W moim FXT MY16 jest cykanie na wolnych obrotach i przy schodzeniu z obrotów (czasem słychać "terkotkę - klekot" jak jest chłodniej to mniej -w wersjach USA podobno też "CYKAJĄ" mi w ASO - sprawdzali i mówią że to wtryski .
Mam podobnie FXT MY16 -po krótkiej trasie jak go ustawie na P - to też obroty zwiększają się na ok.1500 moje spalane 11-12 po W-wie - jazda dość energiczna ...
W moim FXT MY16 też doładowanie max jest 1,18-1.2 bar i podejrzewam ,że we wszystkich FXT MY16 i również w naprawianych MY14-15 {po wymianie silnika} będzie takie ciśnienie - również USA -FXT MY16/17 mają mniejsze doładowanie - może chodzi o przedwczesny zapłon ...?
Oczywiście że ocena tylko przez pryzmat opon motocyklowych jest nietrafiona ,ale Suzuki Grand Vitara oraz Subaru FXT to nie motocykle , a efekt zmiany ogumienia w tych samochodach oraz motocyklach jest taki sam-uważam że zmiana jest bardzo odczuwalna - opony letnie i zimowe mniej się ślizgają oraz są cichsze.
Miałem w Suzuki G.V Bridgestony letnie i zimowe i tam też to była porażka-gdy zmieniłem na Nokiany-to była również przepaść{do 40tkm} w motocyklach Suzuki gsxr 1000, dl 1000 ,Hayabusa ,,- Bridgestony wymienione na Micheliny lub Pirelli i znowu przepaść- przypadek?
Ja założyłem do FXT MY16 -Continentale WinterContact TS850 -225/55R18 102V XL i przy obecnej pogodzie - to jest przepaść do Bridgestone.Uważam że Bridgestone to b.słabe opony do samochodów a do motocykli to jest tragedia Miałem letnie Nokiany w Suzuki GV i do 40 tkm ok -potem zrobiły sie głośne i śliskie.