Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, krik napisał:

Krótkie pytanko, czy panel nawiewu w forku sg przedlift ma podświetlenie na zewnątrz pokręteł? (czerwony/niebieski pasek, siła nadmuchu i kierunek nadmuchu)

 

k15.jpg

Podobno tak, ale nigdy tu nie mogłem uzyskać pełnej odpowiedzi co ma świecić a co nie. Wedle mojej obecnej wiedzy wszystkie oznaczenia (białe, czerwone, niebieskie, pomarańczowe) powinny w tym panelu świecić - super jakby ktoś to potwierdził np. za pomocą fotki :)  U mnie od momentu zakupu świecą tylko zielone światełka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, raveout napisał:

Podobno tak, ale nigdy tu nie mogłem uzyskać pełnej odpowiedzi co ma świecić a co nie. Wedle mojej obecnej wiedzy wszystkie oznaczenia (białe, czerwone, niebieskie, pomarańczowe) powinny w tym panelu świecić - super jakby ktoś to potwierdził np. za pomocą fotki :)  U mnie od momentu zakupu świecą tylko zielone światełka.

kilka sekund w google i taki wynik

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Mój Forek cierpi na mulenie między 2-3krpm ale pojawia się nieregularnie i nie mogę znaleźć oczywistej przyczyny. Chciałbym sprawdzić czy to faktycznie problem z "knock sensor" albo coś z elektryką, dlatego chcę podłączyć go gniazda OBD i monitorować w telefonie parametry pracy silnika.
Jakie urządzenie i aplikacja nada się do tego nadają?
Słyszałem coś o ELM327 ale nie wiem dokładnie co wybrać.

Poradźcie


Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja używam Torque pro. Adaptery działające mam 2 - niebieski prezroczysty i biały z wyłącznikiem.

 

4024x4024.jpg&key=7f53f51e64b0f41df7afca80de13f4ba1761a2720e30f1fabda4a09519febc75

Tym sposobem podejrzysz m. in. opóźnienie zapłonu. Same stuki zobaczysz używając kabla (bo tam jest protokół subarowski SSM a nie OBDII). Do tego celu potrzebujesz kabla VAG-KKL z odpowiednimi sterownikami i programu - np. romrider, ecuexplorer. Ale na początek BT wystarczy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

   [mention=8091]ozarek[/mention], [mention=14764]Contor[/mention] dzieki wielkie!
[mention=19998]fiku[/mention] ledy są tam gdzie cyferki, stad slabiej swieca?



Wymieniłem tylko te trzy na środku gałek.Włączony magiczny przycisk BRIGHT.
BTW chyba nie ma tam poza nimi innych zaroweczek, choć nie ukrywam że nie rozdziałem całkowicie panelu - to mogę się mylić.


Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie

 

Dostane gdzieś (najlepiej na szybko) sam plastik do kierunkowskazu w lusterku?

Foto jak poniżej - po lekkim spotkaniu ze słupkiem

https://photos.google.com/share/AF1QipMsLL1mKBTlRioXn9ynhIAuhfA4JXgj5s09hJoj99_LBRymF3pPJeTDVZkkJ7TnFQ?key=eEsteFRIWnRxd3RlUGp1S1ltV0E4ZXV5cnIyLWxn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.10.2017 o 20:47, dr.elich napisał:

Ja używam Torque pro. Adaptery działające mam 2 - niebieski prezroczysty i biały z wyłącznikiem.

 

4024x4024.jpg&key=7f53f51e64b0f41df7afca80de13f4ba1761a2720e30f1fabda4a09519febc75

Tym sposobem podejrzysz m. in. opóźnienie zapłonu. Same stuki zobaczysz używając kabla (bo tam jest protokół subarowski SSM a nie OBDII). Do tego celu potrzebujesz kabla VAG-KKL z odpowiednimi sterownikami i programu - np. romrider, ecuexplorer. Ale na początek BT wystarczy.

 

 

dzieki, poszukam na znanym portalu aukcyjnym ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak powinna być temperatura termostatu w Forester SF - najczęściej trafiałem na 78 st. ale widziałem też 82.


Mi mechanik wymienił oryginał 78 na badziewny calorstat również 78 stopni, tyle ze ten zaczynał się ruszać przy ok 84 st.
Auto mi stukało i strzelało. Zamówiłem oryginał 78 i jest idealnie. Zdecydowanie nie polecam innych opcji.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mi podpowie czy w Forester SF w przednim zacisku hamulcowym pin z gumką ma być zamontowany z dołu czy z góry jarzma? Właśnie regeneruję zaciski i z prawej i z lewej jest odwrotnie?


U mnie były po obu stronach na dole. Oba zapieczone na stałe po dwóch latach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, obione89 napisał:

Czy ktoś mi podpowie czy w Forester SF w przednim zacisku hamulcowym pin z gumką ma być zamontowany z dołu czy z góry jarzma? Właśnie regeneruję zaciski i z prawej i z lewej jest odwrotnie?

Potwierdzam że dolny pin jest z gumką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...