Skocz do zawartości

Lift kit do Forestera SF


nhp890

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, mirasek napisał:

Książkowo fabryka ma ok. 42 cm przód i tył, bez ładunku ale z pełnym bakiem, gdzieś wrzucałem screena z manuala. Myślę że u @Oktan jest w okolicach pół metra ;)

Mam LPG, pełny bak. Zgodnie z tym co @ewemarkam napisał, to mam 46 i 48

Edytowane przez Vercy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mirasek napisał:

Strzelam, 50 cm od środka koła do rantu błotnika, zgadłem? ;)

 

przód 48 a tył 49 z butlą pełną LPG, bakiem 3/4 napełnienia, i kołem zapasowym w bagażniku. 

 

13 godzin temu, Rafaelo napisał:

Bliźniaczy do mojego emoji1787.pngDość wysoko wyszło Ile liftu dałeś 6 cm czy więcej ?

Chociaż może to przez koła tak wyglada ze dużo miejsca jest w błotnikach.

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Eeee tam bliźniaczy, mój poobijany :P

 

Przód jest małą wydumką, 5cm podładka bez przesunięcia i hybrydowa poduszka, zastępująca zmianę mcpersonów na te z SG, ale takie docelowo wjadą bo mają większy skok, a tył amor dedykowany do SG ze sprężyną i poduszką z SF plus 6cm podkładka.

Przednie wahacze z SG + połosie z SG i  kąty aż miło się ustawia ;)

Z tyłu wahacze z GD, półosie seryjne bo z GD okazało się że jak kąty chciałem ustawić to były za długie jednak, dzięki wahaczom kąt z tyłu w miarę wychodzi na ok -1st przy założeniu śrub Pedders do regulacji kąta, zatem optymalnie.

To tak w skrócie, docelowo zmierzam do 50cm przód i 51cm tył bez bagażu ;) ale musze jeszcze przednie przeguby wewnętrzne przerobić bo już wykrzyż będzie niebezpieczny..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Eeee tam bliźniaczy, mój poobijany
 
Przód jest małą wydumką, 5cm podładka bez przesunięcia i hybrydowa poduszka, zastępująca zmianę mcpersonów na te z SG, ale takie docelowo wjadą bo mają większy skok, a tył amor dedykowany do SG ze sprężyną i poduszką z SF plus 6cm podkładka.
Przednie wahacze z SG + połosie z SG i  kąty aż miło się ustawia
Z tyłu wahacze z GD, półosie seryjne bo z GD okazało się że jak kąty chciałem ustawić to były za długie jednak, dzięki wahaczom kąt z tyłu w miarę wychodzi na ok -1st przy założeniu śrub Pedders do regulacji kąta, zatem optymalnie.
To tak w skrócie, docelowo zmierzam do 50cm przód i 51cm tył bez bagażu  ale musze jeszcze przednie przeguby wewnętrzne przerobić bo już wykrzyż będzie niebezpieczny..

No to całkiem ciekawa wydumka zawieszeniowa:) hmm... jak bym miał dostęp do różnych wahaczy i innych części to tez bym się pobawił u siebie.Amortyzatory tez chce od Sg założyć tylko czekam aż moje się skończą
Dobrze wyglada i nie widać aby poobijany był.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Pan Dziedzic napisał:

Teraz aż sie prosi o szeroką stal i ateka.

 

Adaś otwórz oczka bo zaspane, ATeki przecież są nowe :D

 

4 minuty temu, Rafaelo napisał:

No to całkiem ciekawa wydumka zawieszeniowa:) hmm... jak bym miał dostęp do różnych wahaczy i innych części to tez bym się pobawił u siebie.emoji6.pngAmortyzatory tez chce od Sg założyć tylko czekam aż moje się skończąemoji6.png
Dobrze wyglada i nie widać aby poobijany był.

W razie co służe wiedzą i częściami ;) Docelowo można się pokusić o regulowane, ale nie mam czasu teraz.. :P

Poobijany może przesadziłem, ale idealny nie jest, ważne że zdrowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie co służe wiedzą i częściami  Docelowo można się pokusić o regulowane, ale nie mam czasu teraz..
Poobijany może przesadziłem, ale idealny nie jest, ważne że zdrowy

Ja już myślałem nad zrobieniem regulowanych wahaczy na tył tylko nie mam kiedy się za to zabrać. U mnie na tylnej osi nie mam problemu z kątami bo zrobiłem lifta z przesunięciem do siebie. Jak będę coś potrzebował to się odezwę


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Rafaelo napisał:


Ja już myślałem nad zrobieniem regulowanych wahaczy na tył tylko nie mam kiedy się za to zabrać. U mnie na tylnej osi nie mam problemu z kątami bo zrobiłem lifta z przesunięciem do siebie. Jak będę coś potrzebował to się odezwęemoji106.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Mi zależało żeby mcperson był na swoim miejscu w pionie i dlatego nie robiłem przesunięć tylko kombinowałem z wahaczami. Gorzej mają właściciele SG bo tam z przodem nie zrobią nic a z tyłu zostają tylko wahacze z GD STI widetrack.. i takie panuje sobie założyć bo są jeszcze dłuższe i będzie mniejsza rzeźba z kątem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór,
Pamiętam, że w wątku o Forku nadaję.
Pomimo ogólnie znanej sytuacji - mam dobę 56-godzinną, muszę  ją zmieścić w ustawowych 24h.
...pliztranslejt dot kom mówi, że: "nie masz czasu". Prawda...
Toooteż!!! - czy mogę prosić o jakieś proste i szybkie dla percepcji wskazówy - chcę zrobić lift w byćmożeznanymWam SG 2.0XT z 04r, pewnie ze 4-5-6cm. Chcę zachować twardość (alleluja!) bez zbytniego wpływania na precyzję ukł.kier., o położeniu kół nie wspominając.
Jeśli możecie wykorzystać swój czas na jakieś linki & propozycje & wizualizacje i relacje :D (narracjom dziękujemy!!! :D) dostępne na zasadzie 'od razu' - poproszę i dziękuję z góry!!!


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, ewemarkam napisał:
19 godzin temu, KONSA napisał:

RANGERS POWŁOKA POLIURETANOWA

Czym? Pistoletem? Wałkiem? I ile Ci tego zeszło ?

W sumie to malował mi to kolega: malował pistoletem, wiem, że musiał to rozcieńczyć, żeby struktura była bardzo drobna. wyszło mi 4 litry. W ty,m też była jedna poprawka.

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...