Skocz do zawartości

Subaru Forester XT 2015 - Padł silnik przy 36780 km...


Grzesiek85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

"Jedna jaskółka wiosny nie czyni" ...

 

No to melduje się druga jaskółka.

 

FXT'15 dzisiaj wylądował z uwagi na dziwne dźwięki (myślałem że to turbina) w serwisie celem sprawdzenia.

Okazuje się, że stwierdzili problem z korbowodem. Serwis również MMCars.

Przebieg 32605 km 

Podobno naprawa ma potrwać do 1,5 miesiąca.

 

Coś jest na rzeczy...

 

Witam,

 

Zgadza się coś jest na rzeczy.

Subaru tak jak wszyscy producenci poszło w ilość a nie jakość.

Ja już czekam miesiąc :/

U mnie ciągnie się od 29.06.2016. w piątek 29.07.2016 czyli po miesiącu dowiedziałem się że jeszcze co najmniej miesiąc jak nie dwa...

 

Dostałeś samochód zastępczy?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam wszystkich,

 

"Jedna jaskółka wiosny nie czyni" ...

 

No to melduje się druga jaskółka.

 

FXT'15 dzisiaj wylądował z uwagi na dziwne dźwięki (myślałem że to turbina) w serwisie celem sprawdzenia.

Okazuje się, że stwierdzili problem z korbowodem. Serwis również MMCars.

Przebieg 32605 km

Podobno naprawa ma potrwać do 1,5 miesiąca.

 

Coś jest na rzeczy...

Witam,

 

Zgadza się coś jest na rzeczy.

Subaru tak jak wszyscy producenci poszło w ilość a nie jakość.

Ja już czekam miesiąc :/

U mnie ciągnie się od 29.06.2016. w piątek 29.07.2016 czyli po miesiącu dowiedziałem się że jeszcze co najmniej miesiąc jak nie dwa...

 

Dostałeś samochód zastępczy?

 

Pozdrawiam

Ten długi czas wynika z oczekiwania na części?

 

Wysłano z Xperia Z3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś złego się dzieje z silnikami benzynowymi Subaru i.... Toyoty, a że ta druga posiada udziały tego pierwszego....

 

Słyszę, że już trzeciej osobie użytkująca Toyoty przydarzyła się awaria jednostki napędowej. W dwóch przypadkach użytkownicy dostaną nowe silniki (nie wiem w jakim zakresie), trzecia osoba czeka na decyzję.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś złego się dzieje z silnikami benzynowymi Subaru i.... Toyoty, a że ta druga posiada udziały tego pierwszego....

 

Słyszę, że już trzeciej osobie użytkująca Toyoty przydarzyła się awaria jednostki napędowej. W dwóch przypadkach użytkownicy dostaną nowe silniki (nie wiem w jakim zakresie), trzecia osoba czeka na decyzję.

To Toyota też ma silnik typu boxer pod maską?! :biglol:

Wnioski wyciągasz jak Radio Erewań.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Coś złego się dzieje z silnikami benzynowymi Subaru i.... Toyoty, a że ta druga posiada udziały tego pierwszego....

 

Słyszę, że już trzeciej osobie użytkująca Toyoty przydarzyła się awaria jednostki napędowej. W dwóch przypadkach użytkownicy dostaną nowe silniki (nie wiem w jakim zakresie), trzecia osoba czeka na decyzję.

To Toyota też ma silnik typu boxer pod maską?! :biglol:

Wnioski wyciągasz jak Radio Erewań.

 

 

Na pewno model GT86

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To Toyota też ma silnik typu boxer pod maską?! :biglol: Wnioski wyciągasz jak Radio Erewań

no to sie kolega popisał :)

w dodatku technologia wtrysku bezposredniego d-4s (dit) wzieta jest od toyoty

 

Co innego wtrysk, a co innego konstrukcja silnika. O GT86 faktycznie zapomniałem, ale nie porównujmy dwóch różnych marek w ten sposób! Gdyby jeszcze narzekali posiadacze BRZ, to może bym się dał przekonać.  :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Witam wszystkich,

 

"Jedna jaskółka wiosny nie czyni" ...

 

No to melduje się druga jaskółka.

 

FXT'15 dzisiaj wylądował z uwagi na dziwne dźwięki (myślałem że to turbina) w serwisie celem sprawdzenia.

Okazuje się, że stwierdzili problem z korbowodem. Serwis również MMCars.

Przebieg 32605 km

Podobno naprawa ma potrwać do 1,5 miesiąca.

 

Coś jest na rzeczy...

Witam,

 

Zgadza się coś jest na rzeczy.

Subaru tak jak wszyscy producenci poszło w ilość a nie jakość.

Ja już czekam miesiąc :/

U mnie ciągnie się od 29.06.2016. w piątek 29.07.2016 czyli po miesiącu dowiedziałem się że jeszcze co najmniej miesiąc jak nie dwa...

 

Dostałeś samochód zastępczy?

 

Pozdrawiam

Tak. Dostałem.

Jeśli możesz to podaj proszę tel do siebie na prv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To Toyota też ma silnik typu boxer pod maską?! :biglol: Wnioski wyciągasz jak Radio Erewań

no to sie kolega popisał :)

w dodatku technologia wtrysku bezposredniego d-4s (dit) wzieta jest od toyoty

 

Co innego wtrysk, a co innego konstrukcja silnika. O GT86 faktycznie zapomniałem, ale nie porównujmy dwóch różnych marek w ten sposób! Gdyby jeszcze narzekali posiadacze BRZ, to może bym się dał przekonać.  :)

 

 

Wtrysk to oczywiście element układanki......

Nie porównuję, tylko przekazuję informację ....zbieżność zdarzeń losowych? Możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

5w30 to zaleca producent....który chce spać spokojnie.... :)

czytajac instrukcje od XV 2.0i  wszędzie napisane jest ze zalecana oliwa to 0w20, ba nawet pod maska na korku od silnika wygrawerowane jest 0w20 oil. Mimo to wszystkie dolnoslaskie  ASO zalewaja 5w30  a  0w20 nawet w ofercie nie mają- skoro producent zaleca 0w20(olej wode) to dlaczego przedstawiciele SIP'u wlewaja 5w30? Byc moze podobna politykę należy zastosowac w silikach 2.0dit? - tak sobie tylko gdybam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DK i DE Service od poczatku uzywa 5W30 (po Poleceniu centrali Subaru).

0W20 tylko do pierszej Inspekcji.

 

Ja przejechalem na tym 10 pierwszych tysiecy (zima) i wiosna zalalem Motul Xclean 8100 5W30.

Mimo tego Silnik padl po roku jak juz pisalem wyzej.

 

Teraz mam nowego XT MY16 i jade Motul Xclean 8100 5w30 od poczatku.

Pierwsze co kazalem zrobic przed wyjazdem ze "Sklepu" to wylac olej ktory byl z fabryki.

CVT bedzie zmiana po 30K a nie po 60K.

 

Pozniej zobaczymy dalej.

 

Zmiany moje (silnik) nastepuja zawsze pomiedzy 12 a 15K (12 miesiecy).

Jezeli zima byly przewazajaco krotkie odcinki, do 15 km kilka w tygodniu, definitywnie przed rozpoczeciem wiosennych szybkich jazd pod obciazeniem bez ogladania licznika.

 

"Normalny" automat po 100.000 km

Cvt bedzie jak pisalem.

 

Zabawka WRX po idiotyzmach lub 6000-7000 KM (Racetec GT1 10W60)

Silnik ogladal Inzynier spec od budowy silnikow po 27 000 KM.

 

Jego zdaniem prawie jak nowy. Tylko denka tlokow mialy minimalne slady zuzycia

Edytowane przez Martin Vanger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...