koziolek Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 42 minuty temu, Kiwi 4ester napisał: Stoję w korku, auto trzyma między 1,5-2tys obrotów. Coś podregulować? Szukaj nieszczelności, albo krokowy do czyszczenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 44 minuty temu, koziolek napisał: Szukaj nieszczelności, albo krokowy do czyszczenia. Obstawiam bardziej nieszczelność w tym wypadku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 26 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2021 Ok, rozejrzę się. Druga sprawa. Hill Holder zrobił mi psikusa i mi się zawiesił. Na szybko doczytałem, że kopnięcie w pedał hamulca pomoże i tak też faktycznie się stało. Chcąc jednak uniknąć w przyszłości takiego zonka to trzeba tam tą linkę jakoś poluzować/naciągnąć? Może ze sprężynką jest coś nie halo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Chodup Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Czy jest możliwość blokowania centralnego dyferencjału w forku ze skrzynia 5 biegowa manualna z reduktorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 25 minut temu, Jacek Chodup napisał: Czy jest możliwość blokowania centralnego dyferencjału w forku ze skrzynia 5 biegowa manualna z reduktorem? Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolo.lolo Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 gdzie znajdę przekaźnik od szyberdachu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Chodup Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 3 godziny temu, Kiwi 4ester napisał: Nie Czyli montowanie blokady na tył typu torsen nie ma sensu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Jak przód ma przyczepność a tył nie to przyblokowanie tyłu pomoże nawet bez blokowania środka. SG mają wiskozę w centralnym dyfrze plus niektóre w tylnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Siemanderko. Poszukuję sprawdzonej firmy która obije mi moją tarczę sprzęgła w kevlarze. Oczywiście "wysyłkowo". Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 1 godzinę temu, Jacek Chodup napisał: Czyli montowanie blokady na tył typu torsen nie ma sensu? Nie wiem czy to w ogóle dałoby się tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 Siemanderko. Poszukuję sprawdzonej firmy która obije mi moją tarczę sprzęgła w kevlarze. Oczywiście "wysyłkowo". Dziękihttps://m.facebook.com/witizenpl/Ja obijałem u Nich tarcze 4 albo 5 lat temu. Co prawda nie kevlarem choć zaproponowali.Nic się nie dzieje, a auto nie ma lekko. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2021 5 godzin temu, Jacek Chodup napisał: Czyli montowanie blokady na tył typu torsen nie ma sensu? Blokadę można różnie rozumieć - myślisz chyba zamontować szperę. Torsen ma sens , ale jak Kivi pisał w forku ciężko bo nie ma chyba torsena ,który pasowałby do tego dyfra i do półosi. Torsen był stosowany w imprezach (nie jestem pewien,czy w tylnym dyfrze).Możesz dać szperę -dokładnie wisko- z forka turbo. Trzeba uważać na przełożenie dyfra (musi byś takie jak przełożenie skrzyni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmat Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 Cześć, Czy ktoś wie czy da radę zdjąć i wymienić tuleję nr. 271144 bez ściągania całego wahacza? Forester SG przedni wahacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 Cześć, Czy ktoś wie czy da radę zdjąć i wymienić tuleję nr. 271144 bez ściągania całego wahacza? Forester SG przedni wahacz. Tak zrobisz to bez problemów. Tylko Koło do góry. 10 minut roboty. