Czarne_Koronkowe Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Kurde, weźcie nie straszcie ludzi Swoją drogą chciałem zrobić wydech w MG Motorsport (za katalizatorem do końca), ale w takim wypadku mnie to trochę przeraża. Zdaję sobie sprawę, że to nie będzie miało wpływu na ew. awarię silnika, ale z drugiej strony SIP może to wytknąć i pojawią się komplikacje... Kurde blaszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Kurde, weźcie nie straszcie ludzi Swoją drogą chciałem zrobić wydech w MG Motorsport (za katalizatorem do końca), ale w takim wypadku mnie to trochę przeraża. Zdaję sobie sprawę, że to nie będzie miało wpływu na ew. awarię silnika, ale z drugiej strony SIP może to wytknąć i pojawią się komplikacje... Kurde blaszka Może tak być... Miałem zakupiony i zamontowany w ASO (do nowego samochodu) H&S. W 2007 H&S i Prodrive można było kupić bez naruszania zasad gwarancji, ale kiedy w 2010 przyszło do naprawy gwarancyjnej (wymiana short block'a) były problemy... Tyle, że SIP wywiązał się z gwarancji i wszystko dobrze się skończyło, a problemy robili Japończycy, którzy chyba zaczęli szukać powodów aby więcej short blocków do Polski nie wysyłać . Nie mam dużego doświadczenia z ASO innych marek, ale z tego co mam, uważam, że SIP naprawdę wypada bardzo dobrze na tle innych przedstawicielstw i ASO innych marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 To jeszcze jedno pytanie. Na alledrogo Eneos Sustina jest za 60% ceny tego na stronie eneosa. Czy na coś poza 0W50 mam zwracać uwagę? Różnica to prawie 240 zł (4+1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) W ASO Eneos Sustina kosztował netto ok 270zł za 4l, więc taniej niż na stronie eneosa, ale i tak samemu kupisz na pewno taniej. Jeśli jesteś w klubie subaru dostaniesz jeszcze dodatkowy rabat na części i robociznę. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez grzse124 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Kurczę jeśli rzeczywiście 0W30 nadaje się do temperatur w okolicach 20°C to na czym my kurde jeździmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Mnie uczono że to tylko umowa granica . W końcu olej nie pracuje w 30 C ale w 100 . Zresztą te normy odnoszą się do stałej temperatury a u nas mimo wszystko mało kiedy jest powyżej 30 C w cieniu . Bardziej liczy się jego jakość , dokładność/czystość wymiany , . Ja osobiście uważam że u nas olej ponieżej 10W to przerost formy na treścią a już wciskanie klientom oliwy 0W to zdzierstwo . Oczywiście mówimy o zwykłym użytkowaniu bo wiadomo że jak ktoś chce butować na zimno to lepiej lać 0W Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rjanusz Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 sprawdzałeś ? Jak miałem Focusa RS , również jezdziłem ze swoim olejem, tam wlewali castrola w aso , a ja go nie chciałem. nie było żadnego problemu jak przyjechalem z bankami Motula. W Audi miałem to samo , w Subaru również (...) W tej chwili partnerem olejowym SIP jest firma ENEOS , naprawdę nie wierzę że lejąc SUSTINA 0W50 , czy 5W40 , SIP nie wykona naprawy gwarancyjnej silnika…. Ten olej w specyfikacji SN , i tak przewyższa normy Subaru , a lepkość proponowana przez FHI 5w30 mieści sie "widełkach" oleju 0W50 . Przez ostatnich parę lat robiłem tak, jak pisze Carfit. Odkąd mam FXT (dziś ok. 21kkm) robiłem dwie wymiany oleju (jedna przy ok. 2kkm, druga przy 12kkm - przegląd roczny). Jako, że szykuje mi się wyjazd urlopowy (i z racji przebiegu), postanowiłem zmienić olej. Zadzwoniłem do ASO, usłyszałem cenę za ENEOS'a (nie sustina, 5w30) rzędu 80zł/litr, postanowiłem