Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, skwaro napisał:

W SF się da bez zdejmowania wahacza, w SG musisz cofnąć wahacz bo tuleja nie zejdzie przez ramę pomocniczą. Rozpinasz łącznik stabilizatora i wykręcasz drugą śrubę tulei wahacza. Sworznia nie musisz ruszać, ale dla wygody ja jeszcze rozkrecam śruby amortyzatora bo to chwila roboty, a dostęp łatwiejszy bo amortyzator nie pręży. Tylko oznacz sobie górną śrubę regulacyjną i złóż w takim samym położeniu bo Ci się rozjedzie kąt pochylenia koła.

Dzięki bardzo za odpowiedź. W zasadzie jak tyle już rozpinam to chyba lepiej dokupić 2xsworzeń i te dwie małe tuleje na wahaczu i sobie zrobić kompletną regenerację wahaczy :) będzie potem spokój na dłuższy czas. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, matmat napisał:

Dzięki bardzo za odpowiedź. W zasadzie jak tyle już rozpinam to chyba lepiej dokupić 2xsworzeń i te dwie małe tuleje na wahaczu i sobie zrobić kompletną regenerację wahaczy :) będzie potem spokój na dłuższy czas. 

Sprawdź przy okazji czy wahacz nie jest zeżarty przez rdzę, one potrafią w środku mocno rdzewieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zmagam się z samozamykającymi się drzwiami. Forek SG

Generalnie problem namierzony i chodzi o części o numerach

 

62302FC001 - ogranicznik przednich drzwi

 

Oraz

 

63302FC001 - ogranicznik tylnych drzwi

 

Znalazłem natomiast jeszcze taki zestaw naprawczy

https://allegro.pl/oferta/ogranicznik-drzwi-subaru-zestaw-naprawczy-10203069182

 

Może ktoś korzystał z takiego i się wypowie :)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

Witam.

Zmagam się z samozamykającymi się drzwiami. Forek SG

Generalnie problem namierzony i chodzi o części o numerach

 

62302FC001 - ogranicznik przednich drzwi

 

Oraz

 

63302FC001 - ogranicznik tylnych drzwi

 

Znalazłem natomiast jeszcze taki zestaw naprawczy

https://allegro.pl/oferta/ogranicznik-drzwi-subaru-zestaw-naprawczy-10203069182

 

Może ktoś korzystał z takiego i się wypowie :)

Myślałem że Subaru tak ma.:P

Ten zestaw jakoś nie kosztuje krocie wiec chyba spróbuję :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, yaroz napisał:

Myślałem że Subaru tak ma.:P

Ten zestaw jakoś nie kosztuje krocie wiec chyba spróbuję :D

Oooo, świetnie :thumbup:bierzesz do wszystkich drzwi czy do jednych? Daj znać jak z montażem/demontażem i czy działa:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, ewemarkam napisał:
47 minut temu, yaroz napisał:
Teraz masz ustawione na Olej napędowy, Fuel to benzyna emoji3.png

Fuel to paliwo. Benzyna to petrol albo gasoline.

 

27 minut temu, ObywatelX napisał:

Te ON to jako włączona opcja w stylu ON/OFF. Tylko nie wiem czy chodzi o jakieś wyświetlanie danych czy co. 

To był taki żart :D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mi może podpowiedzieć co z tego miejsca może wydawać dziwnie irytujący dźwięk ? Taki ala metaliczny coś luźnego, uderzającego o blachę od środka...
Nie ma szans do tego dojść ani od spodu ani od środka auta - palec wskazuje mniej więcej miejsce wydobycia tego dźwięku...
Zaczynam się zastanawiać czy tamtędy nie idzie jakiś kabel który odpiął się od jakiegoś mocowania...
Nie mam pomysłu a siedzą mi nad tym już od tygodnia - blacharz chce go ciąć i wydłubać - ale ja tego nie chcę !
Proszę podpowiedzcie co można zrobić...