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz91 Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 Mam pytanie czy po przebiegu 74 tys we w Foresterze SJ 2013 xt ma prawo słychać łożyska w kołach ? Raczej z tyłu , od jakiegoś czasu coś zaczyna szumieć . I jak najlepiej sprawdzić czy to na pewno Łożyska ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 19 minut temu, Mateusz91 napisał: Mam pytanie czy po przebiegu 74 tys we w Foresterze SJ 2013 xt ma prawo słychać łożyska w kołach ? Raczej z tyłu , od jakiegoś czasu coś zaczyna szumieć . I jak najlepiej sprawdzić czy to na pewno Łożyska ? Tak, u mnie np w xv po 100tys oba lozyska wymienione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 No padają łożyska i najczęściej po zimie. Kręcąc kołem na podnośniku można wyczuć "mrowienie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Chodup Opublikowano 30 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 22 godziny temu, respect napisał: Blokadę można różnie rozumieć - myślisz chyba zamontować szperę. Torsen ma sens , ale jak Kivi pisał w forku ciężko bo nie ma chyba torsena ,który pasowałby do tego dyfra i do półosi. Torsen był stosowany w imprezach (nie jestem pewien,czy w tylnym dyfrze).Możesz dać szperę -dokładnie wisko- z forka turbo. Trzeba uważać na przełożenie dyfra (musi byś takie jak przełożenie skrzyni . Chodziło mi o blokadę taka jak np. Torq locker lub ruskie odpowiedniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Czy odelżone koło zamachowe, ale tylko toczeniem (bez żadnego wiercenia) trzeba wyważać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 12 minut temu, klev napisał: Czy odelżone koło zamachowe, ale tylko toczeniem (bez żadnego wiercenia) trzeba wyważać ?? Tak, koniecznie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 @skwaro a czy odelżeniu 25% masy jest konieczny remap ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 1 minutę temu, klev napisał: @skwaro a czy odelżeniu 25% masy jest konieczny remap ? Nie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 31 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2021 Dzięki wielkie - w takim razie --> kierunek Radzikowski 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmat Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 W dniu 30.03.2021 o 10:59, ewemarkam napisał: W dniu 30.03.2021 o 09:32, matmat napisał: Cześć, Czy ktoś wie czy da radę zdjąć i wymienić tuleję nr. 271144 bez ściągania całego wahacza? Forester SG przedni wahacz. Tak zrobisz to bez problemów. Tylko Koło do góry. 10 minut roboty. @ewemarkam Wczołgałem się wczoraj pod auto i sprawdziłem pole bitwy, którą planuje na sobotę I zastanawiam się jak zsunąć to z wahacza, bo jest tam taka tulejka (x), która łączy tą płozę metalową z karoserią i po odkręceniu śruby 1 ta tulejka uniemożliwi zsunięcie całego elementu z wahacza. Plus jest tam tak ścianka, która wydaje mi się, że będzie blokować zsunięcie całego elementu. Czy muszę rozpinać drugą tuleję i stabilizator, żeby obrócić cały wahacz do wewnątrz auta lekko? Chciałbym się dobrze przygotować do tej operacji merytorycznie bo chcę to wymienić w sobotę, i nie zostać z rozgrzebanym autem i bez geometrii na cały tydzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Godzinę temu, matmat napisał: @ewemarkam Wczołgałem się wczoraj pod auto i sprawdziłem pole bitwy, którą planuje na sobotę I zastanawiam się jak zsunąć to z wahacza, bo jest tam taka tulejka (x), która łączy tą płozę metalową z karoserią i po odkręceniu śruby 1 ta tulejka uniemożliwi zsunięcie całego elementu z wahacza. Plus jest tam tak ścianka, która wydaje mi się, że będzie blokować zsunięcie całego elementu. Czy muszę rozpinać drugą tuleję i stabilizator, żeby obrócić cały wahacz do wewnątrz auta lekko? Chciałbym się dobrze przygotować do tej operacji merytorycznie bo chcę to wymienić w sobotę, i nie zostać z rozgrzebanym autem i bez geometrii na cały tydzień W SF się da bez zdejmowania wahacza, w SG musisz cofnąć wahacz bo tuleja nie zejdzie przez ramę pomocniczą. Rozpinasz łącznik stabilizatora i wykręcasz drugą śrubę tulei wahacza. Sworznia nie musisz ruszać, ale dla wygody ja jeszcze rozkrecam śruby amortyzatora bo to chwila roboty, a dostęp łatwiejszy bo amortyzator nie pręży. Tylko oznacz sobie górną śrubę regulacyjną i złóż w takim samym położeniu bo Ci się rozjedzie kąt pochylenia koła. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się