Oktan Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 1 minutę temu, ewemarkam napisał: W takim razie musiało być na żyletki Pomyśl, skoro seryjna felga z STI ma 7,5J ET53 i się mieści bez problemu to 8J ET40 wchodzi z dużym zapasem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Pomyśl, skoro seryjna felga z STI ma 7,5J ET53 i się mieści bez problemu to 8J ET40 wchodzi z dużym zapasem To w takim razie 7J ET 48 15" też by weszła? Przecież tam palca między oponę a amortyzator na fabrycznej stalówce nie wsadzę.No chyba że różnica tkwi w tym że mam bębny, a nie tarcze.Bo mogłem takie felgi mieć zamiast solniczek a nie wziąłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 1 minutę temu, ewemarkam napisał: To w takim razie 7J ET 48 15" też by weszła? Przecież tam palca między oponę a amortyzator na fabrycznej stalówce nie wsadzę. No chyba że różnica tkwi w tym że mam bębny, a nie tarcze. A masz lift i śruby do regulacji pochylenia koła z tyłu założone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 A masz lift i śruby do regulacji pochylenia koła z tyłu założone?Tylko Ironman wsadzony, nic oprócz tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Teraz, ewemarkam napisał: 1 minutę temu, Oktan napisał: A masz lift i śruby do regulacji pochylenia koła z tyłu założone? Tylko Ironman wsadzony, nic oprócz tego. to musi wejść 7JET48 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 to musi wejść 7JET48Trudno, założyłem że nie wejdzie bo będzie trzeć. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apaczi Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 (edytowane) Właśnie według kalkulatora powinno pasować chciałem sie upewnić zanim kupie felgi. Wiem że 17x7j et40 napewno pasuje. Edytowane 14 Kwietnia 2021 przez Apaczi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 No przecież im mniejsze ET tym bardziej wypycha felgę. Musi pasować. w GC mam 7j et35 i jest elegancko. W foresterze jest więcej miejsca w nadkolach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Nie wiem czy dam rade zmierzyć. Ale opona 205/70R15 na feldze stalowej 15" ET48 szeroka na 6 cali, nie wcisnę palca między amortyzator a opone, a nie mam jakiś znów klupoków zamiast palcy u ręki. A do felgi jest może 10-15mm luzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Pamiętajcie,że oprócz et i szerokości felgi jeszcze zmiana szerokości opony dochodzi, bo różne opony naciągają na różne felgi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskulap2000 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Jestem zainteresowany zakupem nowego Forka co prawda mam jeszcze około 2 lata czasu na podjęcie decyzji, ale póki czas chce zebrać jak najwięcej informacji o jego użytkowaniu, mam pewne obawy i nie dotyczą one często poruszanych osiągów.. bo z osiągami to jest tak, aktualnie jeżdżę Kia Sportage 2.0Pb z 2008 r. I jeżeli aktualny Forester ma osiągi nie gorsze od tego samochodu to jak dla mnie wystarczająco . Rozchodzi mi się głównie o ceny przeglądów, podstawowych części względem podobnych aut jak i awaryjność wynikającą z tego cholernego "E" dodatku. Gdzieś czytałem na forum że komuś nowe auto nie chciało zapalić, nie pamiętam czy chodziło o kilkudniowy postój.. w każdym razie czy ktoś z posiadaczy aktualnego modelu miał podobne problemy, jak zachowuje się auto gdy postoi np. 5 dni na mrozie? czy wysokie jest ryzyko wynikające że ta elektryfikacja podniesie znacząco ceny serwisu jak i awaryjność Forestera? oraz czy faktycznie trzeba na części czekać miesiącami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 1 godzinę temu, 133699 napisał: w GC mam 7j et35 i jest elegancko nie jest, a na pewno nie w serii i tyłu trze o rant błotnika , a z przodu na dobiciu trze o nadkole plastikowe, a przy skręcie rwie błotnik, ale może masz nadkola zagiete z tyłu albo kąty zrobione ostre to być może wówczas nic nie trze, w każdym razie wiele felg wchodzi zależnie od ustawień geometrii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 3 minuty temu, respect napisał: Pamiętajcie,że oprócz et i szerokości felgi jeszcze zmiana szerokości opony dochodzi, bo różne opony naciągają na różne felgi. o tego nie dodałem, racja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 1 minutę temu, Oktan napisał: nie jest, a