kupić swój olej (sustinę 5w30 w cenie 261zł za 6 litrów, w sklepie motoryzacyjnym, w którym kupuję od lat) i udać się na wymianę do ASO (bo akurat mam blisko). Przy oddawaniu auta w serwisie wspomniałem pracownikowi serwisu o tymże wątku na forum i uśmiechnąłem się, że zmieniając olej częściej niż zalecenia - dmucham na zimne. Facet na to: "w taki sposób dmuchając na zimne, strzela Pan sobie w kolano. Bo jeśli coś się stanie z silnikiem auta, to - wie Pan, przywiózł Pan swój olej, gwarant na pewno to wykorzysta...". Jadę do ASO na wymianę oleju (a mógłbym to zrobić gdziekolwiek indziej, ale akurat - jak pisałem - ASO mam pod domem), kupuję taki olej, jak leje samo ASO, wymieniam ten olej częściej niż książka zaleca, a serwis mi mówi, że to strzał w kolano... Ręce mi "opadli" :-). Pan z ASO automatycznie założył, że każdy olej inny niż od nich jest "lewy", Oburzył się bardzo na ripostę, że i salony autoryzowane bywają różne... Mimo jego opinii postanowiłem jednak zalać swój olej (przy okazji, sustinę mieli po 120zł/litr) i liczyć, że w razie czego SIP nie założy z góry, że olej inny niż z ASO jest "chrzczony"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Ja każe zamówić im salonie jest nieco drożej ale mam spokój Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 to - wie Pan, przywiózł Pan swój olej, gwarant na pewno to wykorzysta...". Radosna twórczość Pana z ASO. Gwarant nie może odmówić naprawy gwarancyjnej bez udowodnienia winy po stronie użytkownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Ta Aso chce zarobić i tyle Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 to - wie Pan, przywiózł Pan swój olej, gwarant na pewno to wykorzysta...". Radosna twórczość Pana z ASO. Gwarant nie może odmówić naprawy gwarancyjnej bez udowodnienia winy po stronie użytkownika. Jasne...pytanie, czy warto się w przypadku awarii później szarpać z Gwarantem za cenę tych paru złotych zaoszczędzonych na oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Przeraża mnie ta dyskusja i te dywagacje. W życiu, w żadnym ASO nie spotkałem się z sugestią, że własny olej (spełniający normy, dostarczony w oryginalnym opakowaniu) może w ogóle być podstawą rozważań o ograniczeniu praw gwarancyjnych. Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Powinni przed zakupem samochodu wspominać że trzeba się doktoryzować z lepkości oleju i innych żeby przypadkiem nie rozpieprzyć swojego nowego Subaru Trochę to dziwne żebym w nowym samochodzie (zwykłym dupowozie) serwisowanym w ASO musiał się martwić takimi duperelami. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Przeraża mnie ta dyskusja i te dywagacje. W życiu, w żadnym ASO nie spotkałem się z sugestią, że własny olej (spełniający normy, dostarczony w oryginalnym opakowaniu) może w ogóle być podstawą rozważań o ograniczeniu praw gwarancyjnych. bo są ASO nastawione tylko na zysk i takie nastawione na zadowolenie klienta, który zapewne powróci do takiego serwisu. - najwidoczniej w swoim zyciu trafiałes tylko na te drugie Zgodnie z polskiem prawem gwarantem na sprzedaną rzecz np. olej, samochód itp itd jest m.in sprzedawca. Dlatego tez np nie naprawicie w Polsce na gwarancji nowego Subaru zakupionego w USA bo nie jest zakupione w SIP'ie. Kupujac olej w ASO przepłacasz słono ale w razie awarii silnika masz spokój bo ASO jest "odpowiedzialne" za rzecz którą Ci sprzedało. A co będzie jak podczas naprawy ASO stwierdzi ze wine za usterke ponosi olej który przyniosłeś z niewiadomego dla ASO zródła ? Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 A co będzie jak podczas naprawy ASO stwierdzi ze wine za usterke ponosi olej który przyniosłeś z niewiadomego dla ASO zródła ? Sąd, biegły i trzy lata w plecy Nie żebym narzekał, bo ja na tym zarabiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahu Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 A co będzie jak podczas naprawy ASO stwierdzi ze wine za usterke ponosi olej który przyniosłeś z niewiadomego dla ASO zródła ? Sąd, biegły i trzy lata w plecy Nie żebym narzekał, bo ja na tym zarabiam czyli psujesz subaraki, a potem w sądzie walczysz do upadłego o pieniądze na ich naprawę - genialny biznes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Do jakich temp oleju dochodzą wasze XT, przy powiedzmy przepisowej prędkości +10? Oraz jaka jest maksymalna dopuszczalna temperatura oleju w FXT. Oczywiście mówię o wskazaniu na ekraniuku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Do jakich temp oleju dochodzą wasze XT, przy powiedzmy przepisowej prędkości +10? Na szosie utrzymuje się poniżej 100, na autostradzie - 105-107. jaka jest maksymalna dopuszczalna temperatura oleju w FXT. To chyba bardziej zależy od zastosowanego oleju. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 To luzik, w ostatnim moim samochodzie z rzadka przekraczała 90, stąd i moje pytanie. Co do maksymalnej temp oleju w FXT, to bardziej mi chodziło jakie maksymalne zaobserwowaliście na wyświetlaczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 115C przy predkosciach zblizonych do maksymalnej:) Na codzien 92-94C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 W normalnym ASO nikt nie zrobi problemu jak przynieście świeży zaplombowany olej , ale bez przesady bo ludzie w butelkach 5 litrowych po wodzie potrafili przynieść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 A co z padnietymi silnikami w nowych Forkach? Naprawione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Pan z ASO automatycznie założył, że każdy olej inny niż od nich jest "lewy", Oburzył się bardzo na ripostę, że i salony autoryzowane bywają różne... Mimo jego opinii postanowiłem jednak zalać swój olej (przy okazji, sustinę mieli po 120zł/litr) i liczyć, że w razie czego SIP nie założy z góry, że olej inny niż z ASO jest "chrzczony"... No to na rozweselenie, historyjka 'w drugą stronę'. Tak się składa, że mamy dostęp do OE oleju hondy z beczki (zużywamy go w dużej ilości więc import bezpośrednio od producenta opłaca się). Firmowa honda trafia na przeglądy z powyższym olejem przelanym do 'czegokolwiek'. Zdarzały się już butelki po płynie do spryskiwaczy... Myślicie, że ASO robi problemy? Otóż nie. A olej stoi u nich na półce za 80+pln więc powinni się frustrować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) W hondzie mają to gdzieś bo tam silniki nie padają Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Firmowa honda trafia na przeglądy z powyższym olejem przelanym do 'czegokolwiek'. w swoim zyciu posiadałem 2 Hondy - obie kupione jako nowe i sewisowane w ASO. 1) Te samochody są kompletnie bezawaryjne jezeli chodzi o silniki 2) Korzystałem z ASO i na Karkonoskiej i w Mirkowie. Jedno i drugie to ASO typu: nastawione na zadowolenie klienta, który zapewne powróci do takiego serwisu W Mirkowie to nawet proponowali mi kiedys zebym ze swoją oliwą przyszedł bo u nich jest drogo Z wejsciem na warsztat nie było zadnego problemu, mech Ci wszystko wytłumaczył co robi z twoim autem. Na Karkonoskiej do Hond zalewali głownie mobila 1 5w50 Mając porównanie ASO Honda vs wrocławskie ASO Subaru to 2:0 dla Hondy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się