dr.elich Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 [mention=6524]Yaro[/mention] kontakt nawiązany Dzięki Ładnie ten wlot wyglada Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wszystko dzięki mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 To prawda Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 6 godzin temu, krik napisał: Krótkie pytanko, czy panel nawiewu w forku sg przedlift ma podświetlenie na zewnątrz pokręteł? (czerwony/niebieski pasek, siła nadmuchu i kierunek nadmuchu) Podobno tak, ale nigdy tu nie mogłem uzyskać pełnej odpowiedzi co ma świecić a co nie. Wedle mojej obecnej wiedzy wszystkie oznaczenia (białe, czerwone, niebieskie, pomarańczowe) powinny w tym panelu świecić - super jakby ktoś to potwierdził np. za pomocą fotki U mnie od momentu zakupu świecą tylko zielone światełka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 2 godziny temu, raveout napisał: Podobno tak, ale nigdy tu nie mogłem uzyskać pełnej odpowiedzi co ma świecić a co nie. Wedle mojej obecnej wiedzy wszystkie oznaczenia (białe, czerwone, niebieskie, pomarańczowe) powinny w tym panelu świecić - super jakby ktoś to potwierdził np. za pomocą fotki U mnie od momentu zakupu świecą tylko zielone światełka. kilka sekund w google i taki wynik 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Hej. Mój Forek cierpi na mulenie między 2-3krpm ale pojawia się nieregularnie i nie mogę znaleźć oczywistej przyczyny. Chciałbym sprawdzić czy to faktycznie problem z "knock sensor" albo coś z elektryką, dlatego chcę podłączyć go gniazda OBD i monitorować w telefonie parametry pracy silnika.Jakie urządzenie i aplikacja nada się do tego nadają?Słyszałem coś o ELM327 ale nie wiem dokładnie co wybrać.PoradźcieWysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Ja używam Torque pro. Adaptery działające mam 2 - niebieski prezroczysty i biały z wyłącznikiem. Tym sposobem podejrzysz m. in. opóźnienie zapłonu. Same stuki zobaczysz używając kabla (bo tam jest protokół subarowski SSM a nie OBDII). Do tego celu potrzebujesz kabla VAG-KKL z odpowiednimi sterownikami i programu - np. romrider, ecuexplorer. Ale na początek BT wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Contor Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Powinno świecić jak na fotou 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Mój panel wygląda trochę inaczej, żarówki to jakieś ledy bo zestaw 3 wraz z oprawkami w ASO 150 zł Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 @ozarek, @Contor dzieki wielkie! @fiku ledy są tam gdzie cyferki, stad slabiej swieca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 [mention=8091]ozarek[/mention], [mention=14764]Contor[/mention] dzieki wielkie! [mention=19998]fiku[/mention] ledy są tam gdzie cyferki, stad slabiej swieca? Wymieniłem tylko te trzy na środku gałek.Włączony magiczny przycisk BRIGHT.BTW chyba nie ma tam poza nimi innych zaroweczek, choć nie ukrywam że nie rozdziałem całkowicie panelu - to mogę się mylić.Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumo Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Szybkie pytanie Dostane gdzieś (najlepiej na szybko) sam plastik do kierunkowskazu w lusterku? Foto jak poniżej - po lekkim spotkaniu ze słupkiem https://photos.google.com/share/AF1QipMsLL1mKBTlRioXn9ynhIAuhfA4JXgj5s09hJoj99_LBRymF3pPJeTDVZkkJ7TnFQ?key=eEsteFRIWnRxd3RlUGp1S1ltV0E4ZXV5cnIyLWxn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 W dniu 2.10.2017 o 20:47, dr.elich napisał: Ja używam Torque pro. Adaptery działające mam 2 - niebieski prezroczysty i biały z wyłącznikiem. Tym sposobem podejrzysz m. in. opóźnienie zapłonu. Same stuki zobaczysz używając kabla (bo tam jest protokół subarowski SSM a nie OBDII). Do tego celu potrzebujesz kabla VAG-KKL z odpowiednimi sterownikami i programu - np. romrider, ecuexplorer. Ale na początek BT wystarczy. dzieki, poszukam na znanym portalu aukcyjnym .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Ostatnio zakupiłem czarny w GearBest - działa jak złoto. I większy łatwiej wyciągnąć, bez dłubania kluczykiem. Tak wyglądał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 czemu kupiłeś kolejny tester, tamte było niedobre? Teraz nie mają go na zapasie, trzeba czekać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 W Imprezie łącze mam kapryśne, w Forku wszystkie śmigają. Poza tym była promocja - 1$ za sztukę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Trzeba było mówić kupił bym do legasia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Kojarzylem, że już masz. Nastepnym razem dam Ci znać. W razie co to dam Ci mój zapasowy - u Ciebie działał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 7 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2017 Czym różni się torque pro od lite? Łączę czasami Forka pod lite. Warto kupić pro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Panowie, jak powinna być temperatura termostatu w Forester SF - najczęściej trafiałem na 78 st. ale widziałem też 82. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obione89 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Czy ktoś mi podpowie czy w Forester SF w przednim zacisku hamulcowym pin z gumką ma być zamontowany z dołu czy z góry jarzma? Właśnie regeneruję zaciski i z prawej i z lewej jest odwrotnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fidel25 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Panowie, jak powinna być temperatura termostatu w Forester SF - najczęściej trafiałem na 78 st. ale widziałem też 82. Mi mechanik wymienił oryginał 78 na badziewny calorstat również 78 stopni, tyle ze ten zaczynał się ruszać przy ok 84 st. Auto mi stukało i strzelało. Zamówiłem oryginał 78 i jest idealnie. Zdecydowanie nie polecam innych opcji.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Czy ktoś mi podpowie czy w Forester SF w przednim zacisku hamulcowym pin z gumką ma być zamontowany z dołu czy z góry jarzma? Właśnie regeneruję zaciski i z prawej i z lewej jest odwrotnie? U mnie były po obu stronach na dole. Oba zapieczone na stałe po dwóch latach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ada///m Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 7 godzin temu, obione89 napisał: Czy ktoś mi podpowie czy w Forester SF w przednim zacisku hamulcowym pin z gumką ma być zamontowany z dołu czy z góry jarzma? Właśnie regeneruję zaciski i z prawej i z lewej jest odwrotnie? Potwierdzam że dolny pin jest z gumką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frosty Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 (edytowane) Forester III - czy ktoś z Forum używa, w tym modelu, opon w rozmiarze 225/60 R17 ? A może ktoś wie, czy jest to możliwe tzn. czy wchodzą i nie obcierają? - z góry dzięki i pozdrawiam. Edytowane 12 Października 2017 przez frosty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się