na pewno nie w serii i tyłu trze o rant błotnika , a z przodu na dobiciu trze o nadkole plastikowe, a przy skręcie rwie błotnik, ale może masz nadkola zagiete z tyłu albo kąty zrobione ostre to być może wówczas nic nie trze, w każdym razie wiele felg wchodzi zależnie od ustawień geometrii Przyjedź, zobaczysz że nie. Nie jeżdżę tym po terenie żeby dobijać do końca zawieszenie. Przy nadkolach nic nie dotykałem bo mi się nie chciało, mają normalne ranty. Przody również pozostały seryjne, z przodu jest Eibach -30 dodatkowo. Z przodu wymagany negatyw min. 1 stopień inaczej wystaje poza obrys, u mnie wyszło 1.17. Z tylu mam jakoś 2.5 stopnia negatywu. Wszystko zależy od opony. Zimówke 205/45 ze wzmacnianą ścianką katowałem na Kielcach cały dzień i nic nie tarło. Z kolei Extreme 205/45 z tylu tarł o prawe nadkole. Tarł.. bo już się dotarł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 1 minutę temu, 133699 napisał: Przyjedź, zobaczysz że nie. Nie jeżdżę tym po terenie żeby dobijać do końca zawieszenie. Przy nadkolach nic nie dotykałem bo mi się nie chciało, mają normalne ranty. Przody również pozostały seryjne, z przodu jest Eibach -30 dodatkowo. Z przodu wymagany negatyw min. 1 stopień inaczej wystaje poza obrys, u mnie wyszło 1.17. Z tylu mam jakoś 2.5 stopnia negatywu. Wszystko zależy od opony. Zimówke 205/45 ze wzmacnianą ścianką katowałem na Kielcach cały dzień i nic nie tarło. Z kolei Extreme 205/45 z tylu tarł o prawe nadkole. Tarł.. bo już się dotarł Nie będę z Tobą na ten temat dyskutował, za dużo zjeździłem różnych specyfikacji w GC8 w różnych warunkach i na różnych zawiasach i swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Ja również z Tobą dyskutować nie będę bo widzę wiesz więcej na temat mojego auta niż ja sam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Znowu się spóźniłem z popcornem i krzesłem 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 @Oktan , po pomiarach przyznaje Ci rację. Ale u mnie opona i tak jest blisko amortyzatora. Felga do czoła opony ma jakieś 15mm. Aczkolwiek na szerszej feldze będzie inaczej ułożona. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKmotors Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 To ja się dołączę z felgami (Forek III bez suszarki). Czy jest jakaś tańsza alternatywa dla OZ Rally Racing? Chodzi mi o przyzwoitą felgę, która będzie trochę bardziej offroadowa. Coś w stylu: - Black Rhino Boxer - OZ Rally Racing Znalazłem coś takiego: https://www.relationsracewheels.com/collections/all/5-100?sort_by=title-ascending Ale nie wiem czy to w Polsce dostępne i czy to dobre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JKmotors Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Wow, widzę, że się wpakowałem jak żaba w pomidory w środek owocnej dyskusji! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurando Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 2 godziny temu, JKmotors napisał: To ja się dołączę z felgami (Forek III bez suszarki). Czy jest jakaś tańsza alternatywa dla OZ Rally Racing? Chodzi mi o przyzwoitą felgę, która będzie trochę bardziej offroadowa. Coś w stylu: - Black Rhino Boxer - OZ Rally Racing Znalazłem coś takiego: https://www.relationsracewheels.com/collections/all/5-100?sort_by=title-ascending Ale nie wiem czy to w Polsce dostępne i czy to dobre? Fajnie wygląda np. Speedline Corse albo Sparco Terra 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 12 godzin temu, ewemarkam napisał: @Oktan , po pomiarach przyznaje Ci rację. Ale u mnie opona i tak jest blisko amortyzatora. Felga do czoła opony ma jakieś 15mm. Aczkolwiek na szerszej feldze będzie inaczej ułożona. seryjnie jest prawie tak blisko i to normalne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 13 godzin temu, Oktan napisał: seryjnie jest prawie tak blisko i to normalne Ostatnio właśnie tak się zastanawiałem po jakiego wuja FHI zaprojektowało to tak na styk (w sensie opona od amortyzatora) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Amortyzatory tył Forester SG pasują do SFa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) W teorii nie, w praktyce się da... Ale trochę druciarstwo. Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez st981777 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się