jasnyp Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Dopytałem ekipę Z ADF https://awdadventure.com jakich używają łączników staba i odpisali krótko że przy 2" jeżdżą na oemowskich. Co więcej ich pełen zestaw do podnoszebiaa subaru nie obejmuje wymiany łączników stabilizatora ani przód ani tył. Możliwe.??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 4 godziny temu, jasnyp napisał: Dopytałem ekipę Z ADF https://awdadventure.com jakich używają łączników staba i odpisali krótko że przy 2" jeżdżą na oemowskich. Co więcej ich pełen zestaw do podnoszebiaa subaru nie obejmuje wymiany łączników stabilizatora ani przód ani tył. Możliwe.??? Mozliwe, rozmawiałem z kilkoma osobami które miały 2" i było ok, u mnie przy 45mm już nie jest okej. Zależy co motane pewnie, albo czym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 wsadziłem do swojego forka jeszcze podkladki pod amortyzatory i teraz przednie koła stoją w pozytywie. Jakie sruby do regulacji pochylenia kata koła na przod kupić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 dodam ze kupilem sruby ironman takie jak mam z tylu i na przod nie pasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Z przodu masz w seri śruby do regulacji. Są grubsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 da rade na tych seryjnych ustawic odpowiedni kat ? bo wydawalo mi sie ze ustawilem maksymalnie a kat i tak na plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 A czy Twoje dystanse mają korekcję kąta pochylenia koła? Jeśli tak to przy 50mm ie powinno być problemu z ustawieniem geometrii na seryjnych śrubach 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 da rade na tych seryjnych ustawic odpowiedni kat ? bo wydawalo mi sie ze ustawilem maksymalnie a kat i tak na plus Jeśli przednie dystansy nie maja przesunięcia to nie uda Ci się ustawić kata pochylenia koła. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 nie maja niestety da sie to ogarnac jakimis srubami czy tylko pozostaje ogarnięcie podkładek z przesunięciem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 nie maja niestety da sie to ogarnac jakimis srubami czy tylko pozostaje ogarnięcie podkładek z przesunięciem ? Nie da się. Lepiej nie kombinuj z żadnymi śrubami nie przystosowanymi do tego bo można sobie guza nabić. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saaver Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Kojarze panowie auto? Oglądał ktoś? bo noe wiem czy warto jechać a mam troche kilometrów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Od takich pytań jest inny dział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Poza tym auto na części a nie w całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 5 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2020 2 minuty temu, Oktan napisał: Poza tym auto na części a nie w całości Albo w całości na części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemekkon Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Witam wszystkich uczestników forum Na wstępie chciał bym dodać ,że przymierzam sie do zakupu Forestera SF auto tylko i wyłaczenie do jazdy na polowanie.W chwili obecnej jezdze Patrolem y61 na 33" ,mialem pajero wczesniej wiec chyba przeszedł mi okres zachwytu wielkimi cięzkmi terenówkami. Teraz moim priorytetem lekki,4x4 z reduktorem i do tego ekonomiczny(mysle o lpg) Załozenie moje jest nastepujące kupno forka pełne ogarniecie blacharskie w tym raptor do tego pełen przeglad silnika i oczywiscie Lift I teraz moja prosba jest nastepujaca przeczytałem forum i w mysl zasady nic juz nie wiem.Jesli Panowie nie problem wrzucajcie mi linki co byscie polecali czyli lift kit dystanse, amorki ,sprezyny itp,pewnie zostane wierny oponą Bf at .Całosc pozwoli mi na szybkie skompletowanie i ,,działanie" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 26 minut temu, Przemekkon napisał: Witam wszystkich uczestników forum Na wstępie chciał bym dodać ,że przymierzam sie do zakupu Forestera SF auto tylko i wyłaczenie do jazdy na polowanie.W chwili obecnej jezdze Patrolem y61 na 33" ,mialem pajero wczesniej wiec chyba przeszedł mi okres zachwytu wielkimi cięzkmi terenówkami. Teraz moim priorytetem lekki,4x4 z reduktorem i do tego ekonomiczny(mysle o lpg) Załozenie moje jest nastepujące kupno forka pełne ogarniecie blacharskie w tym raptor do tego pełen przeglad silnika i oczywiscie Lift I teraz moja prosba jest nastepujaca przeczytałem forum i w mysl zasady nic juz nie wiem.Jesli Panowie nie problem wrzucajcie mi linki co byscie polecali czyli lift kit dystanse, amorki ,sprezyny itp,pewnie zostane wierny oponą Bf at .Całosc pozwoli mi na szybkie skompletowanie i ,,działanie" Pozdrawiam nie do końca pasuje to do tego auta, to ma być daily plus dojazd w teren? którą wersję chcesz kupić (budżet?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemekkon Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Ma to byc samochód do robienia hmm 10 15 tys rocznie ty;lko i wyłącznie dojazd do łowiska plus dukty polne drogi itp. Wyleczylem sie totalnie z topienia aut bo torf jest zdradziecki Mysle chyba o 1 generacji 2.0 125km a budzet hmm zamknac sie w 20 tys ze wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 56 minut temu, Przemekkon napisał: Witam wszystkich uczestników forum Na wstępie chciał bym dodać ,że przymierzam sie do zakupu Forestera SF auto tylko i wyłaczenie do jazdy na polowanie.W chwili obecnej jezdze Patrolem y61 na 33" ,mialem pajero wczesniej wiec chyba przeszedł mi okres zachwytu wielkimi cięzkmi terenówkami. Teraz moim priorytetem lekki,4x4 z reduktorem i do tego ekonomiczny(mysle o lpg) Załozenie moje jest nastepujące kupno forka pełne ogarniecie blacharskie w tym raptor do tego pełen przeglad silnika i oczywiscie Lift I teraz moja prosba jest nastepujaca przeczytałem forum i w mysl zasady nic juz nie wiem.Jesli Panowie nie problem wrzucajcie mi linki co byscie polecali czyli lift kit dystanse, amorki ,sprezyny itp,pewnie zostane wierny oponą Bf at .Całosc pozwoli mi na szybkie skompletowanie i ,,działanie" Pozdrawiam Jeśli ma SLS to do wymiany na zwykły zawias. Fabryczny wyleje prędzej czy później. Lift 50mm + BFG KO2 i będzie Pan zadowolony. Limity dzielności terenowej Forka SG (i swoje) poznane w Bieszczadach 29 minut temu, Vercy napisał: nie do końca pasuje to do tego auta, to ma być daily plus dojazd w teren? Wg mnie super pasuje. Codziennie jeżdżę do pracy forkiem. Weekendy rodzinnie turystycznie w terenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 6 minut temu, Przemekkon napisał: Ma to byc samochód do robienia hmm 10 15 tys rocznie ty;lko i wyłącznie dojazd do łowiska plus dukty polne drogi itp. Wyleczylem sie totalnie z topienia aut bo torf jest zdradziecki Mysle chyba o 1 generacji 2.0 125km a budzet hmm zamknac sie w 20 tys ze wszystkim To w budżecie się zamkniesz, dany SF kosztuje ~10-12k, nie wiem ile Raptor, max opony 215x70x15 lub podobnyz obwód. Lift maks 5cm, raczej lepiej 45mm. Bez problemu na Allegro lub innych portalach. Generalnie gorzej z samym autem, znalezienie takiego średnio trudne, bo baaaardzo dużo jest zjedzonych mniej lub bardziej i trzeba wiedzieć jak rozpoznać. Ja mam taką sztukę i z chęcią ja oddam, jest zrobiona pod teren i ma tylko pierdółki do poronienia, jak chcesz to odezwij się na priwie to ci opowiem jak ścieżka do robienia auta wygląda. Co do tego jak go zamierzasz używać to problemem jest przede wszystkim rozmiar. Forek wielki nie jest. Natomiast to co.piszesz to bardziej pasuje do Rocky lub podobnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemekkon Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Vercy Z duzego auta sie wyleczylem jest mi całkowicie zbedne, jezdze ja plus pies . Z wszelkich terenówek na ramie sie wyleczylem trzeba zawsze sie liczyc z kompleksową naprawą która tania nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) Nie zgniły SF lub SG (kielichy tył, progi, podwozie) + lift max 5cm (zestaw to okolice 1000zł, nawet tu na forum dostaniesz w dziale kupie/sprzedam) + dobre opony i masz auto do lasu jak ta lala. Zdziwił byś się jaki forek jest dzielny w terenie. Tam gdzie inne rasowe terenówy się topią, przez swoją masę, forek przelatuje wierzchem pooglądaj sobie filmiki na YT jak one sobie radzą. ludzie wbijają się nimi razem z patrolami, pajerami i tego typu sprzętami i dają rade. Do tego mega bagażnik, jak to w kombi (kupujesz gumową kuwetę/wannę (czy jak to się tam nazywa) i pies ma jak w raju) Wersja 2.0 125KM w manualu ma reduktor, Automat nie ma. Oba super się sprawdzają w terenie (osobiście jak nie jeździsz po mieście w korkach to wybrał bym MT, jak miasto i na co dzień to AT lepszy, ale to tylko moje zdanie) Największe bolączki to blacharka, z silnikowych rzeczy w tym modelu to uszczelka pod głowicą, ale jak raz zrobisz masz praktycznie bezawaryjne auto. No i co najważniejsze dołączasz do grona najznamienitszych ludzi na świecie i zarażasz się subaru-chorobą do końca życia Pozdro ps. 10-15 tysi rocznie autem "tylko na weekendy" to MEEEGA dużo ! Ja swoim daily robię nie całe 10k Fakt ze na trasy mam inne w automacie i z gazem. Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez klev 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Ponoć UPG trafić w 2.0 to jak w totka. Ja miałem to nieszczęście. Ale generalnie na obecną chwilę nie zamienie tego samochodu na żaden inny. Jak zedre opony to wpadną AT i jakiś lift 20-30mm. Narazie nic nie tykam więcej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 powyżej 250.000 przebiegu niestety masz duże szanse że się trafi - ale tak jak już wspomniałem, nie jest to generalny remont za kupę hajsu, a po zrobieniu już praktycznie nie ma co się zepsuć i masz pewne, bezawaryjne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 9 minut temu, klev napisał: Oba super się sprawdzają w terenie tutaj się nie zgodzę. Automat ma jakiś kaganiec na obroty silnika. Nie zakręcisz tak wysoko jak w M/T na reduktorze co w terenie się przydaje. Moim zdaniem lepszy jest manual z reduktorem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) może być, kłócił się nie będę A to nie jest tak że w AT jak przełączysz wajchę na "1" to nie jest tak jak byś jechał na jedynce i kręci obroty do odcinki ? (bo nie może zmienić na 2 bieg) Sam mam MT i wszyscy znajomi w okolicy też, więc nie umiem tego zweryfikować. Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się