Jump to content

fidel25

Użytkownik
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

About fidel25

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 05/29/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    DJE
  • Auto
    Forester MR'00 2.0 - 125KM ,było Justy'97

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.zwidokiem.eu

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. też mam nadzieje ze to juz koniec ;-) teraz pora troche podelektować się jazdą! Dziwnie, ale przyjemnie po ponad roku znowu wsiąść do Forka
  2. Ostatni UPDATE w temacie: Forek odebrany. Wymiana pompy oleju rozwiązała problem. Padł zaworek. Przy okazji wymiana kompletnego rozrządu z pompa wody. Silnik chodzi elegancko. Czas pokaże co i jak. Temat do zamknięcia! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. z tego co wiem to nie ma możliwości regulacji kąta pochylenia koła fabrycznie. Te śruby rozwiązują ten problem. Ja mam lekko podniesionego forka i musialem je zakupic
  4. UPDATE: wszystko wskazuje na to ze szlag trafil zaworek upuszczajacy cisnienie. Po wyjeciu pompy byl w pozycji otwartej i ciezko go bylo ruszyc. Sama pompa porozkreceniu wyglada ok. Nowa pompa i przy okazji kompletny rozrzad juz w drodze. Miejmy nadzieje ze to zalatwi temat Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Ja od lat robie tutaj wszystkie auta: https://www.pkt.pl/firma/kosior-andrzej-warsztat-samochodowy-1883415 Człowiek naprawdę zna się na rzeczy. W SF nie masz regulacji kąta pochylenia fabrycznie. Polecam zaopatrzyć sie w śruby mimośrodowe Ironman: https://www.subarak.pl/zawieszenie/1497-sruby-regulacji-kata-pochylenia-kola-ironman-do-subaru.html
  6. UPDATE: Po pomiarach ciśnienia brak. W trakcie pomiarów silnik pracował cicho i bez żadnego kłopotu. Następny krok dobranie się do pompy oleju.
  7. Auto bylo w innym warsztacie na ustawieniu geometrii, na przegladzie, na jezdzie testowej. Bylo rozebrane do golej budy cale zawieszenie z przodu i z tylu. Wymiana oleju byla tylko dodatkiem do calej roboty. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Tez mam odczucie, ze to nie zbieg okolicznosci. Tylko co? Jutro bedzie sprawdzane cisnienie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. UPDATE po rozmowie z mechanikiem: Miska sprawdzona, smok, oringi itd rowniez. Wymieniony filtr ponownie. Cisnienia dalej brak. Nastepny krok to chyba jednak pompa. Dziwny zbieg okolicznosci... niech to szl** Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. O to raczej ich nie podejrzewam. Firma ktora zajmuje sie renowacja aut. Poza tym zabity silnki to kolejna rzecz ktora moze sie wydarzyc gdyby bylo jak mowisz. Skad natomiast teraz nagly brak cisnienia oleju? Raczej sie zastanawiam co mogli zle zlozyc w misce??? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Witam, Wczoraj po roku czasu odebrałem Forestera z warsztatu. Była robiona całą blacharka, lakier, zawieszenie, itd. itp. Przejechałem kilkanaście kilometrów i zostawiłem auto na parkingu. Po powrocie i odpaleniu nie zgasła już kontrolka ciśnienia oleju. Wróciłem na holu do warsztatu. Mechanik sprawdził czujnik, jutro ma mieć maszynkę do sprawdzenia ciśnienia, ale wygląda na to że faktycznie go brak. Sugeruje dobieranie się do pompy oleju. W trakcie prac, które robili zdejmowali miskę olejową i ją piaskowali i lakierowali. Potem wymiana filtr i oleju. Zanim oddali mi samochód przejechali ok. 100km i wszystko było ok. Jak go wczoraj odebrałem również. Silnik chodzi elegancko żadnych objawów nie było ani rok temu, ani po odebraniu auta. Zastanawiam się czy nie mogli ruszyć czegoś typu smok, jakiś oring w misce olejowej? Ktoś coś? Jakieś sugestie ? Czy rzucanie się od razu na pompę oleju to nie za szybko ? Może warto zajrzeć z powrotem do miski? Na schemacie rzucił mi się w oczy oring nr 31. Z tego wiem to sam smok ruszany nie był.
  12. Dzieki! Znalazlem! Mam nadzieje ze szlag go trafil po myciu silnika! Jutro bede wiedzial. Nie dopuszczam mysli ze to cos innego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Czesc, na szybko potrzebuje lokalizacje czujnika cisnienia oleju w sf n/a po lifcie. Stoje na parkingu bo zapalila sie kontrolka. Silnik byl myty takze podejrzewam problem ze stykiem. Dzieki! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. No wyglada troche jak moj po rozebraniu: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. I Pozdrowienia ze Szklarskiej Poreby. P.S.: wiem ze wywolam burze, ale bokami i baczki lepiej robi sie starym, prawdziwym Quattro... z lat 80/90 P.S.2: trzy auta Forek dzisiaj juz z otchlani sniegu wyciagnal. Reduktor rulezzz! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Create New...