lojszczyk Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 K... szyby pękają silniki się przekręcająCvt pada i to nie w jednym ....tylko w dwóch... no i akumulatory padaja jak muchy.... To nie jest śmieszne. Czekanie na części ponad dwa miesiące, to powinni dać auto zastępcze, a wtedy liczyli by się z kosztami. Niestety prawo mówi, że odpowiedź musi być w ciągu 30 dni (odpowiedź) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 2.Pojawiły się stuki i puki z przodu przy parkowaniu na skręconych kołach. grzesiek wiem ze to drobiazg przy padnietym silniku ale w naszym forku tez okazjonalnie pukalo przy skrecie przy ktoryms tam przegladzie powiedzieli ze problem jest na styku piasty i zwrotnicy ztcw rozebrali oczyscili posmarowali i przestalo pukac do 90 tys nie stukalo a potem forka sprzedalismy co uwazam za sprytne posuniecie tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Kiedyś już to na tym że forum chyba mówiłem. Można pieprzyć słodkie peany o "doskonałości" Subaru jak się samemu problemów nie miało, gdy się tego doświadczy - czego nikomu nie życzę - obraz tej firmy legnie w gruzach. tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Kiedyś już to na tym że forum chyba mówiłem. pewnie z milion razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Kiedyś już to na tym że forum chyba mówiłem. pewnie z milion razy. Też Cię drogi wspołforumowiczu pozdrawiam. tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 jak się samemu problemów nie miało, gdy się tego doświadczy - czego nikomu nie życzę - obraz tej firmy legnie w gruzach. ja miałem i to nie jeden ale jakoś ASO/SIP stanęło na wysokości zadania robiąc znacznie, znacznie więcej niż byli zobligowani. Też Cię drogi wspołforumowiczu pozdrawiam. ostatnimi czasy rzadko zaglądam na TF bo wolnego czasu znacznie mniej ale jak widzę w dalszym ciągu prowadzisz swoją "krucjatę" w każdym możliwym wątku. Trzymam kciuki i życzę wytrwałości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Na pocieszenie, chociaż pocieszenie to zapewne żadne, powiem, że u innych lepiej nie ma... Kupel trzy miesiące czekał na nowy zamek drzwi do audi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 zamek można usprawiedliwić ponieważ po 2010 roku producenci musieli bardzo zaostrzyć procedury bezpieczeństwa , silnik w normalnych markach dostaje się w 2 tygodnie maks miesiąc do jakiś rodzynek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) mi cieżko jest zrozumiec dlaczego w ramach gwarancji w takim przypadku nie przypływa cały gotowy silnik do włożenia P&P tylko przypływa w częściach i "fachowcy z ASO" skadają go samodzielnie... Auto cały czas byłoby złożone fabrycznie a klient zadowolony co na pewno przełożyłoby się na polepszenie sprzedaży ( zakup kolejnego Subaru przez własciciela +/albo polecenie marki znajomym) . To samo z rdzewiejąca klapą czy drzwiami. Edytowane 26 Listopada 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 nie przypływa cały gotowy silnik do włożenia P&P tylko przypływa w częściach przecież wiesz że nie przypływa w częściach. ASO wymienia cały "short block" i podpina osprzęt. Widać w tym przypadku nawalili. Pewnie to był pierwszy lub jeden z pierwszych 2.0DIT w którym wymieniali short block. silnik w normalnych markach dostaje się w 2 tygodnie maks miesiąc do jakiś rodzynek mamy w firmie około 350 aut klasy średniej (Octawie, Passaty, Mondeo ) i nieco wyższej BMW 3/5, Audi 4/6 + parę Mercedesów E. Siłą rzeczy parę silników rocznie się wymienia i z tego co wiem od "menago" flotowego to miesiąc do dwóch jest standardem. Rekordzistą jest BMW pół roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 przecież wiesz że nie przypływa w częściach. ASO wymienia cały "short block" i podpina osprzęt i przykreca głowice. Dali ciała przy składaniu tego wszystkiego. Gdyby silnik przypłynął w takiej postaci nie byłoby problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Gdyby silnik przypłynął w takiej postaci nie byłoby problemu. Teraz takiego czegoś nie ma w żadnej marce , jak padnie silnik ( układ korbowo - tłokowy ) producent nie przesyła całego silnika z osprzetem jak na zdjęciu tylko blok + ewentualne głowice tzw. longblock . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) Silnik przychodzi z osprzętem jak wtryski ,turbo czy pompa oleju /wody przełożyć trzeba tylko alternator czy rozrusznik lub sprężarkę klimy nikt nie ściąga z auta wydechu czy intercoolera więc trzeba wszystko ładnie podłączyć , zalać olejem (bo silnik zawsze przychodzi suchy ) 1 dzień roboty na włożenie jak wszystko jest na miejscu cała operacja to 2 dni maks 3 z przygodami Silnik nigdy na gwarancji nie jest nowy ale regenerowany prawdą jest też że są lepsze od nowych bo mają wyższe wymagania jakościowe , nie rozumiem dlaczego autor pisał że próbowali mu uszczelnić silnik bez rozbierania to jakieś papraki albo ktoś coś źle zrozumiał Problem z długim oczekiwaniem na części to wina SIP-u i tego jak sie dogadali z cetralną logistyczną w niemczech , zamiast pisać smuty na forum lepiej naskrobać list do skośnookich o beznadziejnej sytuacji. Edytowane 27 Listopada 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) zamiast pisać smuty na forum lepiej naskrobać list do skośnookich o beznadziejnej sytuacjiNie jest to takie banalnie proste, znajdż do nich maila. Na stronie internetowej FHI jest informacja, że info/uwagi dotyczące ich produktów przyjmują drogą dealer-importer-FHI. Jest w zasadzie forma kontaktu poprzez 'messengera' na ich witrynie internetowej jednak z informacją aby był uzywany jedynie przez Japończyków. Pzostali powinni kontaktować się z lokalnym dealerem lub importerem. Nie sądzę jednak aby rozsądny mail w jezyku angielskim został zignorowany.@@Karenz, jeśli posiadasz maila do np engineering department to poproszę Edytowane 27 Listopada 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Ok. Tylko tutaj wraz z nimi w przesyłce zabrakło chyba manuala jak je poskładać. Albo doświadczenia jeśli założymy, że autoryzowane serwisy jednak uczą się na błędach a nie szkoleniach, skoro cyt: "Pewnie to był pierwszy lub jeden z pierwszych 2.0DIT w którym wymieniali short block" co innego szkolenie a co innego złożyć kilka takich silników, kiedy mogą się pojawić różne nieoczekiwane problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 To tylko pakazuje że to są jednostkowe sytuacje i brak doświadczenia niestety dotyka tą jednostkę. Dla pozostałych to informacja że serwis jest do d..y, importer daje d..e a silnik w XT jest bardzo dobrą konstrukcją skoro tak mało podobnych przypadków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 No pewnie ze tak , w innych markach to samo się zdarza Niektóre Aso nie maja pojęcia o tym reperują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) To tylko pakazuje że to są jednostkowe sytuacje i brak doświadczenia niestety dotyka tą jednostkę. Dla pozostałych to informacja że serwis jest do d..y, importer daje d..e a silnik w XT jest bardzo dobrą konstrukcją skoro tak mało podobnych przypadków.Może i racja tylko co to obchodzi założyciela wątku, który wydał niemałą kasę i jest bez auta i w zasadzie bez pomocy? Większość postów tutaj próbuje albo wyjaśnić autorowi, że "no niestety tak jest, ASO ma mała wprawę bo silnik taki wspaniały, że się nie psuje" albo "w innych warunkach, innym autem przejechałem x y z kilometrów i nic się nie stało, Subaru super jest". A mówiąc szczerze, płacąc za nowe auto kupuje się spokój (lub powinno się), kilka miesięcy bez samochodu to sytuacja niedopuszczalna dla mnie. Może inaczej by to wyglądało jakby kolegę ktoś przeprosił i wyjaśnił co i jak, ile się będzie czekać i co się zepsuło, jednym słowem zadbać o klienta. Wydaje się jednak, że SIP jest dobrze, tak jak jest. Ma wierne grono zadowolonych klientów i tyle. Nie chce go powiększać, trudno ich wybór, współczuję problemów z serwisem. Edytowane 27 Listopada 2016 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 bokser to bokser. Dostają shortblock do tego głowice i osprzet. Doświadczony mechanik(w składaniu i rozkładaniu boksera nieważne jakiego ) wiedzy rodem z NASA miec nie musi natomiast powinien trzymac się serwisówki do DIT'a, którą na pewno ASO posiada. Złożyli jak złożyli i teraz któs inny musi po nich poprawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 A mówiąc szczerze płacąc za nowe auto kupuje się spokój (lub powinno się), kilka miesięcy bez samochodu to sytuacja niedopuszczalna dla mnie. Może inaczej by to wyglądało jakby kolegę ktoś przeprosił i wyjaśnił co i jak, ile się będzie czekać i co się zepsuło jednym słowem zadbać o klienta. nic dodać nic ująć. Problem w tym, że w komunikacji użytkownik a SIP jest ASO a tam pracują ludzie. Czasem lepsi, czasem słabsi i nie każdy ma odwagę przyznać się do błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Zauważam niepokojącą tendencję do tolerowania, usprawiedliwiania czy wręcz akceptacji "dziadostwa". Kurna zamiast stawiać poprzeczkę coraz wyżej będziemy labidzić jakie to ASO biedne, Japonia daleko, statki wolno płyną a pracownicy mają gorsze dni, silniki coraz badziej skomplikowane. Albo jestem profesjonalistą albo idę co najwyżej babki w piaskownicy stawiać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 True Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Wielka szkoda, że na oficjalnym forum SIP tak mało aktywny jest DT. Mamy obraz sytuacji nakreślony przez jedną stronę, więc z definicji subiektywny. Na takiej podstawie nie można uczciwie wyrobić sobie osądu sprawy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się