Co już było zrobione przez mechanika.
- Sprawdzenie poszycia od środka auta - zdjęcie boku z tyłu bagażnika

- Zdjęcie nadkola i sprawdzenie od dołu czy czegoś nie widać
Brak pomysłów słychać jak autem rusza się na boki, mniej jak jest to góra dół...i jak uderzą w blachę od spodu...
Miejsce tylne drzwi od strony pasażera:

Brak otworu b tam zajrzeć i określić co i jak - potrzebuję pomocy !
169511400_249159170225084_7075275984890892628_n.thumb.jpg.090d05706611ad8961eace1fee479138.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybki temat.

SFik 99'


DV z dwoma nyplami w przedlifcie bez TGV. Coś takiego wychodziło fabrycznie, czy po prostu to jest u mnie przez przypadek? 

Prostuje temat połączeń w swoim STurbo, ale szczerze w GT to tego też nie mam, a klapek również nie posiada. 
Obecnie jest to podłączone trójnikiem do dolotu. Reszta wyglada standardowo. 

Na chwile obecną ładuje 0.35/0.40 i samochód nie reaguje na zmiany restryktora. Tak jak by jechał z samego WG.

F79A66EB-BDCA-41EB-8467-6BB3794D75BC.thumb.jpeg.3163050d1203d0ad8f49849ccd5c72a9.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, rutra80 napisał:

A masz szyberdach? Wiem że wężyk odprowadzający wodę leci w okolicach błotnika...

Nie mam, ale zastanawia mnie czy może to powodować jakiś mały kamyk, w tym miejscu siedzi wielki kolekcjoner wszelkiej maści kamieni...a gdzie je potem rzuca w aucie to nie wiem...nie rozebrałem jeszcze tak auta by znać wszystkie dziury w nim :-)

Edytowane przez Nargond
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, 133699 napisał:

Coś takiego wychodziło fabrycznie, czy po prostu to jest u mnie przez przypadek? 

Wychodziło w przedliftach, chyba tylko z manualem i nie wiem czemu ma służyć. Chyba można ten wężyk bliżej IC zaślepić, a najlepiej założyć DV z GT i tak samo podłączyć.

Jeśli wężyki masz ok to podejrzyj ssm jak się zachowuje primary wg duty cycle.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, llkuba napisał:

Możliwe, że jak robili konserwację to przez przypadek coś wpadło. 

Gdyby to było zero jedynkowe to tak - ale konserwację zrobiłem na początku Marca dźwięk pojawił się tydzień temu - tzw. znikąd...I tak teraz nie mam auta wymieniają przy nim olej, hamulce i osuszacz klimy...więc jeszcze jakiś czas "fachowcy" będą mieć go pod swoim okiem.
Osobiście jak nie wygonią tego diabła to kupuję kamerkę endoskopową z 5m kablem i przepuszczę ją przez wszystkie profile od przodu do tyłu i od tyłu do przodu :evil2: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, mirasek napisał:

Wychodziło w przedliftach, chyba tylko z manualem i nie wiem czemu ma służyć. Chyba można ten wężyk bliżej IC zaślepić, a najlepiej założyć DV z GT i tak samo podłączyć.

Jeśli wężyki masz ok to podejrzyj ssm jak się zachowuje primary wg duty cycle.

 

Dokładnie, to manual. Tez nie rozumiem w czym to pomaga. Przez chwile myślałem ze ciśnienie z dolotu/solenoida dociska tą DV, ale to tez głupie. Składam to na DV z gt i tyle bo temu nie ufam. Wężyki są do wywalenia, ale to nie problem.

Z ssm będę walczyć, chociaż pamietam ze przedlift ciężko się łączy.

W imprezie przykładowo solenoid się przywiesił i wyczyszczenie wystarczyło, tutaj będę się bawić w podobne zabiegi.  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Nargond napisał:

Osobiście jak nie wygonią tego diabła to kupuję kamerkę endoskopową z 5m kablem i przepuszczę ją przez wszystkie profile od przodu do tyłu i od tyłu do przodu :evil2: 

 

Osobiście jak nie dasz rady pisz to coś zaradzimy. Oczywiście najlepiej jak jest ciepło bo wtedy plastiki są miękkie i zmniejszasz ryzyko pęknięcia. 

 

To co mogę doradzić to poszukaj w intenecie zdjęcia tylnej ćwiartki być może znajdziesz na nich jaką rewizję.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...