Spoko. Jestem po rozmowie z mechanikiem i wiem więcej. Chłodnica jaka założył była jedyna jaka w miarę pasowała. Wg Vin chłodnica nissens z numerem 67712 nie pasowała z uwagi na brak korka wlewu, inne dostępne pod Vin również z uwagi na dodatkowe podłączenie do chłodzenia oleju skrzyni automatycznej. Dopasował jak mógł najbliżej oryginałowi z tego co było dostępne od razu. W sumie ja też nie mogłem czekać zbyt dlugo bo kasowali mnie za wynajęcie auta. Tak więc zamontowali jak się dało i w sumie wszystko działa jak należy. Zostawię to tak na razie i może kiedyś pokuszę się o wymianę na pasująca 1:1. Jak będę potrzebował dostać się do paska to sobie odkręce górne łapy mocujące i odchyle, jest to mała uciążliwość ale da się z tym żyć. Patrząc po numerze OEM ze strony opposedforces do mojego auta powinna pasować chłodnica z numerem 67728. Tak na marginesie dowiedziałem się że stara chłodnica była tak zakamieniona że cud że tak długo pracowała. Wg mechanika w ukladzie długo była zwykła woda i dlatego doszło do rozszczelnienia szybciej niż zwykle( auto jest z drugiej ręki i mam je dopiero 4 rok ale ciężko mi stwierdzić jak długo była woda zamiast "borygo"). Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka