Oktan Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 3 godziny temu, ewemarkam napisał: S-turbo zmieli Ci skrzynie z wolnossaka. Nie wytrzymuja długo. Nie zgodzę się z Tobą, grubości kół zębatych są takie same, materiał ten sam, to są wszystko mity o tych skrzyniach, ale kto chce niech w to wierzy Druga ważniejsza sprawa to kwestia użytkownika jak operuje sprzęgłem, będziesz kopał to mielisz każde 5MT nawet w n/a 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Nie zgodzę się z Tobą, grubości kół zębatych są takie same, materiał ten sam, to są wszystko mity o tych skrzyniach, ale kto chce niech w to wierzy Druga ważniejsza sprawa to kwestia użytkownika jak operuje sprzęgłem, będziesz kopał to mielisz każde 5MT nawet w n/a Z wyjątkiem wałka sprzęgłowego który w skrzyni z reduktorem jest dzielony.Sam przez chwilę myślałem żeby taką skrzynię wsadzić do forka, ale wątpię żeby wytrzymała 2,5 turbo.Taptane Tapatalkiem 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Widzę Oktan, że masz podobną obawę,co ja, jeśli chodzi o używanie sturbo w terenie. Reduktor meeega by się przydał, w miejscach gdzie normalnie trzeba by było jechać na polsprzegle i je palić, z reduktorem nie byłoby tego problemu. Sam mam taką rozkminkę,co robić. Chyba poczekam aż sprzęgło/skrzynia padnie tzn "się zweryfikuje w terenie" trafiłem gdzieś na info że najlepiej jest wrzucić skrzynie manualna 5tke z reduktorem z legacy 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Swoją drogą może ktoś ma chęć na używane ATki General 225/75r15? Ok 8mm bieżnika prod 2011r Zdejmuje bo zapodaje nowe opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Oem Forester czy te z Ałdi ? Pasują p&p w mocowania ? Kupiłem na Subaraku i tyl jest od Vw bo było widać resztki znaczkówWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 16 godzin temu, Vercy napisał: W dniu 6.02.2020 o 08:44, krik napisał: Do forka dluższe łączniki pasują od tych modeli Które konkretnie trzeba wymienić? Bo właśnie próbuje to jako laik rozkminić i nie wiem To są podane modele w których występują dłuższe łączniki. Mniejsza tabelka to łączniki przód, nr części 42794, a wieksza tabelka to łączniki na tył, nr części 28439 Ja już mam zamontowany komplet dłuższych z przodu i z tyłu. Jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 W dniu 2.04.2020 o 09:56, krik napisał: To są podane modele w których występują dłuższe łączniki. Mniejsza tabelka to łączniki przód, nr części 42794, a wieksza tabelka to łączniki na tył, nr części 28439 Ja już mam zamontowany komplet dłuższych z przodu i z tyłu. Jest ok. Dzieki, zamówiłem oba, Febi bo pozostałe budżetowe miały złe opinie. Szybkie pytanie, jesli dobrze kojarzę to zestaw się składa jeszcze z długiego drążka i łaczników w kształcie litery C, o ile te ostatnie nie mają sworznia więc się nie zużywają pewnie, to ten długi drążek zapewne zostaje bo ma taką samą długość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Wpadłem na pewien pomysł z tylnymi łącznikami, aby nie był napiety stab, zamiana wahaczy prawy na lewy wówczas uszy mamy do góry i stab sie nie napina. dotyczy liftów 50mm+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Wpadłem na pewien pomysł z tylnymi łącznikami, aby nie był napiety stab, zamiana wahaczy prawy na lewy wówczas uszy mamy do góry i stab sie nie napina. dotyczy liftów 50mm+ Przerabiałem to i niestety nie bardzo się układają łączniki by najmniej u mnie tak było może przy innych lacznikach to wyjdzie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2020 10 minut temu, Rafaelo napisał: Przerabiałem to i niestety nie bardzo się układają łączniki by najmniej u mnie tak było może przy innych lacznikach to wyjdzie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk bez jajec, cały nowy zestaw kosztował 160zl, warto kombinować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Pany i Panefki ktoś do SFa płytę pod silnik ładną i tanią tu robił, pamiętacie kto? NIech się ujawni persona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 @grzegorzp robi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Mogę zrobić płytę pod silnik ładną, bardzo ładną ale nie tanią. "To nie są tanie rzeczy to musi tyle kosztować" 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2020 10 minut temu, grzegorzp napisał: Mogę zrobić płytę pod silnik ładną, bardzo ładną ale nie tanią. "To nie są tanie rzeczy to musi tyle kosztować" PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Skończyłem walkę z doborem wysokości mojego S-Turbo Chyba optymalnie wyszło 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 (edytowane) Fajnie! Może z XT tak zrobię, zaraz będzie gotowy, w sumie - nadaje się Jakie tu masz opony? Chciałem zapytać czy więcej niz 215/65/16, ale to chyba 15"? Czy 14"? Pewnie znajdziesz sposób, żeby tam wbić 14" Edytowane 15 Kwietnia 2020 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 8 godzin temu, Oktan napisał: Skończyłem walkę z doborem wysokości mojego S-Turbo Chyba optymalnie wyszło Wygląda wysoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 (edytowane) 8 godzin temu, Fala napisał: Fajnie! Może z XT tak zrobię, zaraz będzie gotowy, w sumie - nadaje się Jakie tu masz opony? Chciałem zapytać czy więcej niz 215/65/16, ale to chyba 15"? Czy 14"? Pewnie znajdziesz sposób, żeby tam wbić 14" 215/75/15 Ale do Ciebie 15 ciężko będzie wsadzić przez hamulce.. Edytowane 16 Kwietnia 2020 przez Oktan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 41 minut temu, Oktan napisał: 215/75/15 Ale do Ciebie 15 ciężko będzie wsadzić przez hamulce.. Spoko - jeśli sobie zostawię i lift zrobię to raczej 215.65.16 założę. Z OBKa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Skończyłem walkę z doborem wysokości mojego S-Turbo Chyba optymalnie wyszło Bliźniaczy do mojego Dość wysoko wyszło Ile liftu dałeś 6 cm czy więcej ? Chociaż może to przez koła tak wyglada ze dużo miejsca jest w błotnikach. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Rafaelo napisał: Bliźniaczy do mojego Dość wysoko wyszło Ile liftu dałeś 6 cm czy więcej ? Chociaż może to przez koła tak wyglada ze dużo miejsca jest w błotnikach. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk To jest nas trzech, muszę dokładnie zmierzyć wysokość u mnie i porównać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Strzelam, 50 cm od środka koła do rantu błotnika, zgadłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 (edytowane) 14 godzin temu, Oktan napisał: Skończyłem walkę z doborem wysokości mojego S-Turbo Chyba optymalnie wyszło kurna tak paczam i aż Ci zazdroszczę...... wygląda to "osom" Edytowane 16 Kwietnia 2020 przez klev 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Godzinę temu, mirasek napisał: Strzelam, 50 cm od środka koła do rantu błotnika, zgadłem? 43 przód, 45 tył. mierząc od rantu kapsla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Książkowo fabryka ma ok. 42 cm przód i tył, bez ładunku ale z pełnym bakiem, gdzieś wrzucałem screena z manuala. Myślę że u @Oktan jest w okolicach pół metra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się