Skocz do zawartości

Lift kit do Forestera SF


nhp890

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, jasnyp napisał:

Dopytałem ekipę Z ADF https://awdadventure.com

jakich używają łączników staba i odpisali krótko że przy 2" jeżdżą na oemowskich. Co więcej ich pełen zestaw do podnoszebiaa subaru nie obejmuje wymiany łączników stabilizatora ani przód ani tył. 

Możliwe.??? 

Mozliwe, rozmawiałem z kilkoma osobami które miały 2" i było ok, u mnie przy 45mm już nie jest okej. Zależy co motane pewnie, albo czym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A czy Twoje dystanse mają korekcję kąta pochylenia koła? Jeśli tak to przy 50mm  ie powinno być problemu z ustawieniem geometrii na seryjnych śrubach 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da rade na tych seryjnych ustawic odpowiedni kat ? bo wydawalo mi sie ze ustawilem maksymalnie a kat i tak na plus 

Jeśli przednie dystansy nie maja przesunięcia to nie uda Ci się ustawić kata pochylenia koła.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie maja niestety :facepalm: da sie to ogarnac jakimis srubami czy tylko pozostaje ogarnięcie podkładek z przesunięciem ?  

Nie da się. Lepiej nie kombinuj z żadnymi śrubami nie przystosowanymi do tego bo można sobie guza nabić.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Poza tym auto na części a nie w całości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich uczestników forum

Na wstępie chciał bym dodać ,że przymierzam sie do zakupu Forestera SF auto tylko i wyłaczenie do jazdy na polowanie.W chwili obecnej jezdze Patrolem y61 na 33" ,mialem pajero wczesniej wiec chyba przeszedł mi okres zachwytu wielkimi cięzkmi terenówkami. Teraz moim priorytetem lekki,4x4 z reduktorem i do tego ekonomiczny(mysle o lpg)

Załozenie moje jest nastepujące kupno forka pełne ogarniecie blacharskie w tym raptor do tego pełen przeglad silnika i oczywiscie Lift

I teraz moja prosba jest nastepujaca przeczytałem forum i w mysl zasady nic juz nie wiem.Jesli Panowie nie problem wrzucajcie mi linki co byscie polecali czyli lift kit dystanse, amorki ,sprezyny itp,pewnie zostane wierny oponą Bf at .Całosc pozwoli mi na szybkie skompletowanie i ,,działanie"

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Przemekkon napisał:

Witam wszystkich uczestników forum

Na wstępie chciał bym dodać ,że przymierzam sie do zakupu Forestera SF auto tylko i wyłaczenie do jazdy na polowanie.W chwili obecnej jezdze Patrolem y61 na 33" ,mialem pajero wczesniej wiec chyba przeszedł mi okres zachwytu wielkimi cięzkmi terenówkami. Teraz moim priorytetem lekki,4x4 z reduktorem i do tego ekonomiczny(mysle o lpg)

Załozenie moje jest nastepujące kupno forka pełne ogarniecie blacharskie w tym raptor do tego pełen przeglad silnika i oczywiscie Lift

I teraz moja prosba jest nastepujaca przeczytałem forum i w mysl zasady nic juz nie wiem.Jesli Panowie nie problem wrzucajcie mi linki co byscie polecali czyli lift kit dystanse, amorki ,sprezyny itp,pewnie zostane wierny oponą Bf at .Całosc pozwoli mi na szybkie skompletowanie i ,,działanie"

Pozdrawiam

nie do końca pasuje to do tego auta, to ma być daily plus dojazd w teren? którą wersję chcesz kupić (budżet?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Przemekkon napisał:

Witam wszystkich uczestników forum

Na wstępie chciał bym dodać ,że przymierzam sie do zakupu Forestera SF auto tylko i wyłaczenie do jazdy na polowanie.W chwili obecnej jezdze Patrolem y61 na 33" ,mialem pajero wczesniej wiec chyba przeszedł mi okres zachwytu wielkimi cięzkmi terenówkami. Teraz moim priorytetem lekki,4x4 z reduktorem i do tego ekonomiczny(mysle o lpg)

Załozenie moje jest nastepujące kupno forka pełne ogarniecie blacharskie w tym raptor do tego pełen przeglad silnika i oczywiscie Lift

I teraz moja prosba jest nastepujaca przeczytałem forum i w mysl zasady nic juz nie wiem.Jesli Panowie nie problem wrzucajcie mi linki co byscie polecali czyli lift kit dystanse, amorki ,sprezyny itp,pewnie zostane wierny oponą Bf at .Całosc pozwoli mi na szybkie skompletowanie i ,,działanie"

Pozdrawiam

Jeśli ma SLS to do wymiany na zwykły zawias. Fabryczny wyleje prędzej czy później. Lift 50mm  + BFG KO2 i będzie Pan zadowolony. Limity dzielności terenowej Forka SG (i swoje) poznane w Bieszczadach ;)

 

29 minut temu, Vercy napisał:

nie do końca pasuje to do tego auta, to ma być daily plus dojazd w teren?

Wg mnie super pasuje. Codziennie jeżdżę do pracy forkiem. Weekendy rodzinnie turystycznie w terenie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Przemekkon napisał:

Ma to byc samochód do robienia hmm 10 15 tys rocznie ty;lko i wyłącznie dojazd do łowiska plus dukty polne drogi itp. Wyleczylem sie totalnie z topienia aut  bo torf jest zdradziecki :) Mysle chyba o 1 generacji 2.0 125km a budzet hmm zamknac sie w 20 tys ze wszystkim

To w budżecie się zamkniesz, dany SF kosztuje ~10-12k, nie wiem ile Raptor, max opony 215x70x15 lub podobnyz obwód. Lift maks 5cm, raczej lepiej 45mm. Bez problemu na Allegro lub innych portalach.

 

Generalnie gorzej z samym autem, znalezienie takiego średnio trudne, bo baaaardzo dużo jest zjedzonych mniej lub bardziej i trzeba wiedzieć jak rozpoznać.

 

Ja mam taką sztukę i z chęcią ja oddam, jest zrobiona pod teren i ma tylko pierdółki do poronienia, jak chcesz to odezwij się na priwie to ci opowiem jak ścieżka do robienia auta wygląda.

 

Co do tego jak go zamierzasz używać to problemem jest przede wszystkim rozmiar. Forek wielki nie jest.

 

Natomiast to co.piszesz to bardziej pasuje do Rocky lub podobnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgniły SF lub SG (kielichy tył, progi, podwozie) + lift max 5cm (zestaw to okolice 1000zł, nawet tu na forum dostaniesz w dziale kupie/sprzedam) + dobre opony i masz auto do lasu jak ta lala.

Zdziwił byś się jaki forek jest dzielny w terenie. Tam gdzie inne rasowe terenówy się topią, przez swoją masę, forek przelatuje wierzchem :) pooglądaj sobie filmiki na YT jak one sobie radzą. ludzie wbijają się nimi razem z patrolami, pajerami i tego typu sprzętami i dają rade.

Do tego mega bagażnik, jak to w kombi (kupujesz gumową kuwetę/wannę (czy jak to się tam nazywa) i pies ma jak w raju)
Wersja 2.0 125KM w manualu ma reduktor, Automat nie ma. Oba super się sprawdzają w terenie (osobiście jak nie jeździsz po mieście w korkach to wybrał bym MT, jak miasto i na co dzień to AT lepszy, ale to tylko moje zdanie)
Największe bolączki to blacharka, z silnikowych rzeczy w tym modelu to uszczelka pod głowicą, ale jak raz zrobisz masz praktycznie bezawaryjne auto.

No i co najważniejsze dołączasz do grona najznamienitszych ludzi na świecie :) i zarażasz się subaru-chorobą do końca życia :)
Pozdro

ps. 10-15 tysi rocznie autem "tylko na weekendy" to MEEEGA dużo ! Ja swoim daily robię nie całe 10k Fakt ze na trasy mam inne w automacie i z gazem.

Edytowane przez klev
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powyżej 250.000 przebiegu niestety masz duże szanse że się trafi - ale tak jak już wspomniałem, nie jest to generalny remont za kupę hajsu, a po zrobieniu już praktycznie nie ma co się zepsuć :) i masz pewne, bezawaryjne auto.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, klev napisał:

Oba super się sprawdzają w terenie

tutaj się nie zgodzę. Automat ma jakiś kaganiec na obroty silnika. Nie zakręcisz tak wysoko jak w M/T na reduktorze co w terenie się przydaje. Moim zdaniem lepszy jest manual z reduktorem.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może być, kłócił się nie będę :)

A to nie jest tak że w AT jak przełączysz wajchę na "1" to nie jest tak jak byś jechał na jedynce i kręci obroty do odcinki ? (bo nie może zmienić na 2 bieg)

Sam mam MT i wszyscy znajomi w okolicy też, więc nie umiem tego zweryfikować.

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...