl/czujnik-poziomowania-ksenonow-impreza-forester-08-przod.html .

Natomiast np. na ruskim forum jest info, że dwa były tylko do 2009, wczołgałem się dzisiaj pod forka, i z przodu nic nie znalazłem.

835_04.png

Dzisiaj potwierdziłem u źródła, że w MY12 na 100% czujnik występuje wyłącznie na tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Malyboss napisał:

A u mnie było dokładnie odwrotnie, jak piszesz, @fiku ;) 

Niski stan płynu skutkował (przy włączonych oczywiście reflektorach przednich) tylko strumieniem na szybę. Na reflektory już nie.

Po uzupełnieniu płynu do spryskiwaczy => wszystko wróciło do normy.

 

bo później to zmienili, jest inny zbiornik spryskiwaczy i pompa do lamp jest wyżej. W SF5 pompa do lamp jest najniżej i dlatego ona ostatnia przestaje pompować.

 

gallery_8091_811_591459.jpg

Edytowane przez ozarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przegladnieciu neta...faktycznie była zmiana w budowie zbiorniczka w SG po lifcie.Choć autor zapytania miał na myśli forka I co potwierdza moją teorię
BTW czy powyższe foto, to nie jest czasem przeszczep z CR-V

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, fiku napisał:

BTW czy powyższe foto, to nie jest czasem przeszczep z CR-Vemoji6.png

To jest akurat pompka z Lexusa IS200 (ogólnie hondowate mają tą samą średnicę), pisałem o tym na jesieni, pasuje P&P do zbiorniczka, trzeba tylko przerobić wtyczkę.

Miałem dość sezonowego zacinania się silniczka w ori pompce więc zacząłem szukać i kombinować - efekt widzisz powyżej. Na chwilę obecną problem się skończył, pompek do Hondy/Lexusa jest zatrzęsienie i kosztują grosze w porównaniu do Subarowych.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, ozarek napisał:

To jest akurat pompka z Lexusa IS200 (ogólnie hondowate mają tą samą średnicę), pisałem o tym na jesieni, pasuje P&P do zbiorniczka, trzeba tylko przerobić wtyczkę.

Miałem dość sezonowego zacinania się silniczka w ori pompce więc zacząłem szukać i kombinować - efekt widzisz powyżej. Na chwilę obecną problem się skończył, pompek do Hondy/Lexusa jest zatrzęsienie i kosztują grosze w porównaniu do Subarowych.

 

a jak już "zanabędę" taka pompkę to w SG poliftowym jak się do niej dostać? trzeba zdejmować zderzak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
a jak już "zanabędę" taka pompkę to w SG poliftowym jak się do niej dostać? trzeba zdejmować zderzak?


Przecież umieszczona jest w obudowie zbiornika spryskiwaczy Demontujesz zbiorniczek, zakładasz nową pompkę i cieszysz się szybko ubywajacym plynem

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...