Skocz do zawartości

Lift kit do Forestera SF


nhp890

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe, u mnie obie przymierzałem i pasowały, inne felgi może

Możliwe ze zależy od felgi U mnie na feldze z imprezy GT i dystans 20 mm na tyle i jest bardzo ciasno przy amortyzatorze przy oponie Nokian Rotiva At 215/65/16 a Bfg jest o jeszcze agresywniejszym bieżniku.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co,

 

Jak się nam znudzi spróbujemy amerykańskiego liftu?

 

2.5' 

 

Od dołu

 

Oponki np 205/80/16 pasują..

 

 

 

Screenshot_20200503-103929~2.jpeg

Edytowane przez Vercy
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Vercy napisał:

To co,

 

Jak się nam znudzi spróbujemy amerykańskiego liftu?

 

2.5' 

 

Od dołu

 

Oponki np 205/80/16 pasują..

 

 

 

Screenshot_20200503-103929~2.jpeg

 

Wytrzyma do sklepu po bułki, dynamika na poziome 126p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Rafaelo napisał:


Przy sg wejdą bo jest wyższy amortyzator. Pytanie czy jest Ci aż taka opona potrzebna. Na weekendowe wyjazdy. Przy tej oponie trzeba uważać na mokrym jak przy większości AT -kach. Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Swiadomość opony jest , ponieważ ujezdzałęm takie gumy w suzuki vitara , a słowo wekend mam czasami częśćiej niż tylko niedziele w lesie..

Felunek mam ORI i pytanie czy na felunku takowym się nie  wytrze nadkole?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, miki_mi2 napisał:

 

Wytrzyma do sklepu po bułki, dynamika na poziome 126p

To zależy co włożysz i ile podniesiesz, ja to bym sobie przy 2.0 odpuścił, ale jak ktoś chce zrobić przeprawowego, to wydaje mi się że jest to możliwa opcja.

 

Nawiasem jak myślisz że dynamika słaba, przejedź się Frotką A 2.0i 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś mnie naszło że 215/75r15 tak jak mi pasowały do 2.0 ssaka w SF tak juz do S-turbo coś bym większego wsadził ale tak by nie było dużo wyższe i nie aby kastracja nadwozia nie była konieczna, ale aby było szersze, bardziej baloniaste.. Zwymiarowałem 235/70r15 i okazuje się że będzie wyższa tylko 6,5mm od obecnej, a co za tym idzie ok3,3mm będzie ciaśniej, czyli kosmetyka. Oczywiście model i rodzaj różnych producentów może nieco odbiegać od kalkulatora, ale pomysł mi się podoba. Pakują ludzie do obniżnanych kapcie 225-235 w 17-18" więc akurat obawy czy będą za szerokie nie mam. Zastanawiam się o ile wzrośnie mi spalanie w trasie.. W ssaku początkowo miałem 225/75r15 i też było spoko, ale małe kastracje wąsa w przednim nadkolu były :D

Co sądzicie o takiej zmianie ogumienia? ;) Wygląd 1000% na plus, ale co dalej? 

Dodam że stawiam na Yoko GEO G015

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiadomość opony jest , ponieważ ujezdzałęm takie gumy w suzuki vitara , a słowo wekend mam czasami częśćiej niż tylko niedziele w lesie..
Felunek mam ORI i pytanie czy na felunku takowym się nie  wytrze nadkole?

Na ori feldze niestety nie pomogę bo mam z Gt felgi i dystans na przód założony 1cm. Może ktos jeszcze się wypowie w tym temacie. Pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Oktan napisał:

Dziś mnie naszło że 215/75r15 tak jak mi pasowały do 2.0 ssaka w SF tak juz do S-turbo coś bym większego wsadził ale tak by nie było dużo wyższe i nie aby kastracja nadwozia nie była konieczna, ale aby było szersze, bardziej baloniaste.. Zwymiarowałem 235/70r15 i okazuje się że będzie wyższa tylko 6,5mm od obecnej, a co za tym idzie ok3,3mm będzie ciaśniej, czyli kosmetyka. Oczywiście model i rodzaj różnych producentów może nieco odbiegać od kalkulatora, ale pomysł mi się podoba. Pakują ludzie do obniżnanych kapcie 225-235 w 17-18" więc akurat obawy czy będą za szerokie nie mam. Zastanawiam się o ile wzrośnie mi spalanie w trasie.. W ssaku początkowo miałem 225/75r15 i też było spoko, ale małe kastracje wąsa w przednim nadkolu były :D

Co sądzicie o takiej zmianie ogumienia? ;) Wygląd 1000% na plus, ale co dalej? 

Dodam że stawiam na Yoko GEO G015

na pewno sporo spadnie dynamika, rozmiar też bez delikatnej rzeźby się nie zmieści, tj chyba minimum to dystanse żeby odsunąć od kielicha.

Mam takie opony na stalówkach (znaczy rozmiar) i w moim bez 25mm dystansów się nie obeszło, dlatego je zdemontowałem, musiałbyś iść w baardzo niskie ET lub montować dystans na dół amora (vide amerykańca powyżej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Vercy napisał:

na pewno sporo spadnie dynamika, rozmiar też bez delikatnej rzeźby się nie zmieści, tj chyba minimum to dystanse żeby odsunąć od kielicha.

Mam takie opony na stalówkach (znaczy rozmiar) i w moim bez 25mm dystansów się nie obeszło, dlatego je zdemontowałem, musiałbyś iść w baardzo niskie ET lub montować dystans na dół amora (vide amerykańca powyżej)

Felgi będą coś w granicy 7,5-8J ET10-15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Oktan napisał:

Felgi będą coś w granicy 7,5-8J ET10-15

jak liczyłem dla 6,5J to felga musiała być ~ET10 chyba; jeśli chcesz przetestować i masz felgi i opony to przyłóż i sprawdź;

Tak na serio to myślałeś może o mniejszej feldze np jak u kolegi @Pan Dziedzic z Audi A3? kupiłem takie za 200zł, wizualnie wydaje się na nich że opona jest sporo większa niż jest przy tym samym rozmiarze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Vercy napisał:

Tak na serio to myślałeś może o mniejszej feldze np jak u kolegi @Pan Dziedzic z Audi A3? kupiłem takie za 200zł, wizualnie wydaje się na nich że opona jest sporo większa niż jest przy tym samym rozmiarze

Dobrze napisałeś, wydaje Ci się ;)

Felga 6J do 235 to zły pomysł :) 

A propos felg z kałdi, zaraz ide szukać tych dekli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Oktan napisał:

Dobrze napisałeś, wydaje Ci się ;)

Felga 6J do 235 to zły pomysł :) 

A propos felg z kałdi, zaraz ide szukać tych dekli :)

do 235 nie ma sensu; ale chciałeś większy balon, to wizualnie jak najbardziej do zrobienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Vercy napisał:

do 235 nie ma sensu; ale chciałeś większy balon, to wizualnie jak najbardziej do zrobienia

No fakt 215/75 na 6" wygląda męsko :D

decyzja podjęta, 235 wjeżdżają ;)

 

 

Kto chce nowe ATki Mirage 215/75r15 o przebiegu niespełna tysiąca km???

bede je puszczał na felgach właśnie tych kutych z kałdi, koła złożone wyważone pasujące na cztero tłoczek WRX z plasterkiem 4mm które też dam w zestawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Oktan wczoraj widziałem na fejsie tych kolesi z Australii że to zły pomysł.
Nie wnikałem jaki tam był rozmiar opon, ale ukręcało półośki a auto przestało całkowicie jechać i generalnie koleś żałował zmiany.
Spróbuję to odnaleźć na fejsie.

Taptane Tapatalkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, koziolek napisał:

@Oktan wczoraj widziałem na fejsie tych kolesi z Australii że to zły pomysł.
Nie wnikałem jaki tam był rozmiar opon, ale ukręcało półośki a auto przestało całkowicie jechać i generalnie koleś żałował zmiany.
Spróbuję to odnaleźć na fejsie.

Taptane Tapatalkiem
 

Chętnie się zapozna, ale jak się uprę to się uprę :P

Swoją drogą jak będziesz się na jakiś dalszy trip wybierał to się chętnie podepnę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie się zapozna, ale jak się uprę to się uprę
Swoją drogą jak będziesz się na jakiś dalszy trip wybierał to się chętnie podepnę
Do upartych świat należy, czy jakoś tak
Napisz do@weiser pisał z tym gościem na fejsie, niestety nie mogę znaleźć.
Dalszy trip w planach jest na koniec wakacji ale wiadomo, patykiem po zarazie pisane.

Taptane Tapatalkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, koziolek napisał:

Do upartych świat należy, czy jakoś takemoji41.png

Czyli jest mój :faja:

:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, HopeUknow napisał:

mysle nad osłona pod silnik i skrzynie automatyczna do swojego forka i pytanie co wybrać, 3mm stali czy 5mm aluminium ? :huh: ma ktoś jakies doświadczenia ? 

Za cienkie, alu 6mm co najmniej, co do stali to myślę że 4 mm.

Miałem 4mm alu i zmasakrowałem podczas jednego wyjazdu w góry Albanii, pogięła się i stukała w misę olejową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, HopeUknow napisał:

mysle nad osłona pod silnik i skrzynie automatyczna do swojego forka i pytanie co wybrać, 3mm stali czy 5mm aluminium ? :huh: ma ktoś jakies doświadczenia ? 

dokładnie jak Ci @koziolek napisał, 6mm alu, mniej nie, stal odpada bo jest za giętka. Też będę robił sobie płytę do SF tylko auto u blacharza i nie ma na czym szablonu zrobić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Oktan napisał:

prosze Cie on tego Forka mocno tyra :)

Poza tym mam teraz 215/75r15 czyli teoretycznie 703,5mm chcę założyć 235/70r15 czyli 710mm a on wsadził 235/75r15 co jest równe 733,5mm i dlatego mial problem :)

Poza tym nie mam zamiaru topić go i tyrać w terenie jak to robiłem lata wstecz z Patrolem :D

Chcę go do zwykłej turystyki a kobita będzie po bułki na skróty przez pola i lasy jeździć:biglol:

 

Jedno słowo, WAGA, masa obrotowa pomiędzy tymi dwoma jest niewielka a dużo większa niż standard. Koła się nie będą chciały kręcić a wszystko między silnikiem a oponą dostanie solidnie po gębie.

 

U mnie po przesiadce z opony 215/55/15 na AT215/70/15 mam wrażenie że auto ma 100km mniej

Edytowane przez Vercy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Vercy napisał:

Jedno słowo, WAGA, masa obrotowa pomiędzy tymi dwoma jest niewielka a dużo większa niż standard. Koła się nie będą chciały kręcić a wszystko między silnikiem a oponą dostanie solidnie po gębie.

I tu masz rację, papierowy napęd Subaru może mieć ciężko. Musze się dowiedzieć ile waży takie G015 w tym rozmiarze co mnie interesuje, bo przyznam że obecne Mirage są nadzwyczaj lekkie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

235/70r15 waży 13,4kg i mają ok 10mm bieznika a 215/75r15 paradoksalnie ponad 14kg ale ma wyższy bieżnik ok13mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...