Skocz do zawartości

JKmotors

Użytkownik
  • Postów

    650
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana JKmotors w dniu 31 Lipca 2017

Użytkownicy przyznają JKmotors punkty reputacji!

Contact Methods

  • Website URL
    http://pl.flowtar.com

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Strzeniówka
  • Auto
    Forester 3 EJ20F

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JKmotors

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

36

Reputacja

  1. Hej, zapomniałem, że Forester 3 po liftingu przez chwile potrafił mieć dwu strefową. Nie u mnie zwykła, jedna temperatura na całą kabinę. Czy działa aktuator... Ciężko mi powiedzieć, ale chyba tak, bo jak biorę jeszcze cieplej, to robi się jeszcze cieplej, więc coś tam miesza :). Super, bardzo Ci dziękuję za opis. Jak tylko to ogarnę od razu będę pisał z rezultatami. TO na 99% będzie to jeżeli na ustawieniu zero omija ten czujnik. Wszystko się zgadza z objawami Tak jest! Jak tylko tam zajrzę i coś ustalę będę pisał. Jesteście super, dzięki wielkie!
  2. Jak zwykle sporo czytałem, ale żaden post nie rozwiązuje mojego problemu. Mam coś takiego. Chłodzenie / grzanie w lato działa super. Nie ma żadnych problemów. Przychodzi zima, i... Na pozycji minimum (jeden poniżej 17) na temperaturze, chłodzi jak lodówka. Pozycję wyżej (17 stopni bodajże) grzeje jak piekarnik. A potem im wyżej tym cieplej i w pozycji maksimum mógłbym sobie już smażyć parówkę na kratce. Próbowałem wszystkiego, resetu do trybu auto, wszystkich możliwych ustawień. Praktycznie zawsze jest tak samo - najniżej chłodzi jak lodówka (i to rozumiem jest poprawny objaw, do tego jest najniższa pozycja), a stopień wyżej... Mógłbym jeździć w kapielówkach i polewać deskę rozdzielczą wodą z wiaderka jak w saunie. Grzane fotele na maksymalnym ustawieniu dodatkowo by mnie chłodziły w plecy. Jeżeli w lato jest OK, to pomyślałem, że to czujnik temperatury zewnętrznej który utknął w skrajnej pozycji bo np. nie działa. Ale nie rozumiem wtedy grzania na pozycji 17, wręcz odwrotnie powinien cały czas mega chłodzić. A może jest coś takiego jak czujnik temperatury wlotowej? I w zimę łapie powietrze, które ma minus 5, a zepsuty czujnik mu pokazuje -50? I próbuje je na siłę dogrzewać bo coś błędnie działa? Może ktoś wygrał z czymś takim? Wiem, że generalnie chłodzenie i grzanie w Foresterze potrafi być randomowe, ale tutaj to jest ewidentnie jakiś problem. To mój trzeci Forester i w każdym było źle, ale w tym coś jest po prostu zepsute. PS. Wiem, że jedyny ważny wiatrak w Subaru to turbo, ale prośba o pomoc ;).
  3. Bo mogę się zebrać teraz, ale nie wiem czy zdążę, czy zastanę tylko ślady po spalonych oponach
  4. Tak jest! Rozumiem, że ten termin już potwierdzony i sie nie zmieni?
  5. Holy guacamoli! Tyle się dzieje w temacie, a ja dawno nie zaglądałem na forum i nie mam powiadomień... Już dodaję do powiadomień email i następnym razem się "w"stawiam
  6. Wow, widzę, że się wpakowałem jak żaba w pomidory w środek owocnej dyskusji!
  7. To ja się dołączę z felgami (Forek III bez suszarki). Czy jest jakaś tańsza alternatywa dla OZ Rally Racing? Chodzi mi o przyzwoitą felgę, która będzie trochę bardziej offroadowa. Coś w stylu: - Black Rhino Boxer - OZ Rally Racing Znalazłem coś takiego: https://www.relationsracewheels.com/collections/all/5-100?sort_by=title-ascending Ale nie wiem czy to w Polsce dostępne i czy to dobre?
  8. OK, powodzenia w takim razie. A wiesz może, czy Forki mają regulację na śrubie, czy nie? Może ktos policzył za regenerację, a tak naprawde przekręcił kilka razy śrubę od napinania i...
  9. Witam Was, szukałem, ale nic nie znalazłem. Padł mi magiel w Forku 3 (2.0 benzyna, 2009 rok). Ma spore luzy bo jeździł dużo po kamieniach i leśnych ścieżkach. I teraz pytanie, czy pasuje coś innego? Jakiś magiel z... Forka XT? WRX, albo STI? W którymś modelu były lepsze magle (krótsze, inne przełożenia)? Bo generalnie jak trzeba go robić, to może go już wymienić na coś fajniejszego? Wiecie może jak się ma sprawa mocowań, przełożeń, itd? Swego czasu sporo osób rzucało się na magle STI do WRX-ów, więc może jest podobny patent na Forka? Może turbo miał inne przełożenia? Czy gra nie warta świeczki, oddać go do renowacji obecny i się cieszyć? :) :) :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...