Skocz do zawartości

Contor

Nowy
  • Zawartość

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Contor

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Częstochowa
  • Auto
    Forester 2.0 XTS Rinspeed

Ostatnie wizyty

186 wyświetleń profilu
  1. Contor

    Disla felgi

    Jednak się zdecyduję, przetestuję osobiście i podzielę się opinią. Tu nawet nie chodzi o cenę a o fakt że nawet kiedy felga ulegnie zniszczeniu to mam producenta u którego mogę kupić jedną sztukę, a w przypadku felg używanych jednak jest problem, obecnie przerabiam to z limitowaną serią felg Rinspeed, których nie ma. Poza tym może ukraińskie pochodzenie być zaletą biorąc pod uwagę stan ich dróg to może robią mocne felgi.
  2. Contor

    Disla felgi

    No tak to wygląda, bo to firma z Ukrainy jest, i zastanawiam się czy warto się zdecydować, bo maja super wzór JDM taki jak ma Rota, a felgi nowe w cenie używanych Rota.
  3. Contor

    Disla felgi

    Czy ktoś z Was miał kontakt z felgami tej firmy?
  4. Contor

    Sprawdzenie wiskozy bez montażu

    Co właściwie ulega zużyciu? Olej, talerzyki "tarczki" ? Może po otwarciu mechanizmu można znaleźć widoczna przyczynę?
  5. Contor

    Jak otworzyć sprzęgło wiskotyczne

    W poprzednim aucie wiskoza padła przy 240 000 po regeneracji zapewne działa do dziś. Kolejne auto Forester xt kupiłem już z uszkodzoną wiskozą i przebiegiem 162 000, która po zregenerowaniu rozwaliła mi skrzynie biegów, pękł pierścień zabezpieczający i dostał się w tryby wałków przy wisko. Jestem właśnie po trzeciej regeneracji stąd moja ciekawość. Tedimy99 dziękuję za poradę. Pozdrawiam
  6. Pytanie jak w temacie, jak mogę otworzyć sprzęgło wiskotyczne, chciałbym zobaczyć jak wyglądają te płytki(talerze) wewnątrz, już regenerowałem trzy sztuki, czwartą może spróbuję samodzielnie.
  7. Contor

    Sprawdzenie wiskozy bez montażu

    Dziękuję, ale jednak włożę do auta sprawdzę i wyjmę.
  8. Czy można sprawdzić czy sprzęgło wiskotyczne jest sprawne, bez montażu w aucie i jazdy próbnej? Mam trzy elementy nie wiem który jest sprawny.
  9. Contor

    Wyszczerbione 3 z 45 zębów w wałkach skrzyni biegów

    Szukam wałków lub skrzyni. Napawanie odpada, ponieważ koszty frezowania przekroczą wartość zakupu skrzyni na części.
  10. Jak widać na zdjęciach, mam wyszczerbione zęby w dwóch współpracujących wałkach z środkowej i ostatniej części skrzyni, jako że pewnie prędzej znajdę dwa trufle niż takie dwa wałki do skrzyni VN4AA, to zastanawiam się czy nie zostawić ich takich jakie są. Z tego z mi dziś doradzono to trzeba wyszczerbione zęby wyszlifować do równych powierzchni, ważne aby nie były zakrzywione, sam nie wiem, wałków nie ma, jedyna opcja to używana skrzynia za 2000 w której przecież mogą być jeszcze gorsze. Jakie są wasze opinie? 3-4 zęby z 45 w każdym wałku
  11. Contor

    Podobno padła mi skrzynia 2.0 XT 177km

    Przyczyną jest mechanizm różnicowy, który był regenerowany, dodatkowo pękła metalowa uszczelka, której fragment wszedł w tryby uszkadzając zęby w wałkach. Pytanie co do dalszego postępowania w otwieram w nowym wątku. U góry zdjęcia element który odpadł.
  12. Podobno padła mi skrzynia biegów, taka jest diagnoza speca od skrzyń, który oferuje mi za 3 700,00 wymianę skrzyni na zregenerowaną. Biegi wchodziły idealnie, w pracy skrzyni żadnych niepokojących oznak, żadnego falowania obrotów, wycia, ślizgania, nic niepokojącego. Jedynym objawem usterki było "terkotanie" przy odjęciu gazu, zrobiłem z tym dźwiękiem nie więcej niż 100km i oddałem do warsztatu, obstawiając że to łożysko. Wałek atakujący do wymiany, łożyska też, i w ogóle robić się nie opłaca, tylko 3700 i dają dobrą skrzynię. Czy ktoś mnie chce tu zrobić na kasę? Czy to w ogóle możliwe że w zadbanym egzemplarzu, bez gazu, nie katowanym, bez żadnych wcześniejszych objawów, może się okazać że skrzynia jest zmielona?
  13. Contor

    Dźwięk przy hamowaniu silnikiem

    Jeszcze dodam że wymieniane było wisko kilka miesięcy temu.
  14. Proszę o porady, przy problemie który pojawił się dziś, akurat przed wyjazdem na jazdy po jeziorze... Dźwięk słyszalny tylko podczas jazdy do przodu, wewnątrz od strony dołu silnika, dźwięk podobny do "trrrrrr". Słychać: - podczas jazdy na biegu bez gazu, - przy hamowaniu silnikiem Nie słychać: - na biegu jałowym - podczas pszyśpieszania - jazdy na luzie - na wstecznym jadąc też nic nie słychać
  15. Contor

    Szyberdach Forester II

    Nie działa szyberdach, jeden raz udało mi się go otworzyć do połowy i zamknąć pomagając ręcznie. Obecnie nie działa w ogóle ale klika coś z tyłu auta, czyli tam gdzie jest silniczek.
×