Skocz do zawartości

fidel25

Użytkownik
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fidel25

  • Urodziny 29.05.1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.zwidokiem.eu

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    DJE
  • Auto
    Forester MR'00 2.0 - 125KM ,było Justy'97

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fidel25

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

40

Reputacja

  1. Czesc, Mam Forka SF i wlasnie odkrylem, ze przednia lewa sprezyna pekła. Z tylu mam lekki lift na sprżynach, ale niestety nie wiem jaki. Co do przodu nie jestem pewien, ale chyba jest seria, tak wiec mozna by go lekko podniesc. Potrzebuje dobrac cos co bedzie pasowalo na przod. Mozecie cos polecic? Tak auto stoi obecnie: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Czesc, Przez przypadek (a wlasciwie przez zapach) odkrylem, ze wiekszosc plynu do spryskiwaczy, zamiast w zbiorniku pod maska znajduje sie pod nogami kierowcy i pasazera z tylu. Pekl przewod przy wejsciu do srodka nad nogami kierowcy. Czy dobrze kombinuje, ze bez zdjecia blotnika nie ma szans zeby go wymienic? Pacjent to SF polift. Dzieki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. fidel25

    Melduję, że......

    …Ze udalo sie bezproblemowo pokonac w te i z powrotem ponad 900km takim oto zestawem: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Czesc, Poszukuje elektromagnesu do rozrusznika 23300 aa381 Mam pewne watpliwosci. Znalazlem zamienniki z as ss5002 i s5004, ale nie moge potwierdzic, ktory jest wlasciwy nigdzie. Dzieki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Hmmm... to teraz sam nie jestem pewien. Zaczne od zdjecia obudowy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Czesc! Jak bez wiekszych zniszczen zdjac oslone spryskiwacza reflektora? Chce kupic nowa dysze(https://allegro.pl/oferta/subaru-forester-97-spryskiwacz-dysza-reflektora-10629817882), bo moja połamała sie przy wezyku, ale mam klopot z demontazem tej oslony. Pozdr Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. fidel25

    Melduję, że......

    ...że wybiło 230kkm Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Ja, jakieś 2-3tyg temu. Cienko nałożyłem kleju takiego do szyb samochodowych. Trzyma jak głuchy drzwi. Dzięki! wypróbuję.
  9. podbijam! Kolejny raz odleciała mi uszczelka górna przedniej szyby. Stukała o dach i zdążyłem się zatrzymać i ją zawinąć do bagażnika. Oryginalna zaginęła w trasie jakiś czas temu - ta obecna jest produkcji saint Gobain. W niskich temperaturach robi się dość sztywna. Ona fabrycznie jest na "wcisk", ale co myślicie o nałożeniu cienkiej warstwy kleju w miejscu, w którym wchodzi na szybę? Przerabiał to ktoś ?
  10. fidel25

    Biale z nieba leci!

    Pozdrowienia z Karkonoszy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. fidel25

    Biale z nieba leci!

    Taki poranek w Karkonoszach Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Jak kupilem forka to nie bylo tego problemu. Pojawil sie dopiero po wymianie rozrzadu i pompy wody. Bylo to ponad 40 tysiecy km temu. We wrzesniu przy okazji awarii pompy oleju (zatarty zaworek - auto stalo ponad rok w warsztacie na blacharce) wymienilem rozrzad z pompa ponownie i problem sie nasilil. Silnik chodzi bez problemu, nie bierze oleju, plynu nie ubywa itd. itp. Tedy na UPG robilem kilka razy, za kazdym razem dawal negatywny wynik. Po tym odpowietrzeniu stuki zniknely. Mam nadzieje ze tak zostanie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. haha myslalem o tym zanim zamowilem ten zestaw, ale akurat trafil mi sie gift card 25USD na amazon ;-)
  14. Po nierównej walce z odpowietrzeniem układu chodzenia z moim Foresterze postanowiłem się podzielić swoimi uwagami. Przez przeszło 40kkm walczyłem ze "stukami" w nagrzewnicy i przewodach do niej prowadzących. W miedzy czasie wymieniłem dwa termostaty, kilka razy płyn oraz dwukrotnie rozrząd z pompa wody (problem pojawił się dopiero po pierwszej wymianie rozrzadu). Po wymianie rozrządu problem mocno się nasilił i zacząłem szukać innych rozwiązań. Z pomocą przyszedł taki zestaw jak na fotce poniżej nabyty na amazon.com Po zamontowaniu, odpaliłem silnik i czekałem grzecznie aż zagrzeje się na tyle żeby otworzył się termostat. Chwile po tym wyleciała dość spora ilość powietrze. Poczekałem jeszcze aż cykl powtórzy się 3 razy. Za każdym pojawiało się jeszcze jakieś powietrze. Cały czas trzeba kontrolować poziom płynu w lejku. Po całej procedurze dałem silnikowi całkowicie ostygnąć. Poki co problem wygląda na rozwiązany.
  15. Przy następnej wycieczce w okolice Szklarskiej daj znać na PW - chętnie dołączę ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...