polak900 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 U mnie w Legacy jest tak samo Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tula Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Witam-w nawiązaniu do tematu-zdjęcia z instrukcji obsługi FXT 2016 kupiony w PL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Heh, co roku co innego w instrukcji FXT'15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Ludzie nieczytający instrukcji bedą cześciej odwiedzać Aso Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 nic niezwykłego a3 lub a5 5w40 czyli masa olejów na rynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Zbliża się u mnie 5000km. Niedługo pierwsza wymiana. Nie zaglądałem jeszcze do obecnej instrukcji - sprawdzę jaką specyfikację zaleca. Wysłano z Xperia Z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Nie zaglądałem jeszcze do obecnej instrukcji - sprawdzę jaką specyfikację zaleca to samo co wkleil grzse124 . W ASO poprosiłbym jednak o 5w40 - na pewno nie zaszkodzi a bedziesz spal spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Wątek olejowy bis się powoli robi , zaraz się zaczną naukowe wywody .... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AmeAgaru Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Wątek olejowy bis się powoli robi , zaraz się zaczną naukowe wywody .... Właśnie to stwierdziłem dwie strony temu , miałem skomentować... I mnie uprzedziłeś :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 W ASO poprosiłbym jednak o 5w40 - na pewno nie zaszkodzi a bedziesz spal spokojnie a po 5w50 ..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) W ASO poprosiłbym jednak o 5w40 - na pewno nie zaszkodzi a bedziesz spal spokojnie a po 5w50 ..? Mi Pan zalał Mobil 1 5W30 FXT 14. To jak z tym spaniem ? Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez RTQLAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek85 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam wszystkich, "Jedna jaskółka wiosny nie czyni" ... No to melduje się druga jaskółka. FXT'15 dzisiaj wylądował z uwagi na dziwne dźwięki (myślałem że to turbina) w serwisie celem sprawdzenia. Okazuje się, że stwierdzili problem z korbowodem. Serwis również MMCars. Przebieg 32605 km Podobno naprawa ma potrwać do 1,5 miesiąca. Coś jest na rzeczy... Witam, Zgadza się coś jest na rzeczy. Subaru tak jak wszyscy producenci poszło w ilość a nie jakość. Ja już czekam miesiąc :/ U mnie ciągnie się od 29.06.2016. w piątek 29.07.2016 czyli po miesiącu dowiedziałem się że jeszcze co najmniej miesiąc jak nie dwa... Dostałeś samochód zastępczy? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam wszystkich, "Jedna jaskółka wiosny nie czyni" ... No to melduje się druga jaskółka. FXT'15 dzisiaj wylądował z uwagi na dziwne dźwięki (myślałem że to turbina) w serwisie celem sprawdzenia. Okazuje się, że stwierdzili problem z korbowodem. Serwis również MMCars. Przebieg 32605 km Podobno naprawa ma potrwać do 1,5 miesiąca. Coś jest na rzeczy... Witam, Zgadza się coś jest na rzeczy. Subaru tak jak wszyscy producenci poszło w ilość a nie jakość. Ja już czekam miesiąc :/ U mnie ciągnie się od 29.06.2016. w piątek 29.07.2016 czyli po miesiącu dowiedziałem się że jeszcze co najmniej miesiąc jak nie dwa... Dostałeś samochód zastępczy? Pozdrawiam Ten długi czas wynika z oczekiwania na części? Wysłano z Xperia Z3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Coś złego się dzieje z silnikami benzynowymi Subaru i.... Toyoty, a że ta druga posiada udziały tego pierwszego.... Słyszę, że już trzeciej osobie użytkująca Toyoty przydarzyła się awaria jednostki napędowej. W dwóch przypadkach użytkownicy dostaną nowe silniki (nie wiem w jakim zakresie), trzecia osoba czeka na decyzję. Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Coś złego się dzieje z silnikami benzynowymi Subaru i.... Toyoty, a że ta druga posiada udziały tego pierwszego.... Słyszę, że już trzeciej osobie użytkująca Toyoty przydarzyła się awaria jednostki napędowej. W dwóch przypadkach użytkownicy dostaną nowe silniki (nie wiem w jakim zakresie), trzecia osoba czeka na decyzję. To Toyota też ma silnik typu boxer pod maską?! Wnioski wyciągasz jak Radio Erewań. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Coś złego się dzieje z silnikami benzynowymi Subaru i.... Toyoty, a że ta druga posiada udziały tego pierwszego.... Słyszę, że już trzeciej osobie użytkująca Toyoty przydarzyła się awaria jednostki napędowej. W dwóch przypadkach użytkownicy dostaną nowe silniki (nie wiem w jakim zakresie), trzecia osoba czeka na decyzję. To Toyota też ma silnik typu boxer pod maską?! Wnioski wyciągasz jak Radio Erewań. Na pewno model GT86 Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 To Toyota też ma silnik typu boxer pod maską?! Wnioski wyciągasz jak Radio Erewań no to sie kolega popisał w dodatku technologia wtrysku bezposredniego d-4s (dit) wzieta jest od toyoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 To Toyota też ma silnik typu boxer pod maską?! Wnioski wyciągasz jak Radio Erewań no to sie kolega popisał w dodatku technologia wtrysku bezposredniego d-4s (dit) wzieta jest od toyoty Co innego wtrysk, a co innego konstrukcja silnika. O GT86 faktycznie zapomniałem, ale nie porównujmy dwóch różnych marek w ten sposób! Gdyby jeszcze narzekali posiadacze BRZ, to może bym się dał przekonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largoo Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam wszystkich, "Jedna jaskółka wiosny nie czyni" ... No to melduje się druga jaskółka. FXT'15 dzisiaj wylądował z uwagi na dziwne dźwięki (myślałem że to turbina) w serwisie celem sprawdzenia. Okazuje się, że stwierdzili problem z korbowodem. Serwis również MMCars. Przebieg 32605 km Podobno naprawa ma potrwać do 1,5 miesiąca. Coś jest na rzeczy... Witam, Zgadza się coś jest na rzeczy. Subaru tak jak wszyscy producenci poszło w ilość a nie jakość. Ja już czekam miesiąc :/ U mnie ciągnie się od 29.06.2016. w piątek 29.07.2016 czyli po miesiącu dowiedziałem się że jeszcze co najmniej miesiąc jak nie dwa... Dostałeś samochód zastępczy? Pozdrawiam Tak. Dostałem. Jeśli możesz to podaj proszę tel do siebie na prv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 To Toyota też ma silnik typu boxer pod maską?! Wnioski wyciągasz jak Radio Erewań no to sie kolega popisał w dodatku technologia wtrysku bezposredniego d-4s (dit) wzieta jest od toyoty Co innego wtrysk, a co innego konstrukcja silnika. O GT86 faktycznie zapomniałem, ale nie porównujmy dwóch różnych marek w ten sposób! Gdyby jeszcze narzekali posiadacze BRZ, to może bym się dał przekonać. Wtrysk to oczywiście element układanki...... Nie porównuję, tylko przekazuję informację ....zbieżność zdarzeń losowych? Możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrismave Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 A możesz doprecyzować o jakim konkretnie silniku w samochodzie marki Toyota piszesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Mi Pan zalał Mobil 1 5W30 FXT 14. To jak z tym spaniem ? 5w30 to zaleca producent....który chce spać spokojnie.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 5w30 to zaleca producent....który chce spać spokojnie.... czytajac instrukcje od XV 2.0i wszędzie napisane jest ze zalecana oliwa to 0w20, ba nawet pod maska na korku od silnika wygrawerowane jest 0w20 oil. Mimo to wszystkie dolnoslaskie ASO zalewaja 5w30 a 0w20 nawet w ofercie nie mają- skoro producent zaleca 0w20(olej wode) to dlaczego przedstawiciele SIP'u wlewaja 5w30? Byc moze podobna politykę należy zastosowac w silikach 2.0dit? - tak sobie tylko gdybam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Mi Pan zalał Mobil 1 5W30 FXT 14. To jak z tym spaniem ? 5w30 to zaleca producent....który chce spać spokojnie.... Jeżdżę na takim i jakoś problemu nie widzę. Nawet nie zaglądam między wymianami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin Vanger Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) W DK i DE Service od poczatku uzywa 5W30 (po Poleceniu centrali Subaru). 0W20 tylko do pierszej Inspekcji. Ja przejechalem na tym 10 pierwszych tysiecy (zima) i wiosna zalalem Motul Xclean 8100 5W30. Mimo tego Silnik padl po roku jak juz pisalem wyzej. Teraz mam nowego XT MY16 i jade Motul Xclean 8100 5w30 od poczatku. Pierwsze co kazalem zrobic przed wyjazdem ze "Sklepu" to wylac olej ktory byl z fabryki. CVT bedzie zmiana po 30K a nie po 60K. Pozniej zobaczymy dalej. Zmiany moje (silnik) nastepuja zawsze pomiedzy 12 a 15K (12 miesiecy). Jezeli zima byly przewazajaco krotkie odcinki, do 15 km kilka w tygodniu, definitywnie przed rozpoczeciem wiosennych szybkich jazd pod obciazeniem bez ogladania licznika. "Normalny" automat po 100.000 km Cvt bedzie jak pisalem. Zabawka WRX po idiotyzmach lub 6000-7000 KM (Racetec GT1 10W60) Silnik ogladal Inzynier spec od budowy silnikow po 27 000 KM. Jego zdaniem prawie jak nowy. Tylko denka tlokow mialy minimalne slady zuzycia Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez Martin Vanger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się