Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

@llkuba dzięki ! skorzystam jak nie dam uporać się z tym sam :-) w przyszłym tyg pewnie kupię endoskop i będę szukać - pierwszy logiczny otwór to czujnik otwartych drzwi -> drugi klamra od drzwi :-) łatwo odkręcić bez uszkodzenia czegoś ;-) 

@rutra80 stabilizatory miałem wymienione 2 tyg temu - w tym sprężyny...więc zawieszenie z tyłu sprawdzone na igłę :-) 

Dźwięk jest strikte z okolic łączenia progu z nadkolem...

dzięki za pomoc !

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ale po wymianie przeglądali to - auto jest u tych samych mechaników co było na wymianie...
Sprawdzali nawet czy nie zostawili gdzieś klucza luzem w bagażniku...
To było pierwsze co im zasugerowałem, że mają sprawdzić nowe elementy+montaż haka -> montowałem go w lutym..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Nargond napisał:

Tak mam tam ciągle spragnionego smoka - co mu nie naleję to wszystko wyżłopie :-) ale tam nikt nie zaglądał :D

Ale mocowanie wlewu to nie głupi pomysł z szukaniem tego stukania, może coś z tego mocowania się urwało i lata tam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem już kiedyś luźny wlew LPG, tłukł się o karoserie a miedziany przewód tylko go podbijał. Sama w sobie klapka niema chyba jakiś mechanizmów by powodowały stuki. 

Edytowane przez 133699
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej od czasu do czasu zaświeca mi się abs przy skręcie w prawa stronę, dziś wymrugałem błędy o ile się nie mylę są to 26, 22 oraz 25. Rozumiem ze trzeba wymienić te dwa czujniki i będzie grać wszystko?

 

Edytowane przez daymanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej od czasu do czasu zaświeca mi się abs przy skręcie w prawa stronę, dziś wymrugałem błędy o ile się nie mylę są to 26, 22 oraz 25. Rozumiem ze trzeba wymienić te dwa czujniki i będzie grać wszystko?
 
Dziwne to że dwa czujniki Ci wypluwa. Błąd Ci pokazuje tylko przy skręcie w prawo. Czy np powyżej jakiejś prędkości?
Wymień najpierw przedni czujnik.

Kiedyś w innym samochodzie miałem uszkodzona pompę. Ale na szczęście sama elektronika szwankowała, wypływało chyba z 6 błędów. Poprzedni właściciel wymienił wtyczkę do agregatu, ale to nic nie dało. Ja dobrałem się do elektroniki. Przelutowalem gniazdo główne. Z 6 błędów, zostały dwa, czujnik z tyłu oraz przekaźnik pompy. O ile czujnik dało się wymienić, to aby usunąć usterkę przekaźnika trzeba była elektronikę wymienić.

Sprawdź jeszcze samą wtyczkę. Może wystarczy odpiąć i podpiąć raz jeszcze. Dziwne że wypluwa Ci błędy od obu czujników.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema, myślicie że dobrze siądzie do sf koło 18 8j et40??
Z tyłu Ci braknie. Fabryczna stalówka ma 6J i ET 48. Do amortyzatora brakuje wtedy ok 1cm.
Nie wiem jak z przodem. Ale do tyłu musiałbyś dać dystans 15-20mm tak lekko licząc. Są na internecie kalkulatory.
https://xfelgi.pl/info/kalkulator-ET-felg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2021 o 22:40, Szin napisał:

Witam, potrzebuje wnęki koła tył prawy wraz z osadzeniem wlewu paliwa. Czy ktoś posiada namiar?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

IMG_6513.jpg

Mam ale musisz sam wyciąć, okolice Wawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Apaczi napisał:

siema, myślicie że dobrze siądzie do sf koło 18 8j et40??

Dobrze siądzie moim zdaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ewemarkam napisał:

Z tyłu Ci braknie. Fabryczna stalówka ma 6J i ET 48. Do amortyzatora brakuje wtedy ok 1cm.
Nie wiem jak z przodem. Ale do tyłu musiałbyś dać dystans 15-20mm tak lekko licząc. Są na internecie kalkulatory.
https://xfelgi.pl/info/kalkulator-ET-felg
 

Coś źle pomyślałeś, jak da dystans to mu koło będzie wystawać poza obrys. O amor nic nie będzie ocierać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.04.2021 o 16:27, 133699 napisał:

Wie ktoś czy Forek SG posiada wieloklin na maglownicy taki jak SF/GC, czy już jak NewAge GD? 

 

 

jak gd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś źle pomyślałeś, jak da dystans to mu koło będzie wystawać poza obrys. O amor nic nie będzie ocierać
No nie wiem, koło ma mniejsze ET ale jest szersze 2 cale, więc o cal na stronę. Według tej strony co podlinkowalem, felga wejdzie głębiej w amor o 17mm, więc będzie trzeć. Tam nie ma 17mm luzu przynajmniej jak mierzyłem u Siebie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, ewemarkam napisał:
59 minut temu, Oktan napisał:
Coś źle pomyślałeś, jak da dystans to mu koło będzie wystawać poza obrys. O amor nic nie będzie ocierać emoji4.png

No nie wiem, koło ma mniejsze ET ale jest szersze 2 cale, więc o cal na stronę. Według tej strony co podlinkowalem, felga wejdzie głębiej w amor o 17mm, więc będzie trzeć. Tam nie ma 17mm luzu przynajmniej jak mierzyłem u Siebie.

SF ma ten sam układ zawieszenia co GC a tam ja wkładałem 8Jx18 ET48 i nic nie tarło ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...