Jump to content

fidel25

Użytkownik
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Dobry

About fidel25

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 05/29/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    DJE
  • Auto
    Forester MR'00 2.0 - 125KM ,było Justy'97

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.zwidokiem.eu

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przy następnej wycieczce w okolice Szklarskiej daj znać na PW - chętnie dołączę ;-)
  2. u mnie tez jest zabawna sytuacja ze stukami przy nagrzewnicy. Od praktycznie 50000km, raz na jakiś czas słychać stuki. Temperatura na wskaźniku w normie. Nie mam LPG. Płynu nie ubywa/przybywa. Korek wymieniany. Był robiony test na spaliny w płynie kilka razy i wynik negatywny. Do tego w tym czasie wymieniony rozrząd z pompą wody i termostatem dwa razy (wszystko na oryginalnych częściach). Dodam tylko, że to stukanie pojawia się głównie przy niskich temperaturach na dworze. Latem praktycznie nie występuje. Ogrzewanie działa bardzo dobrze. Przestałem się tym przejmować, ale że z natury jestem dociekliwy to trochę mnie intryguje gdzie może leżeć przyczyna.
  3. ja wymieniałem niedawno. Kupiłem z Febi Bilstein. Na dzień dobry zostały wyczyszczone i polakierowane od nowa epoksyd + lakier ;-) Jeżeli chodzi o tuleje to wsadzilem komplet poliuretanow z oklusza. Niestety dałem dymu i zostawiłem sworzenie. teraz czeka mnie ich wymiana
  4. o ile dobrze pamiętam to wlasnie oryginalny ma temp. 78 stopni.
  5. mam tak samo, wymieniałem dwa razy termostat żeby sprawdzić i nie ma on wpływu (raz jakiś byle jaki calorstat, a potem OEM).
  6. Szybki serwis rozrusznika. Demontaz, mycie, smarowanie i z powrotem do auta. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. daj cynk na priv zawsze można gdzieś mini spocik zrobić ;-)
  8. Niestety narazie tylko na gorze... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Szklarska Poreba Dolna. Krotka wyprawa na ląkę i w błotko koło domu: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Czesc, Jakie niespodzianki moga spotkac w trakcie wymiany lozysk alternatora w Forku SF 2.0n/a lift? Cos mi powoli zaczyna świszczeć-piszczec po rozgrzaniu. Zluzowanie paska troche pomoglo. Dostep jest ok, ale wiem z doswiadczenia ze czasem bywaja niespodzianki przy otwieraniu alternatora. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Wyjąłem ten zbiornik, przedmuchalem kompresorem. Bylo sporo paliwa w srodku. Przed nim jest zawor, ktory wyglada na zwrotny, ale w moim przypdaku przepuszcza w dwie strony. Generalnie odpalilem i po kilku minutach chodzenie nic sie nie leje. Nie wiem czy to po prostu przypadek, czy faktycznie cos na rzeczy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Czesc, Mam wyciek paliwa ze zbiornika z weglem. Leje sie cirukiem przez ten wezyk odplywowy, ktory jest na jego dnie. Co moze byc przyczyna? Dodam tylko, ze auto chodzi ok. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. też mam nadzieje ze to juz koniec ;-) teraz pora troche podelektować się jazdą! Dziwnie, ale przyjemnie po ponad roku znowu wsiąść do Forka
  14. Ostatni UPDATE w temacie: Forek odebrany. Wymiana pompy oleju rozwiązała problem. Padł zaworek. Przy okazji wymiana kompletnego rozrządu z pompa wody. Silnik chodzi elegancko. Czas pokaże co i jak. Temat do zamknięcia! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. z tego co wiem to nie ma możliwości regulacji kąta pochylenia koła fabrycznie. Te śruby rozwiązują ten problem. Ja mam lekko podniesionego forka i musialem je zakupic
×
×
  • Create New...