Skocz do zawartości

fidel25

Użytkownik
  • Zawartość

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O fidel25

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..
  • Urodziny 29.05.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    DJE
  • Auto
    Forester MR'00 2.0 - 125KM ,było Justy'97

Contact Methods

  • Website URL
    http://studiourody.jgora.pl
  1. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Wjechał do garażu komplet odnowionych felg z nowymi oponkami zimowymi (wreszcie we właściwym rozmiarze). Zobaczymy jak sprawdzi się koreanska, tania opona [emoji3]. Teraz tylko czekam na śnieg [emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. [Jelenia Góra] Kotlina Subaru

    Ja tez się chętnie dołączę jak ktoś ma jakieś sprawdzone miejsce [emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Czesc, Był robiony pełen serwis z odgrzybianiem, kupie w tygodniu środek do klimy taki w pianie i "zapsikam" parownik i całe przewody...moze pomoże ;-) https://denbraven.pl/produkt.php?idp=214&idg=67&idm=4&zastosowania=
  4. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Witam, mam taki dziwny objaw przy używaniu klimy. Jadę normalnie, włączam klime wszystko jest ok, chłodzi, wieje nic nie śmierdzi. KLIMA była robiona na wiosnę. Po zatrzymaniu i postoju przez jakiś czas po kolejnym odpaleniu auta z nawiewów wydobywa się zapach który nazwałbym lekko elektryczna spelenizna. Po kilku chwilach i przedmuchaniu znika. Kiedy jeżdżę i w ogóle nie używam klimy taki objaw nie występuje. Dodam ze zapach potrafi przetrwać nawet noc, rano czuć pod warunkiem ze w aucie była dzień wcześniej używana KLIMA. Sprawdziłem filtr kabinowy, odpływ skroplin i wszystko jest ok. Jakieś inne pomysły? Nie jest to uciążliwe i nie ma wpływu na prace klimy, ale zapach dziwny. Dodatkowo nie było go od początku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Forek 2.0 N/A 125km czasem przerywa, gubi zapłony.

    Mam moduł, jego nie sprawdzałem i nie wymieniałem. Jest trochę kłopot żeby dobrać właściwy poza tym wymieniać "na pale" tez bym nie chciał. Jest jakiś sposób żeby go sprawdzić? Rozważam jeszcze czy nie sprawdzić jeszcze raz luzu zaworowego, bo mam wrażenie ze po regulacji bardziej je słychać, a praktycznie wszystkie zawory miały za duże luzy (ssące 0,25 wydechowe 0,30) i musiałem go zmniejszyć. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Witam, czasem mój Forek gubi zapłony. Przykład z dzisiaj: rano po nocy odpalił bez problemu i bez żadnych objawów dojechał do pracy 20km. Po ponad 8 godzinach postoju przy odpalaniu, jeszcze za nim zaskoczył zgubił zapłon następnie odpalił ale chodził na 3 cylindry. Po chwili złapał i chodzi bez problemu. Wcześniej zdarzyło się to po jakichś 30 minutach od zatrzymania, na rozgrzanym silniku. Po chwili wszystko wraca do normy i auto pracuje jak należy. Nie ma spadku mocy, dławienia, szarpania, itd., wystarczy dodać gazu i po chwili jest ok Do tej pory zrobiłem: - filtry i olej w silniku, - kompletny rozrząd z pompa wody i termostatem, - regulacja zaworów, - wymiana całego uszczelnienia pokryw zaworów, - wymiana świec i przewodów (NGK) Zdarza się to nieregularnie, ale te pare chwil pracy na 3 gary brzmi strasznie [emoji3]. Coś stuka, puka, klepie... Może ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać? Dodam ze wszystko co zrobiłem do tej pory, robiłem profilaktycznie, a te problemy pojawił się dopiero później. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Pierwsza rocznica - szukam fajnego miejsca

    Byłem całkiem niedawno w Pradze w http://www.booking.com/Share-5hJKkV Całkiem fajne miejsce. Maja apartamenty w kilku miejscach (my spaliśmy praktycznie przy samym moście Karola od strony Zamku). W okolicy darmowe miejsca parkingowe. Jakieś 500-800 metrów. Sympatyczne obsługa i cena w okolicach 250pln/doba apartament. My byliśmy w 4 osoby. No i oczywiście polecam tez Szklarska Porebe, bo tu mieszkam [emoji3]. Jak dobrze pójdzie to od najbliższej zimy będę mógł zaprosić do swojego apartamentu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Nie mogę się na szybko doszukać nr OEM pasków do Forka 2.0 N/A rok 2000. Potrzebuje obydwa paski wielorowkowe. Może ktoś ma numerki gdzie pod ręka. Czy przy wymianie pasków trzeba wymienić coś jeszcze ? Dzięki. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Proszę o pomoc. Chyba zepsułem zawory :\

    Ja robiłem z tego samego rysunku [emoji2], clockwise to jest zgodnie z ruchem wskazówek zegara, czyli 1-3-2-4. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Proszę o pomoc. Chyba zepsułem zawory :\

    Ja regulowałem zgodnie z manualem. Kręciłem wałkiem rozrządu od strony lewej/kierowcy zgodnie z ruchem wskazówek zegara i wtedy masz kolejność jak na powyższym rysunku 1-3-2-4. Najpierw zrobiłem zawory ssące, a potem dokładnie tak samo zawory wydechowe. Na koniec tak samo obracając koło walka sprawdziłem jeszcze raz wszystkie zawory. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Proszę o pomoc. Chyba zepsułem zawory :\

    Według lewego koła jest prawidłowo, ale trzeba patrzeć z perspektywy kierowcy [emoji3], tak jak kierownica u nas w aucie jest po lewej stronie [emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Proszę o pomoc. Chyba zepsułem zawory :\

    Ja akurat wczoraj robiłem zawory u siebie i ustawiałem korzystając ze znacznika/strzalki na kole po stronie kierowcy. Poza tym dokładnie tak jak u Ciebie. Po regulacji auto chodzi lepiej na biegu jalowym(zdarzały się wcześniej wypadające zapłony) i trochę lepiej pracuje w zakresie 1,5-3 tys obrotów. Praktycznie na wszystkich zaworach miałem o ok. 0,05mm wiekszy luz nic przewiduje manual. Dodam jeszcze ze mam wrażenie, ze po regulacji jakby bylo słychać lekki klepanie zaworów [emoji3], ale może to tylko złudzenie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Wczoraj do późnych godziny nocnych siedziałem w garażu. W efekcie wyregulowane zawory, wymienione wszystkie uszczelki pokryw na nowe oryginały, przewody WN oraz świece (NGK). Przejechałem na razie ledwo 10km i żadnej różnicy nie zauważyłem, ale zaraz jadę w trasę to się zobaczy [emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    Pytanie z serii banalnych, ale chciałbym mieć pewność. Czy w SF po lifcie, rok 2000 2.0N/A regulacja zaworów jest na podkładkach czy "tradycyjna" na śrubkach? Zamierzam zabrać się za nią w przyszły weekend (razem z wymianą uszczelek, świec i przewodów) i chciałbym mieć pewność za nim zdejmę pokrywy. Dzięki.
  15. Cos stuka pod deska rozdzielcza

    Ja kiedyś wymieniłem całe zawieszenie od strony kierowcy, wszystkie łożyska, itd. odwiedziłem kilka warsztatów, a na koniec odkryłem ze to tez zawias [emoji1] podlozylem kawałek gąbki i po problemie [emoji1][emoji1][emoji1] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×