skwaro Opublikowano 28 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2019 (edytowane) 38 minut temu, The_Sickness napisał: Nie, ten dwutloczek oem co go mam teraz z przodu chcę wrzucić na tył a do przodu dać brembolce Tak to się nie da bez grubej rzeźby. 3 godziny temu, LosioDriver napisał: Robiłeś taki zabieg kiedyś? Szukam kogoś kto ma osobiste doświadczenie w Forku SG. Nie, nie było takiej potrzeby, jakby się pojawiła to bym zrobił, trudne to nie jest :-) Edytowane 28 Lipca 2019 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 W dniu 26.07.2019 o 13:09, koziolek napisał: W dniu 26.07.2019 o 13:02, skowron90 napisał: Sprzęgło łapie od samego spodu i żeby wbić bieg trzeba docisnąć do podłogi To nie jest normalne. Dobra źle to sprecyzowałem: Przesiadając się ze skody do subaru musiałem wciskać sprzęgło do końca by zmienić bieg -> kwestia "twardości" działania drążka zmiany biegów... Teraz - specjalnie obserwowałem - sprzęgło działa tak samo jak w każdym innym aucie jednak do zmiany biegów (drążek) i tak używam więcej siły. W Skodzie Clio czy Peugeocie wystarczy mi przysłowiowo 1 palec by zmienić bieg w granicach 2-4 w subaru zawsze muszę mieć dłoń na lewarku...do czego się już przyzwyczaiłem... Stąd mój pierwszy post nie do końca trafnie określający sytuację - nie wiem jakie inni użytkownicy mieli odczucia przesiadając się z innych aut - to było moje subiektywne odczucie które przekazałem mechanikowi i pewnie żeby nie pitolić mi że nie umiem zmieniać biegów powiedział to co powiedział (Albo sam miał podobnie w końcu to 1 albo 2 subaru co miał na warsztacie...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Jadąc spokojnie, zmieniam biegi dwoma palcami a z trójki na czwórkę jednym palcem. Kwestia krzyżaka z tyłu skrzyni biegów, znaczy jego nasmarowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 aaa...to nie wiedziałem - uznałem że ten typ tak ma... Ciągle uczę się tego samochodu - mam go aż rok i tylko rok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Czy regulator ciśnienia paliwa z forka xt podejdzie do n/a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 (edytowane) pomyłka Edytowane 29 Lipca 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Nie ma różnicy ciśnień w turbo i n/a ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Jutro zabieram sie za wymianę tulei w przednim zawieszeniu. Jakies porady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Tam nie ma nic co może Cię zaskoczyć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maggik Opublikowano 29 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2019 Na wstępie zaznaczę, że szukałem ale nie znalazłem Forester 2gen 2007 2.0 NA . Błąd P0037, czyli "ta druga" lambda... szlag ją trafił doszczętnie. Chciałbym wymienić, ale muszę wiedzieć jaką kupić... co gdzieś pytałem, to mi inne modele wyszukiwali (i potężny rozjazd cenowy) i jakoś nie mam zaufania... mógłbym nieśmiało poprosić o pomoc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 16 godzin temu, maggik napisał: Na wstępie zaznaczę, że szukałem ale nie znalazłem Forester 2gen 2007 2.0 NA . Błąd P0037, czyli "ta druga" lambda... szlag ją trafił doszczętnie. Chciałbym wymienić, ale muszę wiedzieć jaką kupić... co gdzieś pytałem, to mi inne modele wyszukiwali (i potężny rozjazd cenowy) i jakoś nie mam zaufania... mógłbym nieśmiało poprosić o pomoc? 22690AA831 numer sondy lambda jeżeli to druga, szukałem po hurtowniach i znaleźć nie mogę zamiennika poza sidat za ok 530zl, szczerze polecam ASO albo jak będzie jakieś denso. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Przymierzam sie do wymiany świec (lekko poszarpuje na LPG, ale magik stwierdził, ze wszystko w instalacji i mapie jest ok) i teraz pytanie, jakie dobrać pod LPG (SG 2.5 XT)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Zwykłe najprostsze, tanie, bosch, iskra, denso, dedykowane do Twojego silnika. Do LPG najlepsze są zwykłe świece jednoelektrodowe. Zmniejsz w nich przerwę do 0,9mm, i będzie na pewno dobrze. Pamietaj komplet zwykłych to jedna platynka czy irydowa. Nie daj się nabrać na takie coś jak świece do LPG bo nie ma czegoś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 A mnie założyli ponoć do gazu, niebieskie ngk kumpel z Kraka założył irydowe i mówi ze czuć różnice pomiędzy zwykłymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Zwykłe najprostsze, tanie, bosch, iskra, denso, dedykowane do Twojego silnika. Do LPG najlepsze są zwykłe świece jednoelektrodowe. Zmniejsz w nich przerwę do 0,9mm, i będzie na pewno dobrze. Pamietaj komplet zwykłych to jedna platynka czy irydowa. Nie daj się nabrać na takie coś jak świece do LPG bo nie ma czegoś takiego. Przerwa w tym silniku to 0.8 nie 0.9 to raz. Dwa że na zwykłych miedziakach ten silnik działa słabo. Sprawdzony i działający poprawnie setup to ILFR6B od NGK. Kombinowanie z innymi świecami kończy się wywaleniem kasy w błoto i finalnie kupnem powyższych. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 (edytowane) Faktycznie różnica w cenie dość poważna, ale z drugiej strony jeśli zwykłe mam wymieniać częściej (te pod LPG mimo wszystko różnią się od zwykłych i podobno wytrzymują dłużej), to chyba jest sens wydać więcej i mieć spokój? EDIT: @skwaro te też rozważałem i chyba na nich się skończy Edytowane 30 Lipca 2019 przez elmot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Nie oszczędzaj tylko kupuj NGK bo będziesz żałował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Ja również mam założone NGK przeznaczone do mojego silnika i wszystko jest w najlepszym porządku. Żadne tam specjalne świece do gazu. Pozdrawiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Dzięki, biorę te NGK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 (edytowane) Silnik silnkiem, ale irydowe kuleją w niektórych samochodach z LPG, jeśli faktycznie te NGK dają radę na dłuższą metę to ok kupuj. Jednak miałem parę samochodów z LPG, i były problemy po 20 tys w jednym a w innym jeździło to bez problemów. Ostatnio do mechanika wpadła mazda 6 2.3, facet świeżo wymienił na irydowe dedykowane itd, no i zostawił samochód żeby coś z tym zrobić. Wymiana na zwykłe świece załatwiła sprawę. Dlatego nie jestem przekonany do irydowych przy LPG. Ale patrząc na ich przerwę mają prawo działać. Nie mam zdania na 100% bo bym kupił najtańsze tzn nie jakiś wynalazek tylko bosch'a albo Denso. Edytowane 30 Lipca 2019 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 W innych autach być może, ale nie w Subaru z EJ25, gdzie te świece się najlepiej sprawdzają. A Denso do tego silnika też potrafią sprawiać problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmot Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Ze względu na parametry spalania LPG, chyba można powiedzieć, że niektóre rodzaje świec lepiej sprawdzą sie przy gazie. Zajrzałem na forum gazowników i tam w wiekszości albo iryd albo platyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 Platynowe NGK się najlepiej sprawdzają w EJ20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 O, zapisuje do zeszytu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, ewemarkam napisał: Zwykłe najprostsze, tanie, bosch, iskra, denso, dedykowane do Twojego silnika. Do LPG najlepsze są zwykłe świece jednoelektrodowe. Zmniejsz w nich przerwę do 0,9mm, i będzie na pewno dobrze. Pamietaj komplet zwykłych to jedna platynka czy irydowa. Nie daj się nabrać na takie coś jak świece do LPG bo nie ma czegoś takiego. Proszę po raz kolejny , nie doradzaj innym , skoro nie masz o tym bladego pojęcia ......... do FXT SG 2.5 XT tylko świece NGK ILFR6B lub odpowiednik DENSO Jak nie masz pojęcia , nie odzywaj się !!!!! bo komuś zwyczajnie zaszkodzisz !!!!! Proszę adminów , weźcie coś gościowi napiszcie , bo udziela sie często , nie ma nawet podstawowej wiedzy i błędnie doradza . Świat Subaru , naprawdę się nie kończy na wersji 2.0 122KM Edytowane 30 Lipca 2019 przez carfit